Nou, dan weten we ook gelijk welke aantekeningen van jou zijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Alleen als ik met glitterpen mag schrijven![]()
Had ik jou al eens schattig genoemd?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Whihihiiiiiiiiiiihihi. Ik durf het bijna niet te typen
Alleen als het dan nog te lezen isquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Alleen als ik met glitterpen mag schrijven![]()
altijd op woensdag al1 moet ik meestal op do bijkomenquote:
Tuurlijk. De laatste keer dat ik die meuk las was ik 12 of zo. Toen las ik er een jaar lang 3 per dag die ik wegkaapte op rommelmarkten. Daarna nooit meer. Was een fase.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee man, allemaal duidelijk in een ander kleurtje schrijven.
Jij doet ook mee neem ik aan
Ai!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet praktiserend.![]()
[..]
Mijn wekker staat op 5:55. Mooie tijd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit als een debiel te hinniken van het lachen, maar ondertussen denk ik 'oeioeioeioei waar ben ik aan begonnen'
Die van mij ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ai!
Maar mijn wekker staat doordeweeks élke dag om 6.15, hoe vind je die?
Met je huis enzo, zeker? Voor mij wordt het echt een relax dagquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
altijd op woensdag al1 moet ik meestal op do bijkomenzo druk
Wat een bikkels zijn we ook, helaasquote:
Ah de mijne normaal ook iedere werkdagquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:10 schreef Enfermera het volgende:
Mijn wekker staat op 5:55. Mooie tijd![]()
![]()
Daar verbaasde ik me laatst al over.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:13 schreef MrSubtle het volgende:
6 uur word ik meestal vanzelf wakkerweekend of niet ... snif
De schrijver had ook geen enkele schaamte en de supermarkt die het verkoopt ook niet. dus........ kom maar opquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit als een debiel te hinniken van het lachen, maar ondertussen denk ik 'oeioeioeioei waar ben ik aan begonnen'
Zoiets gaat het hier ook worden alleen dan met windows voor Photoshop......quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
*draait hier al tiijdje gelukkig ubuntu![]()
*heeft stiekem nog windows op een partitie voor games
Gatver. Dat is helemaal niks. Ik werk onregelmatig, dit is hoe laat ik op moet voor een dagdienst. Nadeel is ook nog eens dat ik een endje moet reizen, maar over een jaartje is dat hopelijk anders.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ai!
Maar mijn wekker staat doordeweeks élke dag om 6.15, hoe vind je die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 81% gewijzigd door Greys op 10-11-2009 23:54:56 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee normaal ook wel, iets met schoonmaken, boodschappen enz enzquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met je huis enzo, zeker? Voor mij wordt het echt een relax dag
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Oke... komt ie dan, pron-Bouquetreeks-styleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
ik heb hier photoshop cs2 op linux draaien hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Zoiets gaat het hier ook worden alleen dan met windows voor Photoshop......
Maar goed pc is dan wel sneller met interneppen en draait stabieler en ach wat doe ik nou met het ding.
Bouquet reeksen count me in
Oke... komt ie dan, pron-Bouquetreeks-styleHoe verder het verhaaltje voor het slapen gaan gaat hoe meer typfouten....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Oke... komt ie dan, pron-Bouquetreeks-styleJa WAAR dan? Tjonge wat onspecifiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neusgaten? oren? waar gaat het nou over?
Hier kun je toch niks mee?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Oke... komt ie dan, pron-Bouquetreeks-styleZo even rauw uit een boek gedenderd denk ik ehh no thanxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Doe eens een minder kuis stukje dan, want ik vond dit al best naar pr0n neigenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
En dit was dan nog een van de meest kuise stukjes![]()
Hoe hebbie dat gedaan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb hier photoshop cs2 op linux draaien hoor
Oh echt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:19 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoe verder het verhaaltje voor het slapen gaan gaat hoe meer typfouten....![]()
Oke... komt ie dan, pron-Bouquetreeks-styleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
🐙
Ja, ieuw!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:20 schreef Nonneke het volgende:
Die Karen![]()
Ze mag hem wel een potje handcreme geven als zn handen zo raspen
Uhm nee niet echt nee. Hoe heter het verhaal hoe fouter je typfouten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik lag op de bank, boekje is nogal dik (3-in-1) half geklemd onder mijn netbookje het stukje over te typen. Ging niet al te best dus?
Ja dat is echt TYPISCH zo'n bouquetreekszin!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:19 schreef Goodbye het volgende:
HIhihihihihiihhiiiihihihi![]()
![]()
![]()
. De omgeving vervaagde in een regenboog van kleuren terwijl de ene ervaring na de andere haar overspoelde (whoehoehoeeeee ).
Dat durf ik ECHT nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doe eens een minder kuis stukje dan, want ik vond dit al best naar pr0n neigen
Om te voorkomen dat ze boven kinderooghoogte in het schap worden geproptquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is echt TYPISCH zo'n bouquetreekszin!
Dat ze halverwege de geilerij denken 'laten we er even iets quasi-poëtisch tussen gooien'
klikkiequote:
Het is dat ik mijn verzameling hier niet hem liggen maar anders.....quote:
Marinierquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
ja echt, wtf is dat met het raspen?
Issie bouwvakker ofzo?
Hahahahaha, niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |