1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Verhalen die wacko fans verzinnen, dr is een hele bieb met X-Files fan fic onlinequote:
Wat is SPN????quote:
Uiteraard, wees welkom!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:45 schreef Enfermera het volgende:
Nouja zeg, kom ik nu pas achter dit kippenhok?! I'm inIf it's okay with you guys
MW2 is epic, RC 1 nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zal je leren rc1 te dissen, tsssss
quote:
Thanksquote:
We gaan het dus NIET over mannen hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Thanks
Ik zit Ocean's Eleven te kijken. Heerlijke mannen.![]()
quote:
Niet veel dusquote:
Ik zat op de vunzige details te wachen, eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:45 schreef Enfermera het volgende:
Nouja zeg, kom ik nu pas achter dit kippenhok?! I'm inIf it's okay with you guys
Oh.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We gaan het dus NIET over mannen hebben
Ik heb heul geen vunzige details.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zat op de vunzige details te wachen, eigenlijk
Is dat zo? Hoe komt ze daar aan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen vunzige details.
Je moeder zit in vieze boekjes te neuzen
Zal ik een stukje voorlezen uit mijn bouquetreeks-vodje?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zat op de vunzige details te wachen, eigenlijk
RESULTSquote:
Ohhh, durf je die te kopen? Met 'intiem' op de voorkant enzo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik een stukje voorlezen uit mijn bouquetreeks-vodje?![]()
Hoewel, het is nog geen half twaalf he?
ik hoopte zo dat je het niet zou proberenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
RESULTS
Rollercoaster Tycoon VS. Modern Warfare
Rollercoaster Tycoon 1,470,000 (view)
Modern Warfare 40,200,000 (view)
![]()
![]()
![]()
RC1 staat bv. ook voor Release Candidate in software ontwikkeling, vandaar alle hits op de afkortingen
Ik zal Qwea ff PM'en over een stoelgang-update, een update over hoe het met de onthouding / anticonceptie gaat, en of de XL condooms pasten bij MM en hoe de ervaring was.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhh, durf je die te kopen? Met 'intiem' op de voorkant enzo?En het is al half twaalf. Ergens op de wereld
Ja hoor, ik gooi ze zo op de lopende band bij de kassa.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhh, durf je die te kopen? Met 'intiem' op de voorkant enzo?En het is al half twaalf. Ergens op de wereld
Je gaat toch niet al slapen he?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zal Qwea ff PM'en over een stoelgang-update, een update over hoe het met de onthouding / anticonceptie gaat, en of de XL condooms pasten bij MM en hoe de ervaring was.
Veel plezier, ik ben weg
kthxbai
Haha, thanks!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
Enfermera, ik heb even gekeken wat voor vlees we in de kuiphet kippenhok er bij hebben gekregen, maar ik moest wéér lachen om 'Well would you look at that, the paper towels have been fighting again' terwijl ik hem al een paar keer eerder gezien had![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt beter![]()
Doe es wat voorbeelden.
Nee ik ga niet slapen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat toch niet al slapen he?
Of heb je *wink wink* visite *wink wink*
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha, thanks!I
icanhascheezburger.com
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Of zoiets?
[ afbeelding ]
En dan ben ik niet eens lesbisch.![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zal Qwea ff PM'en over een stoelgang-update, een update over hoe het met de onthouding / anticonceptie gaat, en of de XL condooms pasten bij MM en hoe de ervaring was.
Veel plezier, ik ben weg
kthxbai
ZEG HET HEM SUBTIELTJE, ZEG DAT MW2 RC1 OWNEDquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:57 schreef MrSubtle het volgende:
Modern Warfare 2... hee, de avond is plots voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |