Daar denkt iedereen aan bij mijn naam, vrees ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice![]()
Hello Goodbye!(hahaha doet me denken aan het Beatles nummer
)
Ik denk het ook, want ik ben morgen vrijquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:06 schreef Enfermera het volgende:
Ik wil een wedje leggen: wedden dat ik morgen het vroegste op moet?
WTF, een wilde egel dan zekerquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
... Hij streelde haar rug met lange, trage liefkozingen, alsof hij een wild diertje wilde sussen (whoehoehoeeee).
Oke, wacht, nu even een echt fout stukje opzoeken, momentje...
Ik counter dat met:quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:06 schreef Enfermera het volgende:
Ik wil een wedje leggen: wedden dat ik morgen het vroegste op moet?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Je moet dr een op de post doen en dat iedereen m dan mag lezen en dat we dr dan aantekeningen in maken en dat je m dan op t eind weer terug krijgt
hihihihihi, een wild diertjequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
... Hij streelde haar rug met lange, trage liefkozingen, alsof hij een wild diertje wilde sussen (whoehoehoeeee).
Oh god, waar begin ik aanquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Nee man, allemaal duidelijk in een ander kleurtje schrijven.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]En dat je dan moet raden wie de vorige was en zo, aan de hand van de soort commentaren
Zit je te blozen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Whihihiiiiiiiiiiihihi. Ik durf het bijna niet te typen
Me tooquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk het ook, want ik ben morgen vrij
Goed geregeldquote:
Alleen als ik met glitterpen mag schrijvenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Non wil ook wel meedoen geloof ik![]()
Greys, gewoon typen![]()
Tuurlijk mag dat wel, doe maar in een spoiler andersquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Hé maar even serieus he, ik denk niet eens dat dit soort posts mogen hier![]()
Het is pure pron
Niet praktiserend.quote:
Mijn wekker staat op 5:55. Mooie tijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik counter dat met:
wedden dat jij eerder op moet maar dat ik eerder wakker ben?
DO ITquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Het is pure pron
Ik zit als een debiel te hinniken van het lachen, maar ondertussen denk ik 'oeioeioeioei waar ben ik aan begonnen'quote:
Dan halen Elies of Senes ze na het aandachtig doorlezen maar weer wegquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Het is pure pron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |