abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74607000
Niet verwacht nog 's zo'n topic aan te maken

Maargoed het vervolg op: De kunst van het loslaten van je ex. - deel 97

Daar gaan we weer!
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 11 november 2009 @ 16:00:29 #2
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_74607222
Hoe zit het eigenlijk met het hele "vrienden zijn met je ex"? Hoe ervaren jullie dat? Bij mij gaat het meestal wel, maar moet er best wat tijd voorbij gaan voor ik echt een vriend kan zijn. Ik kan al veel eerder netjes mijn ex'en omgaan, maar leuk en spontaan duurt aanzienlijk langer.

Jullie ervaringen...?
pi_74607696
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef EviL_AleX het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het hele "vrienden zijn met je ex"? Hoe ervaren jullie dat? Bij mij gaat het meestal wel, maar moet er best wat tijd voorbij gaan voor ik echt een vriend kan zijn. Ik kan al veel eerder netjes mijn ex'en omgaan, maar leuk en spontaan duurt aanzienlijk langer.

Jullie ervaringen...?
Kan heb contact afgekapt, maar kan wel netjes blijven tegen haar. Heb haar wel 2x kort gesproken, maar kap het dan vrij snel af(op nette manier). Leuk en spontaan zit ik voorlopig al helemaal niet in. Daar heb ik ook totaal geen behoefte aan. Misschien komt dat over paar maanden misschien niet. In elk geval ben ik nu zeer content met de situatie.
pi_74607836
quote:

Jullie ervaringen...?
Ex-vriendin voro mijn ex (lang geleden - lange afstands relatie) tijdje contact gehouden maar dat verwaterde.

Laatste ex geen contact meer mee op haar verzoek.

Nog wel een leuke link:
Iedereen kan Flirten
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 11 november 2009 @ 16:22:18 #5
278630 Snikch
Living my life
pi_74607913
ik heb op het moment ook gewoon het contact verbroken. Wel afgesproken dat wanneer ik er klaar voor ben dat we gewoon vrienden willen blijven. Maar dat heeft bij mij gewoon nog even tijd nodig.
Tot die tijd doen we echter wel gewoon normaal tegen elkaar. We hebben dus eigelijk geen contact maar we gaan elkaar niet zwart lopen maken en als we elkaar zien/spreken om wat voor reden dan ook doen we gewoon normaal. Alleen kap ik dat inderdaad ook snel af want voor mij is het gewoon nog niet zo ver.
For as he thinks within himself, so he is
  woensdag 11 november 2009 @ 16:33:13 #6
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74608281
quote:

Jullie ervaringen...?
Ik heb tot nu toe geprobeerd leuk en aardig als vriend te zijn, maar ik denk toch dat dat voor mij niet werkt Ik blijf nog te veel (of iig, meer dan goed voor me is) aan haar hangen, dus ik zit er ook aan te denken om het contact maar af te gaan bouwen tot een minimum Zo werkt het gewoon voor mij niet.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_74608323
Moet contact houden met mijn ex, helaas, of dat weet ik eigenlijk niet zo goed, vanwege de kids.
pi_74608589
Heb 2 ex-en die ik niet meer spreek, met de rest heb ik gewoon goed contact. Eentje beschouw ik zelfs als mijn beste vriendin.
Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?
-George Carlin
pi_74608646
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:48 schreef Chev het volgende:

[..]

Dat het "Iets" makkelijker is voor vrouwen om te flirten een understatement denk ik .
Het is zoiezo al bewezen dat de vrouw meestal de aanleiding geeft voor een man om te gaan flirten en niet andersom!

Als ik een vrouw toch wel erg aantrekkelijk vind dan word ik 'n beetje zenuwachtig ben geen Gullio Cassanova ofzo en zoek een leuke vrouw voor wat meer dan een scharrel overigens ben geen echte scharrelaar.

Kortom blijkbaar heb je mazzel, je 'rebound/scharrel' zou best eens je lieffie kunnen worden hoop het voor je.
Wij geven ook wel de aanleiding, maar we verwachten wel dat de mannen op ons afstappen en dat is volgens mij moeilijker. Enne ... natuurlijk geven wij vaak de aanleiding, anders wordt het nooit wat .

Je kan van te voren niet weten of het echt een leuke vrouw is. Uiterlijk wel, maar voor de rest niet. Misschien heeft ze wel een hele irritante stem. Dan zou ik er ook gelijk klaar mee zijn. En het innerlijk bepaalt uiteindelijk of het geen scharrel wordt.

Het mailcontact is erg leuk. Volgende week helaas pas een date. Ik kan niet weg vanwege de kids. Misschien toch een oppas regelen. We zullen wel zien.
pi_74609213
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:43 schreef Kwartje7 het volgende:
Het mailcontact is erg leuk. Volgende week helaas pas een date. Ik kan niet weg vanwege de kids. Misschien toch een oppas regelen. We zullen wel zien.
Maak er een leuke date van hè

Wel grappig onderstaande linkjes:

Flirt tips voor mannen
Flirt tips voor vrouwen

We zoeken toch allemaal de ideale man/vrouw maar die bestaat toch niet, iedereen is uniek en er is altijd beter, de sleutel tot geluk is tevredenheid volgens mij
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_74610566
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:18 schreef Chev het volgende:

[..]

Klinkt heel verstandig kwartje ik lees soms nog steeds mee hier, en merk ook dat alles wat er langskomt ik allemaal ook heb mee gemaakt.

• Het zoeken naar de antwoorden
  • Het niet krijgen van antwoorden
  • Verminderd zelfvertrouwen
  • Het opnieuw opbouwen van positiviteit d.m.v. het creëren van je eigen dingen (sport, hobbies, (oude) vrienden, uitgaan ect.)
  • Rebound "liefde" of aandacht (weinig échte ervaring mee)

Als je zelfmotivatie mist in het begin dan zou het kunnen helpen om een "to-do-list" te maken en deze een voor een af gaan werken.

Dit heeft mij ook goed geholpen te realiseren wat ik wou voor mezelf en een nieuwe start te maken
  • Toevoeging daarop wat ook wel kan helpen, ken aan elk punt op je to-do list een cijfer toe in hoeverre dat punt iets toevoegt aan je levenskwaliteit. Soms kunnen dingen je ontzettend lang bezig houden (bijvoorbeeld een nieuwe computer waarvoor je alles eerst van tevoren tot op de bodem uitzoekt) maar voegen die verder niet zo heel veel toe aan je levenskwaliteit. Ik zeg niet dat je die dan niet moet gaan doen, maar zo zie je wel een beetje wat het belangrijkste is en kun je misschien ook prioriteiten stellen.
    quote:
    Zelf gebruik ik hem niet echt meer na 16 maanden ze zitten in mijn hoofd, maar heb wel heel wat puntjes afgewerkt, sommige weggestreept en enkele erbij bedacht, toch is het wel leuk om soms eens terug te kijken wat ik gepresteerd heb de afgelopen 1 1/2 jaar!

Ook kan je een lijst maken van alle positieve dingen in je leven, je zal versteld staan wat het opleverd als je 6 maanden verder ben, en hoeveel positieve je gedaan heb! Als je niks weet laat een ander je dan helpen.
    Goeie tip! Zoals ik ook al zei, soms zie je zo'n dingen niet meer omdat ze te geleidelijk gaan of omdat ze ineens toch al te gewoon zijn geworden. Gewoon elke "overwinning" noteren en lees het eens na als je je wat down voelt.
    quote:
    Rebounds je kan ze moeilijk ergens uit een schap bij de supermarkt halen hè blijkbaar hebben daar een hoop problemen mee, het ontmoeten van een leuke man/vrouw.

Maar een beetje leren flirten kan ook wel leuk zijn als je een lange relatie heb gehad dan verleer je dat 'n beetje (zeker als je veel verdriet heb lukt dat volgens mij niet) en geef eens een complimentje weg en vraag eens iemand uit, het zal je een enorme kick geven ook als die persoon niet instemt omdat je het gedurft heb
    Dat zeker, flirten vind ik toch wel altijd lastig, altijd al gevonden. Als ik het gevoel heb iets te verliezen dan vind ik het heel moeilijk, heb ik dat gevoel niet, dan gaat het me wat makkelijker af. Maar het eerste contact maken vind ik altijd zo moeilijk. Ik had laatst ook dat gevoel van een overwinning toen ik een meisje mee had uitgevraagd en ze ook nog ja zei, maar ja, toen dat uiteindelijk toch niet doorging, was dat gevoel van overwinning toch weer weg... Ik ben gewoon geen cassanova, maar ik ben ook nog wel kieskeurig wat dat betreft. Ik heb niet gauw bij een meisje dat ik leer kennen het gevoel van "jaaaaa dit is het!" En heel tegenstrijdig altijd: diegenen die mij leuk vinden, vind ik meestal helemaal niets. Maar ook al vaak zat voorgekomen dat ik een meisje leer kennen en ik niet duidelijk genoeg ben in mijn bedoelingen waardoor ik in de friendszone terecht kom. Op de een of andere manier durf ik nooit te laten zien dat ik iemand wel zie zitten, misschien ook wel bang om te heftig over te komen in eerste instantie.
    Don't let my username fool you...
    pi_74610669
    quote:

Jullie ervaringen...?
    1. Bijna geen contact meer, ze woont nu samen met een van mijn beste vrienden dus ik zie haar wel eens. Als ik haar dan eens alleen spreek, dan is het heel oppervlakkig en hebben we elkaar eigenlijk niets te vertellen.
    2. Contact volledig verbroken.
    3. Contact is weer een beetje opgebouwd, maar ook een stuk oppervlakkiger en geen behoefte meer om iets met haar te gaan doen.

Maar écht vrienden zijn, tja, met mijn beste vriendin misschien, daar heb ik ook wel eens wat mee aangerommeld, maar daar is heel wat tijd voor nodig geweest om dat weer op een gezonde manier te herstellen. Was hartstikke gek op haar, geveoelens bleken niet wederzijds te zijn ondanks dat ze het wel geprobeerd had zei ze en toen hebben we even heel openlijk met elkaar gesproken erover en ook het contact wat verminderd in die periode erna.
      woensdag 11 november 2009 @ 18:49:25 #13
    6067 Turbomuis
    Kruimeltjes zijn ook cake
    pi_74612142
    Gisteren heb ik, als antwoord op een mail van mij aan hem, een mail gehad van m'n ex. En ik ben er zo blij mee! Het was een hele lieve mail, waarin 'ie precies uitlegt hoe 'ie de afgelopen tijd heeft beleefd en waarom 'ie het uit heeft gemaakt. Alle vragen die ik had en dingen die ik niet begreep, heeft 'ie in z'n mail beantwoord.
    Voor mijn gevoel kan ik het nu echt afsluiten. Dit is denk ik voor het eerst dat ik een relatie die door de ander is verbroken zonder vraagtekens en 'had-ik-maar' enzo kan afsluiten. Heerlijk gevoel is dat. Vooral ook omdat ik het gevoel heb dat de vriendschap, die aarzelend begonnen was, nu echt van de grond kan komen en echt kans van slagen heeft. Er zijn immers geen verwijten of vage gedoetjes meer, en dat geeft echt heel veel rust.

Het gevoel voor hem is nog niet weg. Dat zal ook niet 1 2 3 gebeuren, daarvoor zat het (bij mij) te diep. Maar omdat ik nu weet hoe het precies gegaan is bij hem weet ik ook dat het niet 'meant to be' is. Hoe graag ik dat ook anders zou willen zien, het is zoals het is. Dus dat gevoel moet slijten.
    Maar het feit dat ik voor het verlies van deze liefde een goede vriendschap terugkrijg, maakt heel veel goed.
    I give myself very good advice
    But I very seldom follow it
    That explains the trouble that I'm always in
    pi_74630393
    quote:

Jullie ervaringen...?
    Ik heb met een andere ex (van 3 jaar geleden ofzo) het contact ooit verbroken (ook omdat het moest van mn toenmalige vriend) maar uiteindelijk heeft dat wel z'n voordelen gehad denk ik. We hebben elkaar daarna weer opgezocht en zijn beste vrienden geworden. Het heeft wel problemen opgeleverd in mijn relatie, omdat mijn vriend erg achterdochtig en jaloers was, maar ik ben nooit een misstap of iets dergelijks begaan. Het scheelt ook dat deze ex op een afstand woont waar je elkaar ook niet zomaar opzoekt, maar ik kon gewoon prima het onderscheid maken tussen vriendschap en iets meer.
    Helaas was mijn vriend daar niet echt van overtuigd. Hij deed dat af met een smoes als 'ik vertrouw jou wel, maar hem niet.'

En met de meest recente ex ben ik dus vrienden gebleven. Het leek goed te gaan maar uiteindelijk liep het uit op een klein drama. Daarna week links laten liggen en geen contact mee gehad, ook geen bericht van zijn kant. Toen besloten dat ik mn boek terug wil, zodat ik daar ook meteen vanaf ben en ik vrolijk vertelde dat ik verliefd was op een ander. Toen hij eenmaal meer wist (misschien had ie nog verwacht dat ik op hem verliefd was, om zn ego te strelen?) trok hij het ineens niet meer. Dus hij koos ervoor om het contact af te breken en het kan me werkelijk gestolen worden.

Ik denk dat het echt ligt aan je gevoelens, de situatie en de persoon die hij is en die je zelf bent. Een breuk heeft ook een dergelijke impact op je dat je heel erg veranderd. Ik en die 'andere' ex zijn op zodanige manier veranderd dat we eigenlijk naar elkaar toegegroeid zijn. Terwijl ik en mijn huidige ex juist van elkaar af te lijken groeien. Dus in zo'n geval is contact verbreken ook beter.

Ik moet sowiezo de meeste mensen gelijk geven dat het contact verbreken de beste optie is. Zeker de eerste zoveel maanden, omdat je die verwerktijd gewoon nodig hebt. Je zou kunnen afspreken om na zoveel maanden (geen exacte datum ofzo) weer iets van je te laten horen en vragen hoe het gaat. Zo kun je er ook achter komen of een vriendschap überhaupt nog zinvol is of dat jullie zoveel van elkaar verschillen dat het toch niets oplevert.
    pi_74630468
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 18:49 schreef Turbomuis het volgende:
    Gisteren heb ik, als antwoord op een mail van mij aan hem, een mail gehad van m'n ex. En ik ben er zo blij mee! Het was een hele lieve mail, waarin 'ie precies uitlegt hoe 'ie de afgelopen tijd heeft beleefd en waarom 'ie het uit heeft gemaakt. Alle vragen die ik had en dingen die ik niet begreep, heeft 'ie in z'n mail beantwoord.
    Voor mijn gevoel kan ik het nu echt afsluiten. Dit is denk ik voor het eerst dat ik een relatie die door de ander is verbroken zonder vraagtekens en 'had-ik-maar' enzo kan afsluiten. Heerlijk gevoel is dat. Vooral ook omdat ik het gevoel heb dat de vriendschap, die aarzelend begonnen was, nu echt van de grond kan komen en echt kans van slagen heeft. Er zijn immers geen verwijten of vage gedoetjes meer, en dat geeft echt heel veel rust.

Het gevoel voor hem is nog niet weg. Dat zal ook niet 1 2 3 gebeuren, daarvoor zat het (bij mij) te diep. Maar omdat ik nu weet hoe het precies gegaan is bij hem weet ik ook dat het niet 'meant to be' is. Hoe graag ik dat ook anders zou willen zien, het is zoals het is. Dus dat gevoel moet slijten.
    Maar het feit dat ik voor het verlies van deze liefde een goede vriendschap terugkrijg, maakt heel veel goed.
    Dat vind ik wel heel erg tof van hem! Ik wou dat de mijne mijn vragen op die manier ook beantwoordde, dat zou inderdaad heel erg veel duidelijk hebben gemaakt. Dus ik ben wel blij dat je het nu fatsoenlijk kan afsluiten, zo hoort het immers. Hier kunnen meer ex-vriendjes/vriendinnetjes een voorbeeld aan nemen, want het gebeurd maar al te vaak dat het een kutsmoes is als 'het ligt niet aan jou, maar aan mij' of dat ze simpelweg geen goede reden kunnen bedenken.
      Moderator / Redactie FP donderdag 12 november 2009 @ 12:23:25 #16
    183088 crew  TheStigsDutchCousin
    Brabo Bastard
    pi_74630681
    Ik kon mijn ex (nu ong. 2,5 jaar terug) makkelijk loslaten. Alleen zij mij niet. Constant smsen, bellen, of msnen. Had ze een nieuwe vriend, ging ze aan mij vragen of ze er wel mee mocht gaan zwemmen

Die periode werkte ik nog op de Efteling en toen stuurde ze me een sms dat ze in het park was. Met d'r nieuwe vriend. Om mij te spreken. Terwijl ik aan het werk was. Heeft ze (ik had pauze, was winter, dus dan duurt de pauze altijd wat langer ) 3 kwartier tot een uur zitten wachten om met me te praten. Het ging erover dat het uit was, dat wilde ze nog bespreken. Het is uit. Er viel niks meer te bespreken.

Wat ze ook nog probeerde, is dat ze via mijn moeder meer over mij te weten kwam (omdat ik niks meer zei tegen d'r, was er helemaal klaar mee). Ze wilde zelfs nog een paar keer langskomen.

Nu woont ze in Helmond met d'r vriend dacht ik. Maar nu blijkt dat d'r zus en d'r vriend bij ons in de wijk wonen. Lijkt wel of ze het erom doen

Gelukkig heb ik nu anderhalf jaar een hele lieve meid en kan het m'n reet roesten wat ze allemaal doet.
    "They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
    "Omae wa mou shindeiru."
    "All we know is... he's called The Stig!"
      donderdag 12 november 2009 @ 13:21:43 #17
    101292 EviL_AleX
    Prince Charming
    pi_74632434
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 18:49 schreef Turbomuis het volgende:

Ja, dat is wel erg fijn. Ik zit ook nog met vragen, maar de antwoorden worden met de dag minder belangrijk voor me. Ze heeft me wel redenen gegeven, maar die zijn naar mijn mening te oppervlakkig om het einde echt betekend te hebben. Maar nu ben ik iemand die heel veel nadenkt over gevoelens, handelingen, drijfveren, onbewuste zaken, en ga zo maar door. Zij denkt ook wel veel na, maar zoekt het niet gestructureerd tot op de bodem uit als het om eigen gevoelens en dergelijke gaat. Het gevoel is haar volledige waarheid, terwijl het bij mij een deel van de puzzel is.

Ze wil er nog wel eens over praten, maar ik betwijfel heel sterk of ze wel in staat is het type antwoord te geven dat ik zoek. Dus dan laat ik het maar, op frustratie zitten we allebei niet te wachten.
    pi_74634492
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 13:21 schreef EviL_AleX het volgende:
    [knip]
    Ze heeft me wel redenen gegeven, maar die zijn naar mijn mening te oppervlakkig om het einde echt betekend te hebben.
    [knip]
    Ze wil er nog wel eens over praten, maar ik betwijfel heel sterk of ze wel in staat is het type antwoord te geven dat ik zoek. Dus dan laat ik het maar, op frustratie zitten we allebei niet te wachten.
    Oppervlakkige redenen ondoordachte, kwetsende, onduidelijke redenen, ik heb er eerder al eens een post over gemaakt.

Een passend antwoord is er meestal niet, en het kost volgens mij heel veel zelf reflectie en lef om iemand te durven confronteren met de kijharde waarheid en daarom worden er vaak smoesjes verzonnen.

Respect voor de mensen die het proberen in ieder geval, de uitmakers
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_74639594
    Ik tvp toch maar even, just to be sure....

Alhoewel ik hoop dat hier posten onnodig zal zijn, er is licht aan het einde van de tunnel!
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_74640272
    Ik haak ook maar weer even in. Hoe gaat het met iedereen? Chev hoezo ben je weer terug??

Bij mij gaat alles eigenlijk top Kan nu Beyonce luisteren zonder heel veel emoties te hebben, Verder gaat het met de dames ook steeds beter en heb ik al wat lijntjes uitgegooid, nu nog even kijken of ze bijten .
    Cause I'm a motherlover,
    You're a motherlover.
    We should fuck each others mothers
    pi_74640301
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 17:16 schreef dreamzk het volgende:
    Ik haak ook maar weer even in. Hoe gaat het met iedereen? Chev hoezo ben je weer terug??

Bij mij gaat alles eigenlijk top Kan nu Beyonce luisteren zonder heel veel emoties te hebben, Verder gaat het met de dames ook steeds beter en heb ik al wat lijntjes uitgegooid, nu nog even kijken of ze bijten .
    Beter! Met mij gaat het eigenlijk ook best top....
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      donderdag 12 november 2009 @ 17:45:13 #22
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74641133
    Ik had nog helemaal niet gezien dat er een nieuw topic is. Laten we het er maar op houden dat dat een goed teken is.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    pi_74649171
    ook een tvp van mij, ook al kom ik hier niet veel meer. Merkte dat ik hier de laatste tijd depressiever van werd ipv opgewekter
    Nog een hoop werk aan de winkel voor mij, maar ik ga rustig verder
    I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    "Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
    pi_74650909
    Ik ben hier eigenlijk ook voor spek en bonen, maar ik blijf hier toch nog even voor de zekerheid. Hij is nu nog maar twee dagen uit mn leven dus ik moet mn mond niet te snel opentrekken, dus ik wacht daar nog even mee. Maar het ziet er rooskleurig uit tot nu toe!

Barbusse, wie schijnt jouw licht aan het eind van de tunnel? Of ben je het gewoon zelf?
    pi_74650993
    Hee, het gaat allemaal beter, wanneer komt nou die date met zijn allen. Wat is er uit de poll gekomen.

Nou met die nieuwe gozer gaat het waarschijnlijk niet worden. Mijn kinderen zijn toch wel een struikelblok voor hem. Kan ik ook heel goed begrijpen. We zullen wel zien. Volgend weekend als het goed is een date. Het heeft mij iig goed geholpen om sterker te worden.
    Als mijn ex belt, denk ik, wat moet hij nu weer ipv hee daar is hij wat fijn. Als hij begint met verwijten maken, zeg ik, ik hang wel op ipv naar zijn pijpen te dansen.
    Ik zie het allemaal wel. Gaat voor de rest goed.
    pi_74651373
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 22:28 schreef Snowcold het volgende:
    Ik ben hier eigenlijk ook voor spek en bonen, maar ik blijf hier toch nog even voor de zekerheid. Hij is nu nog maar twee dagen uit mn leven dus ik moet mn mond niet te snel opentrekken, dus ik wacht daar nog even mee. Maar het ziet er rooskleurig uit tot nu toe!

Barbusse, wie schijnt jouw licht aan het eind van de tunnel? Of ben je het gewoon zelf?
    Ik ben het zelf en een opleiding waar ik voor ben toegelaten.
    pi_74651483
    Gefeliciteerd!!!
      vrijdag 13 november 2009 @ 06:32:33 #28
    278630 Snikch
    Living my life
    pi_74655910
    Ik heb weer een lekkere terugval.
    Kan op het moment niet slapen omdat ik de hele nacht weer van mijne x heb liggen dromen, 'goede' dromen maar ook slechte.. Weet niet wat ik er mee aan moet maar zit in ieder geval weer terug in een flinke dip.

En dan denk je dat het weer wat beter gaat -.-', dat alles zo snel weer zo slecht en grimmig er uit kan zien zeg, wat een marteling .. En dan opeens zit je weer van voor af aan te zoeken naar antwoorden op: wat moet ik in hemelsnaam nu gaan doen, hoe wordt ik ooit nog gelukkig??

Ja ik moet niet zo zeuren ik weet het, maar heb even een keiharde terugval gemaakt, wat een geluk toch weer..
      vrijdag 13 november 2009 @ 08:08:50 #29
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_74656411
    Dipjes zijn normaal Probeer er alleen niet te lang in te blijven hangen en ga afleiding zoeken
    pi_74660200
    @SuperrrTuxxx

Wat is er nu uit de poll gekomen. Volgens mij hebben we allemaal wel zin in een date.
      vrijdag 13 november 2009 @ 18:04:18 #31
    214544 J0ttem
    speciale jongen
    pi_74672585
    Aight tvp maar weer.

Ik kan wel zeggen dat ik redelijk over mijn ex heen ben, soms zijn er momenten waar ik haar mis als ik te veel terug denk aan toen... Maar het wordt gelukkig steeds minder
    Morgen weer lekker oefenen met mijn band
    Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
    pi_74672839
    TVP
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      vrijdag 13 november 2009 @ 18:55:19 #33
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74673974
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 11:15 schreef Kwartje7 het volgende:
    @SuperrrTuxxx

Wat is er nu uit de poll gekomen. Volgens mij hebben we allemaal wel zin in een date.
    Poll: Wanneer is de groepssexmeet?
  • 13/14/15 november
  • 20/21/22 november
  • 27/28/29 november
  • 4/5/6 december
  • 11/12/13 december
  • 18/19/20 december
  • 25/26/27 december
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
      vrijdag 13 november 2009 @ 19:57:48 #34
    278630 Snikch
    Living my life
    pi_74676180
    Zucht, plannen voor het weekend maken. Altijd leuk als er niemand is om uberhaupt iets aan te vragen of mee te praten -.-.
    Wordt steeds banger dat mijn leven toch weer zo leeg gaat worden als dat hij altijd al was voordat ik mijn ex leerde kennen .. alles behalve dat..
    pi_74676563
    Dus volgende week een date. Wie gaat ermee.

Gaan we zaterdag dan wat doen, nog suggesties iemand?
      vrijdag 13 november 2009 @ 20:44:13 #36
    278630 Snikch
    Living my life
    pi_74677944
    Iemand misschien tips over hoe ik aan paar vrienden kan vragen of ik mee uit kan zonder opdringerig over te komen?? Zijn nooit op msn, heb er al één gesmst maar reageert tot nu toe niet. Normaal gesproken zou ik zeggen dat dat is omdat hij vergeetachtig is, maar misschien zit ik teveel mezelf op te dringen? Wil in ieder geval morgen niet weer alleen thuis zitten ..
      vrijdag 13 november 2009 @ 23:42:20 #37
    6067 Turbomuis
    pi_74684219
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 18:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Poll: Wanneer is de groepssexmeet?
  • 13/14/15 november
  • 20/21/22 november
  • 27/28/29 november
  • 4/5/6 december
  • 11/12/13 december
  • 18/19/20 december
  • 25/26/27 december
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Groepssexmeet? Zeg, wat is u van plan?

Enne... waar?
    pi_74684231
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 20:44 schreef Snikch het volgende:
    Iemand misschien tips over hoe ik aan paar vrienden kan vragen of ik mee uit kan zonder opdringerig over te komen?? Zijn nooit op msn, heb er al één gesmst maar reageert tot nu toe niet. Normaal gesproken zou ik zeggen dat dat is omdat hij vergeetachtig is, maar misschien zit ik teveel mezelf op te dringen? Wil in ieder geval morgen niet weer alleen thuis zitten ..
    Gewoon vragen , je kan gewoon bellen of mailen anders? ok...heb ik ook gedaan maar pas 1x resultaat gehad...ja want vrienden hebben eigen vriendengroepjes Maar niet geschoten is altijd mis. Neem het initiatief! En als dat niks oplevert heb je het tenminste geprobeert. Dat is minder erg dan niets ondernomen hebben.
    En nog een tip Snikch: vind je passie en stort je daar volledig op. Mij helpt dat heel erg en sinds vorige week was er een soort 'klik' waardoor ik me ineens veel minder klote voel, goed zelfs! Alleen dat geeft weer een schuldgevoel, zo van...als ik me goed voel betekent dat dat ik niet echt van haar hield. Onzin natuurlijk, maarja misschien kun je dat zien als een lichte terugval. Het is echt zo ook al geloofde ik het eerst niet: tijd is de beste heler. Het is wel belangrijk om 'iets te doen' te hebben zodat je simpelweg minder de tijd hebt om over je ex na te denken.
      vrijdag 13 november 2009 @ 23:44:25 #39
    6067 Turbomuis
    pi_74684290
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 20:44 schreef Snikch het volgende:
    Als ik ff niet weet wat een ander er van zou vinden, probeer ik het me andersom voor te stellen. Als de situatie andersom zou zijn, ik ga dus stappen en iemand vraagt offie mee kan, wat zou ik er dan van vinden?
    Vaak bedenk je je dan dat het allemaal best meevalt met die opdringerigheid

Succes! En hou je taai he!
      vrijdag 13 november 2009 @ 23:44:58 #40
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74684312
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Groepssexmeet? Zeg, wat is u van plan?

Enne... waar?
    Je hebt zeker de slappe SC gemist pas geleden.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    pi_74684454
    Maar gaat het nu door?
      vrijdag 13 november 2009 @ 23:50:00 #42
    6067 Turbomuis
    pi_74684473
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je hebt zeker de slappe SC gemist pas geleden.
    Waarschijnlijk dan wel ja...
    fill me in please?
      vrijdag 13 november 2009 @ 23:53:22 #43
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74684602
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 23:49 schreef Kwartje7 het volgende:
    Maar gaat het nu door?
    Ik heb geen idee.
    pi_74684667
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 23:50 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dan wel ja...
    fill me in please?
    Er is een tijdje geleden een geweldige topic (rebound...) geopend. Heel veel onzin zo gelachen. Maar van de moderator moesten we ermee stoppen. Tijdens die onzin werd het idee geopperd om met zijn allen een feestje te bouwen en hebben we gestemd.
    Het feestje gaat niet door, geloof ik, en nu gaan we met zijn allen weg. Ik hoorde Utrecht of zo.
    pi_74684792
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik heb geen idee.
    Heb je nog wel zin, dan spreken we gewoon af. Als er nog meer mensen mee willen, is dat gezellig. Ideëen?
      zaterdag 14 november 2009 @ 00:02:06 #46
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74684881
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 23:59 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Heb je nog wel zin, dan spreken we gewoon af. Als er nog meer mensen mee willen, is dat gezellig. Ideëen?
    Ja ik heb nog wel zin hoor. En gewoon weer ergens wat drinken ofzo?
      zaterdag 14 november 2009 @ 00:06:02 #47
    6067 Turbomuis
    pi_74685009
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 23:59 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Mmm, Utrecht is voor mij niet echt handig.Toch wel minimaal een uur rijden en dan ook nog terug, dus ook niet drinken of heeeeeeel laat doorhalen. Dus ik denk dat ik ff pas, helaas....
    pi_74685040
    Bijna deeltje honderd! Volgens mij het langstlopende topic van Fok!
    En Chev, toch zo'n beetje de 'godfather' van dit topic is hier ook nog steeds actief, zie ik.
    Ik kom hier maar zelden meer, omdat dat hele gedoe met mijn ex toch zo'n beetje verleden tijd is..
    Het gaat dus best goed met me
    Er is een meeting in de maak, zag ik? Lijkt me gezellig
      zaterdag 14 november 2009 @ 00:16:01 #49
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74685310
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 00:06 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Mmm, Utrecht is voor mij niet echt handig.Toch wel minimaal een uur rijden en dan ook nog terug, dus ook niet drinken of heeeeeeel laat doorhalen. Dus ik denk dat ik ff pas, helaas....
    Jammer.
    pi_74685319
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja ik heb nog wel zin hoor. En gewoon weer ergens wat drinken ofzo?
    Jullie waar vorige keer toch naar Utrecht geweest, of zit ik fout.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')