quote:Op woensdag 11 november 2009 14:03 schreef Nonneke het volgende:
ga ik net de cavia's voeren, ligt er gewoon een andere cavia dood in dr slaaphuisje![]()
![]()
![]()
met 2 per week gaan ze wel hard op hoor![]()
I know, heb 'm ook helemaal 'los' gehangen zeg maar, hoog, geen dingen erlangs waar grotere vogels of katten op kunnenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vogeltjes vinden het fijn als zo'n voederding aan een losse muur hangt (bijv een balkonrand of een schutting), liefst zo hoog dat er geen katten makkelijk bij kunnen. Ze moeten het idee hebben dat ze meteen weg kunnen vliegen... tja en een kat helpt natuurlijk niet
Noooouuuuquote:Op woensdag 11 november 2009 14:03 schreef Nonneke het volgende:
ga ik net de cavia's voeren, ligt er gewoon een andere cavia dood in dr slaaphuisje![]()
![]()
![]()
Nou ja, al oud?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:03 schreef Nonneke het volgende:
![]()
![]()
Dan vinden ze jou gewoon niet liefquote:Op woensdag 11 november 2009 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Ah Non, das helemaal klote zeg![]()
Mijn voederballen hangen aan de railing van mijn balkon, hoog en helemaal vrij, en zittend vanaf de rand eronder kunnen ze er dan heel relaxed van eten.
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 november 2009 13:35 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Ik zie niet in wat er mis is aan de toon?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omg echt waar?! HAHAHAHAHA
Misschien ist ook nog niet te koud ofzo of willen ze 't nog niet. Lache joh xD
HAHAHAHA![]()
![]()
Ik vind jouw pm heul lief.....quote:Op woensdag 11 november 2009 14:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan vinden ze jou gewoon niet lief
Ze moeten gewoon geen voer van een kattenhaatsterquote:Op woensdag 11 november 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik zat me van t weekend dus echt te ergeren he, ik kan verdulleme wel de stront van mn balkon schrobben, maar dat voer op eten ho maar
![]()
Ondankbare mussen![]()
En dan heb ik nog een paar van die ballen en een zak voer in de la liggen.
Kansloos
Dat zeg ik, rotvogels zijn hetquote:Op woensdag 11 november 2009 14:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan vinden ze jou gewoon niet lief
Nou, ik denk dat de vogels en ik hetzelfde denken over katten heurquote:Op woensdag 11 november 2009 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon geen voer van een kattenhaatster
Ja, kijk, met zo'n houding zou ik ook niet bij jou komen snackenquote:
Ik neem het voer zaterdag mee het veld in, ik weet zeker dat die lieve kraaien aldaar het meteen opvretenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, kijk, met zo'n houding zou ik ook niet bij jou komen snacken![]()
Ja!quote:
Jeetje MB...quote:Op woensdag 11 november 2009 14:13 schreef MissBliss het volgende:
Non![]()
Nou gebeld: 1 week extra betaalt ze me uit. Dat er 2 weken tussen overlijden en crematie zat maakt wettelijk niet uit en dat ik de weken daarna amper gewerkt heb, is kennelijk mn eigen risico ofzo.
Ik ben er niet dolblij mee, maar ja, wettelijk gezien klopt het zo kennelijk en ik heb ook geen zin in verder gezeik eigenlijk
ja, daar ligt niks inquote:Op woensdag 11 november 2009 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
En ondertussen ff in de brievenbus kijken !
Kuttntquote:
Dat dus!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje MB...
Had jij nou zelf gevraagd of ze je niet achteraf alsnog ziek wilde melden voor de hele periode aangezien je geenszins in staat was om te werken?
Ik vind eigenlijk echt niet dat je je zo makkelijk af moet laten poeieren
Nee, nog niet gevraagd, ik wilde eerst gewoon horen wat ze te zeggen had en heb gezegd dat ik erop terug zou komen. Dat wordt vanavond dus en dan zal ik dat zeker vragen van dat ziekmelden. Ik denk alleen niet dat ze dat gaat doen, maar dat hoor ik dus vanavond wel.quote:Op woensdag 11 november 2009 @ 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje MB...
Had jij nou zelf gevraagd of ze je niet achteraf alsnog ziek wilde melden voor de hele periode aangezien je geenszins in staat was om te werken?
Ik vind eigenlijk echt niet dat je je zo makkelijk af moet laten poeieren
Ja, dat is het: aan de ene kant vind ik het heel onrechtvaardig en gemeen en vind ik dat ze zelf wel met dat ziekmelden had kunnen komen. Omdat ze me zelf dus niet/amper wilde laten werkenquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Vervelend MB![]()
Tis ff kijken of er idd met die ziekmelding dan wat te doen is, en of jij dat uberhaupt wil.
Wellicht kan je zoiets best nog achteraf regelen, maar de vraag is natuurlijk ook of jij nu de stress en het gedoe dat dat met zich meebrengt kan en wil hebben.
Daarom, je kan je afvragen of het gedoe opweegt tegen het 'gewin'. Dan misschien maar je verlies pakken en niet nog een stressvolle periode ingaan?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat is het: aan de ene kant vind ik het heel onrechtvaardig en gemeen en vind ik dat ze zelf wel met dat ziekmelden had kunnen komen. Omdat ze me zelf dus niet/amper wilde laten werken
Maar aan de andere kant zit ik al een week met dit gedoe in mn maag en ik hou sowieso niet van conflicten en het brengt veel stress mee![]()
En ja, geld is ook niet het belangrijkste natuurlijk
*mompelt iets over een natte doos en lijstjes*quote:Op woensdag 11 november 2009 14:24 schreef Greys het volgende:
Q, fijn dat je gesmst hebt, anders had ik het zometeen gedaan.
En Nieslief, vanavond zetten we de leeslijst even netjes op, doe ik wel even met een volgorde lijstje enzo
Ja. Nou ik kijk vanavond wel even hoe ze reageert op ziekmelden.quote:Op woensdag 11 november 2009 @ 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom, je kan je afvragen of het gedoe opweegt tegen het 'gewin'. Dan misschien maar je verlies pakken en niet nog een stressvolle periode ingaan?
Nee precies, ook al heb je gelijk of sta je in je recht, dan is het krijgen soms nog een lastig en lang traject, en dan vind je baas als hij/zij zich miskent voelt wel wat anders om je mee dwars te zitten. Dus tis idd de vraag of je dat wil voor dit...quote:Op woensdag 11 november 2009 14:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja. Nou ik kijk vanavond wel even hoe ze reageert op ziekmelden.
Ik denk sowieso niet dat ik hier nog lang werk dus ja, dan heb ik ook geen zin de zaken op het spits te drijven.
Ja, wettelijk doet ze het nu goed, dus dat is al iets. Of ze dat fatsoen heeft merk ik vanavond welquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou MB, het is OOK een kwestie van fatsoen van je werkgever naar jou toe vind ik.
En het geld kun je goed gebruiken...
Mss heeft ze dat hele ziek melden niet eens zelf kunnen bedenken of zo?
Ik hoop echt dat ze dat uit zichzelf nog wel even wil doen voor je, als ze op het idee gebracht wordt.
Hahahahaquote:Op woensdag 11 november 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik zat me van t weekend dus echt te ergeren he, ik kan verdulleme wel de stront van mn balkon schrobben, maar dat voer op eten ho maar
![]()
Ondankbare mussen![]()
En dan heb ik nog een paar van die ballen en een zak voer in de la liggen.
Kansloos
droogklootquote:Op woensdag 11 november 2009 14:51 schreef Nonneke het volgende:
We mogen btw ook bijna weer onze schoen zetten![]()
![]()
ik hoop niet dat ik er een dooie cavia in krijg
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:51 schreef Nonneke het volgende:
We mogen btw ook bijna weer onze schoen zetten![]()
![]()
ik hoop niet dat ik er een dooie cavia in krijg
Loop je leeg?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
*blaast leven in topic*
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Ja, het is onwijs komisch, maar ook soms onwijs klote. Als ik bv. mn nette schoenen aan moet dan kan ik eerst het hele huis doorzoeken omdat ik ze dus niet zo vaak draag en Mips er dan mee aan de haal gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |