abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74593258
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:33 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Denk je echt dat dit soort oplossingen gaat werken?
Jazeker. Ik ben nog nooit een zinnig argument tegengekomen dat aantoonde dat het niet gaat werken. Wel een hoop links gemurmel dat altijd zeer makkelijk is te weerleggen.
quote:
En dat de nederlandse overheid tot dit soort oplossingen overgaat. Dat gaat zelfs niet gebeuren als Wilders aan de macht is.
Jawel hoor.
pi_74593260
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:34 schreef _dirkjan_ het volgende:
Eigenlijk lijkt het me best prettig om dom te zijn. Alles is zo makkelijk op te lossen
Het maakt het leven een stuk simpeler. Straks komen ze nog op het idee om iedereen van boven de 70 te elimineren. Lost ook veel problemen op in dit land
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_74593269
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:35 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Jazeker. Ik ben nog nooit een zinnig argument tegengekomen dat aantoonde dat het niet gaat werken. Wel een hoop links gemurmel dat altijd zeer makkelijk is te weerleggen.
Dat dénk jij alleen maar. Geef verder niets
  woensdag 11 november 2009 @ 01:37:31 #254
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_74593278
quote:

[..]

[..]

Jawel hoor.
Als jij het zegt mannetje, pak nog een biertje joh, rook nog een jointje. Gelukkig hoef je morgen nergens heen.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_74593280
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef 54cm het volgende:

[..]

Met wie zou hij moeten regeren? Alsof er een kans bestaat dat hij een meerderheids coalitie weet te vormen.
Dit vond ik trouwens een heel aardige vraag.

Hoe zien de PVVstemmers dit eigenlijk?
pi_74593285
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:34 schreef Arglist het volgende:

[..]

In het begin stelde ik nog dat PVV stemmers niet dom zijn. Jij maakt mij serieus aan het twijfelen. Misschien moet je toch wel dom zijn om zo alles makkelijk op te kunnen lossen en er in te geloven dat het ook kan.
Roepen dat iemand dom is, is een koud kunstje. Maar het daadwerkelijk aantonen is hele andere koek, die blijkbaar ook op dit forum niet iedereen gegeven is.
pi_74593299
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:37 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit vond ik trouwens een heel aardige vraag.

Hoe zien de PVVstemmers dit eigenlijk?
Maakt ze weinig uit ben ik bang. Wilders kan rustig 30 zetels krijgen, maar in de regering komt hij nooit en premier wordt hij al helemaal niet. Dat is op zich wel leuk, dat al die stemmers dan helemaal gefrustreerd worden Er komt dan gewoon weer een pvda/cda/d66 regering ofzo.
pi_74593302
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:38 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Roepen dat iemand dom is, is een koud kunstje. Maar het daadwerkelijk aantonen is hele andere koek, die blijkbaar ook op dit forum niet iedereen gegeven is.
Ik heb nog geen PVV stemmer de 'etnische zuiveringen' zien weerleggen.
  woensdag 11 november 2009 @ 01:40:17 #259
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_74593309
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:38 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Jij maakt het ons wel erg makkelijk, of ben je nu een karikatuur optreden aan 't houden?
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_74593314
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:37 schreef Arglist het volgende:

[..]

Als jij het zegt mannetje, pak nog een biertje joh, rook nog een jointje. Gelukkig hoef je morgen nergens heen.
Ik ga morgen op vakantie. Over 6 uur zit ik in het vliegtuig.
  woensdag 11 november 2009 @ 01:40:44 #261
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_74593317
quote:

[..]

[..]

Jawel hoor.
Wellicht kun je binnen niet al te lang met eigen ogen bekijken of het werkt, als Geert een groot deel van de stemmen krijgt. Maar daarna moet je ook niet meer zeuren he.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_74593320
quote:

[..]

Zomaar wat argumenten.

- Strengere straffen hebben nauwelijks een preventieve werking, en zorgen niet voor minder criminaliteit (zie bijv. de VS). Dus preventief ga je hier weinig aan hebben, het enige wat je kunt doen is alle kruimeldieven het land uit sturen (want dat zijn die hangjongeren waar mensen last van ondervinden).

- Door op zo'n manier onderscheid te maken krijg je nog meer een wij/zei samenleving, waardoor probleemjongeren zich nog harder tegen de samenleving afzetten. Doordat de sfeer verhardt, krijgen allochtone jongeren nog minder makkelijk een baan, en wordt het probleem alleen maar GROTER.

- Internationale wetgeving maakt het onmogelijk om mensen voor een kust te 'droppen'. Willen we deze wetgeving negeren dan moeten we uit allerlei internationale verbanden stappen die essentieel zijn voor de welvaart in ons handelsland.

Succes, ben benieuwd wat je tegen dit 'links gemurmel' (heerlijk zo'n simpel eendimensionaal wereldbeeld) in gaat brengen.
pi_74593322
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:39 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen PVV stemmer de 'etnische zuiveringen' zien weerleggen.
Waarom zou een PVV-stemmer die willen weerleggen?
pi_74593338
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:41 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Waarom zou een PVV-stemmer die willen weerleggen?
Dan ben je het dus eens dat Wilders in feite daarmee bezig is? In welke mate hij het precies zou willen doen krijgen wel voorlopig nog niet te horen denk ik. Feit is dat hij alles wat Islam is gevaarlijk vindt en dat wil hij - als het mogelijk zou zijn - dit land uitwerken.
pi_74593351
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:43 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Dan ben je het dus eens dat Wilders in feite daarmee bezig is?
Neehoor. Maar ik heb er ook weinig belang bij om het te weerleggen. Ik stem toch wel PVV. Wat voor fabeltjes jij en je kornuiten verder over Wilders de wereld in helpen, zal me werkelijk worst wezen.
pi_74593357
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:45 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Neehoor. Maar ik heb er ook weinig belang bij om het te weerleggen. Ik stem toch wel PVV. Wat voor fabeltjes jij en je kornuiten verder over Wilders de wereld in helpen, zal me werkelijk worst wezen.
waarom doe je dan mee aan een discussie?
pi_74593364
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:45 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Dus hij vindt niet alles wat Islam is gevaarlijk en die mensen wil hij niet uit dit land weren en er ook niet uitwerken?
pi_74593365
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:46 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

waarom doe je dan mee aan een discussie?
Bedoel je nou te zeggen dat dit hele topic vol met fabeltjes staat?
pi_74593374
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:59 schreef gtotep het volgende:
Maarten van Rossum PvdA lijstduwer in Utrecht loopt ouderwets leeg bij DWDD.
Als een echte volleerde PvdAèr zegt hij dat mensen die op Wilders zouden gaan stemmen niet goed bij hun hoofd zijn.
Wederom een PvdAèr die het betweterioge niet van zich af kan schudden.
Van de generatie "wij weten hoe het moet en stem daarom op ons"
Zo van "het gepeupel is dom maar wij weten wat goed voor u is"
Dat de PvdA blij is met zo,n lijstduwer doet denken : ZE LEREN HET NOOIT
Ongelooflijk hoe ze deze oude politiek blijven aanhouden
Een minachting van het volk
Zo wordt de kloof nooit gedicht.
En wie is de winnaar van zijn optreden bij DWDD

WILDERS
10 zinnen, maar geen enkel argument wat van Rossum's ongelijk aantoont.
pi_74593382
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:47 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Dus hij vindt niet alles wat Islam is gevaarlijk en die mensen wil hij niet uit dit land weren en er ook niet uitwerken?
Sommige wel, sommige niet. Het is bij lange na niet zo zwart-wit als jij het hier voorstelt.

Als je precies wil weten hoe het zit, dan moet je misschien eens beginnen met luisteren naar wat Wilders precies zegt en lezen wat in zijn programma staat.
pi_74593400
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:49 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Sommige wel, sommige niet. Het is bij lange na niet zo zwart-wit als jij het hier voorstelt.

Als je precies wil weten hoe het zit, dan moet je misschien eens beginnen met luisteren naar wat Wilders precies zegt en lezen wat in zijn programma staat.
Dat heb ik gedaan. Ik heb ook fitna gezien en ik weet donders goed hoe Wilders denkt over alles was Moslim is. Dat heeft hij in toespraken en in die fitna donders goed duidelijk gemaakt. Wilders is als de dood dat Nederland straks wordt overgenomen door de Moslims ( ) en wil alles doen om dat te voorkomen. En hoe ver hij daarin wil gaan hoeft niet persé nu al in zijn programma te staan. Ook Wilders weet dat er (nu nog) grenzen zijn aan wat hij kan zeggen. Feit is dat hij een meester is in het generaliseren.
pi_74593405
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:47 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Bedoel je nou te zeggen dat dit hele topic vol met fabeltjes staat?
De écht inhoudelijke posts sla je over, en reageer je niet op. Mijn argumenten hierboven heb je bijv. nog niet weerlegt, terwijl je zei dat je elk argument makkelijk kon weerleggen.

Wanneer je het lastig krijgt kruip je in de slachtofferrol, heb je 'geen zin om dingen te weerleggen die die vieze linksen over de pvv denken' of negeer je de vraag gewoon.
pi_74593406
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:39 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Maakt ze weinig uit ben ik bang. Wilders kan rustig 30 zetels krijgen, maar in de regering komt hij nooit en premier wordt hij al helemaal niet. Dat is op zich wel leuk, dat al die stemmers dan helemaal gefrustreerd worden Er komt dan gewoon weer een pvda/cda/d66 regering ofzo.

Ja, maar dan kun je de scheldpartijen ook wel weer voorspellen en die kan ik me zelfs wel voorstellen trouwens. Iets dergelijks is met de SP natuurlijk ook gebeurd.

Best jammer eik. Wat mij betreft, PVV, ga het maar lekker doen en als het een fiasco zal zijn dan is het maar eens een keer klaar ook. Maar op deze manier gaat dit eindeloos duren en intussen maar flink blijven hopen dat Wilders echt niet door een of andere looney voor zijn flikker wordt geschoten. Want dan zijn de rapen helemaal gaar.

Als PVV stemmer heb je het als verongelijkt kind eigenlijk heel erg makkelijk.
pi_74593416
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:52 schreef Stali het volgende:
Als PVV stemmer heb je het als verongelijkt kind eigenlijk heel erg makkelijk.
Ja, het kan verkeren.
pi_74593422
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:52 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja, maar dan kun je de scheldpartijen ook wel weer voorspellen en die kan ik me zelfs wel voorstellen trouwens. Iets dergelijks is met de SP natuurlijk ook gebeurd.
In België is al heel lang een overeenkomst tussen alle partijen dat ze nooit of te nimmer in zee zullen gaan met het Vlaams Belang/Vlaams Blok. Ik mag toch aannemen dat dat hier ook gaat gebeuren. En als D66 echt zo veel meer zetels krijgt en dan ook in de regering komt, hebben ze toch deels naar de wens van de kiezer geluisterd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')