quote:Probeer nu een Intiem-roman!
Vul verderop uw gegevens in, en wij sturen u 2 gratis Intiem-romans toe, plus een gratis verrassing. Het accepteren van de gratis romans brengt geen enkele verplichting met zich mee. U betaalt niets voor uw eerste zending.
*klik*
Niks warcraft, das voor geeksquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Modern Warcraft 2. Vriendlief hier stond te springen toen 'ie thuis kwam, want hij was eindelijk binnen...Hij speelt 'm op Xbox 360...En ik heb vandaag lekker Lips, number one hits gekocht
tis veilig hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh iets mannelijks....
Ik klik maar niet dus, ik ga de honden uitlaten en slapen denk ik
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
en nu ter compensatie even wat mannelijks
Maar dan moet je dus echt niet vergeten daarna weer op te zeggen, anders zit je aan vier per maand vast. En aangezien ik nooit zo goed ben in dat onthouden van het opzeggen moest ik dit maar niet doenquote:
quote:
Ja dat sloeg echt nergens op, een of andere overijverige CDA'er, omdat er 1 gewelddadige missie in zit waar je terrorist ben en burgers moet doden. Terwijl je aan het begin kan kiezen om NIET die missie te hoeven doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh sorry, warfare dan zeker? Zat in de war![]()
Hij zag er wel realistisch uit moet ik zeggen, vriend had op nieuws gehoord dat ze 'm willen verbieden.
ja het slaat allemaal nergens op, er kunnen beter 1000 mensen een spelletje spelen dan dat er nog een paar worden afgeknalt in Afghanistan, en daar staan ze wel achter,quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat sloeg echt nergens op, een of andere overijverige CDA'er, omdat er 1 gewelddadige missie in zit waar je terrorist ben en burgers moet doden. Terwijl je aan het begin kan kiezen om NIET die missie te hoeven doen.
En whaddefok, hoeveel geweld zit er wel niet in films en seriesEn in games als GTA en vroegah Carmageddon enzo
![]()
Sloeg ook nergens op, 1 dag voor release de pers halen met zoiets, en het bleek niet eens juridisch haalbaar. Denk dat de uitgever zit rot heeft gelachen, een hoop free publicity
Ja maar als jij dat spelletje vaak speelt dan ga je heus zo ineens een gun kopen en je school afknallenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja het slaat allemaal nergens op, er kunnen beter 1000 mensen een spelletje spelen dan dat er nog een paar worden afgeknalt in Afghanistan, en daar staan ze wel achter,
Gaafquote:
en sinds ik pacman gespeeld heb ren ik ook weg voor spoken terwijl ik koekjes eetquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar als jij dat spelletje vaak speelt dan ga je heus zo ineens een gun kopen en je school afknallen![]()
Slaat echt nergens op. Tis de verantwoordelijkheid van de ouders om het verschil tussen fictie (en of dat dan film, serie, boek, of game is) en werkelijkheid uit te leggen als kinderen te jong zijn dat te snappen. maar als je 16+ bent moet je toch wel begrijpen dat het een spel is
Kunnen we boek-poolen? Dat als jij ze uit heb, ik ze mag lezenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Doe je mee met onze lees- ende krabbelclub?
Heb je het hele topic niet gelezen, nee he?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kunnen we boek-poolen? Dat als jij ze uit heb, ik ze mag lezen
Slaap lekker Greys!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Hoi Tombola!
Altijd welkom hier hoor! Het gaat hier niet echt vaak over F&F, maar het is dan ook een slowchat, dus het gaat over van alles. Soms ook wel over dieren hoor![]()
Het gaat hier wel nogal snel, maar als je iets leest dat je leuk vindt dan spring je er gewoon in en voel je niet verplicht alles bij te houden en terug te lezen enzo. Gewoon gezellig meekleppen als je daar zin in hebt!
Nu ga ik echt onder de wol!
quote:
Hoi tf,quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slaap lekker Greys!
en ik weet wel dat de SC niet echt over flora en fauna hoeft te gaan, maar dit was wel heel iets anders
Ik duik ook zo t bed in, maar ik kon t niet laten even hier te kijken/reageren...
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hoi tf,
Alles hier bijhouden is niet te doen, ze prutten rustig 24 topics in een weekje vol, maarrre, welkom.
Truste allen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
aloha tombola
en hij liegt niet, het gaat echt retesnel
en ze zijn ook niet echt consistent qua onderwerp, dus als je 1 deeltje mist ben je de komende twee de weg kwijt
Oh meteen, die gaat de redding worden voor m'n slapeloze nachten!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou, wie wil dr nog meer bij de Leesclub de Natte Doos?
oh dat gevoel ken ikquote:Op woensdag 11 november 2009 00:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar hou ik van!
![]()
Ik ben zelf ook nogal van de hak-op-de-tak-kerig namelijk!
(vaak zelfs ook dat ik in mn hoofd al 3 takken verder ben, en niemand meer snapt waar ik het over heb, behalve heeeeeeel soms mn zusje, omdat die me al zo lang kent...)
Oh, ik weet wel zeker dat ik een bepaalde mate van concentratieproblemen heb...quote:Op woensdag 11 november 2009 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dat gevoel ken ik![]()
en op dit moment worden er tests gedaan of ik een concentratiestoornis heb
Yupsquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Leeskring De Natte Doos, voor al uw badliteratuur
Elies?
mensen met ad(h)d vertonen vaak symptomen van autisme, terwijl ze het niet hebbenquote:Op woensdag 11 november 2009 00:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik weet wel zeker dat ik een bepaalde mate van concentratieproblemen heb...
maar ik kan wel weer heel lang/rustig/geconcentreerd een boek lezen...![]()
ach, sommige mensen denken dat ik ADHD heb () en laatst hoorde ik zelfs iemand; jij hebt volgens mij een bepaald soort autisme...
Haha, ik laat me niks aanpraten hoor!quote:Op woensdag 11 november 2009 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mensen met ad(h)d vertonen vaak symptomen van autisme, terwijl ze het niet hebben
ik probeer je overigens niks aan te praten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |