Een beetje een Droopy ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:03 schreef Nosh het volgende:
Ach, die gast kan niet eens behoorlijk recht kijken, dus waar hebben we het over.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:06 schreef Michielos het volgende:
nice. een oude neukvriendin van mij
je hebt smaak, TS
En jij komt uit het tweede van VMBOquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:06 schreef Michielos het volgende:
je hebt smaak, TS
Smaak? Standaard mokkel heurquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:06 schreef Michielos het volgende:
je hebt smaak, TS
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:08 schreef ko_On het volgende:
[..]
En jij komt uit het tweede van VMBO
Geef nou gewoon toe dat je dr helemaal gek zou pompen.quote:
Dat heeft natuurlijk niets met verliefdheid te maken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Geef nou gewoon toe dat je dr helemaal gek zou pompen.
Uiteraard, maar het is niet zo dat ze speciaal is.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Geef nou gewoon toe dat je dr helemaal gek zou pompen.
Ook.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:12 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
NEe.
[ afbeelding ]
Dát is standaard.
Wie heeft het over verliefd..quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:12 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk niets met verliefdheid te maken.
haha ik wel en ik zat ook gelijk te denken wat is die Renate toch een geile donder!! En sergio god damn it, wat een kunstenaarquote:
Daarom opende ik dit topic dus. EN inderdaad: GEILE DONDERquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:17 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
haha ik wel en ik zat ook gelijk te denken wat is die Renate toch een geile donder!! En sergio god damn it, wat een kunstenaar![]()
Nou hier dan, heb je een 'speciaal' mokkel:quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is niet zo dat ze speciaal is.
[..]
Ook.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou hier dan, heb je een 'speciaal' mokkel:
[ afbeelding ]
Leg je kutgrap anders nog even uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:23 schreef afcajos het volgende:
Ik zou die Renate wel eens willen doen. Ik schat mijn kansen op 50%. Of het lukt wel, of het lukt niet.
De TS, maar verliefd blijkt een subjectief begrip.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
Leg je kutgrap anders nog even uit
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:05 schreef Biogarde het volgende:
Zou hij zo'n vieze neuker zijn? Zo'n spuger die haar anus volblaft?
Goh, toevallig. Jij bent wel bijzonder, maar niet knap.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:48 schreef Fascination het volgende:
Ze is wel knap, maar niet echt bijzonder.
Oh shit, TT niet goed gelezenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:25 schreef Hukkie het volgende:
[..]
De TS, maar verliefd blijkt een subjectief begrip.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goh, toevallig. Jij bent wel bijzonder, maar niet knap.
Nee hoor, I'm the full package. Slim, knap, grappig, sociaal en inderdaad bijzonder.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goh, toevallig. Jij bent wel bijzonder, maar niet knap.
Kut, ik hoopte op een zure, boze, hatelijke reactiequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor, I'm the full package. Slim, knap, grappig, sociaal en inderdaad bijzonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |