Wat heb je aan 200 km/h kost zo veel geld en de tijdwinst is marginaal. Beter dubbel en viersporigheid.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:25 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Wat ook meteen aangeeft dat de snelheid voor Intercity's ook in de toekomst gewoon op 140 blijft steken. Een marginale verhoging naar 160 zou ik al zeer op prijs stellen. Ik heb het helemaal gehad met die on-ambitieuze k*tmentaliteit in de spoorsector, en tevens ook de overheid. Spuug en spuug en spuugzat ben ik het
Heb je al berekend wat de tijdwinst wordt als de snelheid zo'n 50% hoger wordt? 't Lijkt me erg sterk dat dat 'marginaal' is.. Daarnaast is elke minuut tijdwinst al een verbetering, vooral als je je bedenkt dat vrijwel élk traject in Nederland de afgelopen jaren qua tijd alleen maar langer is geworden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:08 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat heb je aan 200 km/h kost zo veel geld en de tijdwinst is marginaal. Beter dubbel en viersporigheid.
Moet je Eurlings bedanken. Ik heb het gehad met die corpsbal.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:25 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Wat ook meteen aangeeft dat de snelheid voor Intercity's ook in de toekomst gewoon op 140 blijft steken. Een marginale verhoging naar 160 zou ik al zeer op prijs stellen. Ik heb het helemaal gehad met die on-ambitieuze k*tmentaliteit in de spoorsector, en tevens ook de overheid. Spuug en spuug en spuugzat ben ik het
Gare Montparnassequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zeurpieten,
Zo dan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:09 schreef Hr-Flip het volgende:
Kan niet anders, dat moet Geerdijk zijn..
Geen pictures?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:08 schreef Yreal het volgende:
Voor de cargo liefhebbers wat lage zwaluwe wel spectaculair vanmiddag door de storing bij dordrecht
Serieus kilometers met goederen treinen
quote:Vlissingen-Roosendaal
Vrijdag 13 November 23:11Oorzaak Tussen Kruiningen-Yerseke en Goes rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden stopbussen.
Verwachting De verstoring is naar verwachting 14 november rond 1:00 uur verholpen.
Reisadvies
Waarschijnlijk gewoon controle aan de kasten langs het spoor, en ze hebben dan de zwaailamp aan om op te vallen voor machinisten (om geen schrikreactie/verwarring te veroorzaken)quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:38 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Op de Heer Bokelweg in Rotterdam nabij centraal zag ik vanmiddag een ProRail auto met sirene rijden, iemand enig idee waar zo'n ding heen rijd en wat ze dan doen? :$
Ik zou heel het boeken via NsHispeed vergeten en uit de kaartautomaat een Weekendretour halen, dat is volgens mij nog goedkoper dan boeken met het NS-traject gratisquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:01 schreef MCH het volgende:
Hallo![]()
Morgen ga ik met 2 personen naar Brussel (met de trein uiteraard). Voor het gedeelte tot Roosendaal heb ik kruidvat kaartjes. Tevens hebben ik en m'n vriendin een week-ov. Als ik op nshispeed kaartjes wil kopen mag ik dan de optie ov-jaarkaart / nsreisrecht aanvinken? Het scheelt op 2 kaartjes maar 5 euro, maar we blijven wel studenten he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |