moet je me kenteken hebben dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:39 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik verklik de kentekens van mensen die rechts inhalen.
You evilquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kom ik ook vaak tegen
gewoon rechts inhalen en weer snel naar links![]()
Maar dan ...................langzaam je gas loslaten totdat rechts een hele rij auto is gepasseerd
vervolgens doen ze dat nooit meer zo raar![]()
![]()
Als je extreem links was zat je continu tegen de vangrails van de middenberm aanquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb nog nooit iemand rechts ingehaald. (Je bent extreem-links of je bent het niet...)
Ik blijf er rustig achterhangen op gepaste afstand.
...of ik was steeds aan het spookrijdenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als je extreem links was zat je continu tegen de vangrails van de middenberm aan
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:02 schreef JF_ het volgende:
Ik mis de optie 'eerst waarschuwen, dan rechts erlangs'.
Voorrang bij de sloop ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Groot licht en aanduwen, opsokkebolje! Lada's hebben voorrang!
Nou ... dit mens heeft sinds 1991 een auto en is daardoor tot de conclusie gekomen dat het duwen echt 0,0 uitmaakt. Je dringt welgeteld 1 plek voor in een rij van honderden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:12 schreef ParanoidEv het volgende:
Wat veel mensen in de poll die zeggen te wachten! Hebben deze mensen wel een auto? Ik probeer altijd toch wel iets te 'duwen' (serieus, alleen dan, ik rijd echt heel lief en sociaal verder) en dan rechts er voorbij als er niks gebeurd. Meestal kan je wel blijven wachten op de rechterbaan, omdat er een muts of een oude bange taart achter het stuur zit.
Sjah, het gaat me soms ook meer om het principe dan dat ik echt haast hebquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... dit mens heeft sinds 1991 een auto en is daardoor tot de conclusie gekomen dat het duwen echt 0,0 uitmaakt. Je dringt welgeteld 1 plek voor in een rij van honderden.
Als ik het echt zat ben dan ga ik een baan naar rechts en laat ik een ander duwenIk sluit dan weer aan ... werkt meestal goed genoeg.
Mwah, 25 jaar oud, vrachtwagenrijbewijs in bezit en toch zeker wel 100.000 KM rij-ervaring. Ik weet ongeveer wel wat kan en wat niet kan. Heb 1x een ongeluk gehad door eigen toedoen welke niet te maken had met kleven, rechts inhalen oid.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:15 schreef Vandaag... het volgende:
Duwen en rechts inhalen is gewoon ronduit gevaarlijk.
Maar goed, de meeste ongelukken worden ook veroorzaakt door jonge, mannelijke bestuurders. Ik gok het profiel van de meeste posters hier.
Duwen wil ik best in mee gaan maar wat is er veel gevaarlijker aan goed rechts inhalen als goed links inhalen? Ik weet dat het aan de rechterzijde minder snel wordt verwacht maar bij een goede inhaalactie moet dat vrij weinig uitmaken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:15 schreef Vandaag... het volgende:
kijken of je nog zo stoer bent als je iemand doodrijdt. Als je dat bij mij zou doen zou ik idd je kenteken opschrijven en je aangeven.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:26 schreef Hyperdude het volgende:
Duwen als ze links hangen.
Van die gasten die met 105-110 naar links gaan om ooit eens een vrachtwagen in te gaan halen die net aan de horizon zichtbaar wordt, rijd ik rechts hard voorbij om dan voor hun neus weer naar links te gaan.
En dan zou er vrij weinig gebeuren, spannend zeg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
kijken of je nog zo stoer bent als je iemand doodrijdt. Als je dat bij mij zou doen zou ik idd je kenteken opschrijven en je aangeven.
Hij moet compenseren door met een heel kleine auto te rijden? Je impliceert dus dat ie een absurd grote fallus heeft?quote:Niet dat je mij in kan halen met wat vast een heeeel klein autootje moet zijn als je zo moet compenseren
Ehm, omdat het niet mag en daarom dus niet wordt verwacht. Je zegt het zelf al. Wat een "goede2 inhaalactie daar aan zou moeten veranderen ontgaat mij.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Duwen wil ik best in mee gaan maar wat is er veel gevaarlijker aan goed rechts inhalen als goed links inhalen? Ik weet dat het aan de rechterzijde minder snel wordt verwacht maar bij een goede inhaalactie moet dat vrij weinig uitmaken.
Ik weet niet waar jij die fallus vandaan haalt maar hij zou dus het kleine autootje kunnen compenseren door stoer/snel rijgedragquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:33 schreef BazzieK het volgende:
Hij moet compenseren door met een heel kleine auto te rijden? Je impliceert dus dat ie een absurd grote fallus heeft?
De paus is gearriveerdquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:15 schreef Vandaag... het volgende:
Maar goed, de meeste ongelukken worden ook veroorzaakt door jonge, mannelijke bestuurders. Ik gok het profiel van de meeste posters hier.
Dus als ik in de Land Rover van mijn broer rijdt, met rechts stuur, mag ik wel rechts inhalen,ondanks dat dat ding maar 100 gaat?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:33 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Bovendien zit jouw stuur links en kan jij bij een inhaalactie naar rechts niet al het verkeer goed inschatten. En dan heb je dus weer het risico dat je snel voor de neus van degene die je ingehaald hebt weer naar links moet en deze persoon snijdt. Dat is ook hoe het meestal in de praktijk gaat met rechts inhalen.
Omdat je bij een goede inhaalactie dusdanig veilig inhaalt dat je altijd voldoende marge hebt ongeacht wat de personen om je heen doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:33 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ehm, omdat het niet mag en daarom dus niet wordt verwacht. Je zegt het zelf al. Wat een "goede2 inhaalactie daar aan zou moeten veranderen ontgaat mij.
Mwah, nu moet je niet gaan generaliseren en jouw rijniveau op anderen gaan betrekken.quote:Bovendien zit jouw stuur links en kan jij bij een inhaalactie naar rechts niet al het verkeer goed inschatten. En dan heb je dus weer het risico dat je snel voor de neus van degene die je ingehaald hebt weer naar links moet en deze persoon snijdt. Dat is ook hoe het meestal in de praktijk gaat met rechts inhalen.
Lijkt me makkelijk kenteken opschrijven inderdaad. Ben je zojuist doodgereden, ben je zo boos, dat je diegene z'n kenteken gaat proberen te onthoudenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
kijken of je nog zo stoer bent als je iemand doodrijdt. Als je dat bij mij zou doen zou ik idd je kenteken opschrijven en je aangeven.
Niet dat je mij in kan halen met wat vast een heeeel klein autootje moet zijn als je zo moet compenseren
die mensen hebben fatsoen en geen haast.... ik ben er 1 van.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:12 schreef ParanoidEv het volgende:
Wat veel mensen in de poll die zeggen te wachten! Hebben deze mensen wel een auto? Ik probeer altijd toch wel iets te 'duwen' (serieus, alleen dan, ik rijd echt heel lief en sociaal verder) en dan rechts er voorbij als er niks gebeurd. Meestal kan je wel blijven wachten op de rechterbaan, omdat er een muts of een oude bange taart achter het stuur zit.
onnodig links rijden verhelpen door zelf onnodig links te gaan rijden...... Geniaalquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kom ik ook vaak tegen
gewoon rechts inhalen en weer snel naar links![]()
Maar dan ...................langzaam je gas loslaten totdat rechts een hele rij auto is gepasseerd
vervolgens doen ze dat nooit meer zo raar![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |