Ach so mein freund, welk land heb jij op de korrel?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, tegen die tijd ben ik ook allang weg. Al moet ik zeggen dat ik ook weg ben als Wilders niet aan de macht komt. Even ter informatie om de bashers de wind uit de zeilen te halen.
Dat zal wel meevallen, daar ben ik niet zo bang voor. Wel voor grotere aanslagen. En groter negatief nieuws daaromheen, dan wordt het anders.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:46 schreef Northside het volgende:
[..]
Kan snel gaan hoor... fanatieke moslim pleegt aanslag op Wilders, dag later slaan een paar ultrarechtse Wilders aanhangers 2 moslims op een parkeerplaats dood en de volgende dag gaan tientallen auto's in de achterbuurten in vlammen op, a la Utrecht.
Ik acht de kans niet groot, maar het hoeft maar net een opeenvolging van ongelukjes te zijn...
Nee, laten we de problemen gaan bedenken en moord en brand schreeuwen terwijl er nog niets aan de hand is. Dat point of no return zou er pas zijn als Wilders een absolute meerderheid haalt bij de verkiezingen of een staatsgreep pleegt. En beide zijn zo onwaarschijnlijk dat ik niemand serieus neem die daarover door wil praten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, laten we vooral afwachten tot we the point of no return hebben bereikt. Vergelijk het met een gokspelletje. Je blijft telkens geld in de kast gooien terwijl je voor jezelf zegt dat je stopt voordat je geld op is. Toch wil je winnen en voordat je weet is het geld op. En dan ben je te laat.
Geloof het of niet: de VSquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:48 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach so mein freund, welk land heb jij op de korrel?
Het ironische is dat Links nu vecht tegen een vrijand die ze zelf gecreeerd hebben door hun beleid.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef gekster het volgende:
valt me wel op dat hoe dichterbij we bij de verkiezingen komen en hoe meer wilders aan stemmen wint hoe meer linkse geluiden weer nazi, fascist, nsb-er, hitler, etc gaan schreeuwen, net als toendertijd bij fortuyn.
als je het niet eens bent met wilders draag dan zelf eens bij aan (mogelijke) oplossingen en ideeen voor het probleem dat wilders terecht aankaart...
Laten we een ding voorop stellen: ook ik ben van mening dat de criminele allochtonen hard moeten worden aangepakt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee, laten we de problemen gaan bedenken en moord en brand schreeuwen terwijl er nog niets aan de hand is. Dat point of no return zou er pas zijn als Wilders een absolute meerderheid haalt bij de verkiezingen of een staatsgreep pleegt. En beide zijn zo onwaarschijnlijk dat ik niemand serieus neem die daarover door wil praten.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik word zo moe van die debiele WW2-vergelijkingen. PVV is een democratische partij in een meerpartijen-stelsel. Klaar. Dat is hetzelfde als betogen dat Nederland een Stalinistische staat zoals Noord-Korea wordt als de SP ooit een meerderheid krijgt.
Er zal een ruk naar rechts worden gemaakt, maar de moskeën vliegen heus niet in brand.
ja en laag opgeleid.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Pin mij er niet aan vast, maar ik geloof dat de echte Wilders-aanhang zich op het platteland bevindt.
Maar waarom die angst dat Nederland in een 2e nazi-Duitsland gaat veranderen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
Laten we een ding voorop stellen: ook ik ben van mening dat de criminele allochtonen hard moeten worden aangepakt.
Nee niks klaar! Hou je bij de feiten ipv in je eigen leugens te geloven. PVV is een dictatoriale beweging en geen democratische partij.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik word zo moe van die debiele WW2-vergelijkingen. PVV is een democratische partij in een meerpartijen-stelsel. Klaar.
Dat is al vaker geprobeerd in Nederland, kom uit je grot man!quote:Er zal een ruk naar rechts worden gemaakt, maar de moskeën vliegen heus niet in brand.
Ik dacht altijd de tokkies zich juist in de randstad bevonden. Overigens zou je eens in de kroeg moeten gaan zitten in een middelgrote stad of dorp. Je gelooft je oren niet. Nergens een Marokkaan of Turk te bekennen. Geen moskee binnen een straal van 50 km. Maar toch hebben die figuren een godsgruwelijke hekel aan allochtonen. En natuurlijk aan alle mensen buiten het dorp.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:52 schreef gekster het volgende:
[..]
ja en laag opgeleid.
dat onderzoekje komt volgensmij ergens uit 2006.
sindsdien is de aanhang erg gegroeid en bleken ook steeds meer hoger opgeleiden en mensen uit de randstad op wilders te stemmen.
http://www.nd.nl/artikele(...)ders-en-zijn-aanhang
tegenwoordig is het een goede afspiegeling van de nederlandse samenleving concludeerde dezelfde onderzoeker dus het smoesje dat alleen tokkies buiten de randstad wilders stemmen gaat niet meer op
Ja dat klopt, ik hoor de afwijzende geluiden ook juist van mensen die in geen velden of wegen een moslim, allochtoon of Marokkaan te zien krijgen in hun dagelijks leven.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht altijd de tokkies zich juist in de randstad bevonden. Overigens zou je eens in de kroeg moeten gaan zitten in een middelgrote stad of dorp. Je gelooft je oren niet. Nergens een Marokkaan of Turk te bekennen. Geen moskee binnen een straal van 50 km. Maar toch hebben die figuren een godsgruwelijke hekel aan allochtonen. En natuurlijk aan alle mensen buiten het dorp.
Omdat Wilders zich niet meer enkel en alleen richt op de criminele allochtonen. Hij haalt keer op keer uit naar de islam. Volgens hem is een moslim per definitie een misdadiger omdat die zijn of haar geloof aanhangt. Ik was in den beginne ook blij dat de politiek eindelijk de straattereur van de kutmarokkanen durfde te benoemen. Wilders is in mijn optiek echter te ver doorgeschoten. Het debat gaat allang niet meer over straatschoffies. Maar over de verderfelijkheid van de islam.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:53 schreef Northside het volgende:
[..]
Maar waarom die angst dat Nederland in een 2e nazi-Duitsland gaat veranderen?
Dat zou Wilders en jij wel willen he, maar dat zal niet gebeuren. Niet omdat jullie zulke beschaafde mensen zijn maar simpelweg omdat er honderd keer zoveel moslims op deze wereld zijn dan autochtone Nederlanders en maar een kleine fractie van die Nederlanders achter Wilders' fascistische plannen staan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja zat is een goed woord, en ik kan altijd nog keer terugvliegen om hem te feliciteren. En om de treinen te zien vertrekken vanaf Rotterdam centraal naar Polen. Daar is iedereen toch zo bang voor, dan wil ik 't niet missen als 't eenmaal gebeurd heurr..
Dat verrast mij, om eerlijk te zeggen. Veel grote stad-bewoners die ik ken vinden het juist prima wonen in een multiculti-buurt. En dan hebben we het natuurlijk niet over een Slotervaart of Kanaleneiland.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik hoor de afwijzende geluiden ook juist van mensen die in geen velden of wegen een moslim, allochtoon of Marokkaan te zien krijgen in hun dagelijks leven.
Ik was ook van mening dat de meeste Wilders-stemmers zich op het platteland bevonden. Maar iemand postte een kaart met het voorkomen van de stemmen, en daaruit bleek toch wel dat de overgrote meerderheid in de grote steden zit.
O? Dus we kunnen niet op die partij stemmen bij de komende verkiezingen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:53 schreef FIFA2010 het volgende:
[..]
Nee niks klaar! Hou je bij de feiten ipv in je eigen leugens te geloven. PVV is een dictatoriale beweging en geen democratische partij.
valt heel erg mee hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht altijd de tokkies zich juist in de randstad bevonden. Overigens zou je eens in de kroeg moeten gaan zitten in een middelgrote stad of dorp. Je gelooft je oren niet. Nergens een Marokkaan of Turk te bekennen. Geen moskee binnen een straal van 50 km. Maar toch hebben die figuren een godsgruwelijke hekel aan allochtonen. En natuurlijk aan alle mensen buiten het dorp.
Kwantiteit is nog nooit een reden geweest om plannen zoals de Duitsers die hadden niet door te laten gaan. Beetje drogredenering dus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:58 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Dat zou Wilders en jij wel willen he, maar dat zal niet gebeuren. Niet omdat jullie zulke beschaafde mensen zijn maar simpelweg omdat er honderd keer zoveel moslims op deze wereld zijn dan autochtone Nederlanders en maar een kleine fractie van die Nederlanders achter Wilders' fascistische plannen staan.
Slotervaard en Kanaleneiland zijn nu niet bepaald multiculti. Ging altijd graag op kanaleneiland boodschappen doen, lekkere lamsworst halenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat verrast mij, om eerlijk te zeggen. Veel grote stad-bewoners die ik ken vinden het juist prima wonen in een multiculti-buurt. En dan hebben we het natuurlijk niet over een Slotervaart of Kanaleneiland.
Dat komt omdat de huidige politieke gevestigde orde geen idee heeft wat ze met iemand aan moeten die zo goed de gedachtegang van Nederlanders kan verwoorden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:59 schreef bouillabaisse het volgende:
Wederom geen woord over kut-Marokkanen, loverboys, piefpafpoef-Antillianen en andere ellendige voortbrengsels van de multiculturele samenleving, en al helemaal geen oplossing voor die problemen. Nee, in plaats daarvan lekker hakken op belastingbetalende autochtonen, zogenaamd de nieuwe NSB'ers, de nieuwe nazi's, bij een voorspelbaar gebrek aan betere argumentatie.
Jammer. Leuk geprobeerd Next!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |