Oke.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
heerlijk hier! Hoe is het met u?
Is er een topic waar ik stickerfoto's/locaties in kan sturen?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=107332460949913669995.000477bcac1705bb510c2
echt he !quote:
en dat tot je 65 of 67ste...quote:
Hoop voor mijn 40e binnen te lopen, eigenlijk.quote:
Ik ook.. Dus ik heb nog 14 jaar.. op dat bewerk te stelligen...quote:Op woensdag 11 november 2009 14:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoop voor mijn 40e binnen te lopen, eigenlijk.
Nu lijkt het echt, dat ik een geldwolf ben..quote:Op woensdag 11 november 2009 14:20 schreef The_Dean het volgende:
Ben een eerlijk persoon, dus die laatste twee vallen al af
Rijke vrouw trouwen... prima... maar eerst maar een vinden. Of tenminste, zo ver krijgen dat ze met me wil trouwen.
Ik zou beginnen bij de koffiequote:Op woensdag 11 november 2009 14:46 schreef The_Dean het volgende:
Nou nee, zo bedoelde ik dat niet
Alleen niks voor mij
dat heb ik nu gelukkig ook, maar nog net zo snel op als vroeger... maar ben bijna bij met achtergestelde rekeningen enzo, dus ik hoop dat het straks weer wat vooruit gaat.
En ben van plan rigorues te gaan snijden in sommige zaken.
Idd.. dat zijn ook prachtige bakkenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind vooral die wit/blauwe oude carrera op de achtergrond echt supertof!!
heb jij het topic even een doodschop gegeven...!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd.. dat zijn ook prachtige bakken.
Nee jij danquote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij het topic even een doodschop gegeven...!
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:53 schreef The_Dean het volgende:
Dat drink ik voornamelijk alleen bij de baas. Alleen zaterdag- en zondagochtenden twee kopjes
Dus dat is de grootste kostenpost niet
Meer tips?
Niet liefquote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij het topic even een doodschop gegeven...!
Niet veel te melden dus?quote:
waardeloos eigenlijk...quote:
ik laat jullie rustig over voetbal lullen, laat mij dan ook rustig over porsches lullen. En als daar nou plaatjes bij moeten komen, jammer dan!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:26 schreef jna het volgende:
Ja dat krijg je met sommige plaatjes he...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:46 schreef The_Dean het volgende:
SPOILER: sPoilrscherOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: porsche gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Ja hoor, nog maar een half uurtje te gaanquote:Op woensdag 11 november 2009 16:35 schreef L.no het volgende:
Ey Rex, alles goed?
Beetje weinig vermogen/koppel (nog nooit op gereden though) maar 't is wel een prachtig ding jaquote:Op woensdag 11 november 2009 16:22 schreef DjRex89 het volgende:
Ik durf bijna niet over het onderwerp te beginnen
Maar is een ducati 749s een relaxte motor?Collega van me had het er vandaag over dat ie die had.
Mwah, ze vallen allemaal onder 1 categorie.. Te duur..quote:Op woensdag 11 november 2009 17:53 schreef L.no het volgende:
Ik heb iig geleerd in deze sc dat er ontelbaar soorten Porsches zijn.
Het zijn net als heel veel plaatsen van knappe/lekkere beroemde meiden posten: te duur.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ze vallen allemaal onder 1 categorie.. Te duur..
At your servicequote:Op woensdag 11 november 2009 17:53 schreef L.no het volgende:
Duur zijn ze zeker, maar of ze té duur zijn.. neinquote:Op woensdag 11 november 2009 17:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ze vallen allemaal onder 1 categorie.. Te duur..
Ik had het serieus niet verwacht..quote:
Dat is inderdaad een 997 Turbo!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:43 schreef Isdatzo het volgende:
Hey kuno, check ook die 997 turbo (i think) op de brug staan!
[ afbeelding ]
nog even en je kan ze ook onderscheiden!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:53 schreef L.no het volgende:
Teveel moeite voor iets wat niet veel interessant is voor mij. Zijn wel prachtige auto's..quote:Op woensdag 11 november 2009 17:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog even en je kan ze ook onderscheiden!
Yayquote:Op woensdag 11 november 2009 17:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een 997 Turbo!
Ja, maar die hadden we al gespotquote:Toch vind ik die jaren 70 Porsche CarreraRS toch eigenlijk veel leuker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het komt nog wel goed....! ;-)quote:Op woensdag 11 november 2009 17:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Teveel moeite voor iets wat niet veel interessant is voor mij. Zijn wel prachtige auto's..
Dan kom je mij een keer ophalen daarmee, deal!?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Kijk Idz, deze Porsche koop ik als ik binnenkort een keer de jackpot mag winnen!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat lelijke groene daar aande rechterkant bedoel je?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yay!
[..]
Ja, maar die hadden we al gespot.
Die groene rechts in de hoek, een carrera 4 oid?
en dan gaan we samen op vakantie!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan kom je mij een keer ophalen daarmee, deal!?![]()
!
CLK is toch cabrio...? Dit is eerder een C180 ofzo..quote:Op woensdag 11 november 2009 18:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat lelijke groene daar aande rechterkant bedoel je?
Dat is een Mercedes CLK of iets dergelijks
[ afbeelding ]
Ideaalquote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef jna het volgende:
Dean.
http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/interactive/c498/
Niks voor jou? Hoef je je echte niet meer mee te sjouwen naar gigs
Daar dacht ik in eerste instantie ook aan, maar 't is iig geen mercedes volgens mij. Kijk naar die grille.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat lelijke groene daar aande rechterkant bedoel je?
Dat is een Mercedes CLK of iets dergelijks
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef jna het volgende:
Dean.
http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/interactive/c498/
Niks voor jou? Hoef je je echte niet meer mee te sjouwen naar gigs
Zo is datquote:Op woensdag 11 november 2009 18:12 schreef jna het volgende:
[..]
En het verschil hoor je bij jouw spel toch niet
je moet ook naar de mistlampen kijken...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
CLK is toch cabrio...? Dit is eerder een C180 ofzo..
kan aangepast zijn he... Het is zowiezo geen Porsche, door die koplampen... Volgens mij heeft alleen mercedes dat soort gebruikt in de c klasse en de clk series. Daarnaast ook de mistlampen lijkt wel echt op een clk...!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar dacht ik in eerste instantie ook aan, maar 't is iig geen mercedes volgens mij. Kijk naar die grille.
Gebakken aardappeltjes met roerbakgroente en een schnitzeltje.quote:
of een lekker biefstukje!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes met roerbakgroente en een schnitzeltje.
ik dacht meer aan kip met rijst en watermeloen naquote:Op woensdag 11 november 2009 18:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes met roerbakgroente en een schnitzeltje.
ah, ook lekkerquote:Op woensdag 11 november 2009 18:21 schreef jna het volgende:
[..]
ik dacht meer aan kip met rijst en watermeloen na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
kun je niet nog even gauw een koei slachten dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:21 schreef The_Dean het volgende:
Heb ik niet in de vriezer liggen
Wel speklapjes
Haha ja, dat liep min of meer zo...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hey Dean...! Ik wist helemaal niet dat Kramtried een familie bandje is!![]()
![]()
![]()
En gaat die hele site over naar het kut fries? of alleen de startpagina? of ga je tweetalig maken?
quote:
Kees kankerkachelquote:Op woensdag 11 november 2009 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
. Dat krijg je als je je bak in woensel west parkeert
.
Als je daar doorheen fietst heb je na een paar minuten nog maar een halve fiets over.
* Kuno_van_Dijk doet zn beste pakkie an en stapt op fietsje!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:15 schreef The_Dean het volgende:
Groningse studentes mooiste van Nederland...
Nou Kuno
heb je geen snoep gegeven?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:32 schreef L.no het volgende:
Komt net een schattig klein meisje voor onze deur aan het zingen met zo'n lampjedinges.
Haar moeder schreeuwt: Wat zeg je dan?![]()
Het meisje: een fijne avond verder.![]()
Moeder: kom, op naar het volgende huis!
Toen liepen ze weg
Mijn vader en ik:![]()
![]()
??
Oh shit!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je geen snoep gegeven?![]()
![]()
![]()
![]()
jahoor. Had vanmorgen alleen beetje moeite met wakker worden.quote:
ren er achter aann!!!!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh shit!
Maar ze liepen zo snel weg.
Halloween is toch al voorbij?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je geen snoep gegeven?![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, vandaar dat k je 'Goedemorgen'-reactie vanmorgen niet kon vinden.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jahoor. Had vanmorgen alleen beetje moeite met wakker worden.![]()
Zal je zien dat ik straks weer niet in slaap kan komen.![]()
Met jou?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Maarten_%28feest%29#Traditiesquote:Op woensdag 11 november 2009 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Halloween is toch al voorbij?
Achja, het was de eerste keer in mijn leven dat ik dit meemaak.. dan mag het wel.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ren er achter aann!!!!!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Maarten_%28feest%29#Tradities
Schandalig! Dat dit kan in Nederland!!!!!
Had ik vanmorgen geen tijd meer voor.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat k je 'Goedemorgen'-reactie vanmorgen niet kon vinden.
Ja, het gaat goed hoor. ^^
oh ja... daar doen we hier niet aan. Vandaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Maarten_%28feest%29#Tradities
Wat was er gebeurd waardoor je slecht wakker werd?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ik vanmorgen geen tijd meer voor.Anders had ik mijn bus wellicht gemist.
Ja, ik snap het allemaal ook niet meer..quote:Op woensdag 11 november 2009 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar vandaag is carnaval toch ook begonnen? Niet dat ik daar wel aan doe, maar toch....
Ik heb onze relatie verbrokenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd waardoor je slecht wakker werd?
ik kon gisteravond al niet in slaap komen.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd waardoor je slecht wakker werd?
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik snap het allemaal ook niet meer..
Je had toch muziek opgezet voor het slapen gaan? What happened?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kon gisteravond al niet in slaap komen.Daardoor sliep ik dus pas veel te laat.
En ging die wekker dus voor mijn gevoel veel te vroeg af.
Ik bleef nog even liggen en toen moest ik me opeens gaan haasten.
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb ik je gister toch verteld. Accepteer het nou
.
Die was intussen al uit gegaan.....quote:Op woensdag 11 november 2009 19:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Je had toch muziek opgezet voor het slapen gaan? What happened?[ afbeelding ]
Arme schat..quote:Op woensdag 11 november 2009 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die was intussen al uit gegaan.....
Maar gelukkig heb ik nog wel in de bus kunnen slapen.quote:
Tja, ik ben er nog, maar het topic is dood..quote:Op woensdag 11 november 2009 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jna, heb jij nog plannen voor vanavond?
Aangezien voor de rest iedereen weg is.
nou de CoD servers kunnen het aantal gamers niet aan dus misschien zo nog ff single player doenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jna, heb jij nog plannen voor vanavond?
Aangezien voor de rest iedereen weg is.
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef jna het volgende:
[..]
nou de CoD servers kunnen het aantal gamers niet aan
quote:dus misschien zo nog ff single player doen
Ik heb DA:O.quote:
hoi PBquote:Op woensdag 11 november 2009 20:35 schreef PieterBas het volgende:
Hallo
ff bijkomen hoor.. MW2 is heftig!!
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 10-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 067 The_Dean
02. 058 Isdatzo
03. 054 Luctor.et.Emergo
04. 050 L.no
05. 036 jna
06. 027 Bootje84
07. 023 DjRex89
08. 018 Psychonikeo
09. 017 motorbloempje
10. 014 PieterBas
11. 011 Kuno_van_Dijk
12. 005 Puala
13. 003 Peet12
14. 003 Messenga
Reeks-statistieken!
Daar komt iedereen toch?quote:
Hoe is t met jouw forum? In het begin liet je ons in de steek, mar je bent nu actiever geworden.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef Psychonikeo het volgende:
Puala is te druk met andere dingen denk ik
daar is geen stage SCquote:Op woensdag 11 november 2009 20:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe is t met jouw forum? In het begin liet je ons in de steek, mar je bent nu actiever geworden.
niet gegaanquote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar is tie vast al overheen
Ik heb daar een acount daar.. geen idee wat mijn wachtwoord meer is though..quote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar is geen stage SC
Maar dat gaat lekker z'n gangetje. Inmiddels 666 leden en 148.760 berichten in 1.465 discussies. Loopt lekker door dus
lekker handigquote:Op woensdag 11 november 2009 20:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb daar een acount daar.. geen idee wat mijn wachtwoord meer is though..
Hm, oke.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan altijd gereset worden hoor als je besluit te gaan posten
WEDEROM?quote:
Ik zie je de laatste tijd vaker in de top100 komen.quote:
Spamhoer!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:16 schreef The_Dean het volgende:
Ja ok, maar op 1 in de SC top? Dat is voor mij [sinds tijden] weer even wennen
Wanneer nog meer dan?
quote:
quote:
Je leert het welquote:
Ik zal jóú eens wat lerenquote:
quote:
Dean, our fearless leaderquote:
Dat je er ook maar een kwart seconde over denkt vind ik het al veelquote:Op woensdag 11 november 2009 21:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, dat zou bootje toch nooi.....
Wacht.. bootje hè? Ja, ongetwijfeld.
quote:
Duurde ff voordat ik realiseerde dat we 't over bootje haddenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat je er ook maar een kwart seconde over denkt vind ik het al veel
ah.. vandaarquote:Op woensdag 11 november 2009 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Duurde ff voordat ik realiseerde dat we 't over bootje hadden![]()
.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:44 schreef The_Dean het volgende:
Als ik niks in huis heb, heb ik zin in snackjes... Heb ik de kasten vol... heb ik nergens zin in.
Ben ik nu raar?
Hoax, jij hebt nooit de kasten volquote:Op woensdag 11 november 2009 21:44 schreef The_Dean het volgende:
Als ik niks in huis heb, heb ik zin in snackjes... Heb ik de kasten vol... heb ik nergens zin in.
Ben ik nu raar?
Gisteren toch ook al?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:16 schreef The_Dean het volgende:
Ja ok, maar op 1 in de SC top? Dat is voor mij [sinds tijden] weer even wennen
Wanneer nog meer dan?
Geen idee, mis die lijstjes regelmatigquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee, mis die lijstjes regelmatig
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 09-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 073 The_Dean
02. 054 Bootje84
03. 050 DjRex89
04. 039 AMDB
05. 038 Isdatzo
06. 037 Psychonikeo
07. 036 Puala
08. 036 L.no
09. 026 Houniet
10. 017 Bravebart
11. 014 Luctor.et.Emergo
12. 013 jna
13. 009 jslavenburg
14. 007 motorbloempje
15. 007 PieterBas
16. 001 Kuno_van_Dijk
Reeks-statistieken!
En gisteren had je dat aantal verdubbeld.quote:
Voor 28quote:Op woensdag 11 november 2009 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En gisteren had je dat aantal verdubbeld.Ga je vandaag weer voor een verdubbeling?
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor 28
Ik groei wel in de peilingen, dus populistisch gelul werkt dus... Eat that Maurice de Hond
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:10 schreef PieterBas het volgende:
Wat zijn mijn standpunten...
Nog even, en ik moet iets inhoudelijks zeggen
Ach ja, ik heb daar een beurs..quote:
Beurzen zijn meestal wel lachenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb daar een beurs..
Had heb ik geen flauw idee, wat ik daar te zoeken heb... gezien mijn werkzaamheden.. Alleen om dat Logistiek en ICT mij wel trekt. is het wel tof om te gaan..
De laatste waar ik was geweest.. was echt te saai van woorden...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beurzen zijn meestal wel lachen
Ik kom er gelukkig vrij weinig... maar vermaak me altijd wel om van die zogenaamd stoere zakenmannetjes die een beetje quasi interessant lopen te doenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De laatste waar ik was geweest.. was echt te saai van woorden...
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/698481/feed3d63/mr._bi_re.html.
Leuke fransen, ze bestaan toch!
Ze rijden dan wel in een Duitse auto, dus echt Frans kunnen ze niet zijn.
Ik ben benieuwd hoe ik het vrijdag vind. Maar goed, het is in Hamburg, dus zo'n tripje is vaak wel leukquote:Op woensdag 11 november 2009 22:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De laatste waar ik was geweest.. was echt te saai van woorden...
Als je nou eens zaterdag gaat, dan ben ik ook in hamburgquote:Op woensdag 11 november 2009 22:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ik het vrijdag vind. Maar goed, het is in Hamburg, dus zo'n tripje is vaak wel leuk
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:31 schreef L.no het volgende:
Ik vind die new kids on the block niet zo bijzonder na een paar afleveringen te hebben gezien.
Die kom ik morgen ook wel heus tegen. Helaas moet ik wel quasi interessant gaan doen..quote:Op woensdag 11 november 2009 22:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kom er gelukkig vrij weinig... maar vermaak me altijd wel om van die zogenaamd stoere zakenmannetjes die een beetje quasi interessant lopen te doen
Dan is er helaas niets te doen voor mijquote:Op woensdag 11 november 2009 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je nou eens zaterdag gaat, dan ben ik ook in hamburg.
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:40 schreef Isdatzo het volgende:
Of bedoelde je 't serieus.. naaaah.. vast niet.
Ducati 1098s.
quote:Op donderdag 12 november 2009 06:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vannacht weer lekker geslapen.
Waarom liggen er een aantal zenders uit?
Mogguh.quote:
Jij hebt een redactie die jouw posts plaatstquote:Op donderdag 12 november 2009 08:08 schreef Puala het volgende:
Goeiemorgen
Ik ben wel blij dat na mijn post ik op een volgende pagina zit (red: chick @ motor)
quote:Op donderdag 12 november 2009 08:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij hebt een redactie die jouw posts plaatst?
Wat tof!quote:Op donderdag 12 november 2009 08:38 schreef AMDB het volgende:
Hoe is het met jullie allemaal?
Heb een gave terugkomdag gehad, flink gedronken met klasgenoten en daarna beste concert ooit!
Arctic Monkeys waren![]()
![]()
![]()
* Puala schuift in haar virtuele bed een stukkie opquote:Op donderdag 12 november 2009 09:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Same. Ik zit nu 2 uur te niksen op school.
Gezellig.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala schuift in haar virtuele bed een stukkie op
kom d'r bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Jezus!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:08 schreef DjRex89 het volgende:
Vandaag tot minimaal 20.30 op t werk
Ze gaan samenwerken met 2 andere bedrijven oid en vanavond geven ze presentaties over hoe en wat.. Maar ze hebben eergister een tap geinstalleerd in de bar in de kantinequote:
Oh, dan valt het wel mee.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze gaan samenwerken met 2 andere bedrijven oid en vanavond geven ze presentaties over hoe en wat.. Maar ze hebben eergister een tap geinstalleerd in de bar in de kantineDus zal uiteindelijk wel gezellig worden
Ik hoef gelukkig nie te rijden
Een maat van me is er ook geweest die vond het ook helemaal geweldigquote:Op donderdag 12 november 2009 08:38 schreef AMDB het volgende:
Hoe is het met jullie allemaal?
Heb een gave terugkomdag gehad, flink gedronken met klasgenoten en daarna beste concert ooit!
Arctic Monkeys waren![]()
![]()
![]()
Jup, Dean steelt jouw plaats lately..quote:Op donderdag 12 november 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
ennnnnnn, ik wil vandaag weer is in die top 100 komen. Heb lang genoeg niet het spamsletje uitgehangen
Slapen.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond?
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:25 schreef Puala het volgende:
Ik f5 me gek, maar alleen maar postjes van gijs
Sorryquote:Op donderdag 12 november 2009 09:25 schreef Puala het volgende:
Ik f5 me gek, maar alleen maar postjes van gijs
Addict!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
ennnnnnn, ik wil vandaag weer is in die top 100 komen. Heb lang genoeg niet het spamsletje uitgehangen
Zie hierboven ergensquote:Op donderdag 12 november 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond?
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:33 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. nog 6 uur en het is weekend
Ahh zielige jijquote:Op donderdag 12 november 2009 09:32 schreef L.no het volgende:
Nu zie ik mijn post de hele tijd na het f5-en.
11-11 vieren!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:34 schreef L.no het volgende:
Nog plannen voor t weekend?
Nooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 12 november 2009 09:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, Dean steelt jouw plaats lately..
Eigen schuld!quote:
Euh, ja juist. Prop hem een handleiding onder z'n neus hoe het wel moet?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:40 schreef DjRex89 het volgende:
Een collega die een project niet goed kan toevoegen, allemaal mijn schuld natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |