Ach, hij mag wel met Mien Bakgraag naar huisquote:Op woensdag 11 november 2009 20:05 schreef SilentChaos het volgende:
huh? Ben je zelfstandig ondernemer, heb je een mazdatje, heb je geen huis
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:07 schreef Slachter_79 het volgende:
stond ie daar nou te pissen in de lift ofzo?
Ow nee, wil je hem charmen?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:12 schreef Nieners het volgende:
Iemand meer informatie over die Vincent? (Hyves oid?)
Idd en de lelijke dames hebben de grootste bekquote:Op woensdag 11 november 2009 20:19 schreef Nieners het volgende:
Wel sneu, die wijven zijn zelf ook niet alles.
Dan zijn dan toch Hagenaren?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
Precies!
En beter laat die chick die bril opstaanDan is't nog wel wat
Met z'n studentenkutaccentIk schaam mij als Hagenees voor andere Hagenezen met zo'n accent
Hoeft nietquote:Op woensdag 11 november 2009 20:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dan zijn dan toch Hagenaren?
En dat scoort dus overduidelijkquote:Op woensdag 11 november 2009 20:24 schreef Omnifacer het volgende:
Wel leuk dat die gozer zo het initiatief pakt. Je ziet idd die mokkels meteen onzeker kijken
Precies!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef Mi_Mang het volgende:
Je penis 'the legend' noemen. Dan ben je echt een zielig ventje.
Hij wist het zelf dus ook nietquote:
Zo'n idee kreeg ik ook al jaquote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef SilentChaos het volgende:
I did your daughter
Als het waar was, zou het een strakke actie zijn!
Ze ziet eruit alsof ze niet wil....
Pretentieuze kuttekop dat 'ie is.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij wist het zelf dus ook niet
Ja, zo'n idee kreeg ik ook, vooral nav Rensquote:Op woensdag 11 november 2009 20:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Pretentieuze kuttekop dat 'ie is.
Inderdaad, wat een grafhoer is dat die Rowenaquote:Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef Mi_Mang het volgende:
Kanker. Rot op met je 'ik breek hem'. Ik zou je muil breken als je dat tegen mij zou zeggen.
Het was Sharona die dat zei. Rowena was degene die hem een flapdrol noemdequote:Op woensdag 11 november 2009 20:41 schreef RedFever007 het volgende:
Inderdaad, wat een grafhoer is dat die Rowena![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:03 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Het was Sharona die dat zei. Rowena was degene die hem een flapdrol noemde
Mijn foutquote:Op woensdag 11 november 2009 22:03 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Het was Sharona die dat zei. Rowena was degene die hem een flapdrol noemde
Hij maakt er gewoon z'n eigen spel van, de baas... en de dames opeens zwetenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:22 schreef SilentChaos het volgende:
DomheidIk denk dat er weinig overblijven
Hij heeft wel lef om Joy te noemen![]()
Hioj drukt haar gewoon weg
Bel anders zn winkel op... de bedrijfsnaam was redelijk duidelijk in beeld iig. 50% kans dat je hem aan de lijn krijgtquote:Op woensdag 11 november 2009 20:12 schreef Nieners het volgende:
Iemand meer informatie over die Vincent? (Hyves oid?)
Heul niet op geletquote:Op woensdag 11 november 2009 23:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bel anders zn winkel op... de bedrijfsnaam was redelijk duidelijk in beeld iig. 50% kans dat je hem aan de lijn krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |