Nou ik houdt wel van assertieve dames maar de dames die ik dit heb horen zeggen bij Take me Out lijken me dat juiist helemaal niet.quote:Op maandag 9 november 2009 20:19 schreef Demophon het volgende:
[..]
Man man, ik wordt zo moe van die "assertieve" vrouwtjes
fuck je hebt gelijkquote:Op maandag 9 november 2009 20:22 schreef MilaNL het volgende:
Is het niet 25?
Waarom?quote:Op maandag 9 november 2009 20:27 schreef MilfLover het volgende:
Rare combo trouwens. Hij en Andre...
lekker rampenerenquote:Op maandag 9 november 2009 20:30 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Leek me meer een type voor Ali B muziek
ja zekerquote:
Bedoel je die half indonesische?quote:Op maandag 9 november 2009 20:25 schreef seetjai het volgende:
Lol wat een bitch net.. die brunette
Dat dus.quote:Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
Die wijven staan daar gewoon omdat ze gepaald willen worden.
dat weet ik niet ik heb hem al jaren niet gezienquote:Op maandag 9 november 2009 20:33 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Is ie toevallig nog single?
ajjo ninja ogen.quote:Op maandag 9 november 2009 20:17 schreef Biskwie het volgende:
ik zag gwen in het publiek zitten!
rechts van de lift, achterin
DAMN! Jou ontgaat ook niets he, haha.quote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Biskwie het volgende:
jaaaaa, gwen zat er echt! paarse rok, groen blousje
Inderdaad, deze dames lijken me meer van het type ikgaachteroveropbedliggenenalsjemenietsnelkeihardneuktdanvalikinslaapenzegikdatjijslechtinbedbentenikmaakgeenfoutenwantikhebdepussydusikrulehaeatthatquote:Op maandag 9 november 2009 20:22 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Nou ik houdt wel van assertieve dames maar de dames die ik dit heb horen zeggen bij Take me Out lijken me dat juiist helemaal niet.
Zeurde hij zo erg?quote:Op maandag 9 november 2009 23:17 schreef peachesforpeace het volgende:
[..]
DAMN! Jou ontgaat ook niets he, haha.
Zag je me dan vorige week do/vrij niet in mijn mini mouse shirt en bloemetjes rok vet blij springen en klappen toen eddy de lift uit kwam. Geloof dat ik toen energie over had![]()
Btw. die gastouder was niet rlx om mee in het publiek te zitten. Hij kon niet zo goed tegen zijn afgang.
quote:Op maandag 9 november 2009 23:21 schreef Sh0g het volgende:
wajoo Giovanni van Bronckhorst was vanavond
[ afbeelding ]
Hij zegt toch niet dat het slecht is? Dat maak jij er weer van.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:04 schreef Dingess het volgende:
[..]
So what? De een valt op blank, de ander op zwart.
Wie zegt dat ik het slecht bedoelde?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat het slecht is? Dat maak jij er weer van.
"So what?"quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef Dingess het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het slecht bedoelde?
quote:
quote:Dames, arr joe in or arr joe out!
Vrijgezelle gozer, com a little bit clooozzzer!
quote:
hey maybie you luck i push all da dutsh guys away normaalie. wink winkquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:22 schreef T3rr0r het volgende:
Sjonge jonge, ga eens even niet zo naast je schoenen lopen, Iris.. wat onaantrekkelijk zeg..
ik vind haar wel lekkurquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:22 schreef T3rr0r het volgende:
Sjonge jonge, ga eens even niet zo naast je schoenen lopen, Iris.. wat onaantrekkelijk zeg..
mwah valt toch vies tegen. zelfs sommige politici (waar je toch over het algemeen van verwacht dat ze het aardig zouden moeten kunnen spreken) zouden nog wel wat bijles krijgen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:20 schreef feelsgoodman het volgende:
En ik dacht dat Nederlanders in het algemeen wel aardig waren in de engelse taal. Plaats vervangende schaamte overigens, te dom voor woorden die vrouwen.
ik denk dat jij nog een puntje kan zuigen aan de talenknobbel van eddy.quote:
Ik heb hem niet op fouten kunnen betrappen hoor. Een accent raak je trouwens bijna nooit helemaal kwijt als het je moedertaal niet is, en maakt het taalgebruik ook niet slechter, dus geen argument hier. Het is nou ook weer niet bepaald Wim Kok of Jan Pronk-Engels hequote:
Kerel, je bent echt opvallend vocaal over deze kwestie. Is er iets dat je dwarszit? Spreek je zelf ook slecht Engels?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:22 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
hey maybie you luck i push all da dutsh guys away normaalie. wink wink
Als mijn Engelse speech dusdanig slecht was zou ik hier verder niet zo diep op ingaan, denk je ook niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:42 schreef rozenijlpaard het volgende:
Grappige gast, die Amerikaan
[..]
Kerel, je bent echt opvallend vocaal over deze kwestie. Is er iets dat je dwarszit? Spreek je zelf ook slecht Engels?
Ik vond het Engels van Eddy heel erg meevallen. Vergeleken met een Balkenende is Eddy heel wat aangenamer om naar te luisteren... (qua Engelse uitspraak)
Ach, zolang jij het positief interpreteert.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:10 schreef Henno het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig van internationale studenten dat ze het Nederlandse accentje wel 'schattig' vinden, is dat goed of slecht?
Grappig dat je geen direct antwoord op m'n vraag geeftquote:Op woensdag 11 november 2009 15:51 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Als mijn Engelse speech dusdanig slecht was zou ik hier verder niet zo diep op ingaan, denk je ook niet?
Ik geef hier indirect aan dat mijn Engelse spraak uitstekend is.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:01 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Grappig dat je geen direct antwoord op m'n vraag geeft
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:33 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
Ik neem mij toch elke week weer voor om niet meer te gaan kijken naar take me out want ik blijf Eddy Zoey zo irritant vinden. Het wijzen inclusief draaitje met de armen en dubbele handen, het "mag ik het horen voor", het "mag ik het wederom horen voor", "....... laat je maar zien dan/snuiter kom naar buiten" etc etc. Jawel schijnt hij ook een erg leuk woord te vinden. Het zal misschien al honderden keren gezegd maar goed ik moest het even kwijt![]()
Pfff kunnen ze die man niet wat extra teksten leren?
Werkt hij in het riool in Lelystad ofzoquote:Op woensdag 11 november 2009 19:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wou het net gaan posten
Een groene broek
Ach, hij mag wel met Mien Bakgraag naar huisquote:Op woensdag 11 november 2009 20:05 schreef SilentChaos het volgende:
huh? Ben je zelfstandig ondernemer, heb je een mazdatje, heb je geen huis
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:07 schreef Slachter_79 het volgende:
stond ie daar nou te pissen in de lift ofzo?
Ow nee, wil je hem charmen?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:12 schreef Nieners het volgende:
Iemand meer informatie over die Vincent? (Hyves oid?)
Idd en de lelijke dames hebben de grootste bekquote:Op woensdag 11 november 2009 20:19 schreef Nieners het volgende:
Wel sneu, die wijven zijn zelf ook niet alles.
Dan zijn dan toch Hagenaren?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
Precies!
En beter laat die chick die bril opstaanDan is't nog wel wat
Met z'n studentenkutaccentIk schaam mij als Hagenees voor andere Hagenezen met zo'n accent
Hoeft nietquote:Op woensdag 11 november 2009 20:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dan zijn dan toch Hagenaren?
En dat scoort dus overduidelijkquote:Op woensdag 11 november 2009 20:24 schreef Omnifacer het volgende:
Wel leuk dat die gozer zo het initiatief pakt. Je ziet idd die mokkels meteen onzeker kijken
Precies!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef Mi_Mang het volgende:
Je penis 'the legend' noemen. Dan ben je echt een zielig ventje.
Hij wist het zelf dus ook nietquote:
Zo'n idee kreeg ik ook al jaquote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef SilentChaos het volgende:
I did your daughter
Als het waar was, zou het een strakke actie zijn!
Ze ziet eruit alsof ze niet wil....
Pretentieuze kuttekop dat 'ie is.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij wist het zelf dus ook niet
Ja, zo'n idee kreeg ik ook, vooral nav Rensquote:Op woensdag 11 november 2009 20:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Pretentieuze kuttekop dat 'ie is.
Inderdaad, wat een grafhoer is dat die Rowenaquote:Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef Mi_Mang het volgende:
Kanker. Rot op met je 'ik breek hem'. Ik zou je muil breken als je dat tegen mij zou zeggen.
Het was Sharona die dat zei. Rowena was degene die hem een flapdrol noemdequote:Op woensdag 11 november 2009 20:41 schreef RedFever007 het volgende:
Inderdaad, wat een grafhoer is dat die Rowena![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:03 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Het was Sharona die dat zei. Rowena was degene die hem een flapdrol noemde
Mijn foutquote:Op woensdag 11 november 2009 22:03 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Het was Sharona die dat zei. Rowena was degene die hem een flapdrol noemde
Hij maakt er gewoon z'n eigen spel van, de baas... en de dames opeens zwetenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:22 schreef SilentChaos het volgende:
DomheidIk denk dat er weinig overblijven
Hij heeft wel lef om Joy te noemen![]()
Hioj drukt haar gewoon weg
Bel anders zn winkel op... de bedrijfsnaam was redelijk duidelijk in beeld iig. 50% kans dat je hem aan de lijn krijgtquote:Op woensdag 11 november 2009 20:12 schreef Nieners het volgende:
Iemand meer informatie over die Vincent? (Hyves oid?)
Heul niet op geletquote:Op woensdag 11 november 2009 23:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bel anders zn winkel op... de bedrijfsnaam was redelijk duidelijk in beeld iig. 50% kans dat je hem aan de lijn krijgt
Precies goed voor 1 ding.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef T3rr0r het volgende:
Hoooooly shit!!!
Wat is Joy kanker, kankerdom!
Toch is ze best hotquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef T3rr0r het volgende:
Hoooooly shit!!!
Ik hoef echt niet met d'r op date. Dat soort wijven zijn alleen maar goed voor de seks. En d'r mond hoeft ze alleen maar open te doen voor één ding..quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Toch is ze best hotDom of niet.. ik wil wel met dr op date!
Idd maar met zo'n meisje wil je het niet over psychologie hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:21 schreef Ballantines het volgende:
Mwoa, hij heeft het ook niet verkeerd getroffen! Spontane meid, leuke uitstraling
Ze is niet voor niks barvrouw.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef T3rr0r het volgende:
Hoooooly shit!!!
Die laatste kerel was absoluut niet onzeker. Hij was alleen té maf. Probleem was dat de vrouwen na zijn persoonlijkhedenspel geen zin meer hadden te achterhalen wie hij nu werkelijk was. Eigen schuld. Hij had die Robin kunnen scoren.quote:
Als dat was gebeurd dan waren er al minimaal tien topics in Klaagbaak over geweestquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:21 schreef IceBeach het volgende:
Hebben er eigenlijk al mensen van fok (die niet speciaal voor dit topic zijn geregistreerd) meegedaan aan TMO?
Kluk Kluk natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef marcodej het volgende:
Waarom hebben veel van die dames zo´n bandje om hun hoofd gebonden? Welke modegoeroe heeft verzonnen dat dat mooi is?
Precies.quote:Op maandag 16 november 2009 20:16 schreef StarGazer het volgende:
Totaal geen zelfkennis lijkt het wel. Zelfs de biggetjes hebben een grote waffel
Dat wordt ze te moeilijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |