Hehe, ik durf wel hoor! Met een rode of paarse kaft dus.. Ik ga morgen kijken!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Als er een paar mensen eentje kopen dan hebben we er genoeg hoor, niet iedereen hoeft er eentje te halen. Niet iedereen durft er ook eentje te kopen denk ik
http://www.large-online.nl/bin/shop.php?prog=shop&tc=PULLDOWN_00FUNBABY&funktion=LISTGROUP&nurrub=1&rubrik=FUNS_00FUNBABY&titel=Babystuff&mid=890&list_sort=gd&filter=category_id:24quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:48 schreef Bamba het volgende:
Oooh en ik heb vandaag zo'n onwijs gaaf t-shirt voor Robin gekocht! Eentje van Kiss. Het is ongeveerd deze, maar dan in het zwart en een andere foto van Kiss:
[ afbeelding ]
Mijn stoere Rocker
Haar naam was Sarah..die titel ken ik ergens van...Waar gaat 'ie over? Ik lees vooral Jill Mansell, die vind ik erg prettig schrijven! En de Twilight reeks vind ik ergquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben op dit moment nog bezig in een boek van Karin Slaughter en ik heb 'Haar naam was Sarah' nog liggen. Maar zo'n bouquetreeksje kan ik wel even tussendoor proppen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hehe, ik durf wel hoor! Met een rode of paarse kaft dus.. Ik ga morgen kijken!!
Er moet dus INTIEM op staan in het witte vakje linksbovenquote:
Tenzij ze bij ons ik bij de super liggen moet ik ervoor naar het centrum en dat laat ik nu evenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Als er een paar mensen eentje kopen dan hebben we er genoeg hoor, niet iedereen hoeft er eentje te halen. Niet iedereen durft er ook eentje te kopen denk ik
Whahahaha, die muisaanwijzerquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.large-online.nl/bin/shop.php?prog=shop&tc=PULLDOWN_00FUNBABY&funktion=LISTGROUP&nurrub=1&rubrik=FUNS_00FUNBABY&titel=Babystuff&mid=890&list_sort=gd&filter=category_id:24
Dat soort shit moet mijn kind dragen
van bol.com:quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haar naam was Sarah..die titel ken ik ergens van...Waar gaat 'ie over? Ik lees vooral Jill Mansell, die vind ik erg prettig schrijven! En de Twilight reeks vind ik erg
Ik stuur de mijne wel als eerste naar jou!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Gaaf shirtje!
Waar koop ik zo een boekje????
Ik kan Haruki Murakami wel even aan de kant leggen hoor![]()
Of nee, ik wacht wel ff op een beschreven exemplaar, ik heb guidelines nodig denk ik, voor mn eerste keer
Whehehequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben ze hier in het durp bij de Super de Boerquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tenzij ze bij ons ik bij de super liggen moet ik ervoor naar het centrum en dat laat ik nu even
ik denk dat dat jongetje blij is dat hij na 60 jaar uit die kast magquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
van bol.com:
In de nacht van 16 juli 1942 wordt de 10-jarige Sarah met haar ouders opgepakt en naar het Velodrome d'Hiver in Parijs gebracht. Zij heeft ongezien haar kleine broertje in een kast verstopt en belooft hem later te bevrijden, maar Sarah wordt weggevoerd en ziet hem nooit meer terug. Zestig jaar later moet een Amerikaanse journaliste in Parijs een artikel schrijven over die gebeurtenis. Zij zoekt in archieven naar de ware toedracht en ontdekt een geheim van haar schoonfamilie. Ondanks het advies zich daar niet mee te bemoeien, probeert de journaliste het spoor van Sarah te volgen. De twee verhaallijnen worden beurtelings beschreven en vooral de ervaringen van Sarah geven de lezer een onthutsend beeld van de wreedheden rondom de deportatie. Een prachtig verteld en vertaald, aangrijpend verhaal met een dramatische ontknoping.
Ja, zie je wel. Die wilde ik bestellen bij Eci, maar had al een paar boeken besteld. Die staat hoog op m'n verlanglijstje! Dan wacht ik even op jouw review of 'ie de moeite waard is!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
van bol.com:
In de nacht van 16 juli 1942 wordt de 10-jarige Sarah met haar ouders opgepakt en naar het Velodrome d'Hiver in Parijs gebracht. Zij heeft ongezien haar kleine broertje in een kast verstopt en belooft hem later te bevrijden, maar Sarah wordt weggevoerd en ziet hem nooit meer terug. Zestig jaar later moet een Amerikaanse journaliste in Parijs een artikel schrijven over die gebeurtenis. Zij zoekt in archieven naar de ware toedracht en ontdekt een geheim van haar schoonfamilie. Ondanks het advies zich daar niet mee te bemoeien, probeert de journaliste het spoor van Sarah te volgen. De twee verhaallijnen worden beurtelings beschreven en vooral de ervaringen van Sarah geven de lezer een onthutsend beeld van de wreedheden rondom de deportatie. Een prachtig verteld en vertaald, aangrijpend verhaal met een dramatische ontknoping.
Ik wacht gedudlig afquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik stuur de mijne wel als eerste naar jou!
Met highlights!
[..]
Whehehe
zullen we dan afspreken dat zowiezo ik er 1 ga halen? En jij hebt er al eentje, dan hebben we nog 1 iemand nodig om er 1 te gaan halen? Welke titel had jij nou al? Niet dat ik die morgen koopquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben ze hier in het durp bij de Super de Boer
Maar als we er drie ofzo in omloop hebben is het prima hoor
Nee, ben gisteren helemaal niet op de laptop geweest, had een zware migraine aanval, dus lag om 8 uur 's avonds platquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh Bamba, had je nog X-Files bloopers gekeken???
Of zal ik dr ff een paar leuke voor je zoeken?
Ik heb alleen van die drie-in-één dingen, maar die zijn te dik om te versturen, dan moet het per pakketpost en dat is een beetje teveel van het goede voor ons allemaalquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
zullen we dan afspreken dat zowiezo ik er 1 ga halen? En jij hebt er al eentje, dan hebben we nog 1 iemand nodig om er 1 te gaan halen? Welke titel had jij nou al? Niet dat ik die morgen koop
Da's waar en het is nou ook weer niet zo dat ze heul duur zijn. Haha, heb er nu al zin in!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb alleen van die drie-in-één dingen, maar die zijn te dik om te versturen, dan moet het per pakketpost en dat is een beetje teveel van het goede voor ons allemaalDus ik koop morgen ook een nieuwe!
En zelfs als we dezelfde hebben, dan is het nog geen ramp, want er staan zat mensen op onze leesclublijst.
Modern Warcraft 2quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga ook zo plat, als de MW2 installatie klaar is. Ik ga maar niet meer spelen denk ik, dan kan ik me morgen ziekmelden![]()
![]()
Maar ik heb pas donderdagavond weer tijd om 'm te proberenAaagh damn social life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |