ik vrees van welquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:08 schreef Macka66 het volgende:
Ptwish zal het binnenkort wel weer meedelen.
Ik reken op d'rquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:08 schreef Macka66 het volgende:
Ptwish zal het binnenkort wel weer meedelen.
Bisexueel denk ik....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:52 schreef vencodark het volgende:
Ik zou ook denken avontuurtjes met mannen.
gelogen dat hij nog een kinderwens had, en na het huwelijk bleek dat er al jaren een knoop in zatquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat.
Of:
- gelogen dat hij nog een kinderwens had, en na het huwelijk wil hij ineens niet meer
Genoeg kerels die hem voor hun nieuwe mokkel eruit laten halen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
gelogen dat hij nog een kinderwens had, en na het huwelijk bleek dat er al jaren een knoop in zat
Ze waren stiekem zonder dat zij het wist al in gemeenschap van goederen getrouwd, en dat had ze niet gewild?quote:Op woensdag 2 maart 2016 07:31 schreef Nostalgist het volgende:
Ah.. Volgens de privé waren ze in Nevada dus al in gemeenschap van goederen getrouwd.. Daar was Micky Hoogendijk volgens hen zo verbolgen over..
Telegraaf kort stukje
Je zegt toch echt zelf ja en weet toch waarvoor, wat een muts...quote:Op woensdag 2 maart 2016 07:40 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, dat klopt, dat is wat Privé insinueert.. Anderhalf jaar voor kerst 2013, op 25 april 2012 zijn ze (volgens de bron) getrouwd in gemeenschap van goederen in Nevada.
Raar.quote:Op woensdag 2 maart 2016 07:40 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, dat klopt, dat is wat Privé insinueert.. Anderhalf jaar voor kerst 2013, op 25 april 2012 zijn ze (volgens de bron) getrouwd in gemeenschap van goederen in Nevada.
Ze geven zelfs aan dat ze een trouwacte nummer hebben.. en het exacte tijdstip van opmaak daarvan..quote:Op woensdag 2 maart 2016 07:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Raar.
En daar hebben ze bewijs van, of heeft Evert het weer uit z'n dikke duim geschud?
snap er niks van. Zij had eigen geld, hij had schulden of zo? Dan regel je dat toch anders?quote:Op woensdag 2 maart 2016 07:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze waren stiekem zonder dat zij het wist al in gemeenschap van goederen getrouwd, en dat had ze niet gewild?
Snap het ook niet. Hoe kan het dat je niet weet onder welke voorwaarden je trouwt?quote:Op woensdag 2 maart 2016 07:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
snap er niks van. Zij had eigen geld, hij had schulden of zo? Dan regel je dat toch anders?
Misschien is dat standaard in the USA dat je in gemeenschap van goederen trouwt, tenzij je expliciet aangeeft dat dat niet moet..quote:Op woensdag 2 maart 2016 07:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Hoe kan het dat je niet weet onder welke voorwaarden je trouwt?
En dit kostte een jaar om te (proberen) te verwerken?
ik snap er geen fluit vanquote:Op woensdag 2 maart 2016 07:31 schreef Nostalgist het volgende:
Ah.. Volgens de privé waren ze in Nevada dus al in gemeenschap van goederen getrouwd.. Daar was Micky Hoogendijk volgens hen zo verbolgen over..
Telegraaf kort stukje
Mwah, de gemeenschap van goederen is daar in de meeste staten niet zo'n complete gemeenschap van goederen als in Nederland.quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Misschien is dat standaard in the USA dat je in gemeenschap van goederen trouwt, tenzij je expliciet aangeeft dat dat niet moet..
Weet jij veel, als je "voor de lol" trouwt![]()
Mirjamquote:Op woensdag 2 maart 2016 10:02 schreef Nostalgist het volgende:
Ah, mooie research..
De site waar de gegevens over de acte staan is de volgende trouwens:
https://clerk.clarkcountynv.gov/ClerkEcommerce/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |