denk dat hij in de war is met de 4 kg gewichtenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
de_boswachter is een mager, klein bleek mannetje.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
Gofferdomme,
Wil ik de twee gewichten van 40 KG elk pakken om even mijn biceps en triceps op te pompen, heeft Giovanni (van het woonwagenkamp) de gewichten al in gebruik.
HIhihihihi, TS drinkt sperma.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
Klacht: Nu moet ik weer een smerige eiwittenshake namen
Zo klopt ie beter denk ik..quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
Gofferdomme,
Sta ik just lekker te trainen voor de spiegel in de sportschool he.
Wil ik de twee gewichten van 4 KG elk pakken om even mijn biceps en triceps op te pompen, heeft Anita(van het woonwagenkamp) de gewichten al in gebruik.
Aangezien Anita een flinke vrouw is, en ik een schijtkous, besloot ik netjes op mijn beurt te wachten. Echter keken mensen waarom ik wachtte, waardoor ik gedoemt was tot de crosstrainer![]()
![]()
want aandacht... nee dat vind ik maar eng..
Klacht: Nu moet ik weer een smerige eiwittenshake namen om tot het gewenste formaat te komen. En die zijn vieeeeeessssssss Patrick.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shakes van mijn manwhore zijn wel lekker..
en dan sneaky op de achterste rij zodat je naar de dansende billenpartij van de 40+ club kon gluren he viespeukquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
waardoor ik gedoemt was tot de crosstrainer![]()
![]()
![]()
Jonge kipjes op de crosstreiner zijn lekkerrrrrrrrquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan sneaky op de achterste rij zodat je naar de dansende billenpartij van de 40+ club kon gluren he viespeuk
Een streepje tussen de billen ?!?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:42 schreef guapo het volgende:
Heerlijk toch om die billen te zien wordne aangespannen en dan bedenken dat ze of kaal zijn of een streepje hebben......
Nee aan de voorkant bij het muisjequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een streepje tussen de billen ?!?![]()
Welles.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
Die losse gewichten gaan niet eens tot 40 kilo![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welles.
Hier wel. Daar heeft de manager van de sportschool een extra gewicht aan een bestaande dumbell gelast.
Wie? Teunebeun?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welles.
Hier wel. Daar heeft de manager van de sportschool een extra gewicht aan een bestaande dumbell gelast.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:25 schreef boskameel het volgende:
Triceps extensions met 40 kg dumbells ftw.
Ik vraag me of hij uberhaupt wel buitenkomt. Volgensmij laat hij elke dag gewoon 4 hamburgers bezorgen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:24 schreef 16meter het volgende:
Niet grappig.
TS is vadsig, lelijk en heeft nog nooit een sportschool van binnen gezien.
Waarom schrijf je Lactacyd dan nog verkeerd?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef guapo het volgende:
hihihi ik zie nu ook de banner van lacktaceyd onder in mijn scherm staan.
Ach, je haalt het gepeupelte zo uit dit topic.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:23 schreef Biels het volgende:
Zie hoe het volk niet met je heerschappij om kan gaan, BoWa. Hoe voelt dat, zo ver boven de massa (maar toch beneden kankergiovanni) uit te steken?
Dat hou ik ff voor mezelf.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:12 schreef cdneger het volgende:
Waar train je Bowa? Dennenmarken? Il Fiore? Die paupertoko op de Venloseweg? Lesley's?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach, je haalt het gepeupelte zo uit dit topic.
De jaloezie druipt ervan af. Dat ik wel een strak designshirtje kan dragen zodat mijn muskulierte body beter tot zijn recht komt onder de lampen van de dansvloer.
De Turkentoko op de Venloseweg dus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat hou ik ff voor mezelf.
Voor je het weet heb ik hordes geile jonge foksters voor de sportschool die maar 1 ding willen: MIJ
Kijk naar de verhouding tussen zijn bicep en zijn onderarmen. Dit is echt onmogelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:32 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
Neen, enkel de man met de grootste biceps van de wereld.
http://www.greggvalentino.net/quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk naar de verhouding tussen zijn bicep en zijn onderarmen. Dit is echt onmogelijk.
Die gast heeft gewoon twee kankergezwellen in z'n armen.quote:
Hier wenste ik je al stilletjes dood. Wat de fuck is het nut van krachttermen als je ze op zo'n verwijfde manier gaat afzwakken?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
Gofferdomme
Die vent spuit een middel in z'n armen. Geen idee meer hoe het heet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
WTF.
Dan heeft ie wel ziek onderontwikkelde onderarmen.
Als jij te veel met je dumbells van 80 kilo per stuk blijft trainen, zie jij er binnen een paar jaar ook zo uit hoor.quote:
Alsof ik elke keer mijn frituurpan met biovet ga volgooien.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:22 schreef Drinky het volgende:
mensen die denken dat je van eiwittenshakes spieren groeit
je moet er wel wat voor doen + je voeding moet in orde zijn, en dat eerste is hier dus niet aan de orde dus..
HOAX!
Wie heeft het hier over gezondquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof ik elke keer mijn frituurpan met biovet ga volgooien.
De reinste vuilakkerij.
Je kan ook gezond leven zonder de hele dag sla en wortels te eten.
Het heet Synthol en dat is een soort van olie die je in je spier kan spuiten. Overmaat leid tot, tja, ditquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
WTF.
Dan heeft ie wel ziek onderontwikkelde onderarmen.
Maar ben je dan ook sterker qua kracht?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:28 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Het heet Synthol en dat is een soort van olie die je in je spier kan spuiten. Overmaat leid tot, tja, dit
Alleen leuk voor het aanzicht, nouja dat niet eens. Flinke pieken die fucking lelijk zijn, je pikt ze er direct uit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar ben je dan ook sterker qua kracht?
Of is dat alleen leuk (.!! ) voor het aanzicht.
quote:
Het schijnt dat zijn arm ook is geexplodeerd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er zwerven filmpjes op het net rond dat die gozer een spuit in ze biceps zet, dat gaat niet helemaal goed....quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:48 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
[..]
Het schijnt dat zijn arm ook is geexplodeerd.
Nee je wordt er niet sterker doorquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Door zo'n naald had hij een infectie opgelopen. Toen probeerde hij zelf die infectie eruit te halen / zuigen (met alle gevolgen van dien)quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:56 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Er zwerven filmpjes op het net rond dat die gozer een spuit in ze biceps zet, dat gaat niet helemaal goed....
Nee jij wel dan?quote:
Leipe boy ja en hij is er nog trots op ook. Ach negatieve aandacht is ook aandacht hequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:14 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Door zo'n naald had hij een infectie opgelopen. Toen probeerde hij zelf die infectie eruit te halen / zuigen (met alle gevolgen van dien)
Ben jij dat echt? Had je anders voorgesteldquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow goed gegoogled mongooltje!
*applaus
Ik had mezelf ook als boswachter kunnen verkleden, fotooke maken en dat posten, maar da's zoveel moeite.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow goed gegoogled mongooltje!
*applaus
Zo ??quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:32 schreef Aethereal het volgende:
Echte mannen sjorren aan hun piemel totdat ze een biceps net zo dik als een boomstam hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |