abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74594548
en we gaan weer vrolijk verder..
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:13 schreef miss_sly het volgende:
leuk MvD!

vicky, wat was er met je vinger?

bodpa hoe is je operatie gegaan? en hoe voel je je nu?
ik heb er een stenen beker op gekregen

Beterschap voor Max! Amber is nog steeds ziek. Gister ineens 39.4 en net weer 38,1.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74594599
vandaag lijkt t dan ineens weer helemaal beter te gaan, maar ik houd m toch thuis. rot oorpijn

en amber ook nogsteeds!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74594627
Amber is hieperdepieper. Die is echt niet stuk te krijgen, zelfs niet met een zetpilletje..

Hmmpf hoe bedoel je foute timing op de tv. Het blauwe huis is nu bezig en daar hebben ze het erover dat de lente komt... was het maar zo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 11 november 2009 @ 08:42:32 #4
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_74594657
Al die zieken , ik kruis mijn vingers en hoop dat het ons huis voorbijgaat. Op school zijn er al wel veel kinderen en leerkrachten ziek, moet ik zeggen.

Beterschap voor iedereen gewenst!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_74594674
Goedemorgen,
Koen heeft de halve nacht liggen blaffen, ondanks dat is hij toch vrolijk en blij
Gisteravond een heel gesprek gehad met J over de mex griep en wel en niet inenten, en over Sander, de juf maakt zich zorgen over zijn niveau
Dus echt lekker geslapen heb ik niet

Beterschap voor alle zieken

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2009 08:43:57 ]
pi_74594749
Beterschap gij mensen!

LL: komt hij niet helemaal mee? Klinkt alsof je het niet zag aankomen?
pi_74594904
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:47 schreef freecell het volgende:
Beterschap gij mensen!

LL: komt hij niet helemaal mee? Klinkt alsof je het niet zag aankomen?
Ik dacht dat het wel goed ging, ik vind dat Sander enorm vooruit is gegaan,
Ze heeft er eerder nog niets over gezegd Dus dat vind ik dan een beetje raar
Sander is wel een vroege leerling, misschien dat dat er te maken heeft. De dingen die ze aangaf vond ik nogal huh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 08:57:36 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_74594932
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:55 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik dacht dat het wel goed ging, ik vind dat Sander enorm vooruit is gegaan,
Ze heeft er eerder nog niets over gezegd Dus dat vind ik dan een beetje raar
Sander is wel een vroege leerling, misschien dat dat er te maken heeft. De dingen die ze aangaf vond ik nogal huh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon even een nieuwe afspraak maken met wat meer tijd om wat meer duidelijkheid te vragen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 11 november 2009 @ 08:58:40 #9
37150 livelink
pi_74594944
Oeh, Lovelylady. Dat is inderdaad niet leuk om te horen. Kwam het bij een 10-minutengesprek naar voren? Wij kregen het bij Job ook te horen, dat ze denken dat hij groep 3 niet aan zal kunnen, maar ik weet dan toch niet helemaal waarop dat dan gebaseerd wordt. Er zijn zoveel factoren die daar een rol in spelen. Gedrag, concentratie, intelligentie, noem maar op.
pi_74594992
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:58 schreef livelink het volgende:
Oeh, Lovelylady. Dat is inderdaad niet leuk om te horen. Kwam het bij een 10-minutengesprek naar voren? Wij kregen het bij Job ook te horen, dat ze denken dat hij groep 3 niet aan zal kunnen, maar ik weet dan toch niet helemaal waarop dat dan gebaseerd wordt. Er zijn zoveel factoren die daar een rol in spelen. Gedrag, concentratie, intelligentie, noem maar op.
Jep 10 minuten gesprek, maar kom op zeg, ik snap niet het is net herfstvakantie geweest. Om nu al te zeggen dat hij nog niet klaar is voor groep 3 vind ik een beetje ver gaan.
Ik ga idd wel even een kopietje vragen van het verslag wat ze gisteren allemaal verteld heb. Want de helft ben ik natuurlijk alweer vergeten.
Waar ik als ouder dan wel weer trots op ben is dat hij enthousiast is en de kleinere kinderen graag wil helpen, en dat hij zorgzaam is
  woensdag 11 november 2009 @ 09:02:31 #11
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74594996
Ah het ziekenbankje, ik voel me meteen helemaal thuis
Bep is vannacht de ganse nacht wakker geweest met om het kwartier een schreeuwpartij. Heb midden in de nacht nog met haar onder de douche gestaan nadat ze zichzelf helemaal had ondergespuugd. Nu heeft ze nete en boterham op en wat thee en zit ze tv te kijken of er niets aan de hand is
Middelste heeft oorpijn en de hele nacht liggen blaffen.
Ikzelf kan nog geen brood eten omdat dat blijft 'plakken' in m`n slokdarm En ik ben zo enorm verkouden..m`n hele gezicht is er schraal van. Voelt of ik er een steekvlam in gehad heb ofzo
Nou ja, verder zijn we nog steeds allemaal gelukkig enzo
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:03:48 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_74595017
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:58 schreef livelink het volgende:
Let wel op dat als je hem nog een keer gr. 2 laat doen dat hij nooit meer een klas over kan doen, niet op de lagere school, maar ook niet op de middelbare.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:03:55 #13
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74595022
LovelyLady klinkt als iets waar meer opheldering wel op zijn plaats is. Nogmaals een afspraak maken dan dus, en vragen naar voorbeelden, en of ze van plan is er iets aan te doen en wat dan.
Succes ermee, tis nooit leuk om te horen dat je bloedje niet helemaal lekker op z`n plekje zit
  woensdag 11 november 2009 @ 09:06:00 #14
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74595066
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:03 schreef moussy het volgende:

[..]

Let wel op dat als je hem nog een keer gr. 2 laat doen dat hij nooit meer een klas over kan doen, niet op de lagere school, maar ook niet op de middelbare.
Waarom niet?

Goedemorgen by the way .
pi_74595093
Arme zieke kindjes Beterschap allemaal

Vicky, auw! Ook beterschap!

bodpa, fijn dat het op zich meegevallen is! Wat naar lijkt me dat om je kindje een beetje op afstand te houden, maar ja, het moet toch, natuurlijk. Ik hoop dat het gauw zoveel beter gaat, dat je mannetje weer gewoon lekker zonder uitkijken met je kan knuffelen

LL, wat naar. Ikheb er geen ervaring mee of vestand van, maar zou idd nog een gesprekje aanvragen, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:07:30 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_74595097
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:06 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Waarom niet?

Goedemorgen by the way .
Geen idee, mn hoofd staat er niet naar om dat nu verder uit te pluizen, maar dat hoorde ik gister van de dikke deur van school
  woensdag 11 november 2009 @ 09:08:35 #17
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74595127
Oh oké .
pi_74595138
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
LovelyLady klinkt als iets waar meer opheldering wel op zijn plaats is. Nogmaals een afspraak maken dan dus, en vragen naar voorbeelden, en of ze van plan is er iets aan te doen en wat dan.
Succes ermee, tis nooit leuk om te horen dat je bloedje niet helemaal lekker op z`n plekje zit
Ze heeft voorbeelden gegeven, en ook tips om er thuis wat aan te doen.
Zelf gaat ze er ook wat meer individueel aandacht geven en bepaalde projectjes doen, en na de kerstvakantie zal ze dan nog even kijken of er verbetering inzit.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:09:21 #19
7074 moussy
kuttekop
pi_74595144
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:08 schreef Groofsken het volgende:
Oh oké .
Ik wist het echt niet en ik heb 2 kinderen die beide een jaartje extra nodig hebben gehad in een groep
pi_74595145
Moussy, dat lijkt mij heel sterk. P. heeft 2x groep 7 gedaan en die kan gewoon blijven zitten als ze teveel onvoldoendes heeft.
Daar gaan we weer
  woensdag 11 november 2009 @ 09:10:30 #21
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74595165
Het lijkt mij ook sterk eigenlijk . Bij ons op de middelbare school alleen al mogen de kinderen al twee keer blijven zitten (niet twee keer achter elkaar, maar in het totaal wel.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:10:49 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_74595170
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:09 schreef bikinistringding het volgende:
Moussy, dat lijkt mij heel sterk. P. heeft 2x groep 7 gedaan en die kan gewoon blijven zitten als ze teveel onvoldoendes heeft.
Oh nou mooi, ik maak me zelf ook geen zorgen hoor, we zien wel
pi_74595192
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:10 schreef moussy het volgende:

[..]

Oh nou mooi, ik maak me zelf ook geen zorgen hoor, we zien wel
niet dat ze gaat blijven zitten natuurlijk!
Daar gaan we weer
pi_74595222
Mogguh

Beterschaps voor alle zieken maar weer, het weer maakt het er ook nit beter op, getverderrie wat somber en nat

Dochterlief is nu bezig met dr brommert examen, voor de tweede keer, vorige keer had ze 1 fout teveel....

Duimen maar dat ze het nu wel red
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:14:47 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_74595243
ik heb al wat gevonden:
quote:
Op de ene school mag een kind tweemaal doubleren, bij de andere school moet het direct van school af als het slecht presteert. Op weer een andere school krijgt een leerling twee jaar de tijd om te laten zien wat hij waard is. ‘Scholen voor voortgezet onderwijs hanteren heel verschillende procedures omtrent zittenblijven, overgaan en verwijzen,’ zegt Marian Bestelink, voorlichtster bij het ministerie van Onderwijs. ‘En dat mag, daarin hebben zij alle vrijheid. Regelingen kunnen dus per school verschillen. Het is daarom belangrijk dat ouders zich daarover goed informeren als ze hun kind inschrijven voor een school.’
Per school verschillend dus
pi_74595247
Fannie, dan zal ik m'n prullenbakken zeker maar binnen zetten?
Daar gaan we weer
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:15:20 #27
7074 moussy
kuttekop
pi_74595252
We duimen gewoon meee Fannie en er is vast wel iemand die een kapel in de buurt heeft om af te fikken
pi_74595258
brrrr koud.
pi_74595301
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:15 schreef bikinistringding het volgende:
Fannie, dan zal ik m'n prullenbakken zeker maar binnen zetten?
Tis alleen theorie....gelukkig
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_74595302
Geen idee lig nog op bed.
Daar gaan we weer
  woensdag 11 november 2009 @ 09:20:08 #31
37150 livelink
pi_74595366
quote:

[..]

Job is nu wel een jaartje extra aan het kleuteren. Dat was geen keuzemogelijkheid. Wij zagen zelf ook echt wel in dat hij dit jaar onmogelijk al naar groep 3 had gekund. Dat dat inhield dat hij niet meer mag doubleren op de lagere school is ons bekend. Dat hij dan ook niet mag doubleren op de middelbare school weet ik niet, lijkt mij ook sterk, maar dat zou ik dan uit moeten zoeken. Die wetenschap had in ons geval echter niks uitgemaakt. Job had echt onmogelijk dit jaar al naar groep 3 gekund. Volgend jaar wat ons betreft hopelijk wel, maar dat is dus nu ook nog een vraagteken. Daar lig ik wel wakker van.
pi_74595413
hmm dat heb ik bij Amber op school dus ook niet nagevraagd, stel ze blijft een keer zitten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 11 november 2009 @ 09:23:11 #33
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74595432

Ik ben ontslagen
SPOILER
Beterschap aan alle zieken

Ik moet boodschappen halen en hier nog wat spullen opruimen/uitpakken maar ik weet nog niet wat ik wil gaan eten de komende dagen dus boodschappen wordt ook zo lastig nu
Tips? Iets met suddervlees sowieso wel

Fannie ik duim voor je dochter, spannend!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_74595436
Oh, LovelyLady, dat lijkt me ook vervelend om ineens zo te horen. Maar slim inderdaad om misschien nog een gesprek aan te vragen.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:24:39 #35
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74595463
LL idd gewoon nog een gesprek aanvragen
MvD hoe is het met je kies/wang?
Ylana
pi_74595464
Suddervlees heb ik gister gegeten, met rendang meuk.
Daar gaan we weer
  woensdag 11 november 2009 @ 09:24:59 #37
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74595469
Goeiemorgen!

Of nou ja goed. We liggen ff in de clinch met school. Zoonlief heeft de entreetoets niet gemaakt zoals school dat verwacht had, en nu is dit onze schuld. Wij zijn namelijk te open naar onze kinderen en hebben daardoor onbewust heel veel druk bij hem gelegd. Het voelt echt als een mes in mijn rug.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_74595470
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:23 schreef Saffier het volgende:

Ik ben ontslagen
SPOILER
Beterschap aan alle zieken

Ik moet boodschappen halen en hier nog wat spullen opruimen/uitpakken maar ik weet nog niet wat ik wil gaan eten de komende dagen dus boodschappen wordt ook zo lastig nu
Tips? Iets met suddervlees sowieso wel

Fannie ik duim voor je dochter, spannend!

ik moet ook wat gaan vezinnen om te eten.. ik heb echt nog geen idee...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 11 november 2009 @ 09:25:54 #39
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_74595491
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:14 schreef moussy het volgende:
ik heb al wat gevonden:
[..]

Per school verschillend dus
had het er niet mee te maken dat er een maximum duur aan de basisschool zit? DAt ze binnen 10 of 11 jaar ofzo van de basisschool af moeten naar voortgezet onderwijs moeten?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_74595509
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef bikinistringding het volgende:
Suddervlees heb ik gister gegeten, met rendang meuk.
Van het weekend zelf eens rendang gemaakt, was best okay. Smaak was goed, saus was niet prutterig genoeg (te dun en om er nou weer allesbinder in te mikken vond ik ook zonde). Had wel een shitload aan kruiden in huis zeg! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_74595515
Whehehe, ik heb MeneerVanDalen gisteren gepest, hij 'moest' modelzitten voor de fotowedstrijd (met als thema sport):

Hij heeft dus echt een keer dat ding gekocht!
pi_74595524
whaah gave foto MvD
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74595530
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef Saffier het volgende:
LL idd gewoon nog een gesprek aanvragen
MvD hoe is het met je kies/wang?
Nog dikker dan gisteren, meer naar voren ook. Ik moest er vanochtend echt even van grienen, bah buh.
pi_74595547
Whaha die foto. Het zou zo mijn vent kunnen zijn, maar dan mist de paprika chips.
Daar gaan we weer
  woensdag 11 november 2009 @ 09:30:12 #45
37150 livelink
pi_74595552
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!

Of nou ja goed. We liggen ff in de clinch met school. Zoonlief heeft de entreetoets niet gemaakt zoals school dat verwacht had, en nu is dit onze schuld. Wij zijn namelijk te open naar onze kinderen en hebben daardoor onbewust heel veel druk bij hem gelegd. Het voelt echt als een mes in mijn rug.
Wat een raar verhaal, deBuurvrouw. Ik haak eigenlijk al af bij het gedeelte dat de entreetoets niet goed genoeg is gemaakt en dat daar iemand de schuld van moet krijgen. Ik heb zo'n hekel aan al die verdomde toetsen en het belang dat daar aan wordt gehecht. Maar ja, als ik dit soort dingen lees krijg ik gewoon weer zo'n hekel aan scholen en alles wat daarmee te maken heeft. Dat is echt mijn hele leven al iets waar ik tegenaan loop. Eerst zelf op school en nu met mijn eigen kinderen en alles wat ik lees en hoor van andermans kinderen.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:30:31 #46
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74595558

Bah zeg. Grienen hierom mag best
Ylana
pi_74595577
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:27 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Whehehe, ik heb MeneerVanDalen gisteren gepest, hij 'moest' modelzitten voor de fotowedstrijd (met als thema sport):

[ afbeelding ]

Hij heeft dus echt een keer dat ding gekocht!
ge-ni-aal
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:32:13 #48
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74595586
ik heb vanmorgen mijn new rocks maar weer eens aangedaan.
dat loopt wel effe anders dan crocs
en al googelend kwam ik deze tegen:

ik ben flieft
en ze zijn niet duur

ik zou ze zo bestellen, als ik me niet zo'n zorgen maakte hoe ik zoiets netjes hou
pi_74595606
wat is een entreetoets?

MvD, dat is ook wel heel rot hoor. Erg veel pijn ook?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 11 november 2009 @ 09:33:25 #50
3011 E.T.
pi_74595615
quote:
Goeiemorgen!

wat een wazig verhaal zeg
Alsof ie niet 'gewoon' een toets minder kan scoren.. Het is geen robot ..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:33:51 #51
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74595628
Sterkte met je kaak MvD, naar lijkt me. Zeker zo ver na de ingreep nog.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:33:53 #52
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74595631
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:30 schreef livelink het volgende:

[..]

Wat een raar verhaal, deBuurvrouw. Ik haak eigenlijk al af bij het gedeelte dat de entreetoets niet goed genoeg is gemaakt en dat daar iemand de schuld van moet krijgen. Ik heb zo'n hekel aan al die verdomde toetsen en het belang dat daar aan wordt gehecht. Maar ja, als ik dit soort dingen lees krijg ik gewoon weer zo'n hekel aan scholen en alles wat daarmee te maken heeft. Dat is echt mijn hele leven al iets waar ik tegenaan loop. Eerst zelf op school en nu met mijn eigen kinderen en alles wat ik lees en hoor van andermans kinderen.
ja. Ik deel dat gevoel met je. We werden ook nog in de val gelokt zeg maar, gesprekstechniektechnisch. Toen ik dus boos werd over zulke aantijgingen gaf ik met mijn woede aan dat ik dit zelf eigenlijk ook vond.
Dan ben je toch uitgeluld. Maar ik ben er zoooo verdrietig over. Echt heel.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:34:20 #53
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74595643
Goedemorgen alle ziekigen onder ons.

Over dat blijven zitten kunnen wij hier nog niet meepraten.

Hier het een groot open riool binnen althans zo ruikt het. Dochters zijn met oma mee naar huis en mama zit met een gasmasker op te wachten op de loodgieter. Werden vanmorgen om 4 uur met een soort van rioollucht en in de toilet moet je al helemaal niet komen jottem.

Buuf jij bent juist altijd zo nuchter en laat dat je boos bent ook niet blijken op school want dan staan hun helemaal in hun recht denken ze volgens mij. Knuffel
pi_74595645
MvD wat een goede foto
pi_74595675
quote:
Goeiemorgen!

whut?
pi_74595676
Zo'n iemand wil je toch gewoon een ram voor dr harses geven?
Daar gaan we weer
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:35:27 #57
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74595677
ik vind het raar om de schuld bij jullie te leggen.
het kan toch ook "de vorm van de dag" zijn?
  woensdag 11 november 2009 @ 09:35:57 #58
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74595686
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef snoopy het volgende:
wat is een entreetoets?

MvD, dat is ook wel heel rot hoor. Erg veel pijn ook?
Dat is de toets die aangeeft op welk niveau ze waarschijnlijk gaan scoren op de eindcito. En het is echt zeeeer beduidend lager dan ze dachten. Maar goed, ik denk dan kan gebeuren. Het doet er niet toe, hij weet al naar welke school hij gaat. En dat is los van de score op wat voor toets dan ook.
pi_74595691
eh aparte laarzen lady-wrb
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:36:24 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_74595699
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:23 schreef Saffier het volgende:

Ik ben ontslagen
SPOILER

Peet ook
SPOILER
  woensdag 11 november 2009 @ 09:36:46 #61
3011 E.T.
pi_74595707
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ja. Ik deel dat gevoel met je. We werden ook nog in de val gelokt zeg maar, gesprekstechniektechnisch. Toen ik dus boos werd over zulke aantijgingen gaf ik met mijn woede aan dat ik dit zelf eigenlijk ook vond.
Dan ben je toch uitgeluld. Maar ik ben er zoooo verdrietig over. Echt heel.
je gaf met je woede aan dat je dat zelf ook vond?????????
dat moet koude-friese-grond psychologie zijn
pi_74595714
Die toetsen zeggen echt niet alles.
Daar gaan we weer
pi_74595727
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:36 schreef moussy het volgende:

[..]

Peet ook
SPOILER
is dat jompelbaar?

euh.. yay dan maar
pi_74595743
Fijn dat je ontslagen bent Saffier
En tips voor de boodschappen heb ik zo niet, het is hier ook steeds moeilijker om iets leuks te verzinnen. Alhoewel, een stamppotje gaat er altijd wel in (gisteren zuurkoolstamp gehad)

Buuf, wat is een entree toets? en vaag dat jullie daar de schuld van krijgen

MvD, sterkte met je bolle wang

Kinky laarsjes Lady
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:38:25 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_74595760
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:37 schreef pinquit het volgende:

[..]

is dat jompelbaar?

euh.. yay dan maar
Nu even wel
  woensdag 11 november 2009 @ 09:39:10 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74595778
Mous! Moeten we daarvoor jompelen? Nee toch? Wattis?
Ylana
pi_74595787
Lady, bij die laarsjes heb ik associaties met zweepjes, leer en tepelklemmen. Ik weet ook niet waarom.
Daar gaan we weer
pi_74595804
Voor Mous en Saffier

Buuf, wat een vreemd verhaal zeg. Rot dat je je nu zo voelt
  woensdag 11 november 2009 @ 09:40:55 #69
37150 livelink
pi_74595819
Voor later dan toch maar sterkte, Moussy. Bij ons op het werk hebben deze week een hoop mensen te horen gekregen dat ze worden ontslagen. Ik mag zelf gelukkig wel blijven, maar dat is geen reden tot een feestje als om je heen zoveel mensen slecht nieuws hebben gekregen. Wat dat betreft is dit echt een nare tijd.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:40:57 #70
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74595820
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:36 schreef E.T. het volgende:

[..]

je gaf met je woede aan dat je dat zelf ook vond?????????
dat moet koude-friese-grond psychologie zijn
ja, dat denk ik ook. Maar goed, ik zit gewoon niet zo lekker in mijn vel door andere oorzaken en dáárom werd ik kwaad. Was eerder ook al eens uit mijn slof geschoten. dat is gewoon pure onmacht. en ik ben nogal primair in mijn emoties dat weet ik zelf ook heus wel. Maar nu ben ik gewoon gekwetst en voel ik me aangesproken op mijn moedervaardigheden. En ik denk echt dat ik een lieve warme moeder ben en niet een of ander drukverhogend kreng.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:41:01 #71
7074 moussy
kuttekop
pi_74595823
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:39 schreef Saffier het volgende:
Mous! Moeten we daarvoor jompelen? Nee toch? Wattis?
Taart en vlag

Ik kan er nu niet veel over kwijt, komt nog, maar jubel idd ja
  woensdag 11 november 2009 @ 09:41:39 #72
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74595838
moussy, dat klinkt niet leuk zeg. [edit]oh toch wel? nou gelukkig dan maar! [/edit]

en debuuv, wat een belachelijk gesprek moet dat zijn geweest. logisch dat je daar boos om werd. wat ga je nu doen?
in de haak.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:42:36 #73
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74595860
Oh en sorry voor de egoposts.

Sterkte met je kaak Mv van Dalen. En klinkt gek Mous, blij zijn met ontslag, ben benieuwd hoe dat zo kan. Maar gefeliciteerd dan maar.
pi_74595864
Buuf, mama is niet boos, teleurgesteld
Daar gaan we weer
pi_74595871
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:42 schreef bikinistringding het volgende:
Buuf, mama is niet boos, teleurgesteld
Hoe AP! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:43:24 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_74595874
Nee hoor buuf, dat is toch niet ego! ik zou serieus niet weten hoe ik had gereageerd!

Echt jongens, echt,
  woensdag 11 november 2009 @ 09:43:28 #77
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74595876
voor mous en peet dan

Buuf wat rot zeg. Ik zou ook boos worden dan.
Ylana
  woensdag 11 november 2009 @ 09:43:32 #78
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74595877
mvd beterschap met je kaak! hopelijk kun je snel bij de tandarts/kaakchirurg terecht? of is 't een kwestie van 'uitzieken'?
in de haak.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:44:00 #79
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74595890
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:41 schreef trui het volgende:
moussy, dat klinkt niet leuk zeg. [edit]oh toch wel? nou gelukkig dan maar! [/edit]

en debuuv, wat een belachelijk gesprek moet dat zijn geweest. logisch dat je daar boos om werd. wat ga je nu doen?
Ik heb zo weer een gesprek. Want ze bedoelden het natuurlijk helemaal niet zo maar ze hadden wel "zorgen"
Scholen worden natuurlijk erg afgerekend op het resultaat, en tja, dit wordt denk ik een grote rekening.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:44:15 #80
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74595898
Nog maar een keer dan

Ylana
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:44:24 #81
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74595903
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:37 schreef Fannie het volgende:

Kinky laarsjes Lady
op zijn tijd hou ik daar wel van.
ik heb nu deze aan. (rare foto, maar t is even niet anders )

woensdag 11 november 2009 @ 09:45:23 #82
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74595920
Moussy jippie dan maar met Peet zijn ontslag.

Bikinistring het lampje gaat nu pas vallen wie je bent.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:45:51 #83
37150 livelink
pi_74595934
Nou dan toch maar een voorzichtige jompel voor jullie, Moussy
Vanavond Sint Maarten, ik ga weer spokenlolly's maken om uit te delen. Al die snoepjes met kinderhandjes overal in, dat zal misschien wel griepbevorderend werken, vrees ik
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:46:19 #84
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74595945
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:39 schreef bikinistringding het volgende:
Lady, bij die laarsjes heb ik associaties met zweepjes, leer en tepelklemmen. Ik weet ook niet waarom.
nou die heb ik allemaal niet hoor.
alleen een leren broek maar die draag ik eigenlijk nooit.
ik denk dat ik hiermee mijn suikerzoete roze kledingstukken compenseer
  woensdag 11 november 2009 @ 09:46:59 #85
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74595966
Kan me voorstellen dat je je ellendig voelt De Buurvrouw. Bah, nare manier van communicatie als mensen zo dingen bij je terug gaan leggen .

Ik zag net wel wat leuks, ik heb een tien voor mijn tentamen van gisteren .
Oké, ik zou er eigenlijk drie doen en heb er twee laten liggen, maar die ene die ik wel gedaan heb ik dan ook maar extra goed binnen zo .
  woensdag 11 november 2009 @ 09:47:04 #86
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74595970
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Scholen worden natuurlijk erg afgerekend op het resultaat, en tja, dit wordt denk ik een grote rekening.
bizar hoor, dan gaat 't toch echt niet meer waar 't om zou moeten gaan vind ik. het feit dat zijn score mogelijk echt niet aansluit bij wat hij kan is wel lastig, en reden om eens te kijken hoe dat kon gebeuren. maar om er zo raar en vervelend over te doen?
in de haak.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:47:34 #87
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74595980
groofsken, een 10, wow!
in de haak.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:48:38 #88
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74596007
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:46 schreef Groofsken het volgende:
Kan me voorstellen dat je je ellendig voelt De Buurvrouw. Bah, nare manier van communicatie als mensen zo dingen bij je terug gaan leggen .

Ik zag net wel wat leuks, ik heb een tien voor mijn tentamen van gisteren .
Oké, ik zou er eigenlijk drie doen en heb er twee laten liggen, maar die ene die ik wel gedaan heb ik dan ook maar extra goed binnen zo .
respect hoor
diep respect!
  woensdag 11 november 2009 @ 09:48:58 #89
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74596014
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:47 schreef trui het volgende:
groofsken, een 10, wow!
Ik schrik er zelf ook van eigenlijk . Wist wel dat ik alle 'sommen' had weten op te lossen, maar omdat ik geen lessen had gevolgd ging ik toch wel uit van notatiefouten en of - slordigheden. Ik zette zelf in op een 8 of een 9.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:49:13 #90
37150 livelink
pi_74596021
Een 10! Gewoon foutloos, dus? Heel knap, Groofsken.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:50:28 #91
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74596055
Mijn lieve moedertje had alles goed uitgelegd via skype .
  woensdag 11 november 2009 @ 09:51:15 #92
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74596075
Wat goed van je Groofsken!
Ja, deze score sluit echt niet aan bij wat hij kan en staat ook haaks op de resultaten die hij de afgelopen 7 jaar heeft gehaald. En hoe dat kan? ik heb echt geen idee. Maar voor mij maakt het niet uit. Ik wil alleen dat het met mijn kind goed gaat. En volgens mij moeten ze dáár ook een oordeel over hebben, en niet over mij als opvoeder. Ik snap wel dat het lastig is, zo'n ouder als ik die vinger aan de pols houdt, maar deze was echt onder de gordel.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:51:44 #93
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74596091
o dus het zit in de familie?
dat beloofd wat voor S.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:52:25 #94
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74596103
kan zo'n toets niet overgedaan worden?
  woensdag 11 november 2009 @ 09:53:21 #95
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74596119
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:52 schreef lady-wrb het volgende:
kan zo'n toets niet overgedaan worden?
nee.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:53:55 #96
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74596130
Buuf toch, wat naar

Saffier fijn!

En moussy is dat ene al geregeld dan ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74596134
Maar buuf soms is het echt de manier van testen dat een kind niet ligt. Net een andere vraagstelling enz. En misschien was hij die dag gewoon niet op z'n best. Het is een momentopname.
Daar gaan we weer
  woensdag 11 november 2009 @ 09:54:18 #98
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74596146
Ja, maar als je dat dan gaat vragen dan leg je toch nog veel meer nadruk op het resultaat? Ik zou gewoon aangeven dat het mij niet zoveel uitmaakt als hij verder goed in z'n vel zit en zijn gewone schoolwerk geen problemen opleveren dan zijn er toch geen problemen? Ik zou echt vragen waar ze hun zorg nog meer op baseren dan, want als dat op één resultaat gestoeld is, dan leggen zij juist teveel nadruk op deze toets, toch?
  woensdag 11 november 2009 @ 09:54:46 #99
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74596158
en groofsken dus als ik wiskundige problemen heb kan ik bij jou terecht ?
  woensdag 11 november 2009 @ 09:55:10 #100
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74596167
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:54 schreef bikinistringding het volgende:
Maar buuf soms is het echt de manier van testen dat een kind niet ligt. Net een andere vraagstelling enz. En misschien was hij die dag gewoon niet op z'n best. Het is een momentopname.
Het is een toets van 16 onderdelen ofzo, het heeft 3 weken geduurt om af te nemen? Nou ja, ik ga zo weer naar school. Heb echt heel slecht geslapen vannacht en ben dus nu helemaal zo labiel als een deur.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:55:42 #101
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74596177
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:54 schreef _evenstar_ het volgende:
en groofsken dus als ik wiskundige problemen heb kan ik bij jou terecht ?
Ehm, ik vrees van niet hoor. Ik ben nl ook een chaoot, die alles direct na een tentamen weer vergeet enzo .
  woensdag 11 november 2009 @ 09:56:35 #102
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74596199
De Buurvrouw zag je wat ik schreef? Kun je niet op die manier de bal een beetje terug bij de school leggen?
pi_74596268
Wat goed groofsken!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 11 november 2009 @ 09:59:32 #104
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74596270
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:55 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ehm, ik vrees van niet hoor. Ik ben nl ook een chaoot, die alles direct na een tentamen weer vergeet enzo .
hihi was ook een grapje, heb wiskunde nou niet echt nodig
Ik was daar echt zo niet goed in, ik koos dus in het voorlaatste jaar voor wiskunde aflsuiting ipv wiskunde verdieping, haalde ik net voor die ene toets een 9.5 en de volgende een 10, werd ik toch in wiskunde verdieping gepropt.
Dat ik elke avond een uur met mijn vader bezig was aan wiskunde omdat mijn vader het op tien evrschillende manieren moest uitleggen eer ik het snapte deed er toen niet toe.
  woensdag 11 november 2009 @ 10:00:43 #105
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74596295
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:56 schreef Groofsken het volgende:
De Buurvrouw zag je wat ik schreef? Kun je niet op die manier de bal een beetje terug bij de school leggen?
Ja, dat vind ik een hele goeie. Dankjewel. Dat is trouwens sowieso hoe ik er insta. Altijd al gedaan. Dus daarom is dit raar. Mijn man had het idee dat ze de aanval hebben gekozen als verdediging. Maar goed, dat ik dan gratis psychologisch geanalyseerd wordt is wel erg gek hè.
  woensdag 11 november 2009 @ 10:01:26 #106
37150 livelink
pi_74596315
Het zou helemaal geen probleem mogen zijn als de resultaten van de afgelopen 7 jaar gewoon net zoveel meewegen als deze ene entreetoets. Maar dat schijnt dus een groot probleem te zijn en ik ben het met Groofsken eens dat dus juist de school dan een te hoge druk op de entreetoets legt.

Succes voor zometeen, Buurvrouw. Wij mogen vanmiddag ook weer op gesprek komen op school. Dat is ook meteen de reden voor mijn vrije dag.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 10:01:46 #107
7074 moussy
kuttekop
pi_74596324
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Buuf toch, wat naar

Saffier fijn!

En moussy is dat ene al geregeld dan ?
alles!

'als het rond is hang ik de vlag uit!' ....

daar hangt ie
pi_74596327
Aah Buuf, je bent ook een lieve moeder hoor, en zo'n toets is gewoon een moment opname, pffff, sommige leerkrachten ook . Sterkte met het gesprek straks!

Ook van hier de felicitaties voor Moussy's eega

Groofsken...een 10! Geweldig!

En jullie geduim heeft geholpen....... dochterlief is geslaagd!!!!! Whoeiiiiii
  woensdag 11 november 2009 @ 10:03:12 #109
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74596352
Wat goed Fannie, haha . Fijn .
  woensdag 11 november 2009 @ 10:03:16 #110
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74596353
Oeh lekker Moussy kan je trouwens bij de action kijken voor me voor die dingies hema hier had het ook niet

Proficiat met je dochter Fannie
pi_74596357
Die foto vertelt een heel verhaal geloof ik Moussy
pi_74596369
Dank!
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 10:04:50 #113
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74596380
kan iemand me aan het werk schoppen? ik heb een vrije dag maar ik doe geen ruk
  woensdag 11 november 2009 @ 10:04:56 #114
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74596383
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:01 schreef moussy het volgende:

[..]

alles!

'als het rond is hang ik de vlag uit!' ....

[ afbeelding ]
daar hangt ie
! ! Wat een heerlijk stel zijn jullie toch ook he

Fannie gefeliciteerd met je dochter!
Buuf
  woensdag 11 november 2009 @ 10:06:04 #115
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74596415
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:04 schreef lady-wrb het volgende:
kan iemand me aan het werk schoppen? ik heb een vrije dag maar ik doe geen ruk
Daar heb je toch ook een vrije dag voor .

IK ben weg, zooi naar de stort brengen, boodschappen doen, gasfornuis en droger shoppen, Spulletjes kopen voor S haar nieuwe kamertje.... het lijkt wel of ik geld teveel heb . Anyways, adios .
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 10:07:40 #116
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74596453
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:06 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Daar heb je toch ook een vrije dag voor .
nou ik niet hoor

ik moet werk zoeken,
het kippenhok uitmesten,
taart maken
enz enz
pi_74596454
Gefeliciteerd Fannie, Moussy en Saffier!

Sterkte met je kies MvD en veel succes met je gesprek straks deBuurvrouw!
  woensdag 11 november 2009 @ 10:14:39 #118
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74596612
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:01 schreef livelink het volgende:
Succes voor zometeen, Buurvrouw. Wij mogen vanmiddag ook weer op gesprek komen op school. Dat is ook meteen de reden voor mijn vrije dag.
't is wel gesprekjesdag geloof ik. ik werd ook al aan m'n jas getrokken of ik straks 10 minuten heb, ik neem aan dat 't over onze 'Catootje' gaat. ze heeft 2 juffen, en deze ene doet overal zo dramatisch over, beetje vervelend. ik vind 't goed dat ze op tijd aan de bel trekken hoor, als ze zich zorgen maken. maar dat hele zware aanzetten trek ik niet zo. laatst moest ik een keer helpen met het vullen van de mappen (een selectie van wat ze doen/maken wordt in een map verzameld en mag elke vakantie mee naar huis) en toen was Cato ook wat dromerig / verstrooid toen de juf iets aan haar vroeg. meteen daarop naar mij toe met veelbetekenende blik en op sombere toon: "zo doet ze dus heel vaak.... ". ik vond 't wel heel herkenbaar hoor, maar niet per se iets om nu meteen over in zak en as te zitten.

maar succes jij ook, livelink! en LovelyLady, en debuuv.
in de haak.
pi_74596696
Juffen zijn raar, ieder kind is toch anders, en ik vind het niet terecht dat ze nu al zegt dat Sander nog niet toe is aan groep 3
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 10:20:14 #120
7074 moussy
kuttekop
pi_74596754
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
Juffen zijn raar, ieder kind is toch anders, en ik vind het niet terecht dat ze nu al zegt dat Sander nog niet toe is aan groep 3
Oh ik vond dat niet erg toen ze dat al redelijk vroeg in gr 2 aangaven bij Cas, ze hadden gelijk, hij was er aan het eind van het schooljaar ook écht niet aan toe.
pi_74596811
Ja maar ieder kind is toch anders denk ik dan? Of moet ik me er nu al bij neerleggen dat hij groep 2 al over gaat doen? Terwijl dat nog helemaal niet aan de orde is. Of ben ik te positief ingesteld

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2009 10:22:30 ]
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 10:22:34 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_74596829
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar ieder kind is toch anders denk ik dan? Of moet ik me er nu al bij neerleggen dat hij groep 2 al over gaat doen? Terwijl dat nog helemaal niet aan de orde is
Nee, dat heb ik toen ook niet gedaan, maar ik was wel voorbereid dat het zou kunnen gaan gebeuren
pi_74596843
Ik ga ook op het bankje met zieken zitten.
♥ K, N, R en F ♥
  woensdag 11 november 2009 @ 10:23:18 #124
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74596850
nou LL, dat hebben ze bij onze dochter dus ook al gezegd, en daar ging ik ook niet van uit hoor. maar omdat ze bijvoorbeeld met lezen al best ver is kan ik me voorstellen dat ze daar toch snel duidelijkheid over willen scheppen, om verkeerde verwachtingen te voorkomen. ik vind 't prima dat ze nog ruim anderhalf jaar kleutertijd te gaan heeft, volgens mij is dat voor haar ook echt niet overbodig.
maar ik begrijp jouw standpunt ook wel, LL, je wil ook niet dat dat soort beslissingen te vroeg genomen worden natuurlijk. wanneer is hij ook alweer jarig?
in de haak.
  woensdag 11 november 2009 @ 10:24:04 #125
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74596866
Ik vind het wel redelijk vroeg om de handdoek in de ring te gooien ja. Maar wie ben ik.

JE MOET HARDER PUSHEN LOVELY!!

Grapje. Nou, zij die janken gaan groeten u.
pi_74596893
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:23 schreef trui het volgende:
nou LL, dat hebben ze bij onze dochter dus ook al gezegd, en daar ging ik ook niet van uit hoor. maar omdat ze bijvoorbeeld met lezen al best ver is kan ik me voorstellen dat ze daar toch snel duidelijkheid over willen scheppen, om verkeerde verwachtingen te voorkomen. ik vind 't prima dat ze nog ruim anderhalf jaar kleutertijd te gaan heeft, volgens mij is dat voor haar ook echt niet overbodig.
maar ik begrijp jouw standpunt ook wel, LL, je wil ook niet dat dat soort beslissingen te vroeg genomen worden natuurlijk. wanneer is hij ook alweer jarig?
9 juli
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind het wel redelijk vroeg om de handdoek in de ring te gooien ja. Maar wie ben ik.

JE MOET HARDER PUSHEN LOVELY!!

Grapje. Nou, zij die janken gaan groeten u.
Ik zal er meer druk op leggen

Jeesus Koen die zegt ook nog geen drol, mag die straks dan ook niet naar een peuterspeelzaal
Mannen zijn gewoon niet zo snel, dat ligt gewoon in het aard van het beestje

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2009 10:26:37 ]
  woensdag 11 november 2009 @ 10:26:54 #127
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74596946
sterkte buuvke. en huilen is niet erg he.
in de haak.
  woensdag 11 november 2009 @ 10:27:49 #128
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74596974
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:26 schreef trui het volgende:
sterkte buuvke. en huilen is niet erg he.
Jawel jawel, want daarmee zeg ik dat ik eigenlijk eens ben met wat zij zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 11-11-2009 10:28:21 (overmand door emoties.) ]
  woensdag 11 november 2009 @ 10:29:09 #129
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74597022
nee, dat was door boos te worden. (wat een onzin trouwens!). laat ze maar goed merken juist, hoe zeer het je raakt. dat is niet iets om je voor te schamen.
in de haak.
pi_74597043
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Jawel jawel, want daarmee zeg ik dat ik eigenlijk eens ben met wat zij zeggen.
  woensdag 11 november 2009 @ 10:31:24 #131
37150 livelink
pi_74597093
Sterkte buuv , ik hoop toch dat het een constructief gesprek wordt.
Van ons gesprek weet ik dat nog niet. J. is boos geworden op school; Job was geobserveerd en dat scheen maar heel kort te zijn geweest. Toen zei de desbetreffende IB'er tegen J. dat ze waarschijnlijk al snel gezien hadden hoe mis het was met Job. En toen is J. uit zijn slof geschoten en heeft gezegd dat ze er wel rekening mee mogen houden in uitlatingen naar ons toe dat het onze zoon betreft en dat dingen wel iets subtieler mogen worden gezegd. En ik ben dan zo'n schijterd die denkt dat zo'n uitbarsting alleen maar in het nadeel van ons en van Job kan werken. Mijn tactiek was juist om school heel erg te vriend te houden in deze.
pi_74597145
Echt iemand moet mij nodig m'n bed uit schoppen. Ik kan me er niet toe zetten. Bah.
Daar gaan we weer
  woensdag 11 november 2009 @ 10:34:57 #133
37150 livelink
pi_74597209
Lig je nog in bed dan . Hup, eruit!
pi_74597241
Vandaag is duidelijk nu al een kutdag. Ik heb echt geen zin in vandaag.
Daar gaan we weer
pi_74597337
*narilt* bah! Ben echt flink ziek geweest. Afgelopen weekend weer aan het opknappen maar ik vind de naweeen eigenlijk zo vervelend! Ik knap gewoon niet echt op, steeds trillerig en zweterig, blegh.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 11 november 2009 @ 10:43:52 #136
37150 livelink
pi_74597488
Sterkte met opknappen, Fuente. Niet te snel te veel willen, is de leus volgens mij.
pi_74598389
Buuf, bah, wat een stomme gang van zaken. Heel erg raar, op zijn zachtst gezegd. Trek het jezelf niet te veel aan. Maar ja, makkelijk gezegd...

Ik weet niet, trui, of ik weer naar de kaakchirurg moet/mag nu. Net wel gebeld, ze laten het een beetje aan mij.
Ik ben gewoon ook bang voor wat ze dan gaan doen?
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 11:16:00 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_74598506
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:12 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Buuf, bah, wat een stomme gang van zaken. Heel erg raar, op zijn zachtst gezegd. Trek het jezelf niet te veel aan. Maar ja, makkelijk gezegd...

Ik weet niet, trui, of ik weer naar de kaakchirurg moet/mag nu. Net wel gebeld, ze laten het een beetje aan mij.
Heb je een kuur gekregen ook?
pi_74598588
Ja, maandag gekregen, dus nu met de derde dag bezig (heb maandag 2 van de 3 pillen per dag genomen).
pi_74598617
quote:

Maar aan de andere kant ben je misschien wel sneller van je pijn af? Wat heb je precies dan?

Ik had vorig jaar (precies een jaar geleden overigens) ook die ontsteking aan mijn kaak, nou die pijn Toen kreeg ik een zo'n behandeling waarbij ze de wortelpunt afzagen of zo. die behandeling was echt lang niet zo erg dan de pijn die ik ervoor had. En daarna was het meteen over
ti amo più di ieri ma meno di domani
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 11:23:08 #141
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74598703
quote:

als je niet wil dat hij wat gaat doen, kan je het toch alsnog weigeren?
misschien heeft hij nog wel andere opties

* lady-wrb heeft nu een kersenkwarktaart in de koelkast staan en schuift snel nog even het restant kersenkwark en de overgebleven speculaasjes naar binnen

en nu de ravage in de keuken maar weer eens opruimen
pi_74598777
Nou ja laten we wel wezen : leuk gaat het niet zijn bij de kaakchirurg Ik bedoel je gaat niet bij hem op de koffie.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:26:23 #143
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74598799
MvD, het is ook niet handig om af te wachten tot het echt niet meer gaat natuurlijk. Dan ben je veel verder van huis. Sterkte met je beslissing en met het gedoe helemaal

Mous ik heb je foto gemist

Buuf, heel veel sterkte en succes Hoop dat dit gesprek wat oplevert!

Fannie van harte met je dochter

Hier staat de hachee op ik heb nu al trek dat wordt nog wat, helemaal wachten tot het avondeten

Bah Fuente, dat klinkt ook niet fijn zeg. Snel helemaal weer opknappen!
Bodpa sterkte met je herstel verder, fijn dat het je is meegevallen

Mevrouw Bikini kom je nest uit joh!
Ylana
pi_74599069
MVD ik zie nu de foto van je wang in het andere topic. Je moet echt een afspraak maken hoor. Niet te lang wachten. Je hebt volgens mij veel pijn. Even streng kijkt enne een op je hamsterwang
pi_74599286
Nou weet je, de echte 'pijn' valt juist wel mee! Het voelt zeker niet fijn en ik voel me helemaal een beetje rillerig, maar ik verga niet van de pijn, hoor. Ze zeiden daar dus dat ik óf vandaag even kan komen, óf pas maandag. Ik weet het niet.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:41:52 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74599306
Die TT!
Is er ooit een bankje zonder ziek, zwak en misselijk?

Sorry, flauw...
Beterschap voor iedereen!
  woensdag 11 november 2009 @ 11:42:21 #147
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74599319
MvD, voor de zekerheid nu vast even gaan kan vast geen kwaad. succes!
in de haak.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:42:49 #148
37150 livelink
pi_74599345
Er is toch nog wel een behoorlijk gat tussen nu en maandag, MvD. Als je vandaag gaat heb je het wel achter de rug.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:43:22 #149
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74599370
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
Die TT!
Is er ooit een bankje zonder ziek, zwak en misselijk?
BE, zit niet te zieken!
nou ja, 't is wel ontopic!
in de haak.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:50:31 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74599631
MvD, zonder dollen (of bangmakerij) maar als het echt een ontsteking is kan die ineens flink doorslaan en ehm...
Ze zeiden tegen mij ooit dat ik mazzel had dat het naar boven (dus wang, neus, oog) was geslagen want als het naar beneden zakt en de boel daar op zwelt...
Gaan dus maar gewoon even!
  woensdag 11 november 2009 @ 11:53:58 #151
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74599771
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef trui het volgende:
nee, dat was door boos te worden. (wat een onzin trouwens!). laat ze maar goed merken juist, hoe zeer het je raakt. dat is niet iets om je voor te schamen.
Nou!

Er is nog hoop Jemig wat een goed gesprek. Nee echt serieus. Ze hebben excuses gemaakt voor maandag, voor vroeger, mijn gevoel erkend, maar ook erkenning gegeven voor mijn inzet voor kind en school (niet dat dit nu nodig was, maar kan het even niet anders uitleggen zonder té specifiek te worden) ze begrijpen nu mijn emotie maar ook mijn drive. nou ja, en ik heb kunnen zeggen hoe gekwetst ik was, hoezeer ik mijn best doe. En dat ze echt aan hun communicatievaardigheden moeten werken. En dat was ze met me eens.
Nah.
Ik ben echt in shock. Maar heel fijn, en ik kan beter verder nu met school dan eerder. Dat is een feit.
pi_74599805
Ik vind juist dat deschool te veel druk op de entree toets legt buuf

LL maak je ook over koen niet teveel zorgen he met dat praten hij heeft nog lang de tijd.

Beterschap met je kaak MVD.

Wooooh die schoenen lady ik vind het tof dat je dat durft te dragen.

Moussy (ik vraag me we af wat er op de foto stond )

Saffier

Fannie ( + dochter )

Groofs met een 10

En met mij gaat die nog steeds niet lekker nu missen we peutergym
  woensdag 11 november 2009 @ 11:55:29 #153
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74599829
MvD!! ga eens gauw naar de kaakchirurg. Beter voor niks dan een keer te weinig hoor in deze. Zal verder geen enge verhalen ophangen, dat kan BE beter.

Ga ik nu mijn kind van school halen.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:58:41 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74599968
Och lieve mensen toch allemaal! Wat een gedoe op het bankje!

MvD, auwa die wang van je!
Buuf, dat gezeur soms ook met die toetsen... Ze beginnen er steeds eerder mee en er wordt steeds meer druk opgelegd terwijl het 'alleen maar' peilingen horen te zijn...
LovelyLady, soms vraag ik me echt af wat ze niet allemaal verwachten van die kleine ukkies. Het wordt steeds gekker...
Mous! Watskeburt? Heb ook je foto gemist... Nou ja, als jij dan doe ik het ook maar voor je
Saffier heeft goed nieuws!
Groofsken met hoge cijfers
En Fanny's dochter die geslaagd is voor haar theorie
pi_74600097
MvD Ik zou wel ff gaan hoor!

Buuf, wat fijn dat het zo goed ging Didn't see that one coming
pi_74600135
Krijgen kinderen de uitslagen eigenlijk zelf ook?
Want dat vond ik vroeger zo naar met de cito, dat de uitslagen opgelezen werden in de klas
  woensdag 11 november 2009 @ 12:20:46 #157
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74600606
Nou, ik dus ook niet. Waar een beetje emotie al niet toe leidt... Maar nee, ze krijgen de uitslag individueel. En het maakt niet eens uit. Waarom dan die paniek vraag jeje af? Nou ik ook.

En heel erg bedankt voor jullie luisterend oor en wijze raad. Daar heb ik veel aan gehad en heeft ervoor gezorgd dat ik rustig kon blijven. Dankdankdank
pi_74600740
BUuf
MvD, ik zo ook ff gaan! op je zere wangetje
Oehhh Saffiertjeeee mag ik bjij ou eten???
Fannie, goed gedaan van je dochter!!
*O Mous dan maar voor P
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74600833
Fijn Buuf, dat het gesprek goed ging, geeft altijd een lekker gevoel!

Lekker rustig aandoen Pvoesss, gym is er volgende week ook weer.

MvD, je kan altijd ff laten kijken natuurlijk, en goed spoelen....

En iedereen bedankt voor de felicitaties voor dochterlief
pi_74601072
Dank voor jullie lieve woorden en dat ik hier ff me ei kwijt kon.
pi_74601140
Dat is waar en de gym kost me maar een paar euro per jaar dus ik gooi ook geen geld weg.

Hmzzzz ik heb ooit aan een wedstrijd meegedaan en gewonnen (3e prijs dacht ik ) dus cadeaubonnen gekregen en een strand tas..Het was ook de prijs die ik wilde maar ik heb die bonnen nog steeds.
Eerst was ik boos dat ik mijn bonnen niet in 1 keer kon inleveren. Nu hebben ze me geholpen en hebben ze van de 2 bonnen 1 nieuwe bon gemaakt maar nu weet ik niet wat ik moet kopen en ik kan voor 30 euro uitzoeken en ze hebben echt leuke dingen. En ik zit dus al dagen lang de hele dag vanalles in en uit mijn mandje te stoppen in de webwinkel
  woensdag 11 november 2009 @ 13:05:37 #162
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74601964
Vicks kom maar langs hoor Hachee met rijst en sajoer boontjes Lautie lust geen rode kool
En nog een voor de 10 van Groof, hoe knap

MvD heb je al gebeld dat je vandáág nog langskomt?
Ylana
pi_74602040
oehh klinkt heeeel verleidelijk Saffier!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74602621
Wat ontzettend fijn Buuf! He, wat een pak van je hart zal dat zijn.

In welke webwinkel mag je wat uitzoeken Pvoess?
pi_74602685
Een sportwinkel. p lutosport

Met een groot tassen aanbod. En redelijk wat schoenen. boel truien en ook leuke kinderschoentjes af en toe.
pi_74603040
Nou, ik durfde dus echt niet vandaag en hoop met nog 1 dag wachten dat het minder wordt. En als niet, dan ga ik morgen alsnog, met mijn moeder om mijn hand vast te houden.
pi_74603364
Wel echt doen hoor morgen En fijn dat je mama er is om je handje vast te houden
pi_74604280
ik kom buuf ff een geven
Have you had your kezzzzzz today???
  woensdag 11 november 2009 @ 14:17:15 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74604281
Zou ik ook doen hoor MvD
pi_74605010
sommige mensen

"hey pinq, alles goed?"
"hmm mwoah, gaat wel, met jou?"
"ja met mij ook goed!"

woensdag 11 november 2009 @ 14:43:55 #171
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74605047
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:42 schreef pinquit het volgende:
sommige mensen

"hey pinq, alles goed?"
"hmm mwoah, gaat wel, met jou?"
"ja met mij ook goed!"

woensdag 11 november 2009 @ 15:15:59 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74605945
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:40 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Nou, ik durfde dus echt niet vandaag en hoop met nog 1 dag wachten dat het minder wordt. En als niet, dan ga ik morgen alsnog, met mijn moeder om mijn hand vast te houden.
Wel echt doen dan hoor!
pi_74605982
Da's stom, pinquit!
Maar euhm, gaat het niet zo dus?

Buuf, fijn dat ze toch helemaal anders reageerden nu! Goed van ze. Zouden ze hier meelezen?

Ik heb even een foto gemaakt van de bijna gratis bankjes vanuit een Invitowinkel:
pi_74606530
Slechte dingen komen altijd gelijk he?
Woningbouwvereniging stond op de stoep. De vaste trap kunnen ze niet leveren omdat het "technisch" gezien niet mogelijk is.
Zit ik dan met een dakraam op zolder

Leuke bankjes MvD

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2009 15:36:49 ]
pi_74606724
Leuke bankjes!
Goed dat je toch gaat morgen, dappere Dodo!

Ik dacht vroeger altijd dat ik, als ik eenmaal moeder was, nooit meer bang zou zijn voor dingen. Een soort instant stoer- en onschendbaarheid ofzo. Valt dat even tegen, je krijgt er alleen maar angsten bij.
pi_74607309
6 boodschappentassen en een baby van 9 kg om je lijf
3 km lang

dat is pas zwaar
pi_74607481
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:03 schreef Kleurdoos het volgende:
6 boodschappentassen en een baby van 9 kg om je lijf
3 km lang

dat is pas zwaar
pakezel
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 16:24:32 #178
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74607986
volgende keer fiets mee? (je hebt toch een zitje?)
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 16:25:06 #179
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74608002
hoe zat het ook alweer
ik heb een foute toets geraakt en nu staan al de tekens weer door elkaar
pi_74608125
ctr + shift
  woensdag 11 november 2009 @ 16:31:02 #181
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_74608207
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:25 schreef lady-wrb het volgende:
hoe zat het ook alweer
ik heb een foute toets geraakt en nu staan al de tekens weer door elkaar
Alt+tab?
Anders even het NL of US icoontje in de buurt van de systemtray aanklikken.
A grand adventure has begun.
  woensdag 11 november 2009 @ 16:32:15 #182
265732 Keshet
pi_74608249
Uhm, wat Pvoesss zegt dus.

* Keshet kruipt weer onder een steen.

Blond moment. :
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 16:35:02 #183
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74608352
luca heeft visite van een klasgenootje

vind het wel een grappig gezicht
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 november 2009 @ 16:46:31 #184
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_74608767
Gokje: de rechter zijn van Luca
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 16:47:48 #185
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74608814
jij mag nooit meer raden
ze schelen echt een kop met elkaar
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 november 2009 @ 16:49:48 #186
13151 crew  Rewimo
pi_74608882
Ik denk dat je hetzelfde zou zien als Christan kwam spelen (qua schoenen dan)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 16:51:00 #187
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74608922

heeftie ook maat 38 dan?
het kan nog erger hoor, een ander vriendje had begin van het schooljaar al 39
pi_74608961
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:24 schreef lady-wrb het volgende:
volgende keer fiets mee? (je hebt toch een zitje?)
juh, ik koop gewoon teveel, dat was namelijk heul niet de bedoeling
ik ging even naar het postkantoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 november 2009 @ 16:52:40 #189
13151 crew  Rewimo
pi_74608969
Ja, die heeft ook al 38. Nog even en hij haalt me in.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 16:53:14 #190
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74608986
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:28 schreef Pvoesss het volgende:
ctr + shift

dat moet ik ergens vastleggen want ik ram regelmatig verkeerd waardoor de boel weer anders zit
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 16:54:47 #191
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74609023
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:52 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

juh, ik koop gewoon teveel, dat was namelijk heul niet de bedoeling
ik ging even naar het postkantoor
o heb jij ook van dat hamstergedrag?
van alles wat ik allemaal naar huis meesleep kunnen we volgens mij maanden eten
pi_74609160
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:54 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

o heb jij ook van dat hamstergedrag?
van alles wat ik allemaal naar huis meesleep kunnen we volgens mij maanden eten
ik kan de hele buurt voorzien van traktaties voor sint maarten
pi_74609178
maar ik eet het lekker allemaal zelf op
*lamp uitdoet en onder de bank gaat liggen eten*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 november 2009 @ 17:02:07 #194
13151 crew  Rewimo
pi_74609238
Ik mis Sint Maarten wel een beetje. Maar zondag hebben we hier optocht, da's ook leuk
pi_74609441
ooh is sint maarten vandaag ik heb niets dus ik ga wel met de lampen uit zitten en niet opendoen.
Vorig jaar heb ik er niets van gemerkt dus ik denk niet dat ze er hier wat mee doen

Ik heb pizza besteld . ik kan amper lopen van de spierpijn dus ik ga echt geen boodschappen doen.
De kleine gaat uit haar dak ze is dol op pizza met broccoli en ham en de champignons haalt ze eraf maar daar ben ik zo dol op. en we hebben al te lang geen pizza gehad
pi_74609609
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:00 schreef Kleurdoos het volgende:
maar ik eet het lekker allemaal zelf op
*lamp uitdoet en onder de bank gaat liggen eten*
you evil woman
  woensdag 11 november 2009 @ 17:15:46 #197
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74609625
Welke schoenmaat heeft Luca nu, ladywrb?
  woensdag 11 november 2009 @ 17:22:18 #198
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74609796
Hier volgens mij ( hoop ik) ook geen sint maarten
  woensdag 11 november 2009 @ 17:23:00 #199
37150 livelink
pi_74609813
Ik heb 75 traktaties gemaakt voor Sint Maarten, dus zodra nummer 75 is geweest, gaan bij ons de lampen uit
  woensdag 11 november 2009 @ 17:24:41 #200
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74609854
hier doen ze niet aan StMaarten gelukkig
  woensdag 11 november 2009 @ 17:25:22 #201
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74609873
Ik heb net allemaal lantaarntjes buiten gezet en waxinelichtjes (zodat de kinders in het donker geen doodssmak maken over de vaste-bloembak-met-heg )
Me like Sintmaarten. En dan zo ook nog Sinterklaasjournaal, Het eindigt gewoon als een feestje vandaag.
pi_74609895
quote:

[..]

Dat is niet per se waar. Veel scholen werken wel op die manier maar niet alle scholen! Even navragen dus.

Edit: o, sorry, spuit elf.
  woensdag 11 november 2009 @ 17:29:10 #203
265732 Keshet
pi_74609979
Er wordt hier helemaal niet aan Sint Maarten gedaan. Vind ik best jammer eigenlijk!
Misschien dat 't in de wijk waar ik over een paar maandjes woon wel gedaan wordt!
Weet iemand eigenlijk of Rotterdam ook een beetje aan Sint Maarten doet?
pi_74610035
ik kan natuurlijk ook zelf op mijn hurken langs de deuren gaan, verkleed als spook, niemand die ziet dat ik al heus groot ben
pi_74610062
De mooie gezellige pizzaman bracht mijn piza's
pi_74610342
Hier was het vroegah altijd retedruk met sint maarten, maar de laatste jaren is het erg rustig.
Heb wel sjoko reepjes en mandarijntjes in huis voor het geval dat e anders smikkelen we het selluf op

En nu ga ik maar eens spruitjes schoonmaken enzo.....
pi_74610445
Ik ben benieuwd of hier nog kindjes langskomen, geloof dat er in de drie jaar tijd dat we hier wonen er 1 keer één kindje is langsgeweest.. Maar heb maar wel snoepjes in huis gehaald. En voor onszelf voor vanavond een oliebol, heb er al weken zin in
pi_74610779
oh ik zie ze buiten al lopen met lampionnetjes, maar deze gore flat slaan ze vast over
pi_74610788
o nee t was een scootmobiel
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 18:04:14 #210
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74610874
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:00 schreef Kleurdoos het volgende:
o nee t was een scootmobiel

hier is het zonet losgebarsten
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 18:05:10 #211
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74610907
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Welke schoenmaat heeft Luca nu, ladywrb?
nog steeds 34
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 18:08:04 #212
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74610980
ik heb hier nu het huisje van sneeuwwitje staan. dat hebben en luca gisteravond voor me in elkaar gezet en ik heb vanmiddag de poppetjes op zijn plek gelijmd.
nog effies en ik ben compleet (gelukkig staat/ligt de missende dwerg achterin )
de poppetjes op zich vond ik erg klein maar zo in het geheel ziet het er best leuk uit

woensdag 11 november 2009 @ 18:14:17 #213
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74611110
34..tis wat aan de kleine kant maar niet heel schokkend toch? Mijn oudste heeft nu net aan maat 35

Oh wat een lief huisje Dat wil ik ook!
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 18:21:19 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74611273
nou ik vind eerlijk gezegd luca's maat niet schokkend, maar die van het vriendje
  woensdag 11 november 2009 @ 18:25:15 #215
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74611386
oudste heeft er een in de klas die maat 45 heeft
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 18:37:01 #216
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74611720
jeeeeeeeee hoe groot is die wel niet?
pi_74611754
Zo vind ik het huisje wel schattig.

Hmzzz ik heb de laatste tijd dat de kleine een heleboel wil meenemen.
Zoals bijvoorbeeld naar de highteameet. Ik weet nu al dat ze een hele lading mee wil hebben
Is deze tas dan nog redelijk om mee te nemen of zeggen jullie neee je loopt voor lul

pi_74611800
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:38 schreef Pvoesss het volgende:
Zo vind ik het huisje wel schattig.

Hmzzz ik heb de laatste tijd dat de kleine een heleboel wil meenemen.
Zoals bijvoorbeeld naar de highteameet. Ik weet nu al dat ze een hele lading mee wil hebben
Is deze tas dan nog redelijk om mee te nemen of zeggen jullie neee je loopt voor lul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uuhik zou niet zoveel meeslepen hoor,ben gekke eppie niet
pi_74611885
hahahaha ik vind het meeslepen geen ramp als het maar rolt.
En mijn dame is heel blij als ze na een uur er ineens weer achterkomt dat ook haar bal en pop in de tas zitten.
Maar ik vind het nogal uhhh vreemd er uit zien
  woensdag 11 november 2009 @ 18:46:33 #220
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74612047
Wie is er de baas in huis je kleine of jij ?
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 18:46:59 #221
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74612060
ik zou echt alleen het hoognodige meenemen.
maar ik ben jou niet natuurlijk
10 tegen 1 dat het speelgoed van anderen veel interessanter is dan het eigen meegezeulde speelgoed
  woensdag 11 november 2009 @ 18:47:21 #222
37150 livelink
pi_74612070
Ik vind de tas wel erg leuk, Pvoesss. Daar sta je niet mee voor lul in principe. En gewoon meenemen waar jij je prettig bij voelt.
pi_74612100
staat hier net 1 van de buurtkindjes, een knorfje van 3/4 jaar, helemaal alleen (wel met zijn papa natuurlijk) en hij zingt me daar toch een mooi lied, ik moest er gewoon van huilen. Ik vind dat altijd al zo'n lief kereltje, echt zo'n speciale is dat

"Dag meneer, dag mevrouw, kijk hier sta ik nou

met een lichtje aan de deur en een kleur van de kou

Dag meneer, dag mevrouw, kijk hier sta ik nou

met een lichtje aan de deur en een kleur van de kou

Sint Maarten, Sint Maarten

en we lopen door de straten

Dag mevrouw, dag meneer, nou daar ga ik weer

met mijn zakken goed gevuld, tot de volgende keer!"
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 18:49:41 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74612149
ah die is zeker lief ja

ik heb constant : 11 november is de dag, dat mijn lichtje, dat mijn lichtje
11 november is de dag, dat mijn lichtje branden mag.

dat hoor ik vannacht in mijn slaap nog

ik wil ook zo'n mooie
pi_74612196
Ahw, wat klinkt dat lief Kezz
pi_74612206
mijn kinderen zingen ook 11 november... voor de jongste is het de eerste keer, die kan dat net een beetje zingen vond ik ook al zo lief en knap, maar dit jochie... ach, wat ik zeg, het is altijd al een speciaal kereltje.
  woensdag 11 november 2009 @ 18:51:35 #227
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_74612215
Ah Kezz dat is ook wel lief hoor

Wij doen er niet aan mee en ik hoop dat de mensen de regel hier in de buurt niet vergeten (huizen zonder verlichting bij de voordeur doen niet mee) Want dat zou ik dan wel weer zielig vinden voor Jolie. Omdat ze niet mee mag lopen. En ook al geen Sinterklaasjournaal mag kijken.
pi_74612246
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Wie is er de baas in huis je kleine of jij ?
De kleine
Ze spelt zo graag met bepaalde dingen en die wil ze dan zo graag mee.
Ik ben niet zo gek dat ik het ga tillen en ik heb geen auto.
Maar de tas kan ik kopen voor mijn kadobonnen en is die heel goedkoop
En voor als we volgens jaar op vakantie gaan is die ook nodig,
Ik zie me alleen al lopen in utrecht en dat vind ik wat minder sexy
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 11 november 2009 @ 18:54:37 #229
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74612322
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:51 schreef Luchtbel het volgende:
Luchtbel! dank je wel voor je lieve kaartje
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 11 november 2009 @ 18:54:41 #230
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74612326
hihihi de tas opzich is niet lelijk nee

Maar ik moet zo lachen soms om je, dat ze zoveel bepaalt wat je doet niet op een verkeerde manier hoor.
pi_74612361
ja, en dan ook nog eens heeeel duidelijk en mooi zingen he! En dat Sint maarten dat gaat dan van " sint MAAAAArten, sint MAAARten"
  woensdag 11 november 2009 @ 18:55:59 #232
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74612374
Lief kezz
pi_74612380

even de jongedame in bed leggen en dan kan ik weer lekker even bijlezen en uitpuffen. En morgen lekker niet werken maar een dagje met mijn meisje

ik heb geloof ik wel de juiste verdeling voor mijn gevoel
pi_74612407
LB, waarom mag Jolie dat niet dan? ik heb iets gemist denk ik?
  woensdag 11 november 2009 @ 18:56:58 #235
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74612416
hihi net Arwen op bed gelegd, maar maaaaaaaaam we moeten nog chef kijken dat is toch ons programma he mam, ja he mam..
Ik heb haar toch maar op bed gelegd, ze lag al in mijn armen half weg te soezen.
Maar ma.. ze winden je zo makkelijk om de vinger tegenwoordig
pi_74612435
Hahaha ik weet ook dat ze veel bepaalt. Zeker als ik zelf twijfel dan ga ik voor haar keuze.
Maar als het voor mij een jaaa daag toedeledokie is dan is het echt een nee en ben ik heel streng
maar weetje wat het is dat is zoveel prettiger ook voor mij een blije dame is een hele blije mama
  woensdag 11 november 2009 @ 19:00:55 #237
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74612565
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef lady-wrb het volgende:
jeeeeeeeee hoe groot is die wel niet?
1.60 ofzo..ik kan hem iig recht aankijken. Die is echt gigantisch
  woensdag 11 november 2009 @ 19:01:02 #238
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_74612570
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:54 schreef Ynske het volgende:

[..]

Luchtbel! dank je wel voor je lieve kaartje
Graag gedaan. Jij ook bedankt. Beetje laat.
  woensdag 11 november 2009 @ 19:02:07 #239
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_74612607
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:56 schreef kezz het volgende:
LB, waarom mag Jolie dat niet dan? ik heb iets gemist denk ik?
Omdat ik het onzin vind. Zeker in onze gezellige buurt.....Je hebt niks gemist
pi_74612739
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

1.60 ofzo..ik kan hem iig recht aankijken. Die is echt gigantisch
nee jij bent zakformaat, das wat anders
maat 45 is inderdaad wel heel idioot

Kezz wat schattig!

Ik had er helemaal niet bij stilgestaan dat het vandaag sint maarten was. Ik was de hele dag flauwe Alaaf/brabant grapjes aan t maken tegen mn lief volgens mij leeft het hier wat minder. Hier is iig nog niemand aan de deur geweest, en ik hoop ook maar dat de buurkindjes het uit hun hoofd laten want ik heb he-le-maal niets in huis. zelfbescherming

*teruggelezen;
buuf wat enorm fijn dat het uiteindelijk toch een positieve draai heeft genomen allemaal! Wat een gedoe zeg.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 november 2009 @ 19:09:39 #241
108648 cattie
lieve moeder
pi_74612891
Wat lief Kezz!

Hier is 3x aangebeld. Beetje suf en nou moet ik heel veel snoep eten straks. Wat naar nou.
Volgend jaar gaat Ive ook lopen!
  woensdag 11 november 2009 @ 19:12:05 #242
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74612989
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nee jij bent zakformaat, das wat anders
maat 45 is inderdaad wel heel idioot

Kezz wat schattig!

Ik had er helemaal niet bij stilgestaan dat het vandaag sint maarten was. Ik was de hele dag flauwe Alaaf/brabant grapjes aan t maken tegen mn lief volgens mij leeft het hier wat minder. Hier is iig nog niemand aan de deur geweest, en ik hoop ook maar dat de buurkindjes het uit hun hoofd laten want ik heb he-le-maal niets in huis. zelfbescherming

*teruggelezen;
buuf wat enorm fijn dat het uiteindelijk toch een positieve draai heeft genomen allemaal! Wat een gedoe zeg.
Ey! Ik ben verticaal uitgedaagd, da`s heul niet zakformaat
Oh en Sint Maartemis doen ze in deze regio niet. Weet ook alleen wanneer het is doordat jullie het er steeds over hebben
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 11 november 2009 @ 19:13:48 #243
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74613054
ik pas weer in de kleren van de H&M
paar sportshirts met van die gaten voor de duimen in de mouwen gescoord en een thermojack voor te sporten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74613158
Zit hier met een hele bak met snoep en een hyperig peutermeisje dat snoepjes wil geven als de kindejes komen zingen, maar er zijn alleen nog maar 3 bijna-pubers-met-baard-in-de-keel aan de deur geweest

Ynske wat goed!
pi_74613175
Hier wordr niet aan sint maarten gedaan. Vind ik best wel jammer eigenlijk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74613457
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef Vicky het volgende:
Hier wordr niet aan sint maarten gedaan. Vind ik best wel jammer eigenlijk.
ik lees net dat je bij Stiemie langs kunt met je lampion

Pvoesss ik vind die tas ook wel leuk, ze hebben trouwens bij action ook van die oma trolleys maar dan met hippe stippen erop enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74613618
HA! ik had net 2 jochies voor de deur Stouterts!
pi_74613644
Ik heb al een trolly maar ik wil er 1 die ook als niet trolly te gebruiken is.
En voor het vliegtuig met vakantie etc is het toch wel erg makkelijk
pi_74613735
das waar ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74613784
Zo klaar met lopen, en zoals altijd TEVEEL snoep ingeslagen... He wat jammer nou
pi_74613821
Ooooh het is dat er hier een baby moet slapen zo..anders was ik ook echt langs de deuren gegaan

honger!111
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 11 november 2009 @ 19:35:26 #252
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74613855
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Ooooh het is dat er hier een baby moet slapen zo..anders was ik ook echt langs de deuren gegaan

honger!111
Elin op je rug binden en alsnog gaan
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 11 november 2009 @ 19:36:41 #253
37150 livelink
pi_74613900
Bij ons loopt het storm , het moment van lichten uit is bijna aangebroken en dat betekent dat er dus al bijna 75 kinderen zijn geweest.
pi_74613903
als ik moet zingen dan is ze nog 5 uur wakker
pi_74613965
Als ik nu weg zou gaan met de dame weet ik zeker dat ze graag heel veel spelen mee wil.
Maar ik draag haar al een een tas dragen en haar dat is zoo zwaar zeker met wat ze mee wil.
En als ik het niet mee wil heb je ook nog eens kans dat ze zich verveelt.

En ze kan heel verlegen zijn. (of juist niet en smijt zo een bal in je gezich sorry nog huupje )en trekt zich dan graag terug met haar vertrouwde spulletjes maar ik wil en kan dat dus niet dragen
  woensdag 11 november 2009 @ 19:51:27 #256
108648 cattie
lieve moeder
pi_74614503
Even jompelen hoor!
Vanavond zijn Ive en Fee voor het eerst in 2 weken zonder problemen gaan eten, in bad gegaan en daarna direct gaan slapen! De afgelopen tijd ging dat door ziekte bij beiden niet zo goed. Nou hopen dat Fee ook voor het eerst in 2 weken weer eens de nacht eindigt in haar eigen bedje, ipv bij ons.

[ Bericht 0% gewijzigd door cattie op 11-11-2009 19:57:25 ]
pi_74614557
wat fijn dat het zo lekker is gegaan cattie
pi_74614578
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:34 schreef Kleurdoos het volgende:

honger!111
Als het een beetje meezit hebben we volgende week nog wel wat over. Ben jij tenminste zoet in de auto

voor Cattie en de kinderen, oh echt fijn zonder problemen naar bed.

Pvoess je hoeft toch niet de complete inboedel mee te nemen

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2009 19:54:59 ]
pi_74614739
Zoo, ze slaapt

Hier geen kindjes aan de deur, maar helaas had ik daar al rekening mee gehouden en dus niets extra's aan lekkers gekocht

fijn dat ze goed gingen slapen vandaag, cattie! En dat ze dus opgeknapt zijn.
  woensdag 11 november 2009 @ 19:58:23 #260
108648 cattie
lieve moeder
pi_74614791
Kleurdoos, ik heb nog 2 bakken met snoep over. Kom maar halen.
Miss-sly, jij mag ook komen hoor.
pi_74614848
hmmm, lekker
ik zit alleen lekker in pyjama op de bank, dus niet echt geschikt meer om erop uit te gaan
Ik maak dadelijk wel even lekker warme chocolademelk met slagroom
pi_74614872
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:53 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Als het een beetje meezit hebben we volgende week nog wel wat over. Ben jij tenminste zoet in de auto

voor Cattie en de kinderen, oh echt fijn zonder problemen naar bed.

Pvoess je hoeft toch niet de complete inboedel mee te nemen
hahaha nee maar ik ben stiekem gewoon te lui om iets anders dan mijn kind te tillen
pi_74614940
Hier is er niemand geweest, maar we waren ook even weg. Bij opa en oma geweest en paar huizen in de buurt.
pi_74614962
Doe mij zo'n dochter Cattie

en die 2 bakken snoep
pi_74615417
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:29 schreef Kleurdoos het volgende:
HA! ik had net 2 jochies voor de deur Stouterts!
Ze waren onwijs blij met hun letter ! Super !! Nog maals dankjewel !
De stoutmannen waren helemaal overdonderd en hun mamma ook !
Volgend jaar kom je ook bij ons langs hoor met je meissie !
pi_74615493
Hier hebben we een kind of 70 gehad, de heren hebben een kilo of 7-8 snoep opgehaald (gelukkig vrijwel alles verpakt) dus is dr meer in dan dr uit gegaan... Oja we hebben ook weer een fruitmand Vol madamijnen en appels..
  woensdag 11 november 2009 @ 20:18:49 #267
108648 cattie
lieve moeder
pi_74615512
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Doe mij zo'n dochter Cattie

en die 2 bakken snoep
Snoep kun je krijgen, dochter niet!
Fee slaapt de afgelopen weken 's nachts vanaf een uur of 3 alleen nog maar als ze lichaamscontact met mij heeft. Denk niet dat je daarmee wilt ruilen.
  woensdag 11 november 2009 @ 20:19:18 #268
108648 cattie
lieve moeder
pi_74615536
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef Stout het volgende:
Hier hebben we een kind of 70 gehad, de heren hebben een kilo of 7-8 snoep opgehaald (gelukkig vrijwel alles verpakt) dus is dr meer in dan dr uit gegaan... Oja we hebben ook weer een fruitmand Vol madamijnen en appels..
pi_74615580
Hier was het heel druk en leuk maar dat komt dan weer omdat wij in een nieuwbouwstuk wonen en er heel veel kinderen zijn en het hier autovrij is dus ook geschikt om te lopen.
Vandaag overdag zijn we al met de klas naar het bejaardentehuis geweest en vanavond liep de halve klas hier ook weer rond met hun zelfgemaakte lampionnetjes
pi_74615589
ow cattie, zo'n meisje heb ik ook sinds een week of 2. Dus wij liggen ook iedere nacht het laatste stuk met drieen in bed. Ach, ik vind het wel gezellig en een keer gaat ze vast weer in haar eigen wiegje.
Ik denk dat ze daar trouwens wat te groot voor aan het worden is...dus dan moet ze naar haar ledikantje in haar eigen kamertje.
  woensdag 11 november 2009 @ 20:24:34 #271
108648 cattie
lieve moeder
pi_74615719
Het vervelende is dat mijn man niet kan slapen met Fee in bed, dus die verhuisd dan naar Fee's kamer. Dus het is niet gezellig met zijn drietjes hier.
Komt vanzelf wel weer goed. Ooit.
pi_74615796
Hier maar drie kindjes aan de deur gehad, eentje die zelfs begon met: "Ik weet niet watvoor snoep je hebt maar ik lust alleen dit en dat en zus en zo.." Vond het ietwat brutaal maar ach
pi_74615813
ow, dat is minder dan inderdaad. Schaap heeft er geen last van, dus dat is wel fijn.
En idd komt vanzelf goed!
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 20:28:55 #274
7074 moussy
kuttekop
pi_74615885
Was er niet een St Maarten fototopic de andere jaren?
  Jubileum moderator woensdag 11 november 2009 @ 20:38:19 #275
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74616267
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:28 schreef moussy het volgende:
Was er niet een St Maarten fototopic de andere jaren?
Yep een soort feestdagenthemafototopic.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 20:39:49 #276
7074 moussy
kuttekop
pi_74616337
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef Lois het volgende:

[..]

Yep een soort feestdagenthemafototopic.
Ziejewelikwistut!

Ik zal eens kijken of ik wat plaatsbaars heb
pi_74616399
cattie, ik hoop dat iedereen lekker slaapt bij jullie vannacht!
Ik vind zo'n kinderlijfje wel lekker tegen me aan, maar ik kan er ook niet van slapen en mijn man ook niet, dus hier brengen we ze altijd weer terug naar hun eigen bedje.

Hier veel kinderen geweest, maar niet zoveel als ik hierboven lees
Ik heb dus zelf ook weer te veel gesnoept maarja, tis zo lekker
pi_74616464
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef cattie het volgende:

[..]

Snoep kun je krijgen, dochter niet!
Fee slaapt de afgelopen weken 's nachts vanaf een uur of 3 alleen nog maar als ze lichaamscontact met mij heeft. Denk niet dat je daarmee wilt ruilen.
o jawel..hier slaapt ze mee vanaf 00:00
pi_74616585
(en drinkt nog steeds om de 2 a 3 uur, vriendje heeft er ook last van maar die heeft dan mooi pech)

En Stout, graag gedaan, vond t wel leuk om ook kindjes aan de deur te krijgen, al waren het er maar 2 + 1 die niets moest en nog een volwassene die heel stoer geen snoep wilde
  woensdag 11 november 2009 @ 20:47:30 #280
108648 cattie
lieve moeder
pi_74616624
Altijd baas boven baas Kleurdoos!
Fee drinkt ook regelmatig 's nachts, maar dat vind ik niet zo erg, als het maar drinken en dan weer direct slapen in eigen bedje is.

Kezz, ik ben er ook geen voorstander van, maar het is of dat, of ik moet met haar naar beneden en dan slaap ik helemaal niet. De minste van 2 kwaden zeg maar.
pi_74616793
Warme chocolademelk met slagroom en Criminal Minds
pi_74616897
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:47 schreef cattie het volgende:
Fee drinkt ook regelmatig 's nachts, maar dat vind ik niet zo erg, als het maar drinken en dan weer direct slapen in eigen bedje is.

Kezz, ik ben er ook geen voorstander van, maar het is of dat, of ik moet met haar naar beneden en dan slaap ik helemaal niet. De minste van 2 kwaden zeg maar.
hier drinkt ze en slaapt daarna verder (naast mij) en vanaf een uur of 5:00 gaat ze slaapzitten dus dan is t tijd om wakker te worden
pi_74617006
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Warme chocolademelk met slagroom Koude cola en Criminal Minds
pi_74617086
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:47 schreef cattie het volgende:

Ja ik snap hem helemaal hoor, ik heb gelukkig redelijk makkelijke slapers. hoewel de jongste altijd nog wel een keer wakker is 's nachts, we kunnen hem wel makkelijk weer in zijn eigen bedje leggen.
moeilijk hoor en zeker als ze ziekig zijn enzo, vind ik altijd zo sneu!
pi_74617088
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:58 schreef Pvoesss het volgende:

[quote]quote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Warme chocolademelk met slagroom Koude cola en Criminal Minds

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74617168
Er mag niets met Dr Spencer Reid gebeuren hoor
  woensdag 11 november 2009 @ 21:09:22 #287
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_74617362
Hallo .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_74617417
Je hebt een goede smaak miss. Ik vind je mannetje ook een mooierd stiekem
Nu maar hopen dat die slowchat niet naleest
pi_74617435
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:09 schreef k_i_m het volgende:
Hallo .
haai

sup?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74617480
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:11 schreef Pvoesss het volgende:
Je hebt een goede smaak miss. Ik vind je mannetje ook een mooierd stiekem
Nu maar hopen dat die slowchat niet naleest

Ach en als ie dat wel leest, dan heeft ie een complimentje te pakken...vindt ie vast leuk
pi_74617528
Ik vind jullie sowieso een heel mooi stel en samen ook onwijs lief.
En hoe die aandachtig zat te luisteren naar de ringslingles van macka
  woensdag 11 november 2009 @ 21:18:39 #292
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74617629
Ik heb net bij Memmel een SintMaarten liedje gezongen, toen kreeg ik een glaasje cola
  woensdag 11 november 2009 @ 21:18:44 #293
108648 cattie
lieve moeder
pi_74617635
Dat was heel lief ja!
pi_74617656
ieeeeeeeeeeeuw, hang ik lekker op de bank met een dekentje, voel ik iets van het deken op mijn hand vallen, Ik denk dat is een stukje koek of iets dus ik pak het zonder te kijken op. Is het een hele dikke vette SPIN En hij leefde nog, ik schrok me kapot
  woensdag 11 november 2009 @ 21:19:49 #295
108648 cattie
lieve moeder
pi_74617667
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef kezz het volgende:

[..]

Ja ik snap hem helemaal hoor, ik heb gelukkig redelijk makkelijke slapers. hoewel de jongste altijd nog wel een keer wakker is 's nachts, we kunnen hem wel makkelijk weer in zijn eigen bedje leggen.
moeilijk hoor en zeker als ze ziekig zijn enzo, vind ik altijd zo sneu!
Ik voel me dan zo machteloos als ze ziekig zijn. Zeker bij Fee, die kan nog niet zeggen wat er is.
pi_74617706
Blegh Estrys!

Goeienavond saam.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74617725
Ieeeeehieeeuw Estrys

ik moet het even crossposten, ik vind het te droog om het niet te vertellen
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:19 schreef huuphuup het volgende:

Hahaha ik moet het even vertellen hoor, ik heb er net bijna van in mn broek gezeken van het lachen
ik stond Amélie te verschonen op de verschoontafel beneden, luier verwisseld, mn lief kwam zn meisje een kusje geven en ik stond nog wat te ginnegappen met haar daarna. Wil ik een zakje voor de luier pakken, heuh luier weg nja t zal wel. Staat mn lief weer op van de bank om naar zn pc te lopen, zie ik ineens die luier op zn zijkant geplakt zitten ik kwam echt niet meer bij hahahaha die soort klitteband sluitingdingen waren aan zn trui blijven hangen, en hij had niks door ook nog. Echt hoor, veeg mij maar op.
Had ie nog mazzel trouwens dat ze nog steeds geen poepluier had
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 november 2009 @ 21:22:58 #298
108648 cattie
lieve moeder
pi_74617780
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:19 schreef Estrys het volgende:
ieeeeeeeeeeeuw, hang ik lekker op de bank met een dekentje, voel ik iets van het deken op mijn hand vallen, Ik denk dat is een stukje koek of iets dus ik pak het zonder te kijken op. Is het een hele dikke vette SPIN En hij leefde nog, ik schrok me kapot
Ieuw!

Net komt onze grote witte kater binnen, met een sprong, door het kattenluik met iets in zijn bek. Hij loopt heel opgewonden rond (ik was al opgestaan om te kijken wat hij bij zich had, onze poes neemt wel eens muizen en vogels mee), hij legt het neer en..... Niets. Toen ik goed keek zag ik dat het een blaadje was. Juist ja. En daar ging de kater vrolijk mee spelen.
pi_74617909
Ieuw Estrys

huup en dattie dan niets merkt he!

dank voor de complimentjes
pi_74617954
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:26 schreef miss_sly het volgende:
Ieuw Estrys

huup en dattie dan niets merkt he!

dank voor de complimentjes
de luier viel zo *plof* op de grond en toen dacht ie dat ik het ding naar em gegooid had! muppet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 november 2009 @ 21:31:45 #301
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_74618074
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haai

sup?
Not much .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')