De betadinezalf heeft zijn werk gedaan geloof ik. Het ziet er stukken rustiger en gladder uit. Heb het vandaag ingesmeerd met bepanthen. Hopelijk trekt het nu weg.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:33 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe is het met L. z'n gezichtje, Rocka?
Hier kreeg ik als tip om zelf pruimen te gaan eten. Dat zou dan voor de kleine ook laxerend werken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:50 schreef Chan het volgende:
Timo heeft zijn handjes ontdektHij had er eerst totaal geen aandacht voor, maar sinds gisteren kijkt hij er af en toe heel aandachtig naar
Hij heeft nu al sinds 2 of 3 (ik weet het niet meer?) november niet gepoept, alleen nog 2 keer een half veegje, meer niet... Iemand nog tips? En wanneer moet ik de huisarts gaan bellen? Hij krijgt nog steeds volledig borstvoeding..
Maar de motivatie is er wel .quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:36 schreef innepin het volgende:
Urla, nee joh, ze probeert het heel erg, maar 't lukt nog niet helemaal omdat ze haar hoofd laat liggen als ze haar lichaam om wil rollen, en dan lukt 't niet
Ahwquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:24 schreef innepin het volgende:
Huup!Ik mag ook wel even met Amélie knuffelen he? Ah toe?
En de vorige keer konden ze niet samen op de foto omdat ze sliep, maar daar moet deze keer ook wel tijd voor zijn he?
Welke maat heeft je speklapje nu dan?Willow past nog steeds veel dingen in maat 56
Slanke dame. Lijkt op haar vader
![]()
Hee maar mensen niet zo voorbarig enthousiast hoor, ze rolt nog niet helemaal, ze doet alleen heel driftig haar best!
Oh over poep gesproken hèWillow had vandaag en gister nogal ehhh groene poep.
Ze krijgt alleen nog flesvoeding* dus aan mijn eten zal 't niet liggen, maar weet iemand of dit raar is?
*en toen kwam er vanmiddag ineens een druppel melk uit beide borsten en heb ik zitten huilen omdat ik het ineens zo jammer vindt dat het zo gelopen is met bvMaar dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |