ik heb er een stenen beker op gekregenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:13 schreef miss_sly het volgende:
leuk MvD!
vicky, wat was er met je vinger?
bodpa hoe is je operatie gegaan? en hoe voel je je nu?
Ik dacht dat het wel goed ging, ik vind dat Sander enorm vooruit is gegaan,quote:Op woensdag 11 november 2009 08:47 schreef freecell het volgende:
Beterschap gij mensen!
LL: komt hij niet helemaal mee? Klinkt alsof je het niet zag aankomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel goed ging, ik vind dat Sander enorm vooruit is gegaan,
Ze heeft er eerder nog niets over gezegdDus dat vind ik dan een beetje raar
Sander is wel een vroege leerling, misschien dat dat er te maken heeft. De dingen die ze aangaf vond ik nogalhuh
Gewoon even een nieuwe afspraak maken met wat meer tijd om wat meer duidelijkheid te vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
Jep 10 minuten gesprek, maar kom op zeg, ik snap niet het is net herfstvakantie geweest. Om nu al te zeggen dat hij nog niet klaar is voor groep 3 vind ik een beetje ver gaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:58 schreef livelink het volgende:
Oeh, Lovelylady. Dat is inderdaad niet leuk om te horen. Kwam het bij een 10-minutengesprek naar voren? Wij kregen het bij Job ook te horen, dat ze denken dat hij groep 3 niet aan zal kunnen, maar ik weet dan toch niet helemaal waarop dat dan gebaseerd wordt. Er zijn zoveel factoren die daar een rol in spelen. Gedrag, concentratie, intelligentie, noem maar op.
Let wel op dat als je hem nog een keer gr. 2 laat doen dat hij nooit meer een klas over kan doen, niet op de lagere school, maar ook niet op de middelbare.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:58 schreef livelink het volgende:
Oeh, Lovelylady. Dat is inderdaad niet leuk om te horen. Kwam het bij een 10-minutengesprek naar voren? Wij kregen het bij Job ook te horen, dat ze denken dat hij groep 3 niet aan zal kunnen, maar ik weet dan toch niet helemaal waarop dat dan gebaseerd wordt. Er zijn zoveel factoren die daar een rol in spelen. Gedrag, concentratie, intelligentie, noem maar op.
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Let wel op dat als je hem nog een keer gr. 2 laat doen dat hij nooit meer een klas over kan doen, niet op de lagere school, maar ook niet op de middelbare.
Geen idee, mn hoofd staat er niet naar om dat nu verder uit te pluizen, maar dat hoorde ik gister van de dikke deur van schoolquote:Op woensdag 11 november 2009 09:06 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Waarom niet?
Goedemorgen by the way.
Ze heeft voorbeelden gegeven, en ook tips om er thuis wat aan te doen.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
LovelyLady klinkt als iets waar meer opheldering wel op zijn plaats is. Nogmaals een afspraak maken dan dus, en vragen naar voorbeelden, en of ze van plan is er iets aan te doen en wat dan.
Succes ermee, tis nooit leuk om te horen dat je bloedje niet helemaal lekker op z`n plekje zit
Ik wist het echt niet en ik heb 2 kinderen die beide een jaartje extra nodig hebben gehad in een groepquote:
Oh nou mooi, ik maak me zelf ook geen zorgen hoor, we zien welquote:Op woensdag 11 november 2009 09:09 schreef bikinistringding het volgende:
Moussy, dat lijkt mij heel sterk. P. heeft 2x groep 7 gedaan en die kan gewoon blijven zitten als ze teveel onvoldoendes heeft.
niet dat ze gaat blijven zitten natuurlijk!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh nou mooi, ik maak me zelf ook geen zorgen hoor, we zien wel
Per school verschillend dusquote:Op de ene school mag een kind tweemaal doubleren, bij de andere school moet het direct van school af als het slecht presteert. Op weer een andere school krijgt een leerling twee jaar de tijd om te laten zien wat hij waard is. ‘Scholen voor voortgezet onderwijs hanteren heel verschillende procedures omtrent zittenblijven, overgaan en verwijzen,’ zegt Marian Bestelink, voorlichtster bij het ministerie van Onderwijs. ‘En dat mag, daarin hebben zij alle vrijheid. Regelingen kunnen dus per school verschillen. Het is daarom belangrijk dat ouders zich daarover goed informeren als ze hun kind inschrijven voor een school.’
Tis alleen theorie....gelukkigquote:Op woensdag 11 november 2009 09:15 schreef bikinistringding het volgende:
Fannie, dan zal ik m'n prullenbakken zeker maar binnen zetten?
Job is nu wel een jaartje extra aan het kleuteren. Dat was geen keuzemogelijkheid. Wij zagen zelf ook echt wel in dat hij dit jaar onmogelijk al naar groep 3 had gekund. Dat dat inhield dat hij niet meer mag doubleren op de lagere school is ons bekend. Dat hij dan ook niet mag doubleren op de middelbare school weet ik niet, lijkt mij ook sterk, maar dat zou ik dan uit moeten zoeken. Die wetenschap had in ons geval echter niks uitgemaakt. Job had echt onmogelijk dit jaar al naar groep 3 gekund. Volgend jaar wat ons betreft hopelijk wel, maar dat is dus nu ook nog een vraagteken. Daar lig ik wel wakker van.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Let wel op dat als je hem nog een keer gr. 2 laat doen dat hij nooit meer een klas over kan doen, niet op de lagere school, maar ook niet op de middelbare.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap aan alle zieken![]()
Ik moet boodschappen halen en hier nog wat spullen opruimen/uitpakken maar ik weet nog niet wat ik wil gaan eten de komende dagen dus boodschappen wordt ook zo lastig nu
Tips? Iets met suddervlees sowieso wel
Fannie ik duim voor je dochter, spannend!Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:23 schreef Saffier het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ontslagen
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap aan alle zieken![]()
Ik moet boodschappen halen en hier nog wat spullen opruimen/uitpakken maar ik weet nog niet wat ik wil gaan eten de komende dagen dus boodschappen wordt ook zo lastig nu
Tips? Iets met suddervlees sowieso wel
Fannie ik duim voor je dochter, spannend!![]()
ik moet ook wat gaan vezinnen om te eten.. ik heb echt nog geen idee...♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
had het er niet mee te maken dat er een maximum duur aan de basisschool zit? DAt ze binnen 10 of 11 jaar ofzo van de basisschool af moeten naar voortgezet onderwijs moeten?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:14 schreef moussy het volgende:
ik heb al wat gevonden:
[..]
Per school verschillend dus
Van het weekend zelf eens rendang gemaakt, was best okay. Smaak was goed, saus was niet prutterig genoeg (te dun en om er nou weer allesbinder in te mikken vond ik ook zonde). Had wel een shitload aan kruiden in huis zeg!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef bikinistringding het volgende:
Suddervlees heb ik gister gegeten, met rendang meuk.
Nog dikker dan gisteren, meer naar voren ook.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef Saffier het volgende:
LL idd gewoon nog een gesprek aanvragen
MvD hoe is het met je kies/wang?
Wat een raar verhaal, deBuurvrouw. Ik haak eigenlijk al af bij het gedeelte dat de entreetoets niet goed genoeg is gemaakt en dat daar iemand de schuld van moet krijgen. Ik heb zo'n hekel aan al die verdomde toetsen en het belang dat daar aan wordt gehecht. Maar ja, als ik dit soort dingen lees krijg ik gewoon weer zo'n hekel aan scholen en alles wat daarmee te maken heeft. Dat is echt mijn hele leven al iets waar ik tegenaan loop. Eerst zelf op school en nu met mijn eigen kinderen en alles wat ik lees en hoor van andermans kinderen.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
Of nou ja goed. We liggen ff in de clinch met school.Zoonlief heeft de entreetoets niet gemaakt zoals school dat verwacht had, en nu is dit onze schuld.
Wij zijn namelijk te open naar onze kinderen en hebben daardoor onbewust heel veel druk bij hem gelegd.
Het voelt echt als een mes in mijn rug.
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:27 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Whehehe, ik heb MeneerVanDalen gisteren gepest, hij 'moest' modelzitten voor de fotowedstrijd (met als thema sport):
[ afbeelding ]
Hij heeft dus echt een keer dat ding gekocht!![]()
wat een wazig verhaal zegquote:Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
Of nou ja goed. We liggen ff in de clinch met school.Zoonlief heeft de entreetoets niet gemaakt zoals school dat verwacht had, en nu is dit onze schuld.
Wij zijn namelijk te open naar onze kinderen en hebben daardoor onbewust heel veel druk bij hem gelegd.
ja. Ik deel dat gevoel met je. We werden ook nog in de val gelokt zeg maar, gesprekstechniektechnisch. Toen ik dus boos werd over zulke aantijgingen gaf ik met mijn woede aan dat ik dit zelf eigenlijk ook vond.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal, deBuurvrouw. Ik haak eigenlijk al af bij het gedeelte dat de entreetoets niet goed genoeg is gemaakt en dat daar iemand de schuld van moet krijgen. Ik heb zo'n hekel aan al die verdomde toetsen en het belang dat daar aan wordt gehecht. Maar ja, als ik dit soort dingen lees krijg ik gewoon weer zo'n hekel aan scholen en alles wat daarmee te maken heeft. Dat is echt mijn hele leven al iets waar ik tegenaan loop. Eerst zelf op school en nu met mijn eigen kinderen en alles wat ik lees en hoor van andermans kinderen.
whut?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
Dat is de toets die aangeeft op welk niveau ze waarschijnlijk gaan scoren op de eindcito. En het is echt zeeeer beduidend lager dan ze dachten. Maar goed, ik denk dan kan gebeuren. Het doet er niet toe, hij weet al naar welke school hij gaat. En dat is los van de score op wat voor toets dan ook.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef snoopy het volgende:
wat is een entreetoets?
MvD, dat is ook wel heel rot hoor. Erg veel pijn ook?
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:23 schreef Saffier het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ontslagen
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peet ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
je gaf met je woede aan dat je dat zelf ook vond?????????quote:Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja. Ik deel dat gevoel met je. We werden ook nog in de val gelokt zeg maar, gesprekstechniektechnisch. Toen ik dus boos werd over zulke aantijgingen gaf ik met mijn woede aan dat ik dit zelf eigenlijk ook vond.![]()
Dan ben je toch uitgeluld. Maar ik ben er zoooo verdrietig over. Echt heel.
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Peet ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dat jompelbaar?
euh.. yaydan maar
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Nu even welquote:Op woensdag 11 november 2009 09:37 schreef pinquit het volgende:
[..]is dat jompelbaar?
euh.. yaydan maar
ja, dat denk ik ook. Maar goed, ik zit gewoon niet zo lekker in mijn vel door andere oorzaken en dáárom werd ik kwaad. Was eerder ook al eens uit mijn slof geschoten.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
je gaf met je woede aan dat je dat zelf ook vond?????????
dat moet koude-friese-grond psychologie zijn
Taart en vlagquote:Op woensdag 11 november 2009 09:39 schreef Saffier het volgende:
Mous! Moeten we daarvoor jompelen? Nee toch?Wattis?
Hoe AP!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:42 schreef bikinistringding het volgende:
Buuf, mama is niet boos, teleurgesteld
Ik heb zo weer een gesprek. Want ze bedoelden het natuurlijk helemaal niet zo maar ze hadden wel "zorgen"quote:Op woensdag 11 november 2009 09:41 schreef trui het volgende:
moussy, dat klinkt niet leuk zeg.[edit]oh toch wel? nou gelukkig dan maar!
[/edit]
en debuuv, wat een belachelijk gesprek moet dat zijn geweest. logisch dat je daar boos om werd. wat ga je nu doen?
nou die heb ik allemaal niet hoor.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:39 schreef bikinistringding het volgende:
Lady, bij die laarsjes heb ik associaties met zweepjes, leer en tepelklemmen. Ik weet ook niet waarom.
bizar hoor, dan gaat 't toch echt niet meer waar 't om zou moeten gaan vind ik. het feit dat zijn score mogelijk echt niet aansluit bij wat hij kan is wel lastig, en reden om eens te kijken hoe dat kon gebeuren. maar om er zo raar en vervelend over te doen?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Scholen worden natuurlijk erg afgerekend op het resultaat, en tja, dit wordt denk ik een grote rekening.
respect hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 09:46 schreef Groofsken het volgende:
Kan me voorstellen dat je je ellendig voelt De Buurvrouw. Bah, nare manier van communicatie als mensen zo dingen bij je terug gaan leggen.
Ik zag net wel wat leuks, ik heb een tien voor mijn tentamen van gisteren![]()
.
Oké, ik zou er eigenlijk drie doen en heb er twee laten liggen, maar die ene die ik wel gedaan heb ik dan ook maar extra goed binnen zo.
Ik schrik er zelf ook van eigenlijkquote:
nee.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:52 schreef lady-wrb het volgende:
kan zo'n toets niet overgedaan worden?
Het is een toets van 16 onderdelen ofzo, het heeft 3 weken geduurt om af te nemen? Nou ja, ik ga zo weer naar school. Heb echt heel slecht geslapen vannacht en ben dus nu helemaal zo labiel als een deur.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:54 schreef bikinistringding het volgende:
Maar buuf soms is het echt de manier van testen dat een kind niet ligt. Net een andere vraagstelling enz. En misschien was hij die dag gewoon niet op z'n best. Het is een momentopname.
Ehm, ik vrees van niet hoor. Ik ben nl ook een chaoot, die alles direct na een tentamen weer vergeet enzoquote:Op woensdag 11 november 2009 09:54 schreef _evenstar_ het volgende:
en groofskendus als ik wiskundige problemen heb kan ik bij jou terecht
?
hihi was ook een grapje, heb wiskunde nou niet echt nodigquote:Op woensdag 11 november 2009 09:55 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ehm, ik vrees van niet hoor. Ik ben nl ook een chaoot, die alles direct na een tentamen weer vergeet enzo.
Ja, dat vind ik een hele goeie. Dankjewel. Dat is trouwens sowieso hoe ik er insta. Altijd al gedaan. Dus daarom is dit raar. Mijn man had het idee dat ze de aanval hebben gekozen als verdediging. Maar goed, dat ik dan gratis psychologisch geanalyseerd wordt is wel erg gek hè.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:56 schreef Groofsken het volgende:
De Buurvrouw zag je wat ik schreef? Kun je niet op die manier de bal een beetje terug bij de school leggen?
alles!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Buuf toch, wat naar
Saffierfijn!
En moussy is dat ene al geregeld dan ?
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:01 schreef moussy het volgende:
[..]
alles!
'als het rond is hang ik de vlag uit!' ....
[ afbeelding ]
daar hangt ie![]()
Daar heb je toch ook een vrije dag voorquote:Op woensdag 11 november 2009 10:04 schreef lady-wrb het volgende:
kan iemand me aan het werk schoppen? ik heb een vrije dag maar ik doe geen ruk
nou ik niet hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 10:06 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Daar heb je toch ook een vrije dag voor.
't is wel gesprekjesdag geloof ik. ik werd ook al aan m'n jas getrokken of ik straks 10 minuten heb, ik neem aan dat 't over onze 'Catootje' gaat. ze heeft 2 juffen, en deze ene doet overal zo dramatisch over, beetje vervelend. ik vind 't goed dat ze op tijd aan de bel trekken hoor, als ze zich zorgen maken. maar dat hele zware aanzetten trek ik niet zo. laatst moest ik een keer helpen met het vullen van de mappen (een selectie van wat ze doen/maken wordt in een map verzameld en mag elke vakantie mee naar huis) en toen was Cato ook wat dromerig / verstrooid toen de juf iets aan haar vroeg. meteen daarop naar mij toe met veelbetekenende blik en op sombere toon: "zo doet ze dus heel vaak.... ". ik vond 't wel heel herkenbaar hoor, maar niet per se iets om nu meteen over in zak en as te zitten.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:01 schreef livelink het volgende:
Succes voor zometeen, Buurvrouw. Wij mogen vanmiddag ook weer op gesprek komen op school. Dat is ook meteen de reden voor mijn vrije dag.
Oh ik vond dat niet erg toen ze dat al redelijk vroeg in gr 2 aangaven bij Cas, ze hadden gelijk, hij was er aan het eind van het schooljaar ook écht niet aan toe.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
Juffen zijn raar, ieder kind is toch anders, en ik vind het niet terecht dat ze nu al zegt dat Sander nog niet toe is aan groep 3
Nee, dat heb ik toen ook niet gedaan, maar ik was wel voorbereid dat het zou kunnen gaan gebeurenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar ieder kind is toch anders denk ik dan? Of moet ik me er nu al bij neerleggen dat hij groep 2 al over gaat doen? Terwijl dat nog helemaal niet aan de orde is
9 juliquote:Op woensdag 11 november 2009 10:23 schreef trui het volgende:
nou LL, dat hebben ze bij onze dochter dus ook al gezegd, en daar ging ik ook niet van uit hoor. maar omdat ze bijvoorbeeld met lezen al best ver is kan ik me voorstellen dat ze daar toch snel duidelijkheid over willen scheppen, om verkeerde verwachtingen te voorkomen. ik vind 't prima dat ze nog ruim anderhalf jaar kleutertijd te gaan heeft, volgens mij is dat voor haar ook echt niet overbodig.
maar ik begrijp jouw standpunt ook wel, LL, je wil ook niet dat dat soort beslissingen te vroeg genomen worden natuurlijk. wanneer is hij ook alweer jarig?
Ik zal er meer druk op leggenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind het wel redelijk vroeg om de handdoek in de ring te gooien ja. Maar wie ben ik.![]()
JE MOET HARDER PUSHEN LOVELY!!![]()
Grapje. Nou, zij die janken gaan groeten u.
Jawel jawel, want daarmee zeg ik dat ik eigenlijk eens ben met wat zij zeggen.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:26 schreef trui het volgende:
sterkte buuvke.en huilen is niet erg he.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jawel jawel, want daarmee zeg ik dat ik eigenlijk eens ben met wat zij zeggen.
Heb je een kuur gekregen ook?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:12 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Buuf, bah, wat een stomme gang van zaken. Heel erg raar, op zijn zachtst gezegd.Trek het jezelf niet te veel aan. Maar ja, makkelijk gezegd...
Ik weet niet, trui, of ik weer naar de kaakchirurg moet/mag nu. Net wel gebeld, ze laten het een beetje aan mij.Ik ben gewoon ook bang voor wat ze dan gaan doen?
Maar aan de andere kant ben je misschien wel sneller van je pijn af? Wat heb je precies dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:12 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Buuf, bah, wat een stomme gang van zaken. Heel erg raar, op zijn zachtst gezegd.Trek het jezelf niet te veel aan. Maar ja, makkelijk gezegd...
Ik weet niet, trui, of ik weer naar de kaakchirurg moet/mag nu. Net wel gebeld, ze laten het een beetje aan mij.Ik ben gewoon ook bang voor wat ze dan gaan doen?
als je niet wil dat hij wat gaat doen, kan je het toch alsnog weigeren?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:12 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
BE, zit niet te zieken!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Die TT!
Is er ooit een bankje zonder ziek, zwak en misselijk?
Nou!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef trui het volgende:
nee, dat was door boos te worden.(wat een onzin trouwens!).
laat ze maar goed merken juist, hoe zeer het je raakt. dat is niet iets om je voor te schamen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:42 schreef pinquit het volgende:
sommige mensen![]()
"hey pinq, alles goed?"
"hmm mwoah, gaat wel, met jou?"
"ja met mij ook goed!"![]()
Wel echt doen dan hoor!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:40 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Nou, ik durfde dus echt niet vandaag en hoop met nog 1 dag wachten dat het minder wordt. En als niet, dan ga ik morgen alsnog, met mijn moeder om mijn hand vast te houden.
pakezelquote:Op woensdag 11 november 2009 16:03 schreef Kleurdoos het volgende:
6 boodschappentassen en een baby van 9 kg om je lijf
3 km lang
dat is pas zwaar
Alt+tab?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:25 schreef lady-wrb het volgende:
hoe zat het ook alweer![]()
ik heb een foute toets geraakt en nu staan al de tekens weer door elkaar
juh, ik koop gewoon teveel, dat was namelijk heul niet de bedoelingquote:Op woensdag 11 november 2009 16:24 schreef lady-wrb het volgende:
volgende keer fiets mee? (je hebt toch een zitje?)
quote:
o heb jij ook van dat hamstergedrag?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juh, ik koop gewoon teveel, dat was namelijk heul niet de bedoeling
ik ging even naar het postkantoor
ik kan de hele buurt voorzien van traktaties voor sint maartenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o heb jij ook van dat hamstergedrag?
van alles wat ik allemaal naar huis meesleep kunnen we volgens mij maanden eten
you evil womanquote:Op woensdag 11 november 2009 17:00 schreef Kleurdoos het volgende:
maar ik eet het lekker allemaal zelf op
*lamp uitdoet en onder de bank gaat liggen eten*
Dat is niet per se waar. Veel scholen werken wel op die manier maar niet alle scholen! Even navragen dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:03 schreef moussy het volgende:
[..]
nog steeds 34quote:Op woensdag 11 november 2009 17:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Welke schoenmaat heeft Luca nu, ladywrb?
uuhik zou niet zoveel meeslepen hoor,ben gekke eppie nietquote:Op woensdag 11 november 2009 18:38 schreef Pvoesss het volgende:
Zo vind ik het huisje wel schattig.
Hmzzz ik heb de laatste tijd dat de kleine een heleboel wil meenemen.
Zoals bijvoorbeeld naar de highteameet. Ik weet nu al dat ze een hele lading mee wil hebben
Is deze tas dan nog redelijk om mee te nemen of zeggen jullie neee je loopt voor lul![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleinequote:Op woensdag 11 november 2009 18:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Wie is er de baas in huis je kleine of jij ?
Luchtbel! dank je wel voor je lieve kaartjequote:Op woensdag 11 november 2009 18:51 schreef Luchtbel het volgende:
1.60 ofzo..ik kan hem iig recht aankijken. Die is echt gigantischquote:Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef lady-wrb het volgende:
jeeeeeeeee hoe groot is die wel niet?
Graag gedaan. Jij ook bedankt. Beetje laat.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Luchtbel! dank je wel voor je lieve kaartje
Omdat ik het onzin vind. Zeker in onze gezellige buurt.....Je hebt niks gemistquote:Op woensdag 11 november 2009 18:56 schreef kezz het volgende:
LB, waarom mag Jolie dat niet dan? ik heb iets gemist denk ik?
nee jij bent zakformaat, das wat andersquote:Op woensdag 11 november 2009 19:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
1.60 ofzo..ik kan hem iig recht aankijken. Die is echt gigantisch
Ey!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee jij bent zakformaat, das wat anders![]()
![]()
maat 45 is inderdaad wel heel idioot
Kezz wat schattig!
Ik had er helemaal niet bij stilgestaan dat het vandaag sint maarten was. Ik was de hele dag flauwe Alaaf/brabant grapjes aan t maken tegen mn liefvolgens mij leeft het hier wat minder. Hier is iig nog niemand aan de deur geweest, en ik hoop ook maar dat de buurkindjes het uit hun hoofd laten want ik heb he-le-maal niets in huis. zelfbescherming
*teruggelezen;
buuf wat enorm fijn dat het uiteindelijk toch een positieve draai heeft genomen allemaal! Wat een gedoe zeg.
ik lees net dat je bij Stiemie langs kunt met je lampionquote:Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef Vicky het volgende:
Hier wordr niet aan sint maarten gedaan. Vind ik best wel jammer eigenlijk.
Elin op je rug binden en alsnog gaanquote:Op woensdag 11 november 2009 19:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Ooooh het is dat er hier een baby moet slapen zo..anders was ik ook echt langs de deuren gegaan
honger!111
Als het een beetje meezit hebben we volgende week nog wel wat over. Ben jij tenminste zoet in de autoquote:Op woensdag 11 november 2009 19:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Ooooh het is dat er hier een baby moet slapen zo..anders was ik ook echt langs de deuren gegaan
honger!111
hahaha nee maar ik ben stiekem gewoon te lui om iets anders dan mijn kind te tillenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit hebben we volgende week nog wel wat over. Ben jij tenminste zoet in de autovoor Cattie en de kinderen, oh echt fijn zonder problemen naar bed.
Pvoess je hoeft toch niet de complete inboedel mee te nemen![]()
Ze waren onwijs blij met hun letter ! Super !! Nog maals dankjewel !quote:Op woensdag 11 november 2009 19:29 schreef Kleurdoos het volgende:
HA! ik had net 2 jochies voor de deurStouterts!
Snoep kun je krijgen, dochter niet!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Doe mij zo'n dochter Cattie
en die 2 bakken snoep
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef Stout het volgende:
Hier hebben we een kind of 70 gehad, de heren hebben een kilo of 7-8 snoep opgehaald (gelukkig vrijwel alles verpakt) dus is dr meer in dan dr uit gegaan... Oja we hebben ook weer een fruitmandVol madamijnen en appels..
Yep een soort feestdagenthemafototopic.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:28 schreef moussy het volgende:
Was er niet een St Maarten fototopic de andere jaren?
Ziejewelikwistut!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef Lois het volgende:
[..]
Yep een soort feestdagenthemafototopic.
o jawel..hier slaapt ze mee vanaf 00:00quote:Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef cattie het volgende:
[..]
Snoep kun je krijgen, dochter niet!![]()
Fee slaapt de afgelopen weken 's nachts vanaf een uur of 3 alleen nog maar als ze lichaamscontact met mij heeft.Denk niet dat je daarmee wilt ruilen.
hier drinkt ze en slaapt daarna verder (naast mij) en vanaf een uur of 5:00 gaat ze slaapzittenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:47 schreef cattie het volgende:
Altijd baas boven baas Kleurdoos!
Fee drinkt ook regelmatig 's nachts, maar dat vind ik niet zo erg, als het maar drinken en dan weer direct slapen in eigen bedje is.
Kezz, ik ben er ook geen voorstander van, maar het is of dat, of ik moet met haar naar beneden en dan slaap ik helemaal niet. De minste van 2 kwaden zeg maar.
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Warme chocolademelk met slagroom Koude cola en Criminal Minds
Ja ik snap hem helemaal hoor, ik heb gelukkig redelijk makkelijke slapers. hoewel de jongste altijd nog wel een keer wakker is 's nachts, we kunnen hem wel makkelijk weer in zijn eigen bedje leggen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:47 schreef cattie het volgende:
Altijd baas boven baas Kleurdoos!
Fee drinkt ook regelmatig 's nachts, maar dat vind ik niet zo erg, als het maar drinken en dan weer direct slapen in eigen bedje is.
Kezz, ik ben er ook geen voorstander van, maar het is of dat, of ik moet met haar naar beneden en dan slaap ik helemaal niet. De minste van 2 kwaden zeg maar.
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:58 schreef Pvoesss het volgende:
[quote]quote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Warme chocolademelk met slagroom Koude cola en Criminal Minds
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:11 schreef Pvoesss het volgende:
Je hebt een goede smaak miss. Ik vind je mannetje ook een mooierd stiekem
Nu maar hopen dat die slowchat niet naleest![]()
![]()
Ik voel me dan zo machteloos als ze ziekig zijn. Zeker bij Fee, die kan nog niet zeggen wat er is.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef kezz het volgende:
[..]
Ja ik snap hem helemaal hoor, ik heb gelukkig redelijk makkelijke slapers. hoewel de jongste altijd nog wel een keer wakker is 's nachts, we kunnen hem wel makkelijk weer in zijn eigen bedje leggen.
moeilijk hoor en zeker als ze ziekig zijn enzo, vind ik altijd zo sneu!
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:19 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha ik moet het even vertellen hoor, ik heb er net bijna van in mn broek gezeken van het lachen![]()
ik stond Amélie te verschonen op de verschoontafel beneden, luier verwisseld, mn lief kwam zn meisje een kusje geven en ik stond nog wat te ginnegappen met haar daarna. Wil ik een zakje voor de luier pakken, heuh luier wegnja t zal wel. Staat mn lief weer op van de bank om naar zn pc te lopen, zie ik ineens die luier op zn zijkant geplakt zitten
ik kwam echt niet meer bij hahahaha
die soort klitteband sluitingdingen waren aan zn trui blijven hangen, en hij had niks door ook nog. Echt hoor, veeg mij maar op.
Had ie nog mazzel trouwens dat ze nog steeds geen poepluier had
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:19 schreef Estrys het volgende:
ieeeeeeeeeeeuw, hang ik lekker op de bank met een dekentje, voel ik iets van het deken op mijn hand vallen, Ik denk dat is een stukje koek of iets dus ik pak het zonder te kijken op. Is het een hele dikke vette SPIN![]()
En hij leefde nog, ik schrok me kapot
de luier viel zo *plof* op de grond en toen dacht ie dat ik het ding naar em gegooid had!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:26 schreef miss_sly het volgende:
Ieuw Estrys![]()
huupen dattie dan niets merkt he!
dank voor de complimentjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |