abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74607000
Niet verwacht nog 's zo'n topic aan te maken

Maargoed het vervolg op: De kunst van het loslaten van je ex. - deel 97

Daar gaan we weer!
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 11 november 2009 @ 16:00:29 #2
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_74607222
Hoe zit het eigenlijk met het hele "vrienden zijn met je ex"? Hoe ervaren jullie dat? Bij mij gaat het meestal wel, maar moet er best wat tijd voorbij gaan voor ik echt een vriend kan zijn. Ik kan al veel eerder netjes mijn ex'en omgaan, maar leuk en spontaan duurt aanzienlijk langer.

Jullie ervaringen...?
pi_74607696
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef EviL_AleX het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het hele "vrienden zijn met je ex"? Hoe ervaren jullie dat? Bij mij gaat het meestal wel, maar moet er best wat tijd voorbij gaan voor ik echt een vriend kan zijn. Ik kan al veel eerder netjes mijn ex'en omgaan, maar leuk en spontaan duurt aanzienlijk langer.

Jullie ervaringen...?
Kan heb contact afgekapt, maar kan wel netjes blijven tegen haar. Heb haar wel 2x kort gesproken, maar kap het dan vrij snel af(op nette manier). Leuk en spontaan zit ik voorlopig al helemaal niet in. Daar heb ik ook totaal geen behoefte aan. Misschien komt dat over paar maanden misschien niet. In elk geval ben ik nu zeer content met de situatie.
pi_74607836
quote:

Jullie ervaringen...?
Ex-vriendin voro mijn ex (lang geleden - lange afstands relatie) tijdje contact gehouden maar dat verwaterde.

Laatste ex geen contact meer mee op haar verzoek.

Nog wel een leuke link:
Iedereen kan Flirten
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 11 november 2009 @ 16:22:18 #5
278630 Snikch
Living my life
pi_74607913
ik heb op het moment ook gewoon het contact verbroken. Wel afgesproken dat wanneer ik er klaar voor ben dat we gewoon vrienden willen blijven. Maar dat heeft bij mij gewoon nog even tijd nodig.
Tot die tijd doen we echter wel gewoon normaal tegen elkaar. We hebben dus eigelijk geen contact maar we gaan elkaar niet zwart lopen maken en als we elkaar zien/spreken om wat voor reden dan ook doen we gewoon normaal. Alleen kap ik dat inderdaad ook snel af want voor mij is het gewoon nog niet zo ver.
For as he thinks within himself, so he is
  woensdag 11 november 2009 @ 16:33:13 #6
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74608281
quote:

Jullie ervaringen...?
Ik heb tot nu toe geprobeerd leuk en aardig als vriend te zijn, maar ik denk toch dat dat voor mij niet werkt Ik blijf nog te veel (of iig, meer dan goed voor me is) aan haar hangen, dus ik zit er ook aan te denken om het contact maar af te gaan bouwen tot een minimum Zo werkt het gewoon voor mij niet.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_74608323
Moet contact houden met mijn ex, helaas, of dat weet ik eigenlijk niet zo goed, vanwege de kids.
pi_74608589
Heb 2 ex-en die ik niet meer spreek, met de rest heb ik gewoon goed contact. Eentje beschouw ik zelfs als mijn beste vriendin.
Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?
-George Carlin
pi_74608646
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:48 schreef Chev het volgende:

[..]

Dat het "Iets" makkelijker is voor vrouwen om te flirten een understatement denk ik .
Het is zoiezo al bewezen dat de vrouw meestal de aanleiding geeft voor een man om te gaan flirten en niet andersom!

Als ik een vrouw toch wel erg aantrekkelijk vind dan word ik 'n beetje zenuwachtig ben geen Gullio Cassanova ofzo en zoek een leuke vrouw voor wat meer dan een scharrel overigens ben geen echte scharrelaar.

Kortom blijkbaar heb je mazzel, je 'rebound/scharrel' zou best eens je lieffie kunnen worden hoop het voor je.
Wij geven ook wel de aanleiding, maar we verwachten wel dat de mannen op ons afstappen en dat is volgens mij moeilijker. Enne ... natuurlijk geven wij vaak de aanleiding, anders wordt het nooit wat .

Je kan van te voren niet weten of het echt een leuke vrouw is. Uiterlijk wel, maar voor de rest niet. Misschien heeft ze wel een hele irritante stem. Dan zou ik er ook gelijk klaar mee zijn. En het innerlijk bepaalt uiteindelijk of het geen scharrel wordt.

Het mailcontact is erg leuk. Volgende week helaas pas een date. Ik kan niet weg vanwege de kids. Misschien toch een oppas regelen. We zullen wel zien.
pi_74609213
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:43 schreef Kwartje7 het volgende:
Het mailcontact is erg leuk. Volgende week helaas pas een date. Ik kan niet weg vanwege de kids. Misschien toch een oppas regelen. We zullen wel zien.
Maak er een leuke date van hè

Wel grappig onderstaande linkjes:

Flirt tips voor mannen
Flirt tips voor vrouwen

We zoeken toch allemaal de ideale man/vrouw maar die bestaat toch niet, iedereen is uniek en er is altijd beter, de sleutel tot geluk is tevredenheid volgens mij
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_74610566
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:18 schreef Chev het volgende:

[..]

Klinkt heel verstandig kwartje ik lees soms nog steeds mee hier, en merk ook dat alles wat er langskomt ik allemaal ook heb mee gemaakt.

• Het zoeken naar de antwoorden
  • Het niet krijgen van antwoorden
  • Verminderd zelfvertrouwen
  • Het opnieuw opbouwen van positiviteit d.m.v. het creëren van je eigen dingen (sport, hobbies, (oude) vrienden, uitgaan ect.)
  • Rebound "liefde" of aandacht (weinig échte ervaring mee)

Als je zelfmotivatie mist in het begin dan zou het kunnen helpen om een "to-do-list" te maken en deze een voor een af gaan werken.

Dit heeft mij ook goed geholpen te realiseren wat ik wou voor mezelf en een nieuwe start te maken
  • Toevoeging daarop wat ook wel kan helpen, ken aan elk punt op je to-do list een cijfer toe in hoeverre dat punt iets toevoegt aan je levenskwaliteit. Soms kunnen dingen je ontzettend lang bezig houden (bijvoorbeeld een nieuwe computer waarvoor je alles eerst van tevoren tot op de bodem uitzoekt) maar voegen die verder niet zo heel veel toe aan je levenskwaliteit. Ik zeg niet dat je die dan niet moet gaan doen, maar zo zie je wel een beetje wat het belangrijkste is en kun je misschien ook prioriteiten stellen.
    quote:
    Zelf gebruik ik hem niet echt meer na 16 maanden ze zitten in mijn hoofd, maar heb wel heel wat puntjes afgewerkt, sommige weggestreept en enkele erbij bedacht, toch is het wel leuk om soms eens terug te kijken wat ik gepresteerd heb de afgelopen 1 1/2 jaar!

Ook kan je een lijst maken van alle positieve dingen in je leven, je zal versteld staan wat het opleverd als je 6 maanden verder ben, en hoeveel positieve je gedaan heb! Als je niks weet laat een ander je dan helpen.
    Goeie tip! Zoals ik ook al zei, soms zie je zo'n dingen niet meer omdat ze te geleidelijk gaan of omdat ze ineens toch al te gewoon zijn geworden. Gewoon elke "overwinning" noteren en lees het eens na als je je wat down voelt.
    quote:
    Rebounds je kan ze moeilijk ergens uit een schap bij de supermarkt halen hè blijkbaar hebben daar een hoop problemen mee, het ontmoeten van een leuke man/vrouw.

Maar een beetje leren flirten kan ook wel leuk zijn als je een lange relatie heb gehad dan verleer je dat 'n beetje (zeker als je veel verdriet heb lukt dat volgens mij niet) en geef eens een complimentje weg en vraag eens iemand uit, het zal je een enorme kick geven ook als die persoon niet instemt omdat je het gedurft heb
    Dat zeker, flirten vind ik toch wel altijd lastig, altijd al gevonden. Als ik het gevoel heb iets te verliezen dan vind ik het heel moeilijk, heb ik dat gevoel niet, dan gaat het me wat makkelijker af. Maar het eerste contact maken vind ik altijd zo moeilijk. Ik had laatst ook dat gevoel van een overwinning toen ik een meisje mee had uitgevraagd en ze ook nog ja zei, maar ja, toen dat uiteindelijk toch niet doorging, was dat gevoel van overwinning toch weer weg... Ik ben gewoon geen cassanova, maar ik ben ook nog wel kieskeurig wat dat betreft. Ik heb niet gauw bij een meisje dat ik leer kennen het gevoel van "jaaaaa dit is het!" En heel tegenstrijdig altijd: diegenen die mij leuk vinden, vind ik meestal helemaal niets. Maar ook al vaak zat voorgekomen dat ik een meisje leer kennen en ik niet duidelijk genoeg ben in mijn bedoelingen waardoor ik in de friendszone terecht kom. Op de een of andere manier durf ik nooit te laten zien dat ik iemand wel zie zitten, misschien ook wel bang om te heftig over te komen in eerste instantie.
    Don't let my username fool you...
    pi_74610669
    quote:

Jullie ervaringen...?
    1. Bijna geen contact meer, ze woont nu samen met een van mijn beste vrienden dus ik zie haar wel eens. Als ik haar dan eens alleen spreek, dan is het heel oppervlakkig en hebben we elkaar eigenlijk niets te vertellen.
    2. Contact volledig verbroken.
    3. Contact is weer een beetje opgebouwd, maar ook een stuk oppervlakkiger en geen behoefte meer om iets met haar te gaan doen.

Maar écht vrienden zijn, tja, met mijn beste vriendin misschien, daar heb ik ook wel eens wat mee aangerommeld, maar daar is heel wat tijd voor nodig geweest om dat weer op een gezonde manier te herstellen. Was hartstikke gek op haar, geveoelens bleken niet wederzijds te zijn ondanks dat ze het wel geprobeerd had zei ze en toen hebben we even heel openlijk met elkaar gesproken erover en ook het contact wat verminderd in die periode erna.
      woensdag 11 november 2009 @ 18:49:25 #13
    6067 Turbomuis
    Kruimeltjes zijn ook cake
    pi_74612142
    Gisteren heb ik, als antwoord op een mail van mij aan hem, een mail gehad van m'n ex. En ik ben er zo blij mee! Het was een hele lieve mail, waarin 'ie precies uitlegt hoe 'ie de afgelopen tijd heeft beleefd en waarom 'ie het uit heeft gemaakt. Alle vragen die ik had en dingen die ik niet begreep, heeft 'ie in z'n mail beantwoord.
    Voor mijn gevoel kan ik het nu echt afsluiten. Dit is denk ik voor het eerst dat ik een relatie die door de ander is verbroken zonder vraagtekens en 'had-ik-maar' enzo kan afsluiten. Heerlijk gevoel is dat. Vooral ook omdat ik het gevoel heb dat de vriendschap, die aarzelend begonnen was, nu echt van de grond kan komen en echt kans van slagen heeft. Er zijn immers geen verwijten of vage gedoetjes meer, en dat geeft echt heel veel rust.

Het gevoel voor hem is nog niet weg. Dat zal ook niet 1 2 3 gebeuren, daarvoor zat het (bij mij) te diep. Maar omdat ik nu weet hoe het precies gegaan is bij hem weet ik ook dat het niet 'meant to be' is. Hoe graag ik dat ook anders zou willen zien, het is zoals het is. Dus dat gevoel moet slijten.
    Maar het feit dat ik voor het verlies van deze liefde een goede vriendschap terugkrijg, maakt heel veel goed.
    I give myself very good advice
    But I very seldom follow it
    That explains the trouble that I'm always in
    pi_74630393
    quote:

Jullie ervaringen...?
    Ik heb met een andere ex (van 3 jaar geleden ofzo) het contact ooit verbroken (ook omdat het moest van mn toenmalige vriend) maar uiteindelijk heeft dat wel z'n voordelen gehad denk ik. We hebben elkaar daarna weer opgezocht en zijn beste vrienden geworden. Het heeft wel problemen opgeleverd in mijn relatie, omdat mijn vriend erg achterdochtig en jaloers was, maar ik ben nooit een misstap of iets dergelijks begaan. Het scheelt ook dat deze ex op een afstand woont waar je elkaar ook niet zomaar opzoekt, maar ik kon gewoon prima het onderscheid maken tussen vriendschap en iets meer.
    Helaas was mijn vriend daar niet echt van overtuigd. Hij deed dat af met een smoes als 'ik vertrouw jou wel, maar hem niet.'

En met de meest recente ex ben ik dus vrienden gebleven. Het leek goed te gaan maar uiteindelijk liep het uit op een klein drama. Daarna week links laten liggen en geen contact mee gehad, ook geen bericht van zijn kant. Toen besloten dat ik mn boek terug wil, zodat ik daar ook meteen vanaf ben en ik vrolijk vertelde dat ik verliefd was op een ander. Toen hij eenmaal meer wist (misschien had ie nog verwacht dat ik op hem verliefd was, om zn ego te strelen?) trok hij het ineens niet meer. Dus hij koos ervoor om het contact af te breken en het kan me werkelijk gestolen worden.

Ik denk dat het echt ligt aan je gevoelens, de situatie en de persoon die hij is en die je zelf bent. Een breuk heeft ook een dergelijke impact op je dat je heel erg veranderd. Ik en die 'andere' ex zijn op zodanige manier veranderd dat we eigenlijk naar elkaar toegegroeid zijn. Terwijl ik en mijn huidige ex juist van elkaar af te lijken groeien. Dus in zo'n geval is contact verbreken ook beter.

Ik moet sowiezo de meeste mensen gelijk geven dat het contact verbreken de beste optie is. Zeker de eerste zoveel maanden, omdat je die verwerktijd gewoon nodig hebt. Je zou kunnen afspreken om na zoveel maanden (geen exacte datum ofzo) weer iets van je te laten horen en vragen hoe het gaat. Zo kun je er ook achter komen of een vriendschap überhaupt nog zinvol is of dat jullie zoveel van elkaar verschillen dat het toch niets oplevert.
    pi_74630468
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 18:49 schreef Turbomuis het volgende:
    Gisteren heb ik, als antwoord op een mail van mij aan hem, een mail gehad van m'n ex. En ik ben er zo blij mee! Het was een hele lieve mail, waarin 'ie precies uitlegt hoe 'ie de afgelopen tijd heeft beleefd en waarom 'ie het uit heeft gemaakt. Alle vragen die ik had en dingen die ik niet begreep, heeft 'ie in z'n mail beantwoord.
    Voor mijn gevoel kan ik het nu echt afsluiten. Dit is denk ik voor het eerst dat ik een relatie die door de ander is verbroken zonder vraagtekens en 'had-ik-maar' enzo kan afsluiten. Heerlijk gevoel is dat. Vooral ook omdat ik het gevoel heb dat de vriendschap, die aarzelend begonnen was, nu echt van de grond kan komen en echt kans van slagen heeft. Er zijn immers geen verwijten of vage gedoetjes meer, en dat geeft echt heel veel rust.

Het gevoel voor hem is nog niet weg. Dat zal ook niet 1 2 3 gebeuren, daarvoor zat het (bij mij) te diep. Maar omdat ik nu weet hoe het precies gegaan is bij hem weet ik ook dat het niet 'meant to be' is. Hoe graag ik dat ook anders zou willen zien, het is zoals het is. Dus dat gevoel moet slijten.
    Maar het feit dat ik voor het verlies van deze liefde een goede vriendschap terugkrijg, maakt heel veel goed.
    Dat vind ik wel heel erg tof van hem! Ik wou dat de mijne mijn vragen op die manier ook beantwoordde, dat zou inderdaad heel erg veel duidelijk hebben gemaakt. Dus ik ben wel blij dat je het nu fatsoenlijk kan afsluiten, zo hoort het immers. Hier kunnen meer ex-vriendjes/vriendinnetjes een voorbeeld aan nemen, want het gebeurd maar al te vaak dat het een kutsmoes is als 'het ligt niet aan jou, maar aan mij' of dat ze simpelweg geen goede reden kunnen bedenken.
      Moderator / Redactie FP donderdag 12 november 2009 @ 12:23:25 #16
    183088 crew  TheStigsDutchCousin
    Brabo Bastard
    pi_74630681
    Ik kon mijn ex (nu ong. 2,5 jaar terug) makkelijk loslaten. Alleen zij mij niet. Constant smsen, bellen, of msnen. Had ze een nieuwe vriend, ging ze aan mij vragen of ze er wel mee mocht gaan zwemmen

Die periode werkte ik nog op de Efteling en toen stuurde ze me een sms dat ze in het park was. Met d'r nieuwe vriend. Om mij te spreken. Terwijl ik aan het werk was. Heeft ze (ik had pauze, was winter, dus dan duurt de pauze altijd wat langer ) 3 kwartier tot een uur zitten wachten om met me te praten. Het ging erover dat het uit was, dat wilde ze nog bespreken. Het is uit. Er viel niks meer te bespreken.

Wat ze ook nog probeerde, is dat ze via mijn moeder meer over mij te weten kwam (omdat ik niks meer zei tegen d'r, was er helemaal klaar mee). Ze wilde zelfs nog een paar keer langskomen.

Nu woont ze in Helmond met d'r vriend dacht ik. Maar nu blijkt dat d'r zus en d'r vriend bij ons in de wijk wonen. Lijkt wel of ze het erom doen

Gelukkig heb ik nu anderhalf jaar een hele lieve meid en kan het m'n reet roesten wat ze allemaal doet.
    "They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
    "Omae wa mou shindeiru."
    "All we know is... he's called The Stig!"
      donderdag 12 november 2009 @ 13:21:43 #17
    101292 EviL_AleX
    Prince Charming
    pi_74632434
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 18:49 schreef Turbomuis het volgende:

Ja, dat is wel erg fijn. Ik zit ook nog met vragen, maar de antwoorden worden met de dag minder belangrijk voor me. Ze heeft me wel redenen gegeven, maar die zijn naar mijn mening te oppervlakkig om het einde echt betekend te hebben. Maar nu ben ik iemand die heel veel nadenkt over gevoelens, handelingen, drijfveren, onbewuste zaken, en ga zo maar door. Zij denkt ook wel veel na, maar zoekt het niet gestructureerd tot op de bodem uit als het om eigen gevoelens en dergelijke gaat. Het gevoel is haar volledige waarheid, terwijl het bij mij een deel van de puzzel is.

Ze wil er nog wel eens over praten, maar ik betwijfel heel sterk of ze wel in staat is het type antwoord te geven dat ik zoek. Dus dan laat ik het maar, op frustratie zitten we allebei niet te wachten.
    pi_74634492
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 13:21 schreef EviL_AleX het volgende:
    [knip]
    Ze heeft me wel redenen gegeven, maar die zijn naar mijn mening te oppervlakkig om het einde echt betekend te hebben.
    [knip]
    Ze wil er nog wel eens over praten, maar ik betwijfel heel sterk of ze wel in staat is het type antwoord te geven dat ik zoek. Dus dan laat ik het maar, op frustratie zitten we allebei niet te wachten.
    Oppervlakkige redenen ondoordachte, kwetsende, onduidelijke redenen, ik heb er eerder al eens een post over gemaakt.

Een passend antwoord is er meestal niet, en het kost volgens mij heel veel zelf reflectie en lef om iemand te durven confronteren met de kijharde waarheid en daarom worden er vaak smoesjes verzonnen.

Respect voor de mensen die het proberen in ieder geval, de uitmakers
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_74639594
    Ik tvp toch maar even, just to be sure....

Alhoewel ik hoop dat hier posten onnodig zal zijn, er is licht aan het einde van de tunnel!
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_74640272
    Ik haak ook maar weer even in. Hoe gaat het met iedereen? Chev hoezo ben je weer terug??

Bij mij gaat alles eigenlijk top Kan nu Beyonce luisteren zonder heel veel emoties te hebben, Verder gaat het met de dames ook steeds beter en heb ik al wat lijntjes uitgegooid, nu nog even kijken of ze bijten .
    Cause I'm a motherlover,
    You're a motherlover.
    We should fuck each others mothers
    pi_74640301
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 17:16 schreef dreamzk het volgende:
    Ik haak ook maar weer even in. Hoe gaat het met iedereen? Chev hoezo ben je weer terug??

Bij mij gaat alles eigenlijk top Kan nu Beyonce luisteren zonder heel veel emoties te hebben, Verder gaat het met de dames ook steeds beter en heb ik al wat lijntjes uitgegooid, nu nog even kijken of ze bijten .
    Beter! Met mij gaat het eigenlijk ook best top....
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      donderdag 12 november 2009 @ 17:45:13 #22
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74641133
    Ik had nog helemaal niet gezien dat er een nieuw topic is. Laten we het er maar op houden dat dat een goed teken is.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    pi_74649171
    ook een tvp van mij, ook al kom ik hier niet veel meer. Merkte dat ik hier de laatste tijd depressiever van werd ipv opgewekter
    Nog een hoop werk aan de winkel voor mij, maar ik ga rustig verder
    I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    "Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
    pi_74650909
    Ik ben hier eigenlijk ook voor spek en bonen, maar ik blijf hier toch nog even voor de zekerheid. Hij is nu nog maar twee dagen uit mn leven dus ik moet mn mond niet te snel opentrekken, dus ik wacht daar nog even mee. Maar het ziet er rooskleurig uit tot nu toe!

Barbusse, wie schijnt jouw licht aan het eind van de tunnel? Of ben je het gewoon zelf?
    pi_74650993
    Hee, het gaat allemaal beter, wanneer komt nou die date met zijn allen. Wat is er uit de poll gekomen.

Nou met die nieuwe gozer gaat het waarschijnlijk niet worden. Mijn kinderen zijn toch wel een struikelblok voor hem. Kan ik ook heel goed begrijpen. We zullen wel zien. Volgend weekend als het goed is een date. Het heeft mij iig goed geholpen om sterker te worden.
    Als mijn ex belt, denk ik, wat moet hij nu weer ipv hee daar is hij wat fijn. Als hij begint met verwijten maken, zeg ik, ik hang wel op ipv naar zijn pijpen te dansen.
    Ik zie het allemaal wel. Gaat voor de rest goed.
    pi_74651373
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 22:28 schreef Snowcold het volgende:
    Ik ben hier eigenlijk ook voor spek en bonen, maar ik blijf hier toch nog even voor de zekerheid. Hij is nu nog maar twee dagen uit mn leven dus ik moet mn mond niet te snel opentrekken, dus ik wacht daar nog even mee. Maar het ziet er rooskleurig uit tot nu toe!

Barbusse, wie schijnt jouw licht aan het eind van de tunnel? Of ben je het gewoon zelf?
    Ik ben het zelf en een opleiding waar ik voor ben toegelaten.
    pi_74651483
    Gefeliciteerd!!!
      vrijdag 13 november 2009 @ 06:32:33 #28
    278630 Snikch
    Living my life
    pi_74655910
    Ik heb weer een lekkere terugval.
    Kan op het moment niet slapen omdat ik de hele nacht weer van mijne x heb liggen dromen, 'goede' dromen maar ook slechte.. Weet niet wat ik er mee aan moet maar zit in ieder geval weer terug in een flinke dip.

En dan denk je dat het weer wat beter gaat -.-', dat alles zo snel weer zo slecht en grimmig er uit kan zien zeg, wat een marteling .. En dan opeens zit je weer van voor af aan te zoeken naar antwoorden op: wat moet ik in hemelsnaam nu gaan doen, hoe wordt ik ooit nog gelukkig??

Ja ik moet niet zo zeuren ik weet het, maar heb even een keiharde terugval gemaakt, wat een geluk toch weer..
      vrijdag 13 november 2009 @ 08:08:50 #29
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_74656411
    Dipjes zijn normaal Probeer er alleen niet te lang in te blijven hangen en ga afleiding zoeken
    pi_74660200
    @SuperrrTuxxx

Wat is er nu uit de poll gekomen. Volgens mij hebben we allemaal wel zin in een date.
      vrijdag 13 november 2009 @ 18:04:18 #31
    214544 J0ttem
    speciale jongen
    pi_74672585
    Aight tvp maar weer.

Ik kan wel zeggen dat ik redelijk over mijn ex heen ben, soms zijn er momenten waar ik haar mis als ik te veel terug denk aan toen... Maar het wordt gelukkig steeds minder
    Morgen weer lekker oefenen met mijn band
    Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
    pi_74672839
    TVP
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      vrijdag 13 november 2009 @ 18:55:19 #33
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74673974
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 11:15 schreef Kwartje7 het volgende:
    @SuperrrTuxxx

Wat is er nu uit de poll gekomen. Volgens mij hebben we allemaal wel zin in een date.
    Poll: Wanneer is de groepssexmeet?
  • 13/14/15 november
  • 20/21/22 november
  • 27/28/29 november
  • 4/5/6 december
  • 11/12/13 december
  • 18/19/20 december
  • 25/26/27 december
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
      vrijdag 13 november 2009 @ 19:57:48 #34
    278630 Snikch
    Living my life
    pi_74676180
    Zucht, plannen voor het weekend maken. Altijd leuk als er niemand is om uberhaupt iets aan te vragen of mee te praten -.-.
    Wordt steeds banger dat mijn leven toch weer zo leeg gaat worden als dat hij altijd al was voordat ik mijn ex leerde kennen .. alles behalve dat..
    pi_74676563
    Dus volgende week een date. Wie gaat ermee.

Gaan we zaterdag dan wat doen, nog suggesties iemand?
      vrijdag 13 november 2009 @ 20:44:13 #36
    278630 Snikch
    Living my life
    pi_74677944
    Iemand misschien tips over hoe ik aan paar vrienden kan vragen of ik mee uit kan zonder opdringerig over te komen?? Zijn nooit op msn, heb er al één gesmst maar reageert tot nu toe niet. Normaal gesproken zou ik zeggen dat dat is omdat hij vergeetachtig is, maar misschien zit ik teveel mezelf op te dringen? Wil in ieder geval morgen niet weer alleen thuis zitten ..
      vrijdag 13 november 2009 @ 23:42:20 #37
    6067 Turbomuis
    pi_74684219
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 18:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Poll: Wanneer is de groepssexmeet?
  • 13/14/15 november
  • 20/21/22 november
  • 27/28/29 november
  • 4/5/6 december
  • 11/12/13 december
  • 18/19/20 december
  • 25/26/27 december
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Groepssexmeet? Zeg, wat is u van plan?

Enne... waar?
    pi_74684231
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 20:44 schreef Snikch het volgende:
    Iemand misschien tips over hoe ik aan paar vrienden kan vragen of ik mee uit kan zonder opdringerig over te komen?? Zijn nooit op msn, heb er al één gesmst maar reageert tot nu toe niet. Normaal gesproken zou ik zeggen dat dat is omdat hij vergeetachtig is, maar misschien zit ik teveel mezelf op te dringen? Wil in ieder geval morgen niet weer alleen thuis zitten ..
    Gewoon vragen , je kan gewoon bellen of mailen anders? ok...heb ik ook gedaan maar pas 1x resultaat gehad...ja want vrienden hebben eigen vriendengroepjes Maar niet geschoten is altijd mis. Neem het initiatief! En als dat niks oplevert heb je het tenminste geprobeert. Dat is minder erg dan niets ondernomen hebben.
    En nog een tip Snikch: vind je passie en stort je daar volledig op. Mij helpt dat heel erg en sinds vorige week was er een soort 'klik' waardoor ik me ineens veel minder klote voel, goed zelfs! Alleen dat geeft weer een schuldgevoel, zo van...als ik me goed voel betekent dat dat ik niet echt van haar hield. Onzin natuurlijk, maarja misschien kun je dat zien als een lichte terugval. Het is echt zo ook al geloofde ik het eerst niet: tijd is de beste heler. Het is wel belangrijk om 'iets te doen' te hebben zodat je simpelweg minder de tijd hebt om over je ex na te denken.
      vrijdag 13 november 2009 @ 23:44:25 #39
    6067 Turbomuis
    pi_74684290
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 20:44 schreef Snikch het volgende:
    Als ik ff niet weet wat een ander er van zou vinden, probeer ik het me andersom voor te stellen. Als de situatie andersom zou zijn, ik ga dus stappen en iemand vraagt offie mee kan, wat zou ik er dan van vinden?
    Vaak bedenk je je dan dat het allemaal best meevalt met die opdringerigheid

Succes! En hou je taai he!
      vrijdag 13 november 2009 @ 23:44:58 #40
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74684312
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Groepssexmeet? Zeg, wat is u van plan?

Enne... waar?
    Je hebt zeker de slappe SC gemist pas geleden.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    pi_74684454
    Maar gaat het nu door?
      vrijdag 13 november 2009 @ 23:50:00 #42
    6067 Turbomuis
    pi_74684473
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je hebt zeker de slappe SC gemist pas geleden.
    Waarschijnlijk dan wel ja...
    fill me in please?
      vrijdag 13 november 2009 @ 23:53:22 #43
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74684602
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 23:49 schreef Kwartje7 het volgende:
    Maar gaat het nu door?
    Ik heb geen idee.
    pi_74684667
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 23:50 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dan wel ja...
    fill me in please?
    Er is een tijdje geleden een geweldige topic (rebound...) geopend. Heel veel onzin zo gelachen. Maar van de moderator moesten we ermee stoppen. Tijdens die onzin werd het idee geopperd om met zijn allen een feestje te bouwen en hebben we gestemd.
    Het feestje gaat niet door, geloof ik, en nu gaan we met zijn allen weg. Ik hoorde Utrecht of zo.
    pi_74684792
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik heb geen idee.
    Heb je nog wel zin, dan spreken we gewoon af. Als er nog meer mensen mee willen, is dat gezellig. Ideëen?
      zaterdag 14 november 2009 @ 00:02:06 #46
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74684881
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 23:59 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Heb je nog wel zin, dan spreken we gewoon af. Als er nog meer mensen mee willen, is dat gezellig. Ideëen?
    Ja ik heb nog wel zin hoor. En gewoon weer ergens wat drinken ofzo?
      zaterdag 14 november 2009 @ 00:06:02 #47
    6067 Turbomuis
    pi_74685009
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 23:59 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Mmm, Utrecht is voor mij niet echt handig.Toch wel minimaal een uur rijden en dan ook nog terug, dus ook niet drinken of heeeeeeel laat doorhalen. Dus ik denk dat ik ff pas, helaas....
    pi_74685040
    Bijna deeltje honderd! Volgens mij het langstlopende topic van Fok!
    En Chev, toch zo'n beetje de 'godfather' van dit topic is hier ook nog steeds actief, zie ik.
    Ik kom hier maar zelden meer, omdat dat hele gedoe met mijn ex toch zo'n beetje verleden tijd is..
    Het gaat dus best goed met me
    Er is een meeting in de maak, zag ik? Lijkt me gezellig
      zaterdag 14 november 2009 @ 00:16:01 #49
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74685310
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 00:06 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Mmm, Utrecht is voor mij niet echt handig.Toch wel minimaal een uur rijden en dan ook nog terug, dus ook niet drinken of heeeeeeel laat doorhalen. Dus ik denk dat ik ff pas, helaas....
    Jammer.
    pi_74685319
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Jullie waar vorige keer toch naar Utrecht geweest, of zit ik fout.
      zaterdag 14 november 2009 @ 00:31:14 #51
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_74685671
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Plus 1.
      zaterdag 14 november 2009 @ 00:31:43 #52
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74685681
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 00:16 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Jullie waar vorige keer toch naar Utrecht geweest, of zit ik fout.
    Nee klopt.
    pi_74685941
    Oké, de 21e dus. Hoelaat, waar. Ik weet niet wat jullie in je gedachten hebben,maar ik kan helaas niet overdag.

We zijn al met zijn drieën.
      zaterdag 14 november 2009 @ 00:45:07 #54
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_74685965
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 00:44 schreef Kwartje7 het volgende:
    Oké, de 21e dus. Hoelaat, waar. Ik weet niet wat jullie in je gedachten hebben,maar ik kan helaas niet overdag.

We zijn al met zijn drieën.
    Huh wat, de 21ste? Heb ik wat gemist?
    pi_74686008
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 00:45 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Huh wat, de 21ste? Heb ik wat gemist?
    Kan je dan niet?

Ga naar mijn bed. Ik hoor het wel of het nog doorgaat.
      zaterdag 14 november 2009 @ 00:48:50 #56
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74686039
    Ik heb de 21e iets onder voorbehoud, kan de 20e ook?
      zaterdag 14 november 2009 @ 00:49:14 #57
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_74686054
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 00:47 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Kan je dan niet?
    Oh geen idee, maar ik had überhaupt niet meegekregen dat het al gepland was
    pi_74686094
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 00:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Ik heb de 21e iets onder voorbehoud, kan de 20e ook?
    Sorry ik kan de 20ste niet, date met de new guy. Maar gaan jullie maar gezellig op de dag wanneer de meesten kunnen.
      zaterdag 14 november 2009 @ 00:54:10 #59
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74686185
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 00:50 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Sorry ik kan de 20ste niet, date met de new guy. Maar gaan jullie maar gezellig op de dag wanneer de meesten kunnen.
    Dat stuk met die dates van jou heb ik ff gemist. Heb blijkbaar teveel overgeslagen.
    pi_74686338
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat stuk met die dates van jou heb ik ff gemist. Heb blijkbaar teveel overgeslagen.
    Geeft niet hoor, weet ook niet of het iets wordt. De kids zijn wel een struikelblok. Als je tijd niet geweest bent, gaat het gelukkig met jou een stuk beter.

Ging trouwens mijn ex vandaag weg (wisseling van de kids), kust hij vol op mijn mond. Erg verwarrend. Hij belt mij morgen op, ben benieuwd wat hij te vertellen heb. Verwacht dat hij verder met haar gaat, gezien de verhalen van mijn zoontjes. Maar dan krijg ik een smsje dat ik mij niet druk moet maken. Ach hij geeft wel vaker andere signalen af, dus wacht maar rustig af.
    Weet echt niet of ik wel verder met wil/kan. Er is wel heel veel gebeurd. Maar het voelde wel heel erg vertrouwd en lekker.
      zaterdag 14 november 2009 @ 01:13:01 #61
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74686469
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 01:02 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Als je tijd niet geweest bent, gaat het gelukkig met jou een stuk beter.
    Dat mag ook wel na ruim een jaar.

Soms nog dippies, maarja.
    pi_74686531
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 01:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat mag ook wel na ruim een jaar.

Soms nog dippies, maarja.
    Door de dipjes realiseer je de periodes dat het goed gaat ook wat meer
    Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?
    -George Carlin
    pi_74687123
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 00:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
    En Chev, toch zo'n beetje de 'godfather' van dit topic is hier ook nog steeds actief, zie ik.
    Of ik daar nou blij van moet worden

Ach probeer beetje helpen hier en daar zeg maar, heb nog geen vriendin gevonden, en dat zal ook nog wel even duren.

Wat m'n ex betreft kan het me weinig schelen wat er gebeurd zolang ik er maar geen last van heb
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      zaterdag 14 november 2009 @ 08:57:23 #64
    278630 Snikch
    Living my life
    pi_74688284
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

Gewoon vragen , je kan gewoon bellen of mailen anders? ok...heb ik ook gedaan maar pas 1x resultaat gehad...ja want vrienden hebben eigen vriendengroepjes Maar niet geschoten is altijd mis. Neem het initiatief! En als dat niks oplevert heb je het tenminste geprobeert. Dat is minder erg dan niets ondernomen hebben.
    En nog een tip Snikch: vind je passie en stort je daar volledig op. Mij helpt dat heel erg en sinds vorige week was er een soort 'klik' waardoor ik me ineens veel minder klote voel, goed zelfs! Alleen dat geeft weer een schuldgevoel, zo van...als ik me goed voel betekent dat dat ik niet echt van haar hield. Onzin natuurlijk, maarja misschien kun je dat zien als een lichte terugval. Het is echt zo ook al geloofde ik het eerst niet: tijd is de beste heler. Het is wel belangrijk om 'iets te doen' te hebben zodat je simpelweg minder de tijd hebt om over je ex na te denken.
    Ja ik heb er nu één gesmst maar hoorde dat die nooit beltegoed had (doe zelf meestal niet veel smsen en bellen met vrienden, alleen met me vriendin deed ik dat super veel.. dus mijn abonnement wordt nu ook niet gebruikt zo een beetje ), dus dat kan wel eens de reden zijn dat ik niets hoor . Heb er ook nog bij één een berichtje achtergelate, krijgt ie als het goed is mail van. Dus hopelijk hoor ik daar vanmiddag ofzo nog iets van, pas gistere avond gedaan dusja.

En dat gevoel van schuld dat herken ik echt heel erg. Vorige week tijdens het uitgaan zat ik wel wat rond te kijken om te zien of er wat leuke dames waren. Zoals in mijn andere topics misschien wel duidelijk is geworden spreek ik ze niet zomaar aan dus dat is iets waar ik aan moet werken . Maar dat terzijde, gewoon het idee om er één aan te spreken en dat het dan best gezellig zou kunnen zijn, daar kreeg ik al een schuldgevoel van, want mijn gevoelens denken nogsteeds dat mijn ex mijn meisje is om het zo maar te zeggen . Maar goed, dat komt vanzelf wel weer denk ik. Zal er toch op uit moeten want alleen blijven zitten en me schuldig voelen terwijl mijn ex lekker verder gaat is ook geen leven he.

En 21e ben ik toevallig overdag in utrecht , wel met paar vrienden dus ik weet niet wat het plan is maar ik hou het topic wel in de gaten .
    pi_74693529
    Date gaat vrijdag niet door. Dus laat maar weten, vrijdag is ook goed.
      zaterdag 14 november 2009 @ 14:38:14 #66
    57047 macondo
    Macondo weet wel beter, heus
    pi_74694961
    Ah, een topic om nog een beetje in de gaten te houden tvp
    Overal verstand van.
    pi_74701622
    Het is... het is wederzijds!!!

En de 28e zien we elkaar, ik ben helemaal in de zevende hemel. Wie had dat ooit gedacht, hij en ik...
    Ik in ieder geval niet, maar des te leuker de verassing.
    pi_74702764
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 18:58 schreef Snowcold het volgende:

En de 28e zien we elkaar, ik ben helemaal in de zevende hemel. Wie had dat ooit gedacht, hij en ik...

-George Carlin
    pi_74702940
    Ik ga vanavond ook weer 's uit, met mijn broer.
    Helaas gaat hij altijd naar dezelfde kroeg in dezelfde stad waar m'n ex ook zo af en toe komt, en een plek waar ik slecht herinneringen aan heb.

Toch moet ik er weer uit, even weg weet je en heb geen vrijgezellen vrienden die mee gaan dus..

Gek.. dat ik na zoveel tijd nog een ongemakkelijk gevoel krijg als de kans op een confrontatie ontstaat, ben niet meer bang voor haar woorden of blik, ook al heeft ze beide niet meer gedurft sinds het uit is.

Weet niet eens of het me nog wat zal doen, een half jaar geleden (laatste keer) deed het me al weinig, maar voelt toch gek, om vlak bij elkaar te staan en niks te zeggen.

Nouja ik ga er wat leuks van maken, zie er op m'n best uit, wie weet valt er nog wat te flirten
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 18:58 schreef Snowcold het volgende:

Gefeliciteerd Snow betekend dat dat je afscheid gaan nemen van ons?
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      zaterdag 14 november 2009 @ 22:34:44 #70
    262553 nooW
    Nu écht klaar mee!
    pi_74707509
    Hoi! Vanavond relatie verbroken na vier jaar, voel me gigantisch kut maar ik kan er niet eens meer om huilen
    Ce qu'on ignore ne fait pas de mal; il faut savoir ignorer certaines choses.
    pi_74712898
    Nieuweling hier (helaasch )

Mijn vriend (ex is nog een te erg shitwoord en ik blijf stiekem gewoon hopen) heeft na twee jaar de relatie verbroken..

Terecht ook wel, veel gebeurd

Was best een puinhoop en hij is daar echt 't slachtoffer van geworden. Voel me daar ook echt heel k*t over. Ga iig eraan werken nu en had al eerder gemoeten ook..

In de tussentijd blijf ik hopen, want ik hou zielsveel van hem
    En hij houdt van mij, dat heb ik pas geleden nog in z'n ogen gezien..

Lastig relaties ...
      zondag 15 november 2009 @ 10:35:39 #72
    101292 EviL_AleX
    Prince Charming
    pi_74714209
    Het is weekend, maar tot nu toe nog niet echt een dip gehad...

* EviL_AleX lives!
    pi_74714464
    Daar was ik alweer.
    En ik maar hopen een btje te kunnen slapen, maar dat viel best tegen.

Wat is de beste manier van omgaan met je verdriet?
      zondag 15 november 2009 @ 12:10:03 #74
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_74714542
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 10:58 schreef roseonthesnow het volgende:
    Daar was ik alweer.

Ja, dat is juist waar dit hele topic om draait Veel praten en andere dingen doen met vrienden is volgens mij de beste manier
      zondag 15 november 2009 @ 12:20:20 #75
    278630 Snikch
    Living my life
    pi_74714659
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 10:58 schreef roseonthesnow het volgende:
    Daar was ik alweer.

Kan het me echt heel goed voorstellen. Voor mij is het nu 3 weken geleden en ik slaap nog steeds niet goed (niet om je te pesten hoor, hopelijk gaat het slapen bij jou wel wat beter straks ).

Gisteren uit geweest weer, leuke avond gehad maar ik blijf de hele avond tegen dezelfde struikelblokken aanlopen. Te weinig zelfvertrouwen om met onbekende te praten (inclusief de vrienden van vrienden die meegingen, wel beetje mee gelachen maar echte gesprekken kon je het niet noemen). Zit de hele tijd rond te kijken of er misschien leuke mensen/meiden in de buurt staan, niet omdat ik zo nodig een meisje zoek maar wat ik al zeg, wil andere mensen leren kennen. Maar eigenlijk zou ik me gewoon moeten focussen op een leuke avond hebben, niet of dat ik andere mensen tegenkom :S (makkelijker gezegd dan gedaan).
    En de avond ging weer veel te snel, betrapte mezelf er zelfs op dat ik op mijn horloge zat te kijken en zoiets had van: damn, ik ga al bijna weg en nog geen eens met een leuk onbekend persoon staan kletsen, alweer niet!!
    Dat is eigenlijk best slecht en dat weet ik zelf ook, daar hoort de avond niet om te draaien.

Maar goed, ik ben in ieder geval wel weer de deur uit geweest en dat doet me toch weer even goed. En heb er zeker van genoten hoor. Maar betrap mezelf gewoon de hele tijd dat ik dingen forceer of dat iets niet lukt, elke keer dezelfde punten waar ik dus al mijn hele leven tegenaan loop en waar ik juist aan probeer te werken nu..
    pi_74715084
    @ Snikch

Probeer je nu op je positieve eigenschappen/dingen te focussen. Bijna elke bericht van jou gaat het over (voor jou) je slechte eigenschap. Elke keer als je dit typt/zegt gaat het steeds zwaarder wegen.
    Je hebt een leuke avond gehad. (punt en niet ik heb geen....) Succes. Je bent nog steeds op de goede weg.

En als volgende week het forumdate nog doorgaat, leer je genoeg "vreemde"/leuke mensen kennen.
      zondag 15 november 2009 @ 14:40:28 #77
    57047 macondo
    Macondo weet wel beter, heus
    pi_74716033
    Af en toe gaat het wel goed en kan ik de wereld aan. Ex-vriendin gaat volgende week ons gezamenlijke huis uit, naar eigen nieuw appartement. Dat werd ook zeker tijd, het is immers al anderhalve maand definitief uit en de maanden daarvoor was de relatie reeds in verval (ze ging onverwacht vreemd). Relatie van tien jaar trouwens.

Nu blijkt ze een date te hebben gehad met de kerel met wie ze eerder al vreemd ging - ze was niet bij haar ouders zoals ze vertelde. Het mág, want onze relatie is nu eenmaal verbroken. Maar ja, we wonen nog samen en ik kwam er per toeval (nou ja..) achter. Ze is er de nacht gebleven en het snijdt echt door mijn ziel. Ik zag het niet aankomen dat het mij zo zou raken.
    Overal verstand van.
      zondag 15 november 2009 @ 14:48:49 #78
    278630 Snikch
    Living my life
    pi_74716215
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 13:58 schreef Kwartje7 het volgende:
    Probeer je nu op je positieve eigenschappen/dingen te focussen. Bijna elke bericht van jou gaat het over (voor jou) je slechte eigenschap. Elke keer als je dit typt/zegt gaat het steeds zwaarder wegen.
    Je hebt een leuke avond gehad. (punt en niet ik heb geen....) Succes. Je bent nog steeds op de goede weg.

En als volgende week het forumdate nog doorgaat, leer je genoeg "vreemde"/leuke mensen kennen.
    ja ik weet dat je gelijk hebt maar mijn positieve punten zijn vooral karaktereigenschappen die er pas uitkomen wanneer ik over die verlegenheid heen stap (aardig, zorgzaam, dat soort dingen.. de dingen ook waardoor meiden vaak op z'n hoogst vrienden willen zijn maar dat terzijde -.-, ik beschouw ze als goede eigenschappen aangezien ik daardoor toch een prachtige relatie heb gehad). Dus is lastig aangezien ik aan die slechte punten wil werken en dus ook daar juist de hele tijd tegenaan loop snap je?
    Zou leuk zijn als één van die bijbaantjes wat oplevert. Maar ben bang van niet, kan er ook beter vanuit gaan van niet want anders is het straks weer een tegenvaller. Dus kan beter alvast verder kijken waar ik daarna een baantje zou kunnen gaan zoeken om onder de mensen te komen, en hopelijk met wat leuke collega's van mijn leeftijd samen te werken .
    pi_74716734

[ Bericht 100% gewijzigd door Kwartje7 op 15-11-2009 15:19:40 ]
    pi_74716762
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 14:40 schreef macondo het volgende:
    Af en toe gaat het wel goed en kan ik de wereld aan. Ex-vriendin gaat volgende week ons gezamenlijke huis uit, naar eigen nieuw appartement. Dat werd ook zeker tijd, het is immers al anderhalve maand definitief uit en de maanden daarvoor was de relatie reeds in verval (ze ging onverwacht vreemd). Relatie van tien jaar trouwens.

Nu blijkt ze een date te hebben gehad met de kerel met wie ze eerder al vreemd ging - ze was niet bij haar ouders zoals ze vertelde. Het mág, want onze relatie is nu eenmaal verbroken. Maar ja, we wonen nog samen en ik kwam er per toeval (nou ja..) achter. Ze is er de nacht gebleven en het snijdt echt door mijn ziel. Ik zag het niet aankomen dat het mij zo zou raken.
    Helaas heb je toch gelijk gehad, sterkte man. Het doet pijn, helaas weet ik dit ook. We blijven, met onze stomme kop, hoop houden. Die hoop moeten we echt loslaten.

Gisterenmiddag nog een gezellig telefoongesprek gehad met mijn ex. Alleen maar gezeik dat ik alles aan hem moet verantwoorden betreft onze kids. Dat dacht ik dus niet. Hij zoekt het maar uit. En nu gaat hij mij (alweer) snel uitkopen. Ben benieuwd. Kan ik ook met mijn "nieuwe" leven gaan beginnen.

Na dit telefoongesprek gaat het iig weer een stuk beter met mij. Eikel brengt mij eerst in verwarring om vervolgens mij geheel af te zeiken. Dat gaat niet meer gebeuren. Hoop dat ik sterk blijf.
      zondag 15 november 2009 @ 15:28:16 #81
    101292 EviL_AleX
    Prince Charming
    pi_74717021
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 13:58 schreef Kwartje7 het volgende:
    @ Snikch

Wat zij zegt, en ik ben er misschien ook bij!
    pi_74717552
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 19:39 schreef Chev het volgende:
    Helaas gaat hij altijd naar dezelfde kroeg in dezelfde stad waar m'n ex ook zo af en toe komt, en een plek waar ik slecht herinneringen aan heb.

Toch moet ik er weer uit, even weg weet je en heb geen vrijgezellen vrienden die mee gaan dus..

Gek.. dat ik na zoveel tijd nog een ongemakkelijk gevoel krijg als de kans op een confrontatie ontstaat, ben niet meer bang voor haar woorden of blik, ook al heeft ze beide niet meer gedurft sinds het uit is.

Weet niet eens of het me nog wat zal doen, een half jaar geleden (laatste keer) deed het me al weinig, maar voelt toch gek, om vlak bij elkaar te staan en niks te zeggen.

Nouja ik ga er wat leuks van maken, zie er op m'n best uit, wie weet valt er nog wat te flirten
    [..]

Dankje Chev!

Ik weet eigenlijk niet, ben eigenlijk al sinds het begin van mijn foktijd in dit topic geweest. Ik ben eigenlijk wel een beetje aan jullie gehecht geraakt en ik vind het eigenlijk een beetje sneu om dan happy te zijn terwijl ik al mijn lotgenoten hier achterlaat. Klinkt misschien heel stom, maar ik vind het gewoon een beetje lullig.
    Ook durf ik soms nog niet te zeggen: 'Ik ben er overheen!', straks heb ik misschien toch onverwachts weer een terugval ofzo.

Dus ik blijf hier misschien nog even rondkijken tot dat jullie me eruit schoppen.
      zondag 15 november 2009 @ 15:56:11 #83
    278630 Snikch
    Living my life
    pi_74717651
    Je bent gewoon welkom or Snowcold, ook als je er overheen zou zijn .

Om eerlijk te zijn, een paar van de verhalen die ik hier en daar lees of hoor van vrienden over hoe hun relatie stuk is gegaan maar dat ze er na verloop van tijd toch weer bovenop zijn gekomen en nu gelukkig zijn met zichzelf of met een nieuwe geliefde die ze nooit hadden verwacht te vinden, dat helpt behoorlijk!!
    Want de toekomst lijkt er nogal beroerd uit te zien nu het nog zo vers is. Maar als andere dit ook hebben beleefd en er bovenop zijn gekomen geeft het toch weer een goede portie hoop vind ik ^^.
    pi_74717925
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 19:39 schreef Chev het volgende:

[..]

Na zo'n tijd nog, Chev?
    Ik zie mijn ex niet meer (Ze is een flink eind uit de buurt gaan wonen), maar ik denk dat ik haar gewoon uit zou lachen, met haar maffe streken.
    Ben eigenlijk wel toe aan een nieuwe relatie.. Maar ja, je moet net iemand tegenkomen, he?:P
    pi_74718584
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 04:23 schreef roseonthesnow het volgende:
    Nieuweling hier (helaasch )

Mijn vriend (ex is nog een te erg shitwoord en ik blijf stiekem gewoon hopen) heeft na twee jaar de relatie verbroken..

Terecht ook wel, veel gebeurd

Was best een puinhoop en hij is daar echt 't slachtoffer van geworden. Voel me daar ook echt heel k*t over. Ga iig eraan werken nu en had al eerder gemoeten ook..

In de tussentijd blijf ik hopen, want ik hou zielsveel van hem
    En hij houdt van mij, dat heb ik pas geleden nog in z'n ogen gezien..

Lastig relaties ...
    Hey, zo kwam ik eigenlijk ook ongeveer binnen hier. Ik had ook het gevoel dat het allemaal mijn schuld was dat de relatie kapot is gegaan en dat ik een hoop had om aan te werken. Achteraf blijkt eigenlijk dat het meerdere oorzaken had dat het niet goed ging en sommige van die oorzaken lagen ook bij hem.

Probeer de schuld niet bij jezelf te leggen! Jullie hebben beide fouten gemaakt, maar het kapot gaan van de relatie ligt echt niet aan jou alleen. De periode die je nu ingaat is een periode voor jezelf, een goed moment voor zelfreflectie en genoeg tijd om na te denken. Blijf er alleen niet te lang in hangen, het leven gaat door.
    Ik vond het echt ook heel moeilijk, maar ik had eigenlijk toen ik eenmaal weer naar school ging mijn ritme zo weer terug.

Alleen het hopen (wat jij nu ook doet), daar bleef ik heel lang in vast hangen. Daar ben ik eigenlijk pas een week of twee écht van verlost. Die nieuwe verliefdheid kreeg pas kans toen ik die hoop liet varen. Ik heb ook heel vaak ontkend hoop te hebben, maar toch had ik die stiekem nog wel. Ik wilde hem ook een keer nog mee uit vragen als het een beetje goed ging tussen ons (we zijn direct na de relatie in een vriendschap gestapt). Bepaalde signalen heb ik verkeerd opgevat, hij liet gekregen spullen van mij staan, plus een foto van hem en mij langs zijn bed. Voor mij kwam dat over als dat hij nog van me hield, maar toen ik het ter sprake bracht was het eigenlijk meer van: 'ik heb nooit de moeite genomen het op te ruimen, ik zal het eens weghalen.'. Dat was voor mij ook een eye-opener...

Dus ik druk je nu écht op het hart om geen hoop te houden. Al kijkt hij je nog zo lief aan (dat die van mij dus ook), al zegt hij nog lieve dingen of al knuffelt hij je zelfs nog af en toe. Denk alsjeblieft niet meteen dat het een teken is dat hij nog met je verder wil, want dat is niet zo. Mijn ex was ontzettend liefkozend en uiteraard vatte ik dat helemaal verkeerd op, maar zodra ik mezelf over hem heen had gezet en hem vertelde verliefd te zijn, wilde hij ineens geen contact meer. Hetgeen wat hij zelf voor had gesteld.

Oh, en luister naar mensen op dit forum. Ze hebben vaker gelijk dan je (of ik) denkt.
    pi_74718655
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 15:56 schreef Snikch het volgende:
    Je bent gewoon welkom or Snowcold, ook als je er overheen zou zijn .

Om eerlijk te zijn, een paar van de verhalen die ik hier en daar lees of hoor van vrienden over hoe hun relatie stuk is gegaan maar dat ze er na verloop van tijd toch weer bovenop zijn gekomen en nu gelukkig zijn met zichzelf of met een nieuwe geliefde die ze nooit hadden verwacht te vinden, dat helpt behoorlijk!!
    Want de toekomst lijkt er nogal beroerd uit te zien nu het nog zo vers is. Maar als andere dit ook hebben beleefd en er bovenop zijn gekomen geeft het toch weer een goede portie hoop vind ik ^^.
    Klopt, dat heeft mij eigenlijk ook geholpen. Ik heb ook veel gepraat met mn beste vriendin, die heeft eigenlijk hetzelfde meegemaakt met een ex toendertijd. Ook een lange relatie, waarin hij het uitmaakte en zij hem nog een tijdlang terugwilde. Ik zie haar nu gelukkig in een andere relatie met een goede jongen, ze wonen nu samen en het gaat hartstikke goed! Als ik daar naar kijk denk ik: 'Het komt wel goed schatje' Zo ook met jou! Ik neem het je echt niet kwalijk dat je dat nu nog niet zit zitten, het is na 3 weken nog heel erg vers.
      zondag 15 november 2009 @ 17:54:49 #87
    278630 Snikch
    Living my life
    pi_74720184
    inderdaad, ik zie het bij andere ook en iedereen zegt dat het goed komt. En vele dat het achteraf misschien goed was dat het gebeurd is. Maar dat laatste zie ik sowieso niet op die manier, maar daar is het inderdaad ook te vers voor (alhoewel ik niet weet of ik daar over een tijd anders tegenaan kijk want ik weet gewoon dat wij super goed bij elkaar passen, iedereen zei het en wij zeiden het nog 10 keer harder. But it wasn't meant to be I suppose ).

En dat goedkomen zie ik ook niet maar als ik het objectief bekijk vind ik dat ook niet gek, dat zou iedereen hebben in mijn situatie gewoon omdat het inderdaad nog zo vers is. Ben alleen vooral bang dat ik geen ander meisje zoals haar tegenkom. Nou ja, zoals haar zal het sowieso niet zijn natuurlijk. Maar een ander meisje waar ik onvoorwaardelijk verliefd op wordt, en dat dat meisje dan ook nog eens net zo veel om mij geeft .
    En als ik ooit zo een meisje vindt dan weet ik zeker dat ik een aantal dingen een stuk beter zou aanpakken. Heb echt wel een hoop van mijn ex geleerd over mezelf.
    Maar zo een meisje vinden.. Tsja, ik zou echt niet weten waar, en dan ook nog haar voor mij winnen..

Maar het positieve is dat ik er toch van geleerd heb. En ik moet toch eerst mijn leven weer oppakken zonder een meid aan mijn zij. De rest zullen we daarna maar weer bekijken, maar ik probeer er al wel een beetje rekening mee te houden (zelfvertrouwen opbouwen, proberen contactenkring uit te breiden, etc.).
    pi_74731001
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 17:54 schreef Snikch het volgende:
    inderdaad, ik zie het bij andere ook en iedereen zegt dat het goed komt. En vele dat het achteraf misschien goed was dat het gebeurd is. Maar dat laatste zie ik sowieso niet op die manier, maar daar is het inderdaad ook te vers voor (alhoewel ik niet weet of ik daar over een tijd anders tegenaan kijk want ik weet gewoon dat wij super goed bij elkaar passen, iedereen zei het en wij zeiden het nog 10 keer harder. But it wasn't meant to be I suppose ).

Maar het positieve is dat ik er toch van geleerd heb. En ik moet toch eerst mijn leven weer oppakken zonder een meid aan mijn zij. De rest zullen we daarna maar weer bekijken, maar ik probeer er al wel een beetje rekening mee te houden (zelfvertrouwen opbouwen, proberen contactenkring uit te breiden, etc.).
    Hier noem je in het kort de belangrijkste dingen waar je op moet richten. Hoe verder je afstand kunt nemen hoe meer je gaat beseffen dat zij echt niet de enige is. Daarnaast is een tijd single na (lange)relatie ook heel goed voor je eigen ontwikkeling. Ik kom uit relatie van 3jaar en het is zeker wennen om weer alleen te zijn, maar weet dat ik hier sterker uit ga komen als mens. Hou vertrouwen in jezelf, want als het je lukt hieruit te leren zal je er als persoon sterker uitkomen.
      maandag 16 november 2009 @ 12:56:57 #89
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_74745211
    quote:
    Hoe zit het eigenlijk met het hele "vrienden zijn met je ex"?
    Mijn ex wou (wil?) "vrienden blijven", maar ik heb er steeds minder trek in... Afgezien van het er moeite mee hebben haar te zien, is ze gewoon nog precies zoals in (de laatste tijd van) onze relatie: alles draait om haar! Zolang ik doe wat zij wil, is het goed. Zodra ik ook maar mijn mening geef over iets, is ze boos en ligt het allemaal aan mij. Ik zou d'r bijna labiel noemen... Ik denk dat het voor mij tijd is om haar te gaan vergeten, laatste spullen daar ophalen en dit hoofdstuk echt afsluiten.

Ter vergelijking: met mijn "vorige ex" ben ik nog steeds vrienden, en kan ik het nog steeds heel goed mee vinden! Dus het kan wel, maar ligt aan de persoon.
    censuur :O
    pi_74745327
    Het loslaten van mijn ex lukt niet helemaal (of helemaal niet). Het blijft ook een beetje een rare situatie door die grote afstand.

Afgelopen weekend weer uitgebreid zitten praten over van alles en nog wat, op een gegeven moment werd het weer erg flirterig en dubbelzinnig (en minder dubbelzinnig maar gewoon recht voor zijn raap) van haar kant. Vervolgens vroeg ze wat ik ervan verwachtte als we elkaar weer zouden zien waarbij ze zelf aangaf dat ze er van uitging dat er wel wat zou gebeuren. Het zelfs een soort van teleurstelling zou vinden als dat niet het geval zou zijn en dat ze dat dan niet tegen zou houden, omdat ze nog erg veel om me geeft en van me houd. Ze reageerde ook nogal heftig op mijn 'rebound' actie van een aantal weken terug..iets wat me wel erg verbaasde (haar trouwens ook).

Daarnaast zei ze wel dat ze nog niet wist wat ze met haar huidige relatie ging doen, iets wat voor mij persoonlijk nogal raar is als je zulk soort dingen voor een andere man (ik dus) voelt en openlijk tegen me zegt. Ze geeft aan alle opties open te laten als we elkaar weer zien, oftewel, dan stopt ze ook met haar huidige relatie (geeft ze zelf aan). Heb zelf nog erg sterke gevoelens voor haar, zelfs sterker dan de afgelopen 1,5 jaar. Dus ik vind het persoonlijk erg lastig om er helder over na te denken, wel aangegeven dat ik er geen zin meer in heb om voor jan lul te gaan zitten wachten op haar, en als ze het alleen doet omdat ze het anders sneu of zielig vind dan hoeft het voor mij ook niet. Maar dat is allemaal absoluut niet het geval beweerd ze.

Helaas duurt het minimaal nog 3 maanden voordat we elkaar kunnen zien (vanwege werk en studies) en ik ben een beetje bang dat als ze nog 3 maanden in haar huidige relatie blijft zitten dat het voor haar alleen maar moeilijker wordt om mij dan te bezoeken en haar relatie te beeindigen/pauzeren. Iets wat ik ook wel aan zal geven als ik haar weer spreek.

Wordt ongetwijfeld vervolgd..
    -George Carlin
      maandag 16 november 2009 @ 14:44:56 #91
    278630 Snikch
    Living my life
    pi_74748303
    .
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 22:06 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Hier noem je in het kort de belangrijkste dingen waar je op moet richten. Hoe verder je afstand kunt nemen hoe meer je gaat beseffen dat zij echt niet de enige is. Daarnaast is een tijd single na (lange)relatie ook heel goed voor je eigen ontwikkeling. Ik kom uit relatie van 3jaar en het is zeker wennen om weer alleen te zijn, maar weet dat ik hier sterker uit ga komen als mens. Hou vertrouwen in jezelf, want als het je lukt hieruit te leren zal je er als persoon sterker uitkomen.
    Je hebt zeker helemaal gelijk. Dit is het moment om een 'nieuw' leven op te bouwen. Voordat ik haar kende was ik nooit zo sociaal en weinig vrienden / hobbies. Maar nu is het een kans om dit allemaal toch weer op te pakken eigenlijk!
    Net weer van een sollicitatie gehoord dat ik niet welkom ben, wederom een domper . Maar kan ik weinig aan doen helaas, dan maar weer verder zoeken (alhoewel ik het al in e 2 steden geprobeerd heb en de locaties die ik kan bedenke om te solliciteren beginnen een beetje op te raken).

Heb sinds gisteren weer even een dipje maar dat zal ik toch nog wel de komende tijd houden ben ik bang. Vandaag wel iemand aangesproken in de trein. Nou ja, niet aangesproken, alleen gevraagd of ze een krantje wilde want ze zat zo voor zich uit te staren. Maar het is een begin om over die drempel heen te stappen . Ga ik in ieder geval meer proberen, gewoon doen als ik zo iets in mijn hoofd heb !!
    pi_74761538
    quote:
    Op maandag 16 november 2009 14:44 schreef Snikch het volgende:
    .
    [..]

Vandaag wel iemand aangesproken in de trein. Nou ja, niet aangesproken, alleen gevraagd of ze een krantje wilde want ze zat zo voor zich uit te staren. Maar het is een begin om over die drempel heen te stappen . Ga ik in ieder geval meer proberen, gewoon doen als ik zo iets in mijn hoofd heb !!
    Goed gedaan, man. En je berichten zijn echt al een stuk positiever. Je bent echt op de goede weg en je komt er een stuk sterker en beter uit.

Ik heb weer een geweldige nacht/dag achter de rug. Hij begon erg goed samen met die nieuwe gast tot half drie zitten bellen, was een heel fijn gesprek. Bijna niet geslapen, maar dat gaf niets, liep met een glimlach rond. Totdat ... mijn ex belde en mij begon uit te schelden, mij te bedreigen. Ik neem je kinderen af en kom je opzoeken en knijp je keel dicht, ik gooi je het huis uit. Helemaal in de stress. Ben door mijn werkgever geheel de ziektewet ingestuurd, terwijl juist dit mijn afleiding was. Ik wilde echt dat ik nooit meer contact met hem hoefde, helaas moet dit wel vanwege de kinderen. Ben wel jaloers op mijn 'lotgenoten' die gewoon kunnen besluiten om het contact geheel te verbreken. Dit zou ik zo graag willen.

Werd gelukkig net gebeld door mijn ex-schoonmoeder dat mijn ex iig niet langs komt. Dat ik daar echt niet bang voor hoeft te zijn. Laat toch echt de sleutel in het slot zitten, want ik vertrouw hem niet. Het gaat gelukkig wel weer beter met mij. De spanning voel ik weer uit mijn lijf weg gaan.
      maandag 16 november 2009 @ 22:00:19 #93
    278630 Snikch
    Living my life
    pi_74764055
    Hey, dankjewel kwartje7, heb het gevoel dat als ik zo door blijf gaan dat ik zeker wel als sterker persoon er uit kom inderdaad . Niet altijd even makkelijk om het te geloven dat het gaat lukken maar ik blijf mijn best doen en dat soort kleine momenten, die eigenlijk zo weinig voorstellen, die helpen toch wel om te zien dat er vooruitgang mogelijk is ^^.

Over jouw situatie, dat is wel echt klote. Zou inderdaad ook de sleutel er in laten zitten, ken je ex niet maar kan me goed voorstellen dat je je even behoorlijk ongemakkelijk voelt (zwakjes uitgedrukt misschien).
    Maar probeer je niet van je stuk te laten brengen. Natuurlijk, zo iets als de sleutel er in laten zitten kan geen kwaad als jij je daar in ieder geval wat veiliger bij voelt. Maar kijk naar de leuke momenten zoals met die nieuwe gast, het komt echt wel goed !! Zelf ben je in ieder geval al een stuk vooruit gegaan volgens mij. Het contact met je ex blijven houden, en vooral op zo een manier lijkt me inderdaad verschrikkelijk, vooral als het echt niet anders kan. Maar je zet je er goed doorheen lijkt me dus ga jij ook vooral zo door !!
    pi_74768539
    gvd terugval terwijl het eerst heel goed ging
      maandag 16 november 2009 @ 23:41:10 #95
    278630 Snikch
    Living my life
    pi_74768726
    quote:
    Op maandag 16 november 2009 23:36 schreef DeuceFour het volgende:
    gvd terugval terwijl het eerst heel goed ging
    Als je het even van je af wilt schrijven ben je meer dan welkom he .
    Iedereen heeft af en toe weer terugval, maar je weet in ieder geval dat je daar ook weer overheen komt, don't worry .
    pi_74776283
    quote:
    Op maandag 16 november 2009 14:44 schreef Snikch het volgende:
    Heb sinds gisteren weer even een dipje maar dat zal ik toch nog wel de komende tijd houden ben ik bang. Vandaag wel iemand aangesproken in de trein. Nou ja, niet aangesproken, alleen gevraagd of ze een krantje wilde want ze zat zo voor zich uit te staren. Maar het is een begin om over die drempel heen te stappen . Ga ik in ieder geval meer proberen, gewoon doen als ik zo iets in mijn hoofd heb !!
    Dat zijn leuke dingen om te proberen inderdaad, zeker als de response ook goed is
    -George Carlin
    pi_74776373
    quote:
    Op maandag 16 november 2009 13:01 schreef buzz_aldrin het volgende:

Helaas duurt het minimaal nog 3 maanden voordat we elkaar kunnen zien (vanwege werk en studies) en ik ben een beetje bang dat als ze nog 3 maanden in haar huidige relatie blijft zitten dat het voor haar alleen maar moeilijker wordt om mij dan te bezoeken en haar relatie te beeindigen/pauzeren. Iets wat ik ook wel aan zal geven als ik haar weer spreek.

Wordt ongetwijfeld vervolgd..
    Gister haar even kort gesproken, maar dat was niet het geval. Ze komt sowieso langs en laat alle opties open, en dat maakt dan niet uit of ze nog bij hem is of niet.
    -George Carlin
    pi_74787768
    Wees wel voorzichtig buzz_aldrin... Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Ik bedoel niet dat ze gevaarlijk is, maar blijkbaar heeft ze nog enigszins twijfels over de huidige situatie. Ga er alleen niet op hopen dat het allemaal goed gaat komen.

Trouwens, een post eerder zei je dat je gevoelens voor haar sterker waren dan eerst. Maar ik denk dat vooral komt juist omdat het uit is. Mijn gevoel werd toen ineens ook veel sterker, terwijl ik daarvoor twijfels had over onze relatie en of het nog wel verder kon. Dus laat je niet teveel leiden door die gevoelens!

Weer even over mij:

Ik heb ergens het gevoel dat ik het niet helemaal af kan sluiten. Het gaat prima enz, en ook geen gevoelens meer voor hem. Als ik aan onze 'tijden' denk dan glimlach ik flauwtjes, maar verder reageer ik er vrij onverschillig op. Het zit me alleen dwars hoe dit contact nou weer verbroken moest worden. Het is gewoon heel erg oneerlijk hoe hij dacht, twee maanden na de relatie, nog mijn leven te bepalen. Hij heeft het godverdomme uitgemaakt en ik heb volgens hem niet eens het recht op verliefd te worden op wie ik wil.
    Toen hij een vriendin van hem leuk vond reageerde ik ook n beetje van: 'Hmm, kut.' en toen begon hij ook van 'wat heb je toch tegen haar?' en blablabla. Nu ben ik verliefd op mijn beste vriend en het is ineens een reden om mij naar de hel te sturen.

Dat is gewoon het enige waarmee ik nog in mn hoofd zit, dat onrecht. Het liefst had ik er met hem over gepraat, gewoon eerlijk gezegd wat ik daarover denk. Maar hij verbrak het contact en mijn laatste mail deed hij af als 'haatmail'. Bah, iemand die zich profileerde zo volwassen te zijn blijkt uiteindelijk een twaalfjarig kind.
      dinsdag 17 november 2009 @ 18:26:14 #99
    278630 Snikch
    Living my life
    pi_74788717
    Dat is inderdaad klote Snowcold. Het beste is om je zo weinig mogelijk van hem aan te trekken op dat gebied. Als hij niet wilt dat jij gelukkig wordt met een nieuw iemand dan is hij er gewoon niet aan toe om vrienden te zijn.
    Zelf heb ik dat probleem ook. Ik zou graag contact houden met mijn ex maar ik zit er nog steeds mee dat ik haar terug wil vragen, of haar niet met een ander wil maar ook echt niet KAN zien. Zolang ik daar niet aan toe ben neem ik afstand, zo simpel is het. Alhoewel simpel wel een te klein woord is, het is alles behalve simpel. Maar daar hoef ik jullie niets over te vertellen .

Focus je in ieder geval op jezelf Snowcold. Als hij zo wilt doen dan is het maar zo. Dat jij het er dan nog steeds moeilijk mee hebt af en toe is niet meer dan logisch volgens mij. Maar dit slijt wel als je gewoon tijd voor jezelf neemt . Good luck!!
    pi_74790465
    TVP. Alweer een nieuw topic.. gaat hard!
    Ik was vanwege alle hectiek om mij heen en waar ik midden in zit mijn WACHTWOORD VERGETEN. Hoe stom is dát?!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')