Nou ik houdt wel van assertieve dames maar de dames die ik dit heb horen zeggen bij Take me Out lijken me dat juiist helemaal niet.quote:Op maandag 9 november 2009 20:19 schreef Demophon het volgende:
[..]
Man man, ik wordt zo moe van die "assertieve" vrouwtjes
fuck je hebt gelijkquote:Op maandag 9 november 2009 20:22 schreef MilaNL het volgende:
Is het niet 25?
Waarom?quote:Op maandag 9 november 2009 20:27 schreef MilfLover het volgende:
Rare combo trouwens. Hij en Andre...
lekker rampenerenquote:Op maandag 9 november 2009 20:30 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Leek me meer een type voor Ali B muziek
ja zekerquote:
Bedoel je die half indonesische?quote:Op maandag 9 november 2009 20:25 schreef seetjai het volgende:
Lol wat een bitch net.. die brunette
Dat dus.quote:Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
Die wijven staan daar gewoon omdat ze gepaald willen worden.
dat weet ik niet ik heb hem al jaren niet gezienquote:Op maandag 9 november 2009 20:33 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Is ie toevallig nog single?
ajjo ninja ogen.quote:Op maandag 9 november 2009 20:17 schreef Biskwie het volgende:
ik zag gwen in het publiek zitten!
rechts van de lift, achterin
DAMN! Jou ontgaat ook niets he, haha.quote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Biskwie het volgende:
jaaaaa, gwen zat er echt! paarse rok, groen blousje
Inderdaad, deze dames lijken me meer van het type ikgaachteroveropbedliggenenalsjemenietsnelkeihardneuktdanvalikinslaapenzegikdatjijslechtinbedbentenikmaakgeenfoutenwantikhebdepussydusikrulehaeatthatquote:Op maandag 9 november 2009 20:22 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Nou ik houdt wel van assertieve dames maar de dames die ik dit heb horen zeggen bij Take me Out lijken me dat juiist helemaal niet.
Zeurde hij zo erg?quote:Op maandag 9 november 2009 23:17 schreef peachesforpeace het volgende:
[..]
DAMN! Jou ontgaat ook niets he, haha.
Zag je me dan vorige week do/vrij niet in mijn mini mouse shirt en bloemetjes rok vet blij springen en klappen toen eddy de lift uit kwam. Geloof dat ik toen energie over had![]()
Btw. die gastouder was niet rlx om mee in het publiek te zitten. Hij kon niet zo goed tegen zijn afgang.
quote:Op maandag 9 november 2009 23:21 schreef Sh0g het volgende:
wajoo Giovanni van Bronckhorst was vanavond
[ afbeelding ]
Hij zegt toch niet dat het slecht is? Dat maak jij er weer van.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:04 schreef Dingess het volgende:
[..]
So what? De een valt op blank, de ander op zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |