ik heb er een stenen beker op gekregenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:13 schreef miss_sly het volgende:
leuk MvD!
vicky, wat was er met je vinger?
bodpa hoe is je operatie gegaan? en hoe voel je je nu?
Ik dacht dat het wel goed ging, ik vind dat Sander enorm vooruit is gegaan,quote:Op woensdag 11 november 2009 08:47 schreef freecell het volgende:
Beterschap gij mensen!
LL: komt hij niet helemaal mee? Klinkt alsof je het niet zag aankomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel goed ging, ik vind dat Sander enorm vooruit is gegaan,
Ze heeft er eerder nog niets over gezegdDus dat vind ik dan een beetje raar
Sander is wel een vroege leerling, misschien dat dat er te maken heeft. De dingen die ze aangaf vond ik nogalhuh
Gewoon even een nieuwe afspraak maken met wat meer tijd om wat meer duidelijkheid te vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
Jep 10 minuten gesprek, maar kom op zeg, ik snap niet het is net herfstvakantie geweest. Om nu al te zeggen dat hij nog niet klaar is voor groep 3 vind ik een beetje ver gaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:58 schreef livelink het volgende:
Oeh, Lovelylady. Dat is inderdaad niet leuk om te horen. Kwam het bij een 10-minutengesprek naar voren? Wij kregen het bij Job ook te horen, dat ze denken dat hij groep 3 niet aan zal kunnen, maar ik weet dan toch niet helemaal waarop dat dan gebaseerd wordt. Er zijn zoveel factoren die daar een rol in spelen. Gedrag, concentratie, intelligentie, noem maar op.
Let wel op dat als je hem nog een keer gr. 2 laat doen dat hij nooit meer een klas over kan doen, niet op de lagere school, maar ook niet op de middelbare.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:58 schreef livelink het volgende:
Oeh, Lovelylady. Dat is inderdaad niet leuk om te horen. Kwam het bij een 10-minutengesprek naar voren? Wij kregen het bij Job ook te horen, dat ze denken dat hij groep 3 niet aan zal kunnen, maar ik weet dan toch niet helemaal waarop dat dan gebaseerd wordt. Er zijn zoveel factoren die daar een rol in spelen. Gedrag, concentratie, intelligentie, noem maar op.
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Let wel op dat als je hem nog een keer gr. 2 laat doen dat hij nooit meer een klas over kan doen, niet op de lagere school, maar ook niet op de middelbare.
Geen idee, mn hoofd staat er niet naar om dat nu verder uit te pluizen, maar dat hoorde ik gister van de dikke deur van schoolquote:Op woensdag 11 november 2009 09:06 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Waarom niet?
Goedemorgen by the way.
Ze heeft voorbeelden gegeven, en ook tips om er thuis wat aan te doen.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
LovelyLady klinkt als iets waar meer opheldering wel op zijn plaats is. Nogmaals een afspraak maken dan dus, en vragen naar voorbeelden, en of ze van plan is er iets aan te doen en wat dan.
Succes ermee, tis nooit leuk om te horen dat je bloedje niet helemaal lekker op z`n plekje zit
Ik wist het echt niet en ik heb 2 kinderen die beide een jaartje extra nodig hebben gehad in een groepquote:
Oh nou mooi, ik maak me zelf ook geen zorgen hoor, we zien welquote:Op woensdag 11 november 2009 09:09 schreef bikinistringding het volgende:
Moussy, dat lijkt mij heel sterk. P. heeft 2x groep 7 gedaan en die kan gewoon blijven zitten als ze teveel onvoldoendes heeft.
niet dat ze gaat blijven zitten natuurlijk!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh nou mooi, ik maak me zelf ook geen zorgen hoor, we zien wel
Per school verschillend dusquote:Op de ene school mag een kind tweemaal doubleren, bij de andere school moet het direct van school af als het slecht presteert. Op weer een andere school krijgt een leerling twee jaar de tijd om te laten zien wat hij waard is. ‘Scholen voor voortgezet onderwijs hanteren heel verschillende procedures omtrent zittenblijven, overgaan en verwijzen,’ zegt Marian Bestelink, voorlichtster bij het ministerie van Onderwijs. ‘En dat mag, daarin hebben zij alle vrijheid. Regelingen kunnen dus per school verschillen. Het is daarom belangrijk dat ouders zich daarover goed informeren als ze hun kind inschrijven voor een school.’
Tis alleen theorie....gelukkigquote:Op woensdag 11 november 2009 09:15 schreef bikinistringding het volgende:
Fannie, dan zal ik m'n prullenbakken zeker maar binnen zetten?
Job is nu wel een jaartje extra aan het kleuteren. Dat was geen keuzemogelijkheid. Wij zagen zelf ook echt wel in dat hij dit jaar onmogelijk al naar groep 3 had gekund. Dat dat inhield dat hij niet meer mag doubleren op de lagere school is ons bekend. Dat hij dan ook niet mag doubleren op de middelbare school weet ik niet, lijkt mij ook sterk, maar dat zou ik dan uit moeten zoeken. Die wetenschap had in ons geval echter niks uitgemaakt. Job had echt onmogelijk dit jaar al naar groep 3 gekund. Volgend jaar wat ons betreft hopelijk wel, maar dat is dus nu ook nog een vraagteken. Daar lig ik wel wakker van.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Let wel op dat als je hem nog een keer gr. 2 laat doen dat hij nooit meer een klas over kan doen, niet op de lagere school, maar ook niet op de middelbare.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap aan alle zieken![]()
Ik moet boodschappen halen en hier nog wat spullen opruimen/uitpakken maar ik weet nog niet wat ik wil gaan eten de komende dagen dus boodschappen wordt ook zo lastig nu
Tips? Iets met suddervlees sowieso wel
Fannie ik duim voor je dochter, spannend!Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:23 schreef Saffier het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ontslagen
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap aan alle zieken![]()
Ik moet boodschappen halen en hier nog wat spullen opruimen/uitpakken maar ik weet nog niet wat ik wil gaan eten de komende dagen dus boodschappen wordt ook zo lastig nu
Tips? Iets met suddervlees sowieso wel
Fannie ik duim voor je dochter, spannend!![]()
ik moet ook wat gaan vezinnen om te eten.. ik heb echt nog geen idee...♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
had het er niet mee te maken dat er een maximum duur aan de basisschool zit? DAt ze binnen 10 of 11 jaar ofzo van de basisschool af moeten naar voortgezet onderwijs moeten?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:14 schreef moussy het volgende:
ik heb al wat gevonden:
[..]
Per school verschillend dus
Van het weekend zelf eens rendang gemaakt, was best okay. Smaak was goed, saus was niet prutterig genoeg (te dun en om er nou weer allesbinder in te mikken vond ik ook zonde). Had wel een shitload aan kruiden in huis zeg!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef bikinistringding het volgende:
Suddervlees heb ik gister gegeten, met rendang meuk.
Nog dikker dan gisteren, meer naar voren ook.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef Saffier het volgende:
LL idd gewoon nog een gesprek aanvragen
MvD hoe is het met je kies/wang?
Wat een raar verhaal, deBuurvrouw. Ik haak eigenlijk al af bij het gedeelte dat de entreetoets niet goed genoeg is gemaakt en dat daar iemand de schuld van moet krijgen. Ik heb zo'n hekel aan al die verdomde toetsen en het belang dat daar aan wordt gehecht. Maar ja, als ik dit soort dingen lees krijg ik gewoon weer zo'n hekel aan scholen en alles wat daarmee te maken heeft. Dat is echt mijn hele leven al iets waar ik tegenaan loop. Eerst zelf op school en nu met mijn eigen kinderen en alles wat ik lees en hoor van andermans kinderen.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
Of nou ja goed. We liggen ff in de clinch met school.Zoonlief heeft de entreetoets niet gemaakt zoals school dat verwacht had, en nu is dit onze schuld.
Wij zijn namelijk te open naar onze kinderen en hebben daardoor onbewust heel veel druk bij hem gelegd.
Het voelt echt als een mes in mijn rug.
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:27 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Whehehe, ik heb MeneerVanDalen gisteren gepest, hij 'moest' modelzitten voor de fotowedstrijd (met als thema sport):
[ afbeelding ]
Hij heeft dus echt een keer dat ding gekocht!![]()
wat een wazig verhaal zegquote:Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
Of nou ja goed. We liggen ff in de clinch met school.Zoonlief heeft de entreetoets niet gemaakt zoals school dat verwacht had, en nu is dit onze schuld.
Wij zijn namelijk te open naar onze kinderen en hebben daardoor onbewust heel veel druk bij hem gelegd.
Het voelt echt als een mes in mijn rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |