quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dragon Age: Origins is trouwens een masterlijk spel.
Gefeli!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dit is mijn 60ste topic dat ik geopend heb in de Stage SC
quote:
Dat bedoel ik.quote:En dat hij beter is dan de vorige is niet zo'n prestatie hè.
L.no!quote:
quote:I don't know what the four nines are, but I'm sure the ace is pretty high
quote:
Om hem nou geweldig te noemen gaat wat ver, maar het was zeker een leuke film die lekker wegkijktquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een geweldige film is dit, jammer van die twee mindere vervolgen.
Wat vind jij dan een geweldige film?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om hem nou geweldig te noemen gaat wat ver, maar het was zeker een leuke film die lekker wegkijkt.
inderdaad.quote:
Moet je even aan L.no mijn lijstje vragen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een geweldige film?
Moet ik zijn lijstje laten zien ( ik heb het wel niet op deze pc, maar die van de huiskamer)?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een geweldige film?
Haha.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je even aan L.no mijn lijstje vragen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Moet ik zijn lijstje laten zien ( ik heb het wel niet op deze pc, maar die van de huiskamer)?
Lien, bij dezen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je even aan L.no mijn lijstje vragen.
Nee, kijk gewoon gezellig met mij mee mét de reclames. Zo heb ik het gevoel dat ik samen met iemand een film kijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad.![]()
Ik had ook de DVD op kunnen zetten.
Ja. Is dat gek dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:04 schreef Peet12 het volgende:
[..]
Maar je wist wel dat ik gebanned was....
Staat in het topic waar ze dat vermelden wie en waarom je banned bent.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:04 schreef Peet12 het volgende:
[..]
Maar je wist wel dat ik gebanned was....
Ik zie dat je into the wild er netjes bij hebt gezetquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:04 schreef L.no het volgende:
Films dat je ze gezien moet hebben, in willekeurige volgorde:
V for Vendetta - Klassieker, geweldig goede film.
Sin City - Moet je kunnen waarderen maar ik vond 'm erg goed.
The Departed -
Memento - Geweldig, origineel, superfilm
Requiem For A Dream - Omdat drugs are bad mkay.
Pulp Fiction - Natuurlijk
Unbreakable - Omdat feelgood ofzo.
Goodfellas - Omdat klassieker
Fight club - Natuurlijk
Cidade de Deus - Aangrijpende film, must see
Into the wild
Eervolle vermeldingen:
A clockwork orange
An American crime
Changeling (stiekem wel )
Redbelt
Se7en
Reservoir Dogs
Leon The Professional
Street Kings
Taken (misschien een doorzichtig verhaal maar kijkt wel lekker weg)
The Bank Job
The Hurt Locker (1 van de betere moderne oorlogsfilms)
Juno
In Bruges (soms wat langdradig)
Good Will Hunting
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie dat je into the wild er netjes bij hebt gezet.
Ja hoorquote:
Die heb ik dus al een keer gedownload maar nooit gekekenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie zn kloon ben je dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:02 schreef Peet12 het volgende:
Ja, waarvoor was ik eigenlijk gebanned?
Nooit interesse in dat soort sport gehad. Is het toch wel waard denk je?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
Touching the void mag er ook wel bij (bij eervolle vermeldingen, een echte film is 't niet), maar dan moet je wel geïnteresseerd zijn in klimsport.
http://en.wikipedia.org/wiki/Touching_the_Void
jup, ook wel. Vanmiddag een flinke hoofdpijn, lekker geslapen en het is weer gefixed.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die heb ik dus al een keer gedownload maar nooit gekekenIs dus wel de moeite waard?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Nooit interesse in dat soort sport gehad. Is het toch wel waard denk je?
Ik heb ook geen zin om de DVD te zoeken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, kijk gewoon gezellig met mij mee mét de reclames. Zo heb ik het gevoel dat ik samen met iemand een film kijk.
The Bank Job zeer goede film is dat ook.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Luctorquote:
Ze zijn wat trager daar zoquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:56 schreef jna het volgende:
Bol.com wat een falers![]()
Ik annuleer die fucking bestelling, paar uur later mailtje: Uw bestelling is verzonden
Op de middelbare school zat ik bij iemand in de klas en die heette Martijn.. iedereen noemde hem altijd Tinus en dan werd 'ie boos en wij maar lachen danquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op de middelbare school zat ik bij iemand in de klas en die heette Martijn.. iedereen noemde hem altijd Tinus en dan werd 'ie boos en wij maar lachen dan.
Ok, einde mededeling.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Luctor
Ik dacht na het trainen, zal het downloaden wel gevorderd zijn.. niet dus
Dat heeft mn vader een keer met vodafone gehad met een telefoonquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
Bol.com.
Eén keer een sjieke koptelefoon besteld. Betaald met creditcard, ging allemaal prima. Volgende dag een mailtje dat de bestelling verstuurd was en nog een dag later had ik 't ding in huis.
Wat gebeurt er een week (of 2, of.. nouja, iig.. een tijdje later dus) later? Krijg ik ineens nog een mailtje met de mededeling dat m'n bestelling verzonden is. Ik like: no shit sherlock![]()
.
Maar een dag later stond de postbode voor de deur met - je raadt 't al - nóg een koptelefoon.
Nu is het lekker spannend.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin om de DVD te zoeken.![]()
Dus ik blijf wel gezellig met jou kijken.![]()
4%quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Op hoeveel zit ie nu dan?
quote:
Jup.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het leukste deel is voorbij.
En nu helemaal klaar.quote:
ja, vind ik ook.quote:Fijn om met jou een film te kijken zeg.
Je poste er net tussen... was eigenlijk een vraag aan L.no en Luctor welke film ze kekenquote:
Ik ben het vergeten, maar lieten ze in het volgende deel zien wat er gebeurde bij het volgen bij het eind?quote:
Jup.quote:ja, vind ik ook.Moeten we vaker doen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je poste er net tussen... was eigenlijk een vraag aan L.no en Luctor welke film ze keken
quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten, maar lieten ze in het volgende deel zien wat er gebeurde bij het volgen bij het eind?
Die is vetquote:
Maar dan oefen ik altijd met de bandquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komende dinsdag komt Twelve.
In het einde werden ze gevolgd enzo...stomme cliffhanger.quote:
Link!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
Mwhehe mijn huis staat op streetview.. maar belangrijker nog, het flightforum staat op streetview.
oh dat ja. Zou kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:04 schreef L.no het volgende:
[..]
In het einde werden ze gevolgd enzo...stomme cliffhanger.
Ik zag idd in de reclame dat het volgende week komt.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich is dit wel een mooie tijd om naar bed te gaan. Maar ik ben nog helemaal niet moe of zo...
Ja, eigenlijk moet ik ook. Anders slaap ik morgen op mijn werk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:28 schreef L.no het volgende:
Jup, ik ga wel, anders heb ik er 's morgens er spijt van.
Ja, ik kan het nu ook nog niet... zo wel liggen, maar nog even wat films van Jeremy Clarkson kijken denk ik...quote:
Nja, dat, eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, ik kan altijd slapen.. maar vroeg naar bed gaan kan ik niet.
naar bed gaan is overratedquote:
Ik ben anders heel lief als ik slaap hoor.quote:
Ha! Idd.. altijd en overalquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, dat, eigenlijk.
Bus, bank, auto [met 150 km/h over de snelweg en het raam open], voorover op tafel, de wc, woonkamervloer, you name it.
Naar bed gaanquote:
Maar schatje, jij bent toch ook lie-hief als je niet slaaptquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben anders heel lief als ik slaap hoor.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Zijn ze weg?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, shi---quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Zijn ze weg?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar schatje, jij bent toch ook lie-hief als je niet slaapt![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Zijn ze weg?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee sorry! Ik hou al opquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean, Idz, wat zeggen jullie er van? volgend voorjaar ergens een keer naar Porsche Museum?
Deal.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean, Idz, wat zeggen jullie er van? volgend voorjaar ergens een keer naar Porsche Museum?
Vaarwelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 11-11-2009 00:48:11 ]Jawel, je keek.
Jammer. Ze was best leuk. Maar eigen schuld...quote:Op woensdag 11 november 2009 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
Waarschuwing: kan schokkend zijn.
Linkje: http://www.bestgore.com/r(...)ras-carcrash-photos/
Ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:29 schreef jna het volgende:
[..]
Jammer. Ze was best leuk. Maar eigen schuld...
en hij heeft toch wel tenminste 40 notes gekregen he?quote:
Dat zal hem leren!quote:
of tenminste zn verontschuldigingen aanbieden! De vlegel!quote:Op woensdag 11 november 2009 02:14 schreef Isdatzo het volgende:
Voor ieder plaatje dat hij daar postte zou hij 2 zweepslagen moeten krijgen.
Jij ook goedemorgen L.noquote:
Dankje.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij ook goedemorgen L.no
Veel plezier op school.
Hier wel, alleen heel raar geslapenquote:
Raar geslapen? Verklaar u nader?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier wel, alleen heel raar geslapen
Daar dan?
Grmbl!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Raar geslapen? Verklaar u nader?
Hier goed, druk aan het werk op mijn vrije dag
quote:
jnaquote:
Hoop het niet. Heb het koud, voel me brak..quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:09 schreef The_Dean het volgende:
High life with Dean-time.
Wat ben je kwijt?quote:
Be young, have fun, get yourself some Dean-time.quote:
Jawel. VBL stickers op je gitaarkofferquote:
had je ze binnen?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel. VBL stickers op je gitaarkoffer
Sure thing boss! Een op de gitaarkoffer geplakt, voor de rest nog even een mooie spamplek zoekenquote:
quote:
Nee idd, zaterdag is het hier partytime!quote:
Je bent toch gestopt met zoeken?quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bent toch gestopt met zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
top! Dankjequote:Op woensdag 11 november 2009 10:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sure thing boss! Een op de gitaarkoffer geplakt, voor de rest nog even een mooie spamplek zoeken
jaquote:
quote:
mijn vriendin er nog niet over gehoord eigenlijk. Ik wil dit jaar eigenlijk wel voor de hele week gaan. Dat moet ik toch een keer meemakenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee idd, zaterdag is het hier partytime!
quote:
Moet je echt doenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn vriendin er nog niet over gehoord eigenlijk. Ik wil dit jaar eigenlijk wel voor de hele week gaan. Dat moet ik toch een keer meemaken
12, 13, 14, 15, 16 en 17 februariquote:Op woensdag 11 november 2009 10:54 schreef The_Dean het volgende:
Ik zal ook al een paar jaar heen, maar hoor telkens te laat wanneer het is
is een stickertopic op het forum in de derde helftquote:Op woensdag 11 november 2009 10:54 schreef Messenga het volgende:
Stickers? WAAR?!??!! Dan doen we een banner op FOK!
Ik heb er ook wel echt weer zin in. Voor het eerst met vriendin die weet hoe je carnaval viert.. eens zien hoe dat isquote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je echt doenIk kan nu al niet meer wachten..
Waar ga je carnaval vieren dan? Is echt in elk dorp anders namelijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is een stickertopic op het forum in de derde helft
[..]
Ik heb er ook wel echt weer zin in. Voor het eerst met vriendin die weet hoe je carnaval viert.. eens zien hoe dat is
kruikenstad.. Daar ben ik 2 jaar terug ook al een keer geweest en daarvoor zat ik meestal in breda.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waar ga je carnaval vieren dan? Is echt in elk dorp anders namelijk.
Geen idee hoe het daar isquote:Op woensdag 11 november 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kruikenstad.. Daar ben ik 2 jaar terug ook al een keer geweest en daarvoor zat ik meestal in breda.
mja.. zal vast gezellig zijn. die paar losse daagjes waren in ieder geval leuk. Carnaval is sowieso leukquote:Op woensdag 11 november 2009 11:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het daar isIk vier altijd carnaval hier in t dorp.
quote:
Ja ik ben amper thuis die dagen met carnavalquote:Op woensdag 11 november 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. zal vast gezellig zijn. die paar losse daagjes waren in ieder geval leuk. Carnaval is sowieso leuk
Dat dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:40 schreef jna het volgende:
Hoppa, weer de hele layout verneukt door zo'n kutporsche
Ist wat?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:15 schreef jna het volgende:
Zo, flink stuk opgeschoten met het verloren symbool vandaag.
Ben nu bij pagina 100 en ze zitten nog steeds op de eerste locatie. Maar zoals het er nu naar uit ziet wordt het wel spannend.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ist wat?Zat te twijfelen om als cadeau te geven aan iemand.
En?? Ik heb hem al thuis liggen maar ben nu bezig in "Mannen die vrouwen haten" en wil er daarna aan beginnen.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:15 schreef jna het volgende:
Zo, flink stuk opgeschoten met het verloren symbool vandaag.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ben nu bij pagina 100 en ze zitten nog steeds op de eerste locatie. Maar zoals het er nu naar uit ziet wordt het wel spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef The_Dean het volgende:
Poe poe.Nee Winnie komt er niet in voor. Ook geen andere beren trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Heb je "Mannen die vrouwen haten" al gelezen? Anders moet je die ook eens lezen, ben nu halverwege en is nu alquote:Op woensdag 11 november 2009 12:22 schreef jna het volgende:
Oh en de 2 hoofdpersonen hebben elkaar ook nog niet ontmoet. Met andere woorden: het moet nog beginnen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:25 schreef jna het volgende:
[..]
Nee Winnie komt er niet in voor. Ook geen andere beren trouwens
Stieg Larssonquote:Op woensdag 11 november 2009 12:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb je "Mannen die vrouwen haten" al gelezen? Anders moet je die ook eens lezen, ben nu halverwege en is nu alDaar hebben de 2 hoofdpersonen elkaar ook nog niet ontmoet maar zijn ze al wel met elkaar gelinkt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stieg Larsson![]()
Helaas bevestigt hij weer mijn theorie... Na je dood lever je altijd meer op.... helaas profiteer jij er zelf ook niet meer van![]()
Ongeveer 10 SEK is 1 euroquote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en deel 4 is half geschreven door hem en half door zn toenmalige vriendin/vrouw toch? Ik vind deel 1 tot nu toe al erg goed. Enige jammere is dat ze overal kronen gebruikt worden dus geen idee of ze het over veel geld hebben op sommige momenten..
Dat zijn Deense kronen...quote:
Handig om te wetenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ongeveer 10 SEK is 1 euro
Trouwens aangezien Larsson en zijn vriendin.. nooit getrouwd waren en zij niet in zijn testament stond. Ging alles naar zijn broer en vader...
Half jaar gewoond / gestudeerdquote:
De enige echte kronenquote:
Dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 11 november 2009 12:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Half jaar gewoond / gestudeerd
Hoiquote:
Heerlijk die rivaliteit tussen de Denen en Zwedenquote:
Haha jaquote:Op woensdag 11 november 2009 12:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heerlijk die rivaliteit tussen de Denen en Zweden
Daar is ook de tweede film, al een paar maanden uit..quote:
Ik was ooit eens in een sportbar... Wedstrijd Denemarken - Zweden.. voor in de kwalificatie van het EK2008.. Dachten die Zweden dat wij Deens waren... omdat wij als enige Carlsberg dronkenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja
Altijd wel vermakelijk.
Was in Stockholmquote:
Ik heb de eerste film al gedownload met ondertitels maar eerst het boek uitlezenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar is ook de tweede film, al een paar maanden uit..Helaas is mijn Zweeds niet meer zo heel goed, om die film te bekijken
Ja maar laadtijd is nogal baggerquote:Op woensdag 11 november 2009 13:02 schreef Psychonikeo het volgende:
bij mij wordt de afbeelding gewoon verkleint?
[ afbeelding ]
Ook op je iPhone?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:02 schreef Psychonikeo het volgende:
bij mij wordt de afbeelding gewoon verkleint?
[ afbeelding ]
Whehe, dankje.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:26 schreef The_Dean het volgende:
Goeiemorgen L.no
Veel plezier op school!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |