abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74688446
Karin wat een lekker mannetje is Lars

Stiemie ik hoop dat de behandelingen helpen bij Esmee! Hoe is de nacht gegaan?

Wij gaan straks als het droog blijft/is naar de intocht van de 'echte' sinterklaas.
Finn is misschien nog wel een beetje klein, maar die intocht is natuurlijk niet ieder jaar in de buurt en stiekem vinden pappa en mamma het ook wel leuk
pi_74688471
Oh de komt de "echte" sinterklaas bij jullie

Maken jullie kids ook zoveel lawaai bij het inslapen. Leander maakt zo'n knorrig grommend geluid. Vanuit heel diep uit zijn keel zeg maar. Steeds als ik hem in bed leg dnek ik wat hoor ik toch Is de knoorepot het die in slaap valt
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  zaterdag 14 november 2009 @ 12:25:50 #153
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74691449
schattig menneke is Lars
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74691685
Hoe is het met L. z'n gezichtje, Rocka?
pi_74691831
Karin, wat een droppie
  zaterdag 14 november 2009 @ 12:46:51 #156
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74692102
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 12:33 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe is het met L. z'n gezichtje, Rocka?
De betadinezalf heeft zijn werk gedaan geloof ik. Het ziet er stukken rustiger en gladder uit. Heb het vandaag ingesmeerd met bepanthen. Hopelijk trekt het nu weg.
Is altijd zo met babies he, zo gauw je je ergens zorgen over maakt en het uit gaat spreken zul je zien dat het de dag erna stukken beter is
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74692365
Karin wat een mooi ventje
Rocka, fijn dat de zalf werkt!

Mijn meisje is ineens heel druk met proberen om te rollen Het lukt nog niet helemaal want ze krijgt haar hoofd niet mee ( ) dus dan ligt ze ineens min of meer op haar buik maar haar hoofd nog op de zijkant, zeg maar.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74693332
Karin, wat is Lars een schatje!
Rocka, fijn dat de zalf goed werkt!
Leander gromt dus ook? Wij noemen het hier knorren en het hij doet het inderdaad met in slaap vallen, maar ook wel met wakker worden.

En een voorzichtige voor Driekus: fles om 21.30 , slapen om 22.30 en pas weer een fles om 7.30 (en daarna pas weer om 11.30). Heeeeerlijk zeg. Nou ben niet alleen ik bijgeslapen (12 uur geslapen!) maar ook mijn man want die heeft de fles van half 8 gedaan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74693398
Heerlijk mefke!
Willow had vannacht een fles om 1 uur, om kwart voor 12 vanmorgen hebben we d'r maar wakker gemaakt
pi_74693870
Oh wat is Lars een heerlijk mannetje zeg

Rocka fijn dat het smeren helpt!

voor Driekus Super zeg! En fijn dat je zo lang hebt kunnen slapen Mefke Toen Timo begon door te slapen was ik alsnog telkens wakker, moest er echt weer aan wennen zo lang te slapen

Willow aan de rol knappe meid!

Timo heeft zijn handjes ontdekt Hij had er eerst totaal geen aandacht voor, maar sinds gisteren kijkt hij er af en toe heel aandachtig naar
Hij heeft nu al sinds 2 of 3 (ik weet het niet meer?) november niet gepoept, alleen nog 2 keer een half veegje, meer niet... Iemand nog tips? En wanneer moet ik de huisarts gaan bellen? Hij krijgt nog steeds volledig borstvoeding..
pi_74694773
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 13:50 schreef Chan het volgende:

Timo heeft zijn handjes ontdekt Hij had er eerst totaal geen aandacht voor, maar sinds gisteren kijkt hij er af en toe heel aandachtig naar
Hij heeft nu al sinds 2 of 3 (ik weet het niet meer?) november niet gepoept, alleen nog 2 keer een half veegje, meer niet... Iemand nog tips? En wanneer moet ik de huisarts gaan bellen? Hij krijgt nog steeds volledig borstvoeding..
Hier kreeg ik als tip om zelf pruimen te gaan eten. Dat zou dan voor de kleine ook laxerend werken.

Rolt Willow al? Wat goed zeg. Hier maakt ze nog geen aanstalte om het te doen. Ze kan echter wel heel stevig haar hoofd omhoog houden, maar vind het interessanter om om zich heen te kijken.

En doorslapende kindjes.
pi_74694934
Urla, nee joh, ze probeert het heel erg, maar 't lukt nog niet helemaal omdat ze haar hoofd laat liggen als ze haar lichaam om wil rollen, en dan lukt 't niet
pi_74694964
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:36 schreef innepin het volgende:
Urla, nee joh, ze probeert het heel erg, maar 't lukt nog niet helemaal omdat ze haar hoofd laat liggen als ze haar lichaam om wil rollen, en dan lukt 't niet
Maar de motivatie is er wel .
pi_74697219
Doorslapende kindjes (misschien kunnen ze die kleine van ons vertellen hoe dat werkt... die komt weer elke nacht een half uur eerder ).

Lars staat je goed die lach
Fake it till you make it...
pi_74700031
Chan, ik begreep dat die ukken maar 1 keer per week ontslasting hoeven te hebben, dus ik zou effe bellen, al was het maar voor de zekerheid. Wel leuk van die handjes, Driekus slaat al wel met zijn handen wat gerichter, maar ik heb em nog niet echt zien kijken naar zijn handjes.

Innepin, rollen! Dat lijkt me zo leuk om te zien.
pi_74700351
Chan, met volledige bv is tot 15 dagen ongeveer acceptabel en normaal. Bij Senna heeft het ook wel eens heel erg lang geduurd, en juist toen ik dacht: hmmm, dit duurt wel erg lang, kwamen er een aantal behoorlijke poepluiers. Belangirjk is dat hij wel goede plasluiers heeft!
En je kunt natuurlijk even een keer zijn temperatuur nemen, dat kan zomaar een poepluier opleveren.

Fijn, kindjes die doorslapen

innepin, wat leuk! hier laat ze juist haar benen wat liggen, terwijl ze hoofd en bovenlichaam helemaal draait. Maar ja, als je je benen gewoon achterlaat, wordt er niet gerold, natuurlijk. Bovendien heb ik het idee dat ze er het nut niet zo van ziet, ofzo. Ze ligt toch wel prima op haar rug, dus waarom rollen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74700447
Mefke, ik probeer het te filmen, maar zodra ik met de camera bij de box staat, komt ze niet verder dan d'r zij. Wat er ook wel grappig uitziet overigens, en dan vooral in combinatie met de geluiden die ze er bij maakt. Echt zo'n IK WIL HET-gejengel zal es kijjken of ik t geupload krijg.

Miss sly, we hebben samen dan de perfecte rollende baby Hier juist wel heeeel driftig proberen om te rollen, maar het ligt wel aan haar bui. Ze kan ook rustig een uur naar d'r mobile lachen op d'r rug.
pi_74700477
Willow aan de rol!
ik kan niet wachten om Willow weer te zien ze is zo groot geworden alweer en verandert sinds ik haar zag, ik ben zo benieuwd

Chan hier ook een niet-poeperd op volledige bv is het idd wat Sly zegt. Tot een dag of 15. Wij zitten nu op dag 8 maar ze heeft er zelf geen last van. Wij wel van haar stinkpoepies maar ik verwacht inderdaad binnenkort wel een paar hele flinke luiers! Ze begon vandaag te mopperen toen ik haar broekje aandeed, en het was weer goed toen ik het uit deed, het zit gewoon te strak! speklapje
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74700608
Huup! Ik mag ook wel even met Amélie knuffelen he? Ah toe? En de vorige keer konden ze niet samen op de foto omdat ze sliep, maar daar moet deze keer ook wel tijd voor zijn he?

Welke maat heeft je speklapje nu dan? Willow past nog steeds veel dingen in maat 56 Slanke dame. Lijkt op haar vader

Hee maar mensen niet zo voorbarig enthousiast hoor, ze rolt nog niet helemaal, ze doet alleen heel driftig haar best!

Oh over poep gesproken hè Willow had vandaag en gister nogal ehhh groene poep. Ze krijgt alleen nog flesvoeding* dus aan mijn eten zal 't niet liggen, maar weet iemand of dit raar is?

*en toen kwam er vanmiddag ineens een druppel melk uit beide borsten en heb ik zitten huilen omdat ik het ineens zo jammer vindt dat het zo gelopen is met bv Maar dat terzijde.
pi_74700893
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:24 schreef innepin het volgende:
Huup! Ik mag ook wel even met Amélie knuffelen he? Ah toe? En de vorige keer konden ze niet samen op de foto omdat ze sliep, maar daar moet deze keer ook wel tijd voor zijn he?

Welke maat heeft je speklapje nu dan? Willow past nog steeds veel dingen in maat 56 Slanke dame. Lijkt op haar vader

Hee maar mensen niet zo voorbarig enthousiast hoor, ze rolt nog niet helemaal, ze doet alleen heel driftig haar best!

Oh over poep gesproken hè Willow had vandaag en gister nogal ehhh groene poep. Ze krijgt alleen nog flesvoeding* dus aan mijn eten zal 't niet liggen, maar weet iemand of dit raar is?

*en toen kwam er vanmiddag ineens een druppel melk uit beide borsten en heb ik zitten huilen omdat ik het ineens zo jammer vindt dat het zo gelopen is met bv Maar dat terzijde.
Ahw je hebt je best gedaan voor de bv, als t niet wil dan wil het niet. Maar geen idee over die groene poep trouwens. Miss_sly had laatst iets over verkouden kindjes en groene poep geloof ik, maar ik weet niet of dat ook voor fv opgaat?

Amélie is nu 61 cm lang en ze is goed bol ook dus ze zit qua lengte sowieso in maat 62. ze heeft wel korte beentjes, maar die passen nu ook goed in mt 62. Maar ik denk dat het nog een week of twee, hooguit drie duurt en dan is ze uit die maat 62, gaan we alweer op naar 68
en natuurlijk mag je knuffelen! foto's jaaaa
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74702136
Innie, Tess poept ook groen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74702435
innepin: groen stinkend en zalfachtig
En ons mannetje ligt te snurken op mijn arm, tjemig zo klein en dan zo snurken, hele bomen gaan er om.
O en maatje 56 zit hier in broekjes nog prima om z'n buik, maar dan zijn de pijpen net iets te kort. En broeken 62 zakken van wat zijn kont moet zijn. Driekus heeft gewoon geen kontje...
pi_74703749

Filmpje
Hierop gaat ze dus niet verder dan d'r zij, maar je ziet wel hoe ze haar benen de hele tijd heen en weer zwaait om maar ergens te komen Oh en die geluidjes er ook bij
pi_74704114
Oh dat duur tniet lang meer Innepin!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74704292
Leuk Innepin! Dat gaat de goede kant op.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')