Rocks...quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar als hij lacht, dan lacht ie met zijn mond, zijn ogen, zijn hele hebben en houwenEcht mooi!
Misschien dat het dat is jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, de jouwe kunnen gewoon goed tegen temperatuurverschillen, troel.![]()
Waarom ben je dan een ontaarde moeder?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:29 schreef Nijna het volgende:
Iris doet na een paar dagen weer een uur of 4 tussen de voedingen, weer steeds minder tijd ertussen als het aan haar ligt. Komt 's nachts weer vroeger. En dat terwijl ze de flessen die ze krijgt (150ml) vaak niet eens helemaal leeg drinkt. Dus ze krijgt genoeg denk ik...
Het is me een raadsel, maar ik zou toch wel erg blij zijn als ze wat langere nachten gaat maken. dan ben ik maar een ontaarde moeder...
Het eerste kwartier was Roy in de rondte aan het kijken, lachen en vrolijk doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
Bar? Als je dan bij het CB bent... huilt hij dan ook non-stop? Of is hij dan een soort van afgeleid?
nee, niet echt gelukkigquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef Ssserpente het volgende:
Geen idee dan verder. Wat sneu voor 'm. Lijkt ie er last van te hebben?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:57 schreef Vicky het volgende:
Bar, als je je er niet goed bij voelt, dan moet je het niet doen!
Is voor jezelf frustrerend maar ook voor Roy.
mijn dochter zit op een toetsenbord te rammen en ze heeft lol![]()
![]()
Nou ja, ik krijg af en toe het idee dat je een ontaarde moeder bent als je je niet gewoon neerlegt bij het ritme van je kindje. Ik kan dat niet zo goed, ookal weet ik dat je het niet kan afdwingen. Maar ik ben wel jaloers op al die mama's met kinders die dat wel doen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom ben je dan een ontaarde moeder?
wat super tofquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Krijg net post. Mijn Secret Santa maakt van die Tiepies?!?!
Komt dat effe erg goed uit!
OMGquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Ssserpente, ik ken dat. Hier gaat het 50-50 mis met luier verschonen. Wees blij dat je een meid hebt! Paar nachten terug pieste L zo vanaf de commode zijn bed in (leuk om 3.30u....) en hij heeft me ook al eens in mijn oog geraakt
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:25 schreef oeke het volgende:
Maar door gesprekken met die andere moeders merk ik weer hoeveel kennis en liefde ik hier bij jullie kan vinden.
En dat ik daar zoveel aan heb.
De betadinezalf heeft zijn werk gedaan geloof ik. Het ziet er stukken rustiger en gladder uit. Heb het vandaag ingesmeerd met bepanthen. Hopelijk trekt het nu weg.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:33 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe is het met L. z'n gezichtje, Rocka?
Hier kreeg ik als tip om zelf pruimen te gaan eten. Dat zou dan voor de kleine ook laxerend werken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:50 schreef Chan het volgende:
Timo heeft zijn handjes ontdektHij had er eerst totaal geen aandacht voor, maar sinds gisteren kijkt hij er af en toe heel aandachtig naar
Hij heeft nu al sinds 2 of 3 (ik weet het niet meer?) november niet gepoept, alleen nog 2 keer een half veegje, meer niet... Iemand nog tips? En wanneer moet ik de huisarts gaan bellen? Hij krijgt nog steeds volledig borstvoeding..
Maar de motivatie is er wel .quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:36 schreef innepin het volgende:
Urla, nee joh, ze probeert het heel erg, maar 't lukt nog niet helemaal omdat ze haar hoofd laat liggen als ze haar lichaam om wil rollen, en dan lukt 't niet
Ahwquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:24 schreef innepin het volgende:
Huup!Ik mag ook wel even met Amélie knuffelen he? Ah toe?
En de vorige keer konden ze niet samen op de foto omdat ze sliep, maar daar moet deze keer ook wel tijd voor zijn he?
Welke maat heeft je speklapje nu dan?Willow past nog steeds veel dingen in maat 56
Slanke dame. Lijkt op haar vader
![]()
Hee maar mensen niet zo voorbarig enthousiast hoor, ze rolt nog niet helemaal, ze doet alleen heel driftig haar best!
Oh over poep gesproken hèWillow had vandaag en gister nogal ehhh groene poep.
Ze krijgt alleen nog flesvoeding* dus aan mijn eten zal 't niet liggen, maar weet iemand of dit raar is?
*en toen kwam er vanmiddag ineens een druppel melk uit beide borsten en heb ik zitten huilen omdat ik het ineens zo jammer vindt dat het zo gelopen is met bvMaar dat terzijde.
ik vind het ook jammer!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:27 schreef innepin het volgende:
hihi Tess de indiaanIk vind het zó jammer dat je niet kan volgende week, ik zou die donderstenen van jou wel es willen zien
![]()
voor de mannen van mikoxx
Volgende maand moet je alweer verhuizen naar het volgende topic joh
Ook goedquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik vind het ook jammer!
DOen we toch gewoon een minimeet
Ik zeg ook: temperatuur meten, geen rondjesdraaienquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:17 schreef mikoxx het volgende:
Chan, lijkt hij er 'last' van te hebben? Want dan zou ik zeker de ha gaan bellen. Wat ik als advies van het cb kreeg destijds, was een beetje vaseline aan de anus smeren (niet erin!!). Dat hielp toen wel. Thermometer moet je mee oppassen hoor!
5 maandenquote:Leuk Innepin!!
Hier even een![]()
, want vandaag 5 maanden!!
Flesvoeding deel 8quote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef mikoxx het volgende:
Yup herkenbaar TheFrankey. Irritant he? Volgens mij kan je er ook niet zoveel aan doen, ze doen het meteen daarna soms weer....
Ik kan het flesvoedingstopic niet vinden... weet iemand waar het is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |