Ach heb toch me OV, die 2 euriesquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ook meteen het enige traject jaDe ¤2,- toeslag meer dan waard
Jeps is zo goed als het zelfde, al zullen wel een paar verschillen zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:58 schreef Socios het volgende:
Naar dat vernieuwde interieur van ICE 1 ben ik erg benieuwd. Is dat nou (bijna) identiek aan dat van ICE 3?
* Ireyon ookquote:Op zondag 15 november 2009 03:48 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 volgende maand Amsterdam-Antwerpen uitprobeert.
Schaatsen in Thialfquote:Op zondag 15 november 2009 15:58 schreef Socios het volgende:
Interessant. Zat vandaag in de Intercity van 12.38u van Amersfoort naar Leeuwarden. We maakten een extra te Meppel. (Kan ik nog begrijpen i.v.m. de treinen die niet tussen Meppel en Hoogeveen reden), maar hoezo stoppen vandaag alle Intercity´s tussen Zwolle en Leeuwarden op alle stations?
maar de meeste lijnen hebben een vaste vervoerder ns(hoofdnet), veolia(maas+heuvelland lijn) db(heerlen-aken).quote:Op zondag 15 november 2009 16:49 schreef Zug-Chef het volgende:
Zo ver ik weet, en zoals je ook al schrijft, is de spoorlijn Maastricht-grens (net als alle andere spoorlijnen in Nederland) gewoon eigendom van ProRail. Op vaste tijden maken de NMBS, NSR en Veolia gebruik van de spoorlijn, iets wat ze overigens ook gewoon moeten inkopen bij ProRail.. Daarnaast kunnen goederenvervoerders zoals Railion en SNCF ruimte inkopen om goederentreinen te kunnen laten rijden.
Niet elk stuk spoor valt onder een concessie.quote:Op zondag 15 november 2009 17:04 schreef keukenvraagjes het volgende:
maar de meeste lijnen hebben een vaste vervoerder ns(hoofdnet), veolia(maas+heuvelland lijn) db(heerlen-aken).
Wie heeft de concessie dan over dit stuk, valt dat gewoon onder de concessie hoofdnet oftewel ns, of ..... ?
20 december.quote:Op zondag 15 november 2009 13:54 schreef Socios het volgende:
Wanneer gaan jullie?
Ik 27 december met Thalys van Amsterdam Centraal naar Bruxelles-Midi.
Je hebt een weiland nodig?quote:Op zondag 15 november 2009 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga overmorgen naar Noorderkempen
De link is niet correct!quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 15:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Friesland Foods FrieslandCampina te zien. Tevens zijn over het spoor enkele "fabrieksleidingen" geplaatst, waardoor het mogelijk is de zuivelproducten te verplaatsen van de ene naar de andere fabriekshal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |