abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74620248
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef Gert het volgende:

[..]

"Geen idee wat er allemaal gebeurde". Ja, het arme konijntje Johan.
Hij wist dondersgoed waar het over ging, zei meteen "ja Mándy!" toen Giel erover begon.
En kijk naar z'n gezicht meteen daarna. Je ziet meteen al dat hij onraad ruikt.

Vervolgens zegt Giel dat Mandy nog steeds niet op reis geweest is.
Johan: "Ze is wél op reis geweest!"
Giel: "Nee."
Johan: "Jáha!
Giel: "Nee"
Johan: "Maar niet eh.. van mij nog niet. Dat klopt."
Giel: "Ja ze zal ondertussen echt wel een keer op vakantie geweest zijn."
Johan: "Ja.. ik heb ze ook niet meer gezien, dus laten we binnenkort een keer afspreken, dan.."

En zo gaat het nog even door.

Moeten we dan aannemen dat ergens gedurende deze conversatie Johan niet op het idee kwam om er éven in te gooien dat haar gewoon een reis naar New York was aangeboden maar dat die geweigerd is?

Dit is toch gewoon een héle rare reactie, als je geen boter op je hoofd hebt.
Ik geloof dat dus ook niet. Johan's publiciteitstuntje met Mandy was voorbij, geen eer meer aan te behalen, niks meer aan te verdienen, dus zo goedkoop mogelijk vanaf maken. Dáár heeft het alle schijn van.
Je hebt gelijk, dat was ook het eerste wat ik dacht: waarom zég je het niet. Maar toen hij zo zielig keek had ik toch met hem te doen.
pi_74621282
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef Gert het volgende:

[..]

"Geen idee wat er allemaal gebeurde". Ja, het arme konijntje Johan.
Hij wist dondersgoed waar het over ging, zei meteen "ja Mándy!" toen Giel erover begon.
En kijk naar z'n gezicht meteen daarna. Je ziet meteen al dat hij onraad ruikt.
Je vergeet te vermelden dat Giel eerst zegt: "Je bent trouwens ook nog een leugenaar en een oplichter, he?"
Dus dat gezicht is wel verklaarbaar, toch?
quote:
Vervolgens zegt Giel dat Mandy nog steeds niet op reis geweest is.
Johan: "Ze is wél op reis geweest!"
Giel: "Nee."
Johan: "Jáha!
Johan: "Maar niet eh.. van mij nog niet. Dat klopt."
Giel: "Ja ze zal ondertussen echt wel een keer op vakantie geweest zijn."
Johan: "Ja.. ik heb ze ook niet meer gezien, dus laten we binnenkort een keer afspreken, dan.."

En zo gaat het nog even door.
Je vergeet weer een heel stuk. Daarna zegt hij een aantal keer dat het geregeld was. Maar dan moet ze wel gáán.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 23:53:10 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74622492
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je vergeet te vermelden dat Giel eerst zegt: "Je bent trouwens ook nog een leugenaar en een oplichter, he?"
Dus dat gezicht is wel verklaarbaar, toch?
Da's niet tof om te horen nee.
En daarna hoort hij dat het over Mandy gaat.
Opluchting all over the place. Want dat met Mandy zit allemaal wel goed.
O nee toch niet! Hij trekt echt een héél schuldig gezicht.
quote:
Je vergeet weer een heel stuk. Daarna zegt hij een aantal keer dat het geregeld was. Maar dan moet ze wel gáán.
Nee ik "vergeet" dat niet. Ik ga natuurlijk niet het hele gesprek uittypen, ik wilde alleen de eerste leugen even weergeven. Hij zegt aanvankelijk gewoon keihard dat ze al gewéést is.

Johan: "Jaha!"

Maar ja, zo bedoélde hij het niet en het was warm in de studio enzo.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 11 november 2009 @ 23:54:41 #154
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_74622525
heb ik nog de vraag waarom Giel er nu pas mee komt?
ik bedoel .. iets van 2007 .... hallo ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_74623045
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:53 schreef Gert het volgende:

[..]

Da's niet tof om te horen nee.
En daarna hoort hij dat het over Mandy gaat.
Opluchting all over the place. Want dat met Mandy zit allemaal wel goed.
O nee toch niet! Hij trekt echt een héél schuldig gezicht.
Ik denk dat ie hier beseft dat de combinatie "Mandy" en "ik word uitgemaakt voor oplichter" inderdaad niet klopt.
quote:
Nee ik "vergeet" dat niet. Ik ga natuurlijk niet het hele gesprek uittypen, ik wilde alleen de eerste leugen even weergeven.
Wel essentieel deel dat je weglaat dan.
quote:
Hij zegt aanvankelijk gewoon keihard dat ze al gewéést is.

Johan: "Jaha!"

Maar ja, zo bedoélde hij het niet en het was warm in de studio enzo.
En ik denk dat ie het daar inderdaad als slechte grap van Giel ziet, of probeert te zien. Daar kwam ie niet voor, dus wellicht een poging om het weg te ouwehoeren.
pi_74623074
quote:
De allereerste Carnavalsplaat op landelijke radio is van…?’10-11-2009

Met veel trots prijst MAS Records aan dat op 11 november in de ochtend bij Giel Beelen om klokslag 06:00 uur de ‘carnavals en Après ski kraker’ van 2010 te horen is op landelijke radio!’ Hierbij is het carnavals seizoen wat ons betreft weer geopend!’, aldus de woordvoerder van MAS records. De plaat welke zal heten: ‘De Bonte Koe’ is uitgebracht door 2 toppers op entertainment gebiedt! Allereerst Dj Arnoud, uuh waar kennen we die ook alweer van? Juist ja, van ‘De Soldaat’ de gelijknamige cover van Nick en Simon, de plaat welke nog wekelijks te horen is in de feest kroegen welke Nederland rijk is. Onlangs is dj arnoud ook genomineerd in de categorie : ‘populairste party dj van Nederland’ (bron: Party awards.nl) En niet te vergeten is deze geweldige gezellige plaat, waar ook een dansje bij zit, ingezongen door niemand minder dan onze grote vriend, Johan Vlemmix, jawel.

‘Giel had geen andere keus dan deze plaat te draaien, zou hij het niet hebben gedaan was ik hem 24uur per dag gaan volgen met een echte bonte koe’, aldus Vlemmix. Volgens Vlemmix is deze plaat HIT bestendig, en zullen de artiesten alles op alles zetten ook deze plaat in Nederland naar de top te brengen! (het origineel, een Duitse versie ‘Die blöte kuh’ was eerder in Duitsland en Oostenrijk een landelijke hype. Dj Arnoud & Johan Vlemmix – De Bonte Koe ligt binnen 2 weken in alle cd speciaal zaken, de release gaat via MAS Partyhouse, een onderdeel van MAS records. www.masrecords.nl
bron http://www.tvoranje.nl/index.php?menu_id=73&nieuws_id=4598

heb ik wat gemist is zijn plaat gedraaid
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_74623245
quote:
Op donderdag 12 november 2009 00:23 schreef peeet1 het volgende:

[..]

heb ik wat gemist is zijn plaat gedraaid
Jawel, een seconde of 20
  Moderator donderdag 12 november 2009 @ 00:43:25 #158
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74623310
quote:
Op donderdag 12 november 2009 00:21 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik denk dat ie hier beseft dat de combinatie "Mandy" en "ik word uitgemaakt voor oplichter" inderdaad niet klopt.
Dat mag je denken natuurlijk.
quote:
Wel essentieel deel dat je weglaat dan.
Hoezo "essentieel" dan?
Dat had jij toch al uitvoerig besproken?
Het ging mij om die leugen.
Dus die typ ik uit.
quote:
En ik denk dat ie het daar inderdaad als slechte grap van Giel ziet, of probeert te zien. Daar kwam ie niet voor, dus wellicht een poging om het weg te ouwehoeren.
Dus eerst is het logisch dat hij schuldig kijkt omdat Giel hem een bedrieger noemt,. maar even later ziet hij het ineens als een slechte grap en probeert-ie er met een leugen overheen te lullen? Kan hoor, kan. Alles kan. Ik snap dat jij hem het voordeel van de twijfel geeft, en zo hoort het ook bij vrienden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  FOK!Babe donderdag 12 november 2009 @ 01:11:59 #159
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74623592
Ah, als ik er even niet ben neemt Gert het voor me over.
Goed om te weten.
  donderdag 12 november 2009 @ 01:19:55 #160
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_74623649
quote:
Op donderdag 12 november 2009 00:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat mag je denken natuurlijk.
[..]

Hoezo "essentieel" dan?
Dat had jij toch al uitvoerig besproken?
Het ging mij om die leugen.
Dus die typ ik uit.
[..]

Dus eerst is het logisch dat hij schuldig kijkt omdat Giel hem een bedrieger noemt,. maar even later ziet hij het ineens als een slechte grap en probeert-ie er met een leugen overheen te lullen? Kan hoor, kan. Alles kan. Ik snap dat jij hem het voordeel van de twijfel geeft, en zo hoort het ook bij vrienden.
hummmmm krijg zo steeds meer het vermoeden dat er zich achter de schermen veel meer afspeelt ....
wat heeft die gemene Johan toch gedaan? dat iedereen nu zo boos op hem is
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 03:38:40 #161
128220 Peter6000
pi_74624147
De verklaring van Mera, dat Mandy destijds een reis aangeboden heeft gekregen, en dat zij of haar vriend het niet luxe (of lang) genoeg vonden, en daarom zijn afgehaakt zou wel waar kunnen zijn.

Alleen de reactie van Johan, als hij ermee geconfronteerd wordt, is dan dus gaan liegen.
En in de situatie met Studio Vlemmix was hij ook al op zijn minst leugenachtig.

Blijkbaar is het dus zo dat 'het niet zo nauw nemen met de waarheid als dat zo uitkomt' iets is wat in zijn persoonlijkheid zit. Want het zou wel raar zijn als deze 2 gebeurtenissen kort na elkaar plaatsvinden, en dit in zijn verdere leven niet aan de orde is.
pi_74625380
quote:
Op donderdag 12 november 2009 03:38 schreef Peter6000 het volgende:
De verklaring van Mera, dat Mandy destijds een reis aangeboden heeft gekregen, en dat zij of haar vriend het niet luxe (of lang) genoeg vonden, en daarom zijn afgehaakt zou wel waar kunnen zijn.

Alleen de reactie van Johan, als hij ermee geconfronteerd wordt, is dan dus gaan liegen.
En in de situatie met Studio Vlemmix was hij ook al op zijn minst leugenachtig.

Blijkbaar is het dus zo dat 'het niet zo nauw nemen met de waarheid als dat zo uitkomt' iets is wat in zijn persoonlijkheid zit. Want het zou wel raar zijn als deze 2 gebeurtenissen kort na elkaar plaatsvinden, en dit in zijn verdere leven niet aan de orde is.
Wat nou liegen? Ik zie nog steeds niet waar hij liegt, hoor.
Behalve dat Gert vindt dat hij schuldig kijkt, is er heul niets aan de hand.
Johan grapt gewoon met Giel mee dat ze wel degelijk op reis is geweest, alleen nog niet van hem.
Hij zegt toch niet: Ja, Mandy is van mijn geld op reis geweest. Dàt zou een leugen zijn.
pi_74625496
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wat nou liegen? Ik zie nog steeds niet waar hij liegt, hoor.
Behalve dat Gert vindt dat hij schuldig kijkt, is er heul niets aan de hand.
Johan grapt gewoon met Giel mee dat ze wel degelijk op reis is geweest, alleen nog niet van hem.
Hij zegt toch niet: Ja, Mandy is van mijn geld op reis geweest. Dàt zou een leugen zijn.
Nee, maar hij zegt ook niet dat hij haar nog niets heeft gegeven.
Maar blijf vooral draaien.
  donderdag 12 november 2009 @ 09:20:06 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74625597
Ik weet niet, maar als ik ergens van wordt beticht waarvan ik weet dat het niet waar is, dan ga ik daar vol tegenin, met de waarheid. En die schakeling kan je razendsnel maken, juist omdat je over de waarheid niet lang hoeft na te denken, ook al wordt je door de vraag overvallen.

Ik denk dat Johan iets op z'n Johan's geregeld heeft: halfslachtig en laissez vooral faire. En toen afwachtend is geworden tov die Mandy, want niet meer mediaal boeiend.
Dingen beginnen kan Johan goed, alleen zit 'm vaak de kneep in het afmaken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74625904
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:14 schreef Dementor het volgende:

[..]

Nee, maar hij zegt ook niet dat hij haar nog niets heeft gegeven.
Maar blijf vooral draaien.
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:20 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet, maar als ik ergens van wordt beticht waarvan ik weet dat het niet waar is, dan ga ik daar vol tegenin, met de waarheid. En die schakeling kan je razendsnel maken, juist omdat je over de waarheid niet lang hoeft na te denken, ook al wordt je door de vraag overvallen.
Ik zou ook even na moeten denken hoe ik de waarheid zo moet brengen zodat ik niet iemand anders in de zeik neem, in dit geval het hebberige vriendje.
Goed fatsoen heet dat.
  donderdag 12 november 2009 @ 09:37:22 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74625959
Ik schreef wordt je.

Goed fatsoen gaat bij mij toch echt overboord als ik onterecht voor leugenaar en oplichter wordt uitgemaakt.
pi_74625961
Oh dus Johan vertelde expres niet de waarheid om dat vriendje te sparen?
Wat nobel van hem!
pi_74626108
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:37 schreef Dementor het volgende:
Oh dus Johan vertelde expres niet de waarheid om dat vriendje te sparen?
Wat nobel van hem!
Hoezo 'hij vertelde niet de waarheid'... Hij vertelde wél de waarheid
Alleen niet het complete verhaal, blijkbaar vond ie het niet nodig om iemand te bashen die er niet bij is Ónbegrijpelijk, hè.
pi_74626155
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:43 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Hoezo 'hij vertelde niet de waarheid'... Hij vertelde wél de waarheid
Alleen niet het complete verhaal, blijkbaar vond ie het niet nodig om iemand te bashen die er niet bij is Ónbegrijpelijk, hè.
Dus besloot hij er maar omheen te draaien, duidelijk!
En hoe kun je de waarheid vertellen zonder het verhaal compleet uiteen te zetten, dat is echt Vlemmix logica.
  donderdag 12 november 2009 @ 09:48:39 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74626225
"Ik heb haar een reis aangeboden, alles was klaar, maar zij besloot die specifieke reis niet aan te nemen."

Netjes, duidelijk, geen dralen. Met al Johan's media-ervaring moet hij toch wel weten dat het medialandschap verre van altijd vriendelijk en netjes is.
pi_74626234
Na enig aandringen besloot hij vervolgens over de brug te komen want tja dat plaatje zou hoe dan ook gedraaid moeten worden.
Grappig hoe hij zich probeerde te beroepen op het feit dat hij kwam om het plaatje te promoten en dat dit zo was afgesproken.
pi_74626520
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:48 schreef Copycat het volgende:
"Ik heb haar een reis aangeboden, alles was klaar, maar zij besloot die specifieke reis niet aan te nemen."
Da's zo'n beetje precies wat hij ook gezegd heeft, alleen in plaats van "zij besloot het niet aan te nemen" zegtie "dan moet ze wel gáán".
  donderdag 12 november 2009 @ 10:10:50 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74626784
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:00 schreef MeraViglioSa het volgende:

Da's zo'n beetje precies wat hij ook gezegd heeft, alleen in plaats van "zij besloot het niet aan te nemen" zegtie "dan moet ze wel gáán".
Na een initieel 'leugentje om bestwil' die de toon zet en waardoor hij zichzelf dus blijkbaar verkeerd neerzet.
Eerst zeggen dat ze is geweest en dan, als je op je vingers wordt getikt, je verhaaltje veranderen maakt je niet bepaald geloofwaardig.
  donderdag 12 november 2009 @ 10:19:58 #174
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74626971
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:
Ik schreef wordt je.

Goed fatsoen gaat bij mij toch echt overboord als ik onterecht voor leugenaar en oplichter wordt uitgemaakt.
Schieten er dan ook bliksemschichten uit je ogen en adem je dan vuur uit door je mond en stoom door je neus?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74628046
Dit is lastig hoor want ik kan onmogelijk voor Mandy zijn. Blijft Johan over. Neeeeeeeeeeeeee...
Johan lult, daar hoef je geen Char voor te zijn.
Go hard or go home
  FOK!Babe donderdag 12 november 2009 @ 13:09:22 #176
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74632031
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

Het lollerbekkie.
pi_74642203
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:
Ik schreef wordt je.

en "ik wordt ergens..." in de eerste zin van hetzelfde zeikverhaaltje . gelukkig ben je wel consequent, beunhaas
  donderdag 12 november 2009 @ 22:41:36 #178
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74651520
Liedje staat nu voor het eerst aan. Is dit gemaakt met een computer uit 1991?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 12 november 2009 @ 22:42:43 #179
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74651565
Hoe oud is dat liedje? Sonja is a new sensation? Dat was in 2006.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 12 november 2009 @ 22:43:23 #180
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74651586
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:41 schreef Stefan het volgende:
Liedje staat nu voor het eerst aan. Is dit gemaakt met een computer uit 1991?
Niets mis met computers uit 1991!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')