Foei!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehe dat worden weer een aantal potentiele leventjes die zo voor nop in een konijnenhanddoekje worden geschoten![]()
Ik doe ook meequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Te dik. Hihihihi.
Sorry![]()
Ja, goed plan. Doe maar een dunnetjeAnders ben ik bang dat er alleen bij het eerste hoofdstuk aantekeningen staan van mij
ermaquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:37 schreef Goodbye het volgende:
Trusten Enfermera (daar moeten we nog even een afkorting voor verzinnen!)
Jawel, twee, maar die zijn nogal suf. Dat zijn de gekuiste versies van de Bouquetreeksjes.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Slaap lekker allemaal!
Greys, heb je geen dunnetje liggen nog???
Jij bent de expert, we all depend on your thorough knowledgequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, twee, maar die zijn nogal suf. Dat zijn de gekuiste versies van de Bouquetreeksjes.
Willen we die wel? Of zal ik er morgen maar eentje kopen waar we ook nog rode oren van krijgen?
Suf? Néh, daar kan je helemaal geen commentaar bijschrijven dus!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, twee, maar die zijn nogal suf. Dat zijn de gekuiste versies van de Bouquetreeksjes.
Willen we die wel? Of zal ik er morgen maar eentje kopen waar we ook nog rode oren van krijgen?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent de expert, we all depend on your thorough knowledge
die vent is zo;n droogkloot, prachtig altijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:42 schreef Barbaaf het volgende:
Nu op discovery: Mike Row in een spinnenboerderij
ik heb er vast nog wel ergens een liggenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:43 schreef oh-oh het volgende:
Eigenlijk moet gewoon iedereen dr een kopen en dan gewoon kriskras gaan doorsturen, dan hebben we allemaal altijd iets te lezen
Dat kan ook jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:43 schreef oh-oh het volgende:
Eigenlijk moet gewoon iedereen dr een kopen en dan gewoon kriskras gaan doorsturen, dan hebben we allemaal altijd iets te lezen
Ik vind het goed hoor! Ik ga d'r morgen wel eentje kopen! Als het goed is heb ik vanavond m'n nieuwe boek van Jill Mansell uit, dus dan kan ik morgen beginnen met een pen in aanslagquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ook ja
Of niet iedereen, gewoon iemand die dat wil.
En dan voor op de 1e lege blz wel je naam zetten en de kleur pen
Ik ga er morgen in elk geval eentje kopen en morgenavond meteen bekladden en lezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |