Da's niet tof om te horen nee.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat Giel eerst zegt: "Je bent trouwens ook nog een leugenaar en een oplichter, he?"
Dus dat gezicht is wel verklaarbaar, toch?![]()
Nee ik "vergeet" dat niet. Ik ga natuurlijk niet het hele gesprek uittypen, ik wilde alleen de eerste leugen even weergeven. Hij zegt aanvankelijk gewoon keihard dat ze al gewéést is.quote:Je vergeet weer een heel stuk. Daarna zegt hij een aantal keer dat het geregeld was. Maar dan moet ze wel gáán.
Ik denk dat ie hier beseft dat de combinatie "Mandy" en "ik word uitgemaakt voor oplichter" inderdaad niet klopt.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's niet tof om te horen nee.
En daarna hoort hij dat het over Mandy gaat.
Opluchting all over the place. Want dat met Mandy zit allemaal wel goed.
O nee toch niet! Hij trekt echt een héél schuldig gezicht.![]()
Wel essentieel deel dat je weglaat dan.quote:Nee ik "vergeet" dat niet. Ik ga natuurlijk niet het hele gesprek uittypen, ik wilde alleen de eerste leugen even weergeven.
En ik denk dat ie het daar inderdaad als slechte grap van Giel ziet, of probeert te zien. Daar kwam ie niet voor, dus wellicht een poging om het weg te ouwehoeren.quote:Hij zegt aanvankelijk gewoon keihard dat ze al gewéést is.![]()
Giel: "Nee"
Johan: "Jaha!"
Maar ja, zo bedoélde hij het niet en het was warm in de studio enzo.
quote:De allereerste Carnavalsplaat op landelijke radio is van…?’10-11-2009
Met veel trots prijst MAS Records aan dat op 11 november in de ochtend bij Giel Beelen om klokslag 06:00 uur de ‘carnavals en Après ski kraker’ van 2010 te horen is op landelijke radio!’ Hierbij is het carnavals seizoen wat ons betreft weer geopend!’, aldus de woordvoerder van MAS records. De plaat welke zal heten: ‘De Bonte Koe’ is uitgebracht door 2 toppers op entertainment gebiedt! Allereerst Dj Arnoud, uuh waar kennen we die ook alweer van? Juist ja, van ‘De Soldaat’ de gelijknamige cover van Nick en Simon, de plaat welke nog wekelijks te horen is in de feest kroegen welke Nederland rijk is. Onlangs is dj arnoud ook genomineerd in de categorie : ‘populairste party dj van Nederland’ (bron: Party awards.nl) En niet te vergeten is deze geweldige gezellige plaat, waar ook een dansje bij zit, ingezongen door niemand minder dan onze grote vriend, Johan Vlemmix, jawel.
‘Giel had geen andere keus dan deze plaat te draaien, zou hij het niet hebben gedaan was ik hem 24uur per dag gaan volgen met een echte bonte koe’, aldus Vlemmix. Volgens Vlemmix is deze plaat HIT bestendig, en zullen de artiesten alles op alles zetten ook deze plaat in Nederland naar de top te brengen! (het origineel, een Duitse versie ‘Die blöte kuh’ was eerder in Duitsland en Oostenrijk een landelijke hype. Dj Arnoud & Johan Vlemmix – De Bonte Koe ligt binnen 2 weken in alle cd speciaal zaken, de release gaat via MAS Partyhouse, een onderdeel van MAS records. www.masrecords.nl
bron http://www.tvoranje.nl/index.php?menu_id=73&nieuws_id=4598
Jawel, een seconde of 20quote:Op donderdag 12 november 2009 00:23 schreef peeet1 het volgende:
[..]
heb ik wat gemist is zijn plaat gedraaid
Dat mag je denken natuurlijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat ie hier beseft dat de combinatie "Mandy" en "ik word uitgemaakt voor oplichter" inderdaad niet klopt.![]()
Hoezo "essentieel" dan?quote:Wel essentieel deel dat je weglaat dan.![]()
Dus eerst is het logisch dat hij schuldig kijkt omdat Giel hem een bedrieger noemt,. maar even later ziet hij het ineens als een slechte grap en probeert-ie er met een leugen overheen te lullen? Kan hoor, kan. Alles kan. Ik snap dat jij hem het voordeel van de twijfel geeft, en zo hoort het ook bij vrienden.quote:En ik denk dat ie het daar inderdaad als slechte grap van Giel ziet, of probeert te zien. Daar kwam ie niet voor, dus wellicht een poging om het weg te ouwehoeren.
hummmmm krijg zo steeds meer het vermoeden dat er zich achter de schermen veel meer afspeelt ....quote:Op donderdag 12 november 2009 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat mag je denken natuurlijk.
[..]
Hoezo "essentieel" dan?
Dat had jij toch al uitvoerig besproken?
Het ging mij om die leugen.
Dus die typ ik uit.
[..]
Dus eerst is het logisch dat hij schuldig kijkt omdat Giel hem een bedrieger noemt,. maar even later ziet hij het ineens als een slechte grap en probeert-ie er met een leugen overheen te lullen? Kan hoor, kan. Alles kan. Ik snap dat jij hem het voordeel van de twijfel geeft, en zo hoort het ook bij vrienden.
Wat nou liegen? Ik zie nog steeds niet waar hij liegt, hoor.quote:Op donderdag 12 november 2009 03:38 schreef Peter6000 het volgende:
De verklaring van Mera, dat Mandy destijds een reis aangeboden heeft gekregen, en dat zij of haar vriend het niet luxe (of lang) genoeg vonden, en daarom zijn afgehaakt zou wel waar kunnen zijn.
Alleen de reactie van Johan, als hij ermee geconfronteerd wordt, is dan dus gaan liegen.
En in de situatie met Studio Vlemmix was hij ook al op zijn minst leugenachtig.
Blijkbaar is het dus zo dat 'het niet zo nauw nemen met de waarheid als dat zo uitkomt' iets is wat in zijn persoonlijkheid zit. Want het zou wel raar zijn als deze 2 gebeurtenissen kort na elkaar plaatsvinden, en dit in zijn verdere leven niet aan de orde is.
Nee, maar hij zegt ook niet dat hij haar nog niets heeft gegeven.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat nou liegen? Ik zie nog steeds niet waar hij liegt, hoor.
Behalve dat Gert vindt dat hij schuldig kijkt, is er heul niets aan de hand.
Johan grapt gewoon met Giel mee dat ze wel degelijk op reis is geweest, alleen nog niet van hem.
Hij zegt toch niet: Ja, Mandy is van mijn geld op reis geweest. Dàt zou een leugen zijn.
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, maar hij zegt ook niet dat hij haar nog niets heeft gegeven.
Maar blijf vooral draaien.
Ik zou ook even na moeten denken hoe ik de waarheid zo moet brengen zodat ik niet iemand anders in de zeik neem, in dit geval het hebberige vriendje.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:20 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet, maar als ik ergens van wordt beticht waarvan ik weet dat het niet waar is, dan ga ik daar vol tegenin, met de waarheid. En die schakeling kan je razendsnel maken, juist omdat je over de waarheid niet lang hoeft na te denken, ook al wordt je door de vraag overvallen.
Hoezo 'hij vertelde niet de waarheid'... Hij vertelde wél de waarheidquote:Op donderdag 12 november 2009 09:37 schreef Dementor het volgende:
Oh dus Johan vertelde expres niet de waarheid om dat vriendje te sparen?
Wat nobel van hem!
Dus besloot hij er maar omheen te draaien, duidelijk!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoezo 'hij vertelde niet de waarheid'... Hij vertelde wél de waarheid![]()
Alleen niet het complete verhaal, blijkbaar vond ie het niet nodig om iemand te bashen die er niet bij isÓnbegrijpelijk, hè.
Da's zo'n beetje precies wat hij ook gezegd heeft, alleen in plaats van "zij besloot het niet aan te nemen" zegtie "dan moet ze wel gáán".quote:Op donderdag 12 november 2009 09:48 schreef Copycat het volgende:
"Ik heb haar een reis aangeboden, alles was klaar, maar zij besloot die specifieke reis niet aan te nemen."
Na een initieel 'leugentje om bestwil' die de toon zet en waardoor hij zichzelf dus blijkbaar verkeerd neerzet.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Da's zo'n beetje precies wat hij ook gezegd heeft, alleen in plaats van "zij besloot het niet aan te nemen" zegtie "dan moet ze wel gáán".
Schieten er dan ook bliksemschichten uit je ogen en adem je dan vuur uit door je mond en stoom door je neus?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:
Ik schreef wordt je.
Goed fatsoen gaat bij mij toch echt overboord als ik onterecht voor leugenaar en oplichter wordt uitgemaakt.
Het lollerbekkie.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan grapt gewoon met Giel mee dat ze wel degelijk op reis is geweest, alleen nog niet van hem.
en "ik wordt ergens..." in de eerste zin van hetzelfde zeikverhaaltjequote:Op donderdag 12 november 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:
Ik schreef wordt je.
Goed fatsoen gaat bij mij toch echt overboord als ik onterecht voor leugenaar en oplichter wordt uitgemaakt.
Niets mis met computers uit 1991!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:41 schreef Stefan het volgende:
Liedje staat nu voor het eerst aan. Is dit gemaakt met een computer uit 1991?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |