abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74589112
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Als er een paar mensen eentje kopen dan hebben we er genoeg hoor, niet iedereen hoeft er eentje te halen. Niet iedereen durft er ook eentje te kopen denk ik
Hehe, ik durf wel hoor! Met een rode of paarse kaft dus.. Ik ga morgen kijken!!
And so the lion fell in love with the lamb
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:49:33 #227
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_74589135
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_74589166
Ik ben op dit moment nog bezig in een boek van Karin Slaughter en ik heb 'Haar naam was Sarah' nog liggen. Maar zo'n bouquetreeksje kan ik wel even tussendoor proppen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_74589219
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:48 schreef Bamba het volgende:
Oooh en ik heb vandaag zo'n onwijs gaaf t-shirt voor Robin gekocht! Eentje van Kiss . Het is ongeveerd deze, maar dan in het zwart en een andere foto van Kiss:

[ afbeelding ]
Mijn stoere Rocker
http://www.large-online.nl/bin/shop.php?prog=shop&tc=PULLDOWN_00FUNBABY&funktion=LISTGROUP&nurrub=1&rubrik=FUNS_00FUNBABY&titel=Babystuff&mid=890&list_sort=gd&filter=category_id:24

Dat soort shit moet mijn kind dragen
pi_74589230
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben op dit moment nog bezig in een boek van Karin Slaughter en ik heb 'Haar naam was Sarah' nog liggen. Maar zo'n bouquetreeksje kan ik wel even tussendoor proppen
Haar naam was Sarah..die titel ken ik ergens van...Waar gaat 'ie over? Ik lees vooral Jill Mansell, die vind ik erg prettig schrijven! En de Twilight reeks vind ik erg
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:53:21 #231
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74589279
Gaaf shirtje!
Waar koop ik zo een boekje????
Ik kan Haruki Murakami wel even aan de kant leggen hoor
Of nee, ik wacht wel ff op een beschreven exemplaar, ik heb guidelines nodig denk ik, voor mn eerste keer
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74589286

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 november 2009 @ 22:53:32 #233
163650 Greys
pi_74589287
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:48 schreef Bamba het volgende:

[..]

Hehe, ik durf wel hoor! Met een rode of paarse kaft dus.. Ik ga morgen kijken!!
quote:
Er moet dus INTIEM op staan in het witte vakje linksboven

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 11-11-2009 00:03:43 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74589297
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Als er een paar mensen eentje kopen dan hebben we er genoeg hoor, niet iedereen hoeft er eentje te halen. Niet iedereen durft er ook eentje te kopen denk ik
Tenzij ze bij ons ik bij de super liggen moet ik ervoor naar het centrum en dat laat ik nu even
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_74589310
quote:
Whahahaha, die muisaanwijzer

Maar ik vind stoere kleding heel gaaf voor kids!
pi_74589315
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:52 schreef Bamba het volgende:

[..]

Haar naam was Sarah..die titel ken ik ergens van...Waar gaat 'ie over? Ik lees vooral Jill Mansell, die vind ik erg prettig schrijven! En de Twilight reeks vind ik erg
van bol.com:

In de nacht van 16 juli 1942 wordt de 10-jarige Sarah met haar ouders opgepakt en naar het Velodrome d'Hiver in Parijs gebracht. Zij heeft ongezien haar kleine broertje in een kast verstopt en belooft hem later te bevrijden, maar Sarah wordt weggevoerd en ziet hem nooit meer terug. Zestig jaar later moet een Amerikaanse journaliste in Parijs een artikel schrijven over die gebeurtenis. Zij zoekt in archieven naar de ware toedracht en ontdekt een geheim van haar schoonfamilie. Ondanks het advies zich daar niet mee te bemoeien, probeert de journaliste het spoor van Sarah te volgen. De twee verhaallijnen worden beurtelings beschreven en vooral de ervaringen van Sarah geven de lezer een onthutsend beeld van de wreedheden rondom de deportatie. Een prachtig verteld en vertaald, aangrijpend verhaal met een dramatische ontknoping.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 november 2009 @ 22:54:31 #237
163650 Greys
pi_74589327
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Gaaf shirtje!
Waar koop ik zo een boekje????
Ik kan Haruki Murakami wel even aan de kant leggen hoor
Of nee, ik wacht wel ff op een beschreven exemplaar, ik heb guidelines nodig denk ik, voor mn eerste keer
Ik stuur de mijne wel als eerste naar jou!
Met highlights!
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehe
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 november 2009 @ 22:55:34 #238
163650 Greys
pi_74589370
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Tenzij ze bij ons ik bij de super liggen moet ik ervoor naar het centrum en dat laat ik nu even
Ze hebben ze hier in het durp bij de Super de Boer
Maar als we er drie ofzo in omloop hebben is het prima hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Designer dinsdag 10 november 2009 @ 22:56:47 #239
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_74589414
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

van bol.com:

In de nacht van 16 juli 1942 wordt de 10-jarige Sarah met haar ouders opgepakt en naar het Velodrome d'Hiver in Parijs gebracht. Zij heeft ongezien haar kleine broertje in een kast verstopt en belooft hem later te bevrijden, maar Sarah wordt weggevoerd en ziet hem nooit meer terug. Zestig jaar later moet een Amerikaanse journaliste in Parijs een artikel schrijven over die gebeurtenis. Zij zoekt in archieven naar de ware toedracht en ontdekt een geheim van haar schoonfamilie. Ondanks het advies zich daar niet mee te bemoeien, probeert de journaliste het spoor van Sarah te volgen. De twee verhaallijnen worden beurtelings beschreven en vooral de ervaringen van Sarah geven de lezer een onthutsend beeld van de wreedheden rondom de deportatie. Een prachtig verteld en vertaald, aangrijpend verhaal met een dramatische ontknoping.
ik denk dat dat jongetje blij is dat hij na 60 jaar uit die kast mag
🐙
pi_74589454
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

van bol.com:

Ja, zie je wel. Die wilde ik bestellen bij Eci, maar had al een paar boeken besteld. Die staat hoog op m'n verlanglijstje! Dan wacht ik even op jouw review of 'ie de moeite waard is!!
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:58:37 #241
176471 oh-oh
pi_74589492
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik stuur de mijne wel als eerste naar jou!
Met highlights!
[..]

Whehehe
Ik wacht gedudlig af
Ik zal vrijdag es kijken bij de Super of ze die hier ook hebben, dan neem ik dr mss wel een mee.
Mss moet wel even iedereen gillen welke titel ze hebben?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74589512
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze hebben ze hier in het durp bij de Super de Boer
Maar als we er drie ofzo in omloop hebben is het prima hoor
zullen we dan afspreken dat zowiezo ik er 1 ga halen? En jij hebt er al eentje, dan hebben we nog 1 iemand nodig om er 1 te gaan halen? Welke titel had jij nou al? Niet dat ik die morgen koop
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:00:16 #243
176471 oh-oh
pi_74589584
Oh Bamba, had je nog X-Files bloopers gekeken???
Of zal ik dr ff een paar leuke voor je zoeken?
( Groucho Marx )
pi_74589662
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh Bamba, had je nog X-Files bloopers gekeken???
Of zal ik dr ff een paar leuke voor je zoeken?
Nee, ben gisteren helemaal niet op de laptop geweest, had een zware migraine aanval, dus lag om 8 uur 's avonds plat . Ik zal morgen wel eens kijken, want zo maar weer naar bed. Ik ben al een paar weken chronisch moe en ik heb zo'n idee dat het met de SC te maken heeft .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 november 2009 @ 23:02:32 #245
163650 Greys
pi_74589681
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:58 schreef Bamba het volgende:

[..]

zullen we dan afspreken dat zowiezo ik er 1 ga halen? En jij hebt er al eentje, dan hebben we nog 1 iemand nodig om er 1 te gaan halen? Welke titel had jij nou al? Niet dat ik die morgen koop
Ik heb alleen van die drie-in-één dingen, maar die zijn te dik om te versturen, dan moet het per pakketpost en dat is een beetje teveel van het goede voor ons allemaal Dus ik koop morgen ook een nieuwe!
En zelfs als we dezelfde hebben, dan is het nog geen ramp, want er staan zat mensen op onze leesclublijst.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74589778
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb alleen van die drie-in-één dingen, maar die zijn te dik om te versturen, dan moet het per pakketpost en dat is een beetje teveel van het goede voor ons allemaal Dus ik koop morgen ook een nieuwe!
En zelfs als we dezelfde hebben, dan is het nog geen ramp, want er staan zat mensen op onze leesclublijst.
Da's waar en het is nou ook weer niet zo dat ze heul duur zijn. Haha, heb er nu al zin in!!
  Designer dinsdag 10 november 2009 @ 23:05:07 #247
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_74589796
en nu ter compensatie even wat mannelijks
🐙
pi_74589799
Ik ga ook zo plat, als de MW2 installatie klaar is. Ik ga maar niet meer spelen denk ik, dan kan ik me morgen ziekmelden

Maar ik heb pas donderdagavond weer tijd om 'm te proberen Aaagh damn social life
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:06:36 #249
176471 oh-oh
pi_74589848
Oh iets mannelijks....
Ik klik maar niet dus, ik ga de honden uitlaten en slapen denk ik
( Groucho Marx )
pi_74589857
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga ook zo plat, als de MW2 installatie klaar is. Ik ga maar niet meer spelen denk ik, dan kan ik me morgen ziekmelden

Maar ik heb pas donderdagavond weer tijd om 'm te proberen Aaagh damn social life
Modern Warcraft 2 . Vriendlief hier stond te springen toen 'ie thuis kwam, want hij was eindelijk binnen...Hij speelt 'm op Xbox 360...En ik heb vandaag lekker Lips, number one hits gekocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')