abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74594548
en we gaan weer vrolijk verder..
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:13 schreef miss_sly het volgende:
leuk MvD!

vicky, wat was er met je vinger?

bodpa hoe is je operatie gegaan? en hoe voel je je nu?
ik heb er een stenen beker op gekregen

Beterschap voor Max! Amber is nog steeds ziek. Gister ineens 39.4 en net weer 38,1.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74594599
vandaag lijkt t dan ineens weer helemaal beter te gaan, maar ik houd m toch thuis. rot oorpijn

en amber ook nogsteeds!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74594627
Amber is hieperdepieper. Die is echt niet stuk te krijgen, zelfs niet met een zetpilletje..

Hmmpf hoe bedoel je foute timing op de tv. Het blauwe huis is nu bezig en daar hebben ze het erover dat de lente komt... was het maar zo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 11 november 2009 @ 08:42:32 #4
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_74594657
Al die zieken , ik kruis mijn vingers en hoop dat het ons huis voorbijgaat. Op school zijn er al wel veel kinderen en leerkrachten ziek, moet ik zeggen.

Beterschap voor iedereen gewenst!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_74594674
Goedemorgen,
Koen heeft de halve nacht liggen blaffen, ondanks dat is hij toch vrolijk en blij
Gisteravond een heel gesprek gehad met J over de mex griep en wel en niet inenten, en over Sander, de juf maakt zich zorgen over zijn niveau
Dus echt lekker geslapen heb ik niet

Beterschap voor alle zieken

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2009 08:43:57 ]
pi_74594749
Beterschap gij mensen!

LL: komt hij niet helemaal mee? Klinkt alsof je het niet zag aankomen?
pi_74594904
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:47 schreef freecell het volgende:
Beterschap gij mensen!

LL: komt hij niet helemaal mee? Klinkt alsof je het niet zag aankomen?
Ik dacht dat het wel goed ging, ik vind dat Sander enorm vooruit is gegaan,
Ze heeft er eerder nog niets over gezegd Dus dat vind ik dan een beetje raar
Sander is wel een vroege leerling, misschien dat dat er te maken heeft. De dingen die ze aangaf vond ik nogal huh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 08:57:36 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_74594932
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:55 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik dacht dat het wel goed ging, ik vind dat Sander enorm vooruit is gegaan,
Ze heeft er eerder nog niets over gezegd Dus dat vind ik dan een beetje raar
Sander is wel een vroege leerling, misschien dat dat er te maken heeft. De dingen die ze aangaf vond ik nogal huh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon even een nieuwe afspraak maken met wat meer tijd om wat meer duidelijkheid te vragen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 11 november 2009 @ 08:58:40 #9
37150 livelink
pi_74594944
Oeh, Lovelylady. Dat is inderdaad niet leuk om te horen. Kwam het bij een 10-minutengesprek naar voren? Wij kregen het bij Job ook te horen, dat ze denken dat hij groep 3 niet aan zal kunnen, maar ik weet dan toch niet helemaal waarop dat dan gebaseerd wordt. Er zijn zoveel factoren die daar een rol in spelen. Gedrag, concentratie, intelligentie, noem maar op.
pi_74594992
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:58 schreef livelink het volgende:
Oeh, Lovelylady. Dat is inderdaad niet leuk om te horen. Kwam het bij een 10-minutengesprek naar voren? Wij kregen het bij Job ook te horen, dat ze denken dat hij groep 3 niet aan zal kunnen, maar ik weet dan toch niet helemaal waarop dat dan gebaseerd wordt. Er zijn zoveel factoren die daar een rol in spelen. Gedrag, concentratie, intelligentie, noem maar op.
Jep 10 minuten gesprek, maar kom op zeg, ik snap niet het is net herfstvakantie geweest. Om nu al te zeggen dat hij nog niet klaar is voor groep 3 vind ik een beetje ver gaan.
Ik ga idd wel even een kopietje vragen van het verslag wat ze gisteren allemaal verteld heb. Want de helft ben ik natuurlijk alweer vergeten.
Waar ik als ouder dan wel weer trots op ben is dat hij enthousiast is en de kleinere kinderen graag wil helpen, en dat hij zorgzaam is
  woensdag 11 november 2009 @ 09:02:31 #11
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74594996
Ah het ziekenbankje, ik voel me meteen helemaal thuis
Bep is vannacht de ganse nacht wakker geweest met om het kwartier een schreeuwpartij. Heb midden in de nacht nog met haar onder de douche gestaan nadat ze zichzelf helemaal had ondergespuugd. Nu heeft ze nete en boterham op en wat thee en zit ze tv te kijken of er niets aan de hand is
Middelste heeft oorpijn en de hele nacht liggen blaffen.
Ikzelf kan nog geen brood eten omdat dat blijft 'plakken' in m`n slokdarm En ik ben zo enorm verkouden..m`n hele gezicht is er schraal van. Voelt of ik er een steekvlam in gehad heb ofzo
Nou ja, verder zijn we nog steeds allemaal gelukkig enzo
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:03:48 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_74595017
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:58 schreef livelink het volgende:
Let wel op dat als je hem nog een keer gr. 2 laat doen dat hij nooit meer een klas over kan doen, niet op de lagere school, maar ook niet op de middelbare.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:03:55 #13
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74595022
LovelyLady klinkt als iets waar meer opheldering wel op zijn plaats is. Nogmaals een afspraak maken dan dus, en vragen naar voorbeelden, en of ze van plan is er iets aan te doen en wat dan.
Succes ermee, tis nooit leuk om te horen dat je bloedje niet helemaal lekker op z`n plekje zit
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:06:00 #14
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74595066
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:03 schreef moussy het volgende:

[..]

Let wel op dat als je hem nog een keer gr. 2 laat doen dat hij nooit meer een klas over kan doen, niet op de lagere school, maar ook niet op de middelbare.
Waarom niet?

Goedemorgen by the way .
pi_74595093
Arme zieke kindjes Beterschap allemaal

Vicky, auw! Ook beterschap!

bodpa, fijn dat het op zich meegevallen is! Wat naar lijkt me dat om je kindje een beetje op afstand te houden, maar ja, het moet toch, natuurlijk. Ik hoop dat het gauw zoveel beter gaat, dat je mannetje weer gewoon lekker zonder uitkijken met je kan knuffelen

LL, wat naar. Ikheb er geen ervaring mee of vestand van, maar zou idd nog een gesprekje aanvragen, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:07:30 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_74595097
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:06 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Waarom niet?

Goedemorgen by the way .
Geen idee, mn hoofd staat er niet naar om dat nu verder uit te pluizen, maar dat hoorde ik gister van de dikke deur van school
  woensdag 11 november 2009 @ 09:08:35 #17
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74595127
Oh oké .
pi_74595138
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
LovelyLady klinkt als iets waar meer opheldering wel op zijn plaats is. Nogmaals een afspraak maken dan dus, en vragen naar voorbeelden, en of ze van plan is er iets aan te doen en wat dan.
Succes ermee, tis nooit leuk om te horen dat je bloedje niet helemaal lekker op z`n plekje zit
Ze heeft voorbeelden gegeven, en ook tips om er thuis wat aan te doen.
Zelf gaat ze er ook wat meer individueel aandacht geven en bepaalde projectjes doen, en na de kerstvakantie zal ze dan nog even kijken of er verbetering inzit.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:09:21 #19
7074 moussy
kuttekop
pi_74595144
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:08 schreef Groofsken het volgende:
Oh oké .
Ik wist het echt niet en ik heb 2 kinderen die beide een jaartje extra nodig hebben gehad in een groep
pi_74595145
Moussy, dat lijkt mij heel sterk. P. heeft 2x groep 7 gedaan en die kan gewoon blijven zitten als ze teveel onvoldoendes heeft.
Daar gaan we weer
  woensdag 11 november 2009 @ 09:10:30 #21
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74595165
Het lijkt mij ook sterk eigenlijk . Bij ons op de middelbare school alleen al mogen de kinderen al twee keer blijven zitten (niet twee keer achter elkaar, maar in het totaal wel.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:10:49 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_74595170
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:09 schreef bikinistringding het volgende:
Moussy, dat lijkt mij heel sterk. P. heeft 2x groep 7 gedaan en die kan gewoon blijven zitten als ze teveel onvoldoendes heeft.
Oh nou mooi, ik maak me zelf ook geen zorgen hoor, we zien wel
pi_74595192
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:10 schreef moussy het volgende:

[..]

Oh nou mooi, ik maak me zelf ook geen zorgen hoor, we zien wel
niet dat ze gaat blijven zitten natuurlijk!
Daar gaan we weer
pi_74595222
Mogguh

Beterschaps voor alle zieken maar weer, het weer maakt het er ook nit beter op, getverderrie wat somber en nat

Dochterlief is nu bezig met dr brommert examen, voor de tweede keer, vorige keer had ze 1 fout teveel....

Duimen maar dat ze het nu wel red
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:14:47 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_74595243
ik heb al wat gevonden:
quote:
Op de ene school mag een kind tweemaal doubleren, bij de andere school moet het direct van school af als het slecht presteert. Op weer een andere school krijgt een leerling twee jaar de tijd om te laten zien wat hij waard is. ‘Scholen voor voortgezet onderwijs hanteren heel verschillende procedures omtrent zittenblijven, overgaan en verwijzen,’ zegt Marian Bestelink, voorlichtster bij het ministerie van Onderwijs. ‘En dat mag, daarin hebben zij alle vrijheid. Regelingen kunnen dus per school verschillen. Het is daarom belangrijk dat ouders zich daarover goed informeren als ze hun kind inschrijven voor een school.’
Per school verschillend dus
pi_74595247
Fannie, dan zal ik m'n prullenbakken zeker maar binnen zetten?
Daar gaan we weer
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:15:20 #27
7074 moussy
kuttekop
pi_74595252
We duimen gewoon meee Fannie en er is vast wel iemand die een kapel in de buurt heeft om af te fikken
pi_74595258
brrrr koud.
pi_74595301
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:15 schreef bikinistringding het volgende:
Fannie, dan zal ik m'n prullenbakken zeker maar binnen zetten?
Tis alleen theorie....gelukkig
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_74595302
Geen idee lig nog op bed.
Daar gaan we weer
  woensdag 11 november 2009 @ 09:20:08 #31
37150 livelink
pi_74595366
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:03 schreef moussy het volgende:

[..]

Job is nu wel een jaartje extra aan het kleuteren. Dat was geen keuzemogelijkheid. Wij zagen zelf ook echt wel in dat hij dit jaar onmogelijk al naar groep 3 had gekund. Dat dat inhield dat hij niet meer mag doubleren op de lagere school is ons bekend. Dat hij dan ook niet mag doubleren op de middelbare school weet ik niet, lijkt mij ook sterk, maar dat zou ik dan uit moeten zoeken. Die wetenschap had in ons geval echter niks uitgemaakt. Job had echt onmogelijk dit jaar al naar groep 3 gekund. Volgend jaar wat ons betreft hopelijk wel, maar dat is dus nu ook nog een vraagteken. Daar lig ik wel wakker van.
pi_74595413
hmm dat heb ik bij Amber op school dus ook niet nagevraagd, stel ze blijft een keer zitten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 11 november 2009 @ 09:23:11 #33
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74595432

Ik ben ontslagen
SPOILER
Beterschap aan alle zieken

Ik moet boodschappen halen en hier nog wat spullen opruimen/uitpakken maar ik weet nog niet wat ik wil gaan eten de komende dagen dus boodschappen wordt ook zo lastig nu
Tips? Iets met suddervlees sowieso wel

Fannie ik duim voor je dochter, spannend!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_74595436
Oh, LovelyLady, dat lijkt me ook vervelend om ineens zo te horen. Maar slim inderdaad om misschien nog een gesprek aan te vragen.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:24:39 #35
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74595463
LL idd gewoon nog een gesprek aanvragen
MvD hoe is het met je kies/wang?
Ylana
pi_74595464
Suddervlees heb ik gister gegeten, met rendang meuk.
Daar gaan we weer
  woensdag 11 november 2009 @ 09:24:59 #37
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74595469
Goeiemorgen!

Of nou ja goed. We liggen ff in de clinch met school. Zoonlief heeft de entreetoets niet gemaakt zoals school dat verwacht had, en nu is dit onze schuld. Wij zijn namelijk te open naar onze kinderen en hebben daardoor onbewust heel veel druk bij hem gelegd. Het voelt echt als een mes in mijn rug.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_74595470
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:23 schreef Saffier het volgende:

Ik ben ontslagen
SPOILER
Beterschap aan alle zieken

Ik moet boodschappen halen en hier nog wat spullen opruimen/uitpakken maar ik weet nog niet wat ik wil gaan eten de komende dagen dus boodschappen wordt ook zo lastig nu
Tips? Iets met suddervlees sowieso wel

Fannie ik duim voor je dochter, spannend!

ik moet ook wat gaan vezinnen om te eten.. ik heb echt nog geen idee...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 11 november 2009 @ 09:25:54 #39
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_74595491
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:14 schreef moussy het volgende:
ik heb al wat gevonden:
[..]

Per school verschillend dus
had het er niet mee te maken dat er een maximum duur aan de basisschool zit? DAt ze binnen 10 of 11 jaar ofzo van de basisschool af moeten naar voortgezet onderwijs moeten?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_74595509
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef bikinistringding het volgende:
Suddervlees heb ik gister gegeten, met rendang meuk.
Van het weekend zelf eens rendang gemaakt, was best okay. Smaak was goed, saus was niet prutterig genoeg (te dun en om er nou weer allesbinder in te mikken vond ik ook zonde). Had wel een shitload aan kruiden in huis zeg! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_74595515
Whehehe, ik heb MeneerVanDalen gisteren gepest, hij 'moest' modelzitten voor de fotowedstrijd (met als thema sport):

Hij heeft dus echt een keer dat ding gekocht!
pi_74595524
whaah gave foto MvD
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74595530
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef Saffier het volgende:
LL idd gewoon nog een gesprek aanvragen
MvD hoe is het met je kies/wang?
Nog dikker dan gisteren, meer naar voren ook. Ik moest er vanochtend echt even van grienen, bah buh.
pi_74595547
Whaha die foto. Het zou zo mijn vent kunnen zijn, maar dan mist de paprika chips.
Daar gaan we weer
  woensdag 11 november 2009 @ 09:30:12 #45
37150 livelink
pi_74595552
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!

Of nou ja goed. We liggen ff in de clinch met school. Zoonlief heeft de entreetoets niet gemaakt zoals school dat verwacht had, en nu is dit onze schuld. Wij zijn namelijk te open naar onze kinderen en hebben daardoor onbewust heel veel druk bij hem gelegd. Het voelt echt als een mes in mijn rug.
Wat een raar verhaal, deBuurvrouw. Ik haak eigenlijk al af bij het gedeelte dat de entreetoets niet goed genoeg is gemaakt en dat daar iemand de schuld van moet krijgen. Ik heb zo'n hekel aan al die verdomde toetsen en het belang dat daar aan wordt gehecht. Maar ja, als ik dit soort dingen lees krijg ik gewoon weer zo'n hekel aan scholen en alles wat daarmee te maken heeft. Dat is echt mijn hele leven al iets waar ik tegenaan loop. Eerst zelf op school en nu met mijn eigen kinderen en alles wat ik lees en hoor van andermans kinderen.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:30:31 #46
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74595558

Bah zeg. Grienen hierom mag best
Ylana
pi_74595577
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:27 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Whehehe, ik heb MeneerVanDalen gisteren gepest, hij 'moest' modelzitten voor de fotowedstrijd (met als thema sport):

[ afbeelding ]

Hij heeft dus echt een keer dat ding gekocht!
ge-ni-aal
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:32:13 #48
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74595586
ik heb vanmorgen mijn new rocks maar weer eens aangedaan.
dat loopt wel effe anders dan crocs
en al googelend kwam ik deze tegen:

ik ben flieft
en ze zijn niet duur

ik zou ze zo bestellen, als ik me niet zo'n zorgen maakte hoe ik zoiets netjes hou
pi_74595606
wat is een entreetoets?

MvD, dat is ook wel heel rot hoor. Erg veel pijn ook?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 11 november 2009 @ 09:33:25 #50
3011 E.T.
pi_74595615
quote:
Goeiemorgen!

wat een wazig verhaal zeg
Alsof ie niet 'gewoon' een toets minder kan scoren.. Het is geen robot ..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:33:51 #51
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74595628
Sterkte met je kaak MvD, naar lijkt me. Zeker zo ver na de ingreep nog.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:33:53 #52
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74595631
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:30 schreef livelink het volgende:

[..]

Wat een raar verhaal, deBuurvrouw. Ik haak eigenlijk al af bij het gedeelte dat de entreetoets niet goed genoeg is gemaakt en dat daar iemand de schuld van moet krijgen. Ik heb zo'n hekel aan al die verdomde toetsen en het belang dat daar aan wordt gehecht. Maar ja, als ik dit soort dingen lees krijg ik gewoon weer zo'n hekel aan scholen en alles wat daarmee te maken heeft. Dat is echt mijn hele leven al iets waar ik tegenaan loop. Eerst zelf op school en nu met mijn eigen kinderen en alles wat ik lees en hoor van andermans kinderen.
ja. Ik deel dat gevoel met je. We werden ook nog in de val gelokt zeg maar, gesprekstechniektechnisch. Toen ik dus boos werd over zulke aantijgingen gaf ik met mijn woede aan dat ik dit zelf eigenlijk ook vond.
Dan ben je toch uitgeluld. Maar ik ben er zoooo verdrietig over. Echt heel.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:34:20 #53
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74595643
Goedemorgen alle ziekigen onder ons.

Over dat blijven zitten kunnen wij hier nog niet meepraten.

Hier het een groot open riool binnen althans zo ruikt het. Dochters zijn met oma mee naar huis en mama zit met een gasmasker op te wachten op de loodgieter. Werden vanmorgen om 4 uur met een soort van rioollucht en in de toilet moet je al helemaal niet komen jottem.

Buuf jij bent juist altijd zo nuchter en laat dat je boos bent ook niet blijken op school want dan staan hun helemaal in hun recht denken ze volgens mij. Knuffel
pi_74595645
MvD wat een goede foto
pi_74595675
quote:
Goeiemorgen!

whut?
pi_74595676
Zo'n iemand wil je toch gewoon een ram voor dr harses geven?
Daar gaan we weer
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:35:27 #57
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74595677
ik vind het raar om de schuld bij jullie te leggen.
het kan toch ook "de vorm van de dag" zijn?
  woensdag 11 november 2009 @ 09:35:57 #58
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74595686
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef snoopy het volgende:
wat is een entreetoets?

MvD, dat is ook wel heel rot hoor. Erg veel pijn ook?
Dat is de toets die aangeeft op welk niveau ze waarschijnlijk gaan scoren op de eindcito. En het is echt zeeeer beduidend lager dan ze dachten. Maar goed, ik denk dan kan gebeuren. Het doet er niet toe, hij weet al naar welke school hij gaat. En dat is los van de score op wat voor toets dan ook.
pi_74595691
eh aparte laarzen lady-wrb
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:36:24 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_74595699
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:23 schreef Saffier het volgende:

Ik ben ontslagen
SPOILER

Peet ook
SPOILER
  woensdag 11 november 2009 @ 09:36:46 #61
3011 E.T.
pi_74595707
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ja. Ik deel dat gevoel met je. We werden ook nog in de val gelokt zeg maar, gesprekstechniektechnisch. Toen ik dus boos werd over zulke aantijgingen gaf ik met mijn woede aan dat ik dit zelf eigenlijk ook vond.
Dan ben je toch uitgeluld. Maar ik ben er zoooo verdrietig over. Echt heel.
je gaf met je woede aan dat je dat zelf ook vond?????????
dat moet koude-friese-grond psychologie zijn
pi_74595714
Die toetsen zeggen echt niet alles.
Daar gaan we weer
pi_74595727
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:36 schreef moussy het volgende:

[..]

Peet ook
SPOILER
is dat jompelbaar?

euh.. yay dan maar
pi_74595743
Fijn dat je ontslagen bent Saffier
En tips voor de boodschappen heb ik zo niet, het is hier ook steeds moeilijker om iets leuks te verzinnen. Alhoewel, een stamppotje gaat er altijd wel in (gisteren zuurkoolstamp gehad)

Buuf, wat is een entree toets? en vaag dat jullie daar de schuld van krijgen

MvD, sterkte met je bolle wang

Kinky laarsjes Lady
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:38:25 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_74595760
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:37 schreef pinquit het volgende:

[..]

is dat jompelbaar?

euh.. yay dan maar
Nu even wel
  woensdag 11 november 2009 @ 09:39:10 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74595778
Mous! Moeten we daarvoor jompelen? Nee toch? Wattis?
Ylana
pi_74595787
Lady, bij die laarsjes heb ik associaties met zweepjes, leer en tepelklemmen. Ik weet ook niet waarom.
Daar gaan we weer
pi_74595804
Voor Mous en Saffier

Buuf, wat een vreemd verhaal zeg. Rot dat je je nu zo voelt
  woensdag 11 november 2009 @ 09:40:55 #69
37150 livelink
pi_74595819
Voor later dan toch maar sterkte, Moussy. Bij ons op het werk hebben deze week een hoop mensen te horen gekregen dat ze worden ontslagen. Ik mag zelf gelukkig wel blijven, maar dat is geen reden tot een feestje als om je heen zoveel mensen slecht nieuws hebben gekregen. Wat dat betreft is dit echt een nare tijd.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:40:57 #70
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74595820
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:36 schreef E.T. het volgende:

[..]

je gaf met je woede aan dat je dat zelf ook vond?????????
dat moet koude-friese-grond psychologie zijn
ja, dat denk ik ook. Maar goed, ik zit gewoon niet zo lekker in mijn vel door andere oorzaken en dáárom werd ik kwaad. Was eerder ook al eens uit mijn slof geschoten. dat is gewoon pure onmacht. en ik ben nogal primair in mijn emoties dat weet ik zelf ook heus wel. Maar nu ben ik gewoon gekwetst en voel ik me aangesproken op mijn moedervaardigheden. En ik denk echt dat ik een lieve warme moeder ben en niet een of ander drukverhogend kreng.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:41:01 #71
7074 moussy
kuttekop
pi_74595823
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:39 schreef Saffier het volgende:
Mous! Moeten we daarvoor jompelen? Nee toch? Wattis?
Taart en vlag

Ik kan er nu niet veel over kwijt, komt nog, maar jubel idd ja
  woensdag 11 november 2009 @ 09:41:39 #72
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74595838
moussy, dat klinkt niet leuk zeg. [edit]oh toch wel? nou gelukkig dan maar! [/edit]

en debuuv, wat een belachelijk gesprek moet dat zijn geweest. logisch dat je daar boos om werd. wat ga je nu doen?
in de haak.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:42:36 #73
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74595860
Oh en sorry voor de egoposts.

Sterkte met je kaak Mv van Dalen. En klinkt gek Mous, blij zijn met ontslag, ben benieuwd hoe dat zo kan. Maar gefeliciteerd dan maar.
pi_74595864
Buuf, mama is niet boos, teleurgesteld
Daar gaan we weer
pi_74595871
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:42 schreef bikinistringding het volgende:
Buuf, mama is niet boos, teleurgesteld
Hoe AP! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:43:24 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_74595874
Nee hoor buuf, dat is toch niet ego! ik zou serieus niet weten hoe ik had gereageerd!

Echt jongens, echt,
  woensdag 11 november 2009 @ 09:43:28 #77
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74595876
voor mous en peet dan

Buuf wat rot zeg. Ik zou ook boos worden dan.
Ylana
  woensdag 11 november 2009 @ 09:43:32 #78
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74595877
mvd beterschap met je kaak! hopelijk kun je snel bij de tandarts/kaakchirurg terecht? of is 't een kwestie van 'uitzieken'?
in de haak.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:44:00 #79
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74595890
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:41 schreef trui het volgende:
moussy, dat klinkt niet leuk zeg. [edit]oh toch wel? nou gelukkig dan maar! [/edit]

en debuuv, wat een belachelijk gesprek moet dat zijn geweest. logisch dat je daar boos om werd. wat ga je nu doen?
Ik heb zo weer een gesprek. Want ze bedoelden het natuurlijk helemaal niet zo maar ze hadden wel "zorgen"
Scholen worden natuurlijk erg afgerekend op het resultaat, en tja, dit wordt denk ik een grote rekening.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:44:15 #80
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74595898
Nog maar een keer dan

Ylana
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:44:24 #81
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74595903
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:37 schreef Fannie het volgende:

Kinky laarsjes Lady
op zijn tijd hou ik daar wel van.
ik heb nu deze aan. (rare foto, maar t is even niet anders )

woensdag 11 november 2009 @ 09:45:23 #82
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74595920
Moussy jippie dan maar met Peet zijn ontslag.

Bikinistring het lampje gaat nu pas vallen wie je bent.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:45:51 #83
37150 livelink
pi_74595934
Nou dan toch maar een voorzichtige jompel voor jullie, Moussy
Vanavond Sint Maarten, ik ga weer spokenlolly's maken om uit te delen. Al die snoepjes met kinderhandjes overal in, dat zal misschien wel griepbevorderend werken, vrees ik
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:46:19 #84
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74595945
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:39 schreef bikinistringding het volgende:
Lady, bij die laarsjes heb ik associaties met zweepjes, leer en tepelklemmen. Ik weet ook niet waarom.
nou die heb ik allemaal niet hoor.
alleen een leren broek maar die draag ik eigenlijk nooit.
ik denk dat ik hiermee mijn suikerzoete roze kledingstukken compenseer
  woensdag 11 november 2009 @ 09:46:59 #85
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74595966
Kan me voorstellen dat je je ellendig voelt De Buurvrouw. Bah, nare manier van communicatie als mensen zo dingen bij je terug gaan leggen .

Ik zag net wel wat leuks, ik heb een tien voor mijn tentamen van gisteren .
Oké, ik zou er eigenlijk drie doen en heb er twee laten liggen, maar die ene die ik wel gedaan heb ik dan ook maar extra goed binnen zo .
  woensdag 11 november 2009 @ 09:47:04 #86
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74595970
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Scholen worden natuurlijk erg afgerekend op het resultaat, en tja, dit wordt denk ik een grote rekening.
bizar hoor, dan gaat 't toch echt niet meer waar 't om zou moeten gaan vind ik. het feit dat zijn score mogelijk echt niet aansluit bij wat hij kan is wel lastig, en reden om eens te kijken hoe dat kon gebeuren. maar om er zo raar en vervelend over te doen?
in de haak.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:47:34 #87
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74595980
groofsken, een 10, wow!
in de haak.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:48:38 #88
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74596007
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:46 schreef Groofsken het volgende:
Kan me voorstellen dat je je ellendig voelt De Buurvrouw. Bah, nare manier van communicatie als mensen zo dingen bij je terug gaan leggen .

Ik zag net wel wat leuks, ik heb een tien voor mijn tentamen van gisteren .
Oké, ik zou er eigenlijk drie doen en heb er twee laten liggen, maar die ene die ik wel gedaan heb ik dan ook maar extra goed binnen zo .
respect hoor
diep respect!
  woensdag 11 november 2009 @ 09:48:58 #89
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74596014
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:47 schreef trui het volgende:
groofsken, een 10, wow!
Ik schrik er zelf ook van eigenlijk . Wist wel dat ik alle 'sommen' had weten op te lossen, maar omdat ik geen lessen had gevolgd ging ik toch wel uit van notatiefouten en of - slordigheden. Ik zette zelf in op een 8 of een 9.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:49:13 #90
37150 livelink
pi_74596021
Een 10! Gewoon foutloos, dus? Heel knap, Groofsken.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:50:28 #91
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74596055
Mijn lieve moedertje had alles goed uitgelegd via skype .
  woensdag 11 november 2009 @ 09:51:15 #92
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74596075
Wat goed van je Groofsken!
Ja, deze score sluit echt niet aan bij wat hij kan en staat ook haaks op de resultaten die hij de afgelopen 7 jaar heeft gehaald. En hoe dat kan? ik heb echt geen idee. Maar voor mij maakt het niet uit. Ik wil alleen dat het met mijn kind goed gaat. En volgens mij moeten ze dáár ook een oordeel over hebben, en niet over mij als opvoeder. Ik snap wel dat het lastig is, zo'n ouder als ik die vinger aan de pols houdt, maar deze was echt onder de gordel.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:51:44 #93
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74596091
o dus het zit in de familie?
dat beloofd wat voor S.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 09:52:25 #94
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74596103
kan zo'n toets niet overgedaan worden?
  woensdag 11 november 2009 @ 09:53:21 #95
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74596119
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:52 schreef lady-wrb het volgende:
kan zo'n toets niet overgedaan worden?
nee.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:53:55 #96
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74596130
Buuf toch, wat naar

Saffier fijn!

En moussy is dat ene al geregeld dan ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74596134
Maar buuf soms is het echt de manier van testen dat een kind niet ligt. Net een andere vraagstelling enz. En misschien was hij die dag gewoon niet op z'n best. Het is een momentopname.
Daar gaan we weer
  woensdag 11 november 2009 @ 09:54:18 #98
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74596146
Ja, maar als je dat dan gaat vragen dan leg je toch nog veel meer nadruk op het resultaat? Ik zou gewoon aangeven dat het mij niet zoveel uitmaakt als hij verder goed in z'n vel zit en zijn gewone schoolwerk geen problemen opleveren dan zijn er toch geen problemen? Ik zou echt vragen waar ze hun zorg nog meer op baseren dan, want als dat op één resultaat gestoeld is, dan leggen zij juist teveel nadruk op deze toets, toch?
  woensdag 11 november 2009 @ 09:54:46 #99
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74596158
en groofsken dus als ik wiskundige problemen heb kan ik bij jou terecht ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')