Inderdaad, zijn er succesverhalen of komt er een keer een aflevering over hoe het de stelletjes nu vergaat?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd wel benieuwd hoe die dates gaan en of er stelletjes ontstaan?
vriend van me deed mee.. en had een date...quote:Op woensdag 4 november 2009 09:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd wel benieuwd hoe die dates gaan en of er stelletjes ontstaan? Of is het echt allemaal alleen voor de show?
Zijn ze nog dommer dan op tv?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:21 schreef stan5374 het volgende:
[..]
vriend van me deed mee.. en had een date...
maar die vrouwen zijn in het echt heel wat anders zegt hij..
Idd, met die Sjap van gisteren heeft ze wel aardig wat geloofwaardigheid verloren.quote:
Blijkbaar kwam het dusdanig overtuigend over dat het niet opviel dat ik het sarcastisch bedoelde!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef neilpad het volgende:
[..]
Idd, met die Sjap van gisteren heeft ze wel aardig wat geloofwaardigheid verloren.
"Het klopt te veel" ofzoiets debiels.
Wat een figuur was dat zeg met z'n oorbelletjes.
Sarcasme heb ik nog niet kunnen ontdekken bij de dames, mss dat het daar aan lag.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:03 schreef peachesforpeace het volgende:
[..]
Blijkbaar kwam het dusdanig overtuigend over dat het niet opviel dat ik het sarcastisch bedoelde!
Sjapeau, je hield dat sarcasme goed voor iedereen verborgen. 'Vrouwen en sarcasme...don't do it'.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:03 schreef peachesforpeace het volgende:
[..]
Blijkbaar kwam het dusdanig overtuigend over dat het niet opviel dat ik het sarcastisch bedoelde!
vrouw is al gedaanquote:Op woensdag 4 november 2009 14:56 schreef Sh0g het volgende:
Vorig seizoen kwam er ineens een vrouw uit de lift. Ik vind dat ze dit seizoen weer eens iets verrassends uit de lift moeten laten komen. Bijvoorbeeld een stelletje M/V of M/M (V/V is een beetje té wishful), op zoek naar iets leuks. Er staat nu echt meer Don & Ad materiaal tussen dan ooit tevoren.
Dus wat moet er eens uit die lift komen?
- een vrouw?
- een stelletje?
- een 75 jarige miljonair?
- een bekende Nederlander?
't zal in ieder geval leuke reacties opleveren.
Nou? Hoe anders?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:21 schreef stan5374 het volgende:
maar die vrouwen zijn in het echt heel wat anders zegt hij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |