zó klein?!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waar wil jij mieren van minstens 22 centimeter vandaan halen?
Isegrim en ik zijn voorquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:09 schreef DutchTrain het volgende:
Vanavond dus meeten (niet meten) in Vagabond
Ga eerst nog wel naar Anne Soldaat @ Rotown
Als jullie daar drie uur later nog zijn, dan ben ik er ook welquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Rond half negen in Vagabond ofzo?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:30 schreef Breuls het volgende:
Ik zeg bij deze af. Er gaat vanaf hier geen bus naar Rotterdam.
Dat niet.quote:
Wij hebben een Vietnamese loempia én een broodje hamburger speciaal gegeten.quote:Op zondag 15 november 2009 01:49 schreef DutchTrain het volgende:
... en weer terug (zonder frinkandel speciaal met zonder uitjes).
Met kaas.quote:Op zondag 15 november 2009 13:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij hebben een Vietnamese loempia én een broodje hamburger speciaal gegeten.
Klinkt goed, ik zit aan de soepquote:Op zondag 15 november 2009 18:29 schreef Isegrim het volgende:
Wij zijn gezamenlijk een heerlijk herfstdiner aan het koken:
- stoofperen
- aardappel- / kastanjepuree
- haas in rode wijnsaus
- pruimenschutney
En nu zitten we aan de droge worst met rozemarijn en champagne.
jawel, anders ist een cheeseburger trutquote:Op zondag 15 november 2009 15:46 schreef Isegrim het volgende:
Natuurlijk. Zonder kaas is een broodje hamburger niet compleet.
Vergeet de kaasplank met port nietquote:Op zondag 15 november 2009 18:29 schreef Isegrim het volgende:
Wij zijn gezamenlijk een heerlijk herfstdiner aan het koken:
- stoofperen
- aardappel- / kastanjepuree
- haas in rode wijnsaus
- pruimenschutney
En nu zitten we aan de droge worst met rozemarijn en champagne.
Die heb ik nu op staan. Zo'n 10 liter water met een hele kip en een paar kilo groente en kruiden. Kippenbouillon, en die gaat in 2e, de resten van de haas samen met de bouillon voor wildbouillon en het kippenvlees voor kippensoep.quote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik zit aan de soep.
Ik had het meer over cup a soupquote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die heb ik nu op staan. Zo'n 10 liter water met een hele kip en een paar kilo groente en kruiden. Kippenbouillon, en die gaat in 2e, de resten van de haas samen met de bouillon voor wildbouillon en het kippenvlees voor kippensoep.
In de tijd dat ik ingeschreven heb gestaan zat ik een paar keer bij de eerste 10 geloten voor een bezichtiging. Dat waren woningen in Overschie en Fijenoord. Dan nog zijn er echter een x aantal voor je die eerst mogen beslissen of ze die woning willen en meestal zit er tussen de eerste 3 wel iemand die de woning wil (en in de gevallen waarbij dat niet zo is, is er meestal iets met de woning aan de hand).quote:Op maandag 16 november 2009 00:37 schreef SerialChillerT het volgende:
Ik ben met name op zoek naar "gebruikerservaringen" met woonpas,woonnet etc etc. en wil graag enigszins in kunnen schatten wat mijn kansen zijn én welke wijk de handigste keus is.
Hey, bedankt voor je reactiequote:Op maandag 16 november 2009 07:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de tijd dat ik ingeschreven heb gestaan zat ik een paar keer bij de eerste 10 geloten voor een bezichtiging. Dat waren woningen in Overschie en Fijenoord. Dan nog zijn er echter een x aantal voor je die eerst mogen beslissen of ze die woning willen en meestal zit er tussen de eerste 3 wel iemand die de woning wil (en in de gevallen waarbij dat niet zo is, is er meestal iets met de woning aan de hand).
Op welke termijn wil je in Rotterdam gaan wonen? Als dat vrij snel is, dan kun je beter particulier huren.
Scroll eens naar boven, daar zie je een geel envelopje. Klik er eens opquote:Op maandag 16 november 2009 16:39 schreef SerialChillerT het volgende:
[..]
Hey, bedankt voor je reactie![]()
Toch wel graag binnen nu en een paar maanden eigenlijk...The sooner,the better![]()
Wat betreft de particuliere verhuurders heb ik een beetje vreemd gevoel bij.(In ieder geval bij de degene die ik steeds vind als ik op zoek ga) Overal inschrijfkosten,(Direct wonen, Match Makelaars enz enz) en als ik ze google vaak ook een hoop negatieve respons (Tros Radar, fora, etc etc)
Maar goed jij hebt dus iig al een paar keer mogen bezichtigen bij lotingen, dat geeft iig een beetje hoop! Ben jij een lange periode ingeschreven geweest?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |