en erna was de propaganda machine in handen van de nazi'squote:Op dinsdag 10 november 2009 15:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat weet jij want jij was een Duitser in de jaren 30? Valt het jou niet op dat de nazi-leiders joden in veel gevallen uitmaakten voor criminelen.
Het recept ligt er anders al: 2 miljoen ontevreden mensen die op een ondemocratische beweging stemmen, het feit dat er een voedingsbodem is voor die beweging, het aanwijzen van een schuldige bevolkingsgroep, de crisis.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan moet er iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel extreems gebeuren. En dan doel ik op wegvagen van het kabinet dmv een aanslag, of massaontslagen in de tienduizenden per dag.
Niet een PVV die een beetje rondschreeuwt.
Ja, laten we vooral afwachten tot we the point of no return hebben bereikt. Vergelijk het met een gokspelletje. Je blijft telkens geld in de kast gooien terwijl je voor jezelf zegt dat je stopt voordat je geld op is. Toch wil je winnen en voordat je weet is het geld op. En dan ben je te laat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:36 schreef Northside het volgende:
"Wat als culturele of sociale uitsluiting begint, gaat al snel over in economische of politieke uitsluiting en kan vandaar leiden tot een punt waarop de loop der geschiedenis niet te keren is. Dat punt moeten wij niet bereiken."
Jezus, wat een gedramatiseer... dat punt hebben we nog lang niet bereikt, we zijn nog niet eens bij culturele of sociale uitsluiting aangekomen. Al die mensen die denken dat als Wilders aan de macht komt we een half jaar later kamp Vught gaan heropenen...![]()
Wilders is 1 partij binnen een veel-partijen-stelsel. In het meest extreme geval gaat hij deel uitmaken van een regering met andere partijen (die waarschijnlijk binnen 2 jaar weer gevallen is)
Al dat gehits van links dat Nederland op het randje staat van Nazi-Duitsland tijden...
Omdat ze goed in het geld zaten / zitten. Joden zijn nou eenmaal meester in het verdienen van geldquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat weet jij want jij was een Duitser in de jaren 30? Valt het jou niet op dat de nazi-leiders joden in veel gevallen uitmaakten voor criminelen.
Zonder internetaansluiting, hoop ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Heul niet, ik verhuis naar Australië over een paar week.
Wat een achterlijke reactie zeg. Moslims begrijp ik nog wel aangezien dat geen ras is en iedereen het kan worden maar Marokkanen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:34 schreef gekster het volgende:
[..]
dat het moslims/marokkanen zijn is hun achterlijke probleem
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Omdat ze goed in het geld zaten / zitten. Joden zijn nou eenmaal meester in het verdienen van geld
Geen internet aansluiting? Nou ja zeg, hoe kom je anders die jaren door het leven heen als je mij niet meer hebt om tegen te ageren op FOK.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zonder internetaansluiting, hoop ik![]()
Wat moet je daar dan?
Of een aanslag op Wilders door een Moslim...quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef Dragorius het volgende:
Dan moet er iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel extreems gebeuren. En dan doel ik op wegvagen van het kabinet dmv een aanslag, of massaontslagen in de tienduizenden per dag.
Niet een PVV die een beetje rondschreeuwt.
Je blijft toch wel op Fok! posten he?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Heul niet, ik verhuis naar Australië over een paar week.
Ah...je geeft dus toe dat de Marokkanen altijd overlast veroorzaken?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat de sociale onderlaag altijd problemen veroorzaakt. Dat is altijd zo geweest.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Of een aanslag op Wilders door een Moslim...
Vind iedereen dat zo erg?.. nja dan ga ik wel hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je blijft toch wel op Fok! posten he?
Nog nooit van Israel gehoord?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef Enchanter het volgende:
Kan me nou niet herinneren (of ik moet op school niet goed opgelet hebben) dat Joden nou zoveel ellende veroorzaken in de wereld itt een grote groep Marokkanen en fundamentalistische moslims wereldwijd.
Maar ja als je daar iets over zegt dan ben je al snel een racist of een tokkie
Nee ik ga je directe insteek juist missen andersquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Vind iedereen dat zo erg?.. nja dan ga ik wel hoor.
Ben je Nederland zo zat? Je vriend komt straks mogelijk nog aan de macht ook!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Geen internet aansluiting? Nou ja zeg, hoe kom je anders die jaren door het leven heen als je mij niet meer hebt om tegen te ageren op FOK.![]()
En ik ga er wonen, vandaar verhuizen.
Sloeberige Marokkanen zonder toekomst zorgen veelal voor overlast. Dat zal niemand ontkennen. Overigens heb ik nooit beweerd dat straattuig-Marokkanen niet bestaan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ah...je geeft dus toe dat de Marokkanen altijd overlast veroorzaken?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee ik ga je directe insteek juist missen anders
Ja zat is een goed woord, en ik kan altijd nog keer terugvliegen om hem te feliciteren. En om de treinen te zien vertrekken vanaf Rotterdam centraal naar Polen. Daar is iedereen toch zo bang voor, dan wil ik 't niet missen als 't eenmaal gebeurd heurr..quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je Nederland zo zat? Je vriend komt straks mogelijk nog aan de macht ook!
Je zou Salvo heel blij makenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Vind iedereen dat zo erg?.. nja dan ga ik wel hoor.
wellicht dat je later gelijk gaat krijgen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je Nederland zo zat? Je vriend komt straks mogelijk nog aan de macht ook!
Eigenlijk houdt hij wel van me, hij moet toch iemand hebben om z'n theorieën tegen te spuien, anders luistert er helemaal niemand meer.quote:
Och, tegen die tijd ben ik ook allang weg. Al moet ik zeggen dat ik ook weg ben als Wilders niet aan de macht komt. Even ter informatie om de bashers de wind uit de zeilen te halen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ja zat is een goed woord, en ik kan altijd nog keer terugvliegen om hem te feliciteren. En om de treinen te zien vertrekken vanaf Rotterdam centraal naar Polen. Daar is iedereen toch zo bang voor, dan wil ik 't niet missen als 't eenmaal gebeurd heurr..
Kan snel gaan hoor... fanatieke moslim pleegt aanslag op Wilders, dag later slaan een paar ultrarechtse Wilders aanhangers 2 moslims op een parkeerplaats dood en de volgende dag gaan tientallen auto's in de achterbuurten in vlammen op, a la Utrecht.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:41 schreef Dragorius het volgende:
Dat is te "miniem" qua impact. Het zal even rellen geven waarschijnlijk, maar meer ook niet. Ook afhankelijk hoe de moslimgemeenschap hierop zal reageren. Als ze juichend door de straten trekken.....
Als ze (zoals ik eigenlijk verwacht in zo'n geval) hun afgrijzen uitsprekenDan loopt het wel los.
Pin mij er niet aan vast, maar ik geloof dat de echte Wilders-aanhang zich op het platteland bevindt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:45 schreef gekster het volgende:
[..]
wellicht dat je later gelijk gaat krijgen.
je ziet het al in de randstad waar burgers weg trekken uit bepaalde buurten of zelfs de steden.
was laatst ook al een artikel over dat in sweden de grote steden werden ontvlucht door de autochtonen vanwege het geweld door moslims.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |