Lak hem voor straf alle nagels in een NIET degelijke kleur.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vroegwat hij vond van mijn rode nagellak. Weet je wat hij zei?
Degelijk.![]()
Hij noemde ze DEGELIJK!![]()
![]()
Het is rood! De kleur van dames van lichte zeden!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:47 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Lak hem voor straf alle nagels in een NIET degelijke kleur.
Hoe durft ie
quote:Op maandag 9 november 2009 20:46 schreef Daph_ het volgende:
@ Lindytje echt waar? Ik had daar met Pixie dust echt geen last van..
Edit: Orly Midnight star + Nfu-Oh # 50 =
[ afbeelding ]!!
Pictures please (ook van de armbandquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn transdesign pakketje is er!![]()
En volgens track and trace ligt hij nog steeds in Forest Park.Daar is dus inderdaad iets mis gegaan.
Die gratis OPI armband is nog niet eens lelijk.![]()
Dan krijg je alleen flesjesfoto's hoor. Ik ga niet swatchen, is veel teveel werk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:14 schreef Guess. het volgende:
[..]
Pictures please (ook van de armband)
Ben vandaag vrij en ben van plan vanmiddag eens te gaan freubelen
Misschien een klein laagje basecoat o.i.d. opdoen? zout droogt natuurlijk wel uit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:27 schreef mmascha het volgende:
Zou zout goed zijn voor je nagels?
Ik wil vanmiddag mijn nagels eens goed insmeren met olie enzo maar ik moet straks floaten.
En ik heb net al mijn nagellak eraf.
Ik heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:27 schreef mmascha het volgende:
Zou zout goed zijn voor je nagels?
Ik wil vanmiddag mijn nagels eens goed insmeren met olie enzo maar ik moet straks floaten.
En ik heb net al mijn nagellak eraf.
Ik heb niks met lush omdat ik het dus ook echt vind stinken, ik gebruik gewoon de ikea handcreme, een scheet en zeven knikkers voor 250ml en de voetencreme is ook om op te vretenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil die lemony flutter ook nog eens proberen maar hier zit volgens mij geen lush in de buurt, ik krijg altijd kriebelbulten van dat soort winkels en ik heb gehoord dat het stinkt dus ik wil het ook niet online kopen om er dan achter te komen dat ik het niks vind.
Wrong answer!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vroegwat hij vond van mijn rode nagellak. Weet je wat hij zei?
Degelijk.![]()
Hij noemde ze DEGELIJK!![]()
![]()
Weet niet of je mij bedoeld, vind de lakjes in ieder geval superquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Wie vroeg er om die flaky NFU oh's? Nfuoh is![]()
![]()
Heb zelf de
56
[ afbeelding ]
en de 51
[ afbeelding ]
beetje slordig gelakt![]()
Ik ga ze van de week maar weer eens uit de kast trekken
Jij bent lief.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wrong answer!!
Die kleur zou ik gewoon GEIL noemen![]()
![]()
Oh yay! Ik heb alleen geen gebruikersnaam op Ebay, ik mail altijd direct met haar. Maar ik stuur je even een PM.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:
Hee MiMu, wil je volgende keer 10% korting op je bestelling bij sparkling*nails? PM me dan even je gebruikersnaam op eBay, dan geef ik aan dat ik via jou gekomen ben..(zie http://stores.ebay.com/Sp(...)/Refer-a-Friend.html )
Er was iets mis gegaan met bestellen dus doe ik zometeen nogmaals![]()
Nevermind, ik heb even een gebruikersnaam aangemaakt. MinderMutsig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh yay! Ik heb alleen geen gebruikersnaam op Ebay, ik mail altijd direct met haar. Maar ik stuur je even een PM.
http://konadomania.blogsp(...)rol-notd-quicky.htmlquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:01 schreef bernies het volgende:
O ja nog iets....ik kwam van het weekend de nagels van MinderMutsig op een of andere blog tegen, toen dacht ik, heee ik ken die handen![]()
Ik zal even gaan zoeken waar ook al weer
Ik heb je genoemd dus als het goed is krijg je bij je volgende bestelling 10% kortingquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh yay! Ik heb alleen geen gebruikersnaam op Ebay, ik mail altijd direct met haar. Maar ik stuur je even een PM.
Dankjewel, dat is lief.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb je genoemd dus als het goed is krijg je bij je volgende bestelling 10% korting![]()
Whoehoeee lakjes on the way(tegelijkertijd
![]()
hihi )
Transdesign ligt sinds gisteren op het postkantoor, boozy is er nog steeds niet
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://konadomania.blogsp(...)rol-notd-quicky.html
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dankjewel, dat is lief.![]()
Boozy was hier volgens mij ook langzaam maar het is al even geleden dat ik daar besteld heb.
Of komt dat omdat we super precies zijn op onze nagels? Ik merk zelf ook dat als er een mini stukje af is ik weer wil gaan lakken, en als soms dames zie met van die megagechipte nagels dan wil ik het liefst gelijk een watje pakken en de lak eraf halen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:47 schreef Mirjam het volgende:
hoe lang houden jullie je nagellak mooi?
ik merk dat wat ik ook doe, het niet langer netjes blijft dan anderhalve dag, daarna gaat het echt chippen
Dankje.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:12 schreef bernies het volgende:
[..]
Jaaaaa dat is hem! En die stond ook op de MUA!
Mooie nagels MM!
Dit allemaal en een gellaagje. Als ik wil hoef ik mijn nagellak maar eens in de twee weken te vervangen maar dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Of komt dat omdat we super precies zijn op onze nagels? Ik merk zelf ook dat als er een mini stukje af is ik weer wil gaan lakken, en als soms dames zie met van die megagechipte nagels dan wil ik het liefst gelijk een watje pakken en de lak eraf halen!
Op de dagen dat ik veel met mijn handen in het water zit merk ik trouwens meer gechip.
En verder....mooi moment om weer te gaan lakker!
Welkom!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef bernies het volgende:
Een nieuw op dit forum nagellakfan meld zich!
Over topcoats, ik gebruik altijd SV en kan niet anders zeggen dat het super is. Nadat je het laatste laagje nagellak erop gedaan hebt, de SV over de nog natte nagellak, paar minuten niets doen, en stofdroog zijn de nagels, nog even wachten en ze zijn droog! Mooie ook dat als je er per ongeluk toch een deukje in maakt, het vaak weer dicht trekt. Hiermee kan je makkelijk een half uurtje voor je gaat slapen je nagels lakken zonder wakker te worden met de afdruk van je dekbedovertrek.
idd dat zijn zequote:Op dinsdag 10 november 2009 07:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat was ik denk ikheb geen foto's van mijn eigen nagels want glitter op webcam is onmogelijk, maar ik had dit nagemaakt en gepost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb seche vite, dat is toch wel een goeie topcoat, en heb sinds ik gelakt heb niet schoongemaakt ofzo, toch gechipte nagelsquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dit allemaal en een gellaagje. Als ik wil hoef ik mijn nagellak maar eens in de twee weken te vervangen maar dat wil ik niet.![]()
Verder doet een goede topcoat wonderen en gebruik ik bij schoonmaken e.d. handschoenen.
Wrap the tip.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb seche vite, dat is toch wel een goeie topcoat, en heb sinds ik gelakt heb niet schoongemaakt ofzo, toch gechipte nagels
heb ik gedaanquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wrap the tip.Dat klinkt in het nederlands nergens naar dus dan maar zo.
![]()
In het kort: met zowel je eerste laagje kleur als met de topcoat langs het randje van je nagel gaan.
Dus: basecoat, met kleur langs het randje en dan de nagel lakken, tweede laagje, evt. derde laagje, dan de topcoat langs de tip en over je nagel lakken.
en ik ben ook nog eens voorzichtigquote:Ik doe het alleen met de kleur maar als je het met beide doet werkt het een stuk beter.
En verder dan toch iets voorzichtiger zijn met je nagels? Niet tegen dingen aan stoten, niet peuteren met je nagels etc. Als je je nagels mooi gelakt hebt zijn het juweeltjes dus behandel ze ook zo. (En als ze niet gelakt zijn helemaal.)
Duimen jullie voor me? Ik ga zo weer naar de kruidvat op zoek naar stempelsetjes.
Rechts een dag, links zou langer kunnen. Als ik al wakker word zonder dekbedafdrukkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:47 schreef Mirjam het volgende:
ik merk dat wat ik ook doe, het niet langer netjes blijft dan anderhalve dag, daarna gaat het echt chippen
Ik lees daar vooral, post niks tot niet veelquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dankje.Zit jij ook op MUA onder deze naam?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dit allemaal en een gellaagje. Als ik wil hoef ik mijn nagellak maar eens in de twee weken te vervangen maar dat wil ik niet.![]()
Verder doet een goede topcoat wonderen en gebruik ik bij schoonmaken e.d. handschoenen.
alle wel eigenlijk. laatste tijd draag ik enkel china glaze.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Hmmm, met welke nagellak heb je problemen en welke basecoat gebruik je?
Hmm, die gebruik ik ook en ik heb nergens last van. Je zou eens een andere kunnen proberen om te zien of het verschil maakt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
alle wel eigenlijk. laatste tijd draag ik enkel china glaze.
basecoat is ridgefiller van de etos.
De mijne houden het minstens 5 dagen vol en dan beginnen de randjes wat af te brokkelen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:47 schreef Mirjam het volgende:
Groeeeeeeeeeeeeeeeeeen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:27 schreef Daph_ het volgende:
Hi Zilver en Bernies![]()
Nageltjes zijn keurig met basecoat.. Maarrrr the big question is: what polish?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:54 schreef JohnDDD het volgende:
Echt wel vreselijk trouwens die dingen die jullie vrouwen met jullie nagels doen. Denken jullie dat mannen dat leuk vinden of is het gewoon uit eigen artisticiteit?
You are feeling green?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Groeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
Hoi Zilver.![]()
Wat is je nagelprobleem? want ook al ben je van de verkante keer kunnen we je vast helpenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:09 schreef JohnDDD het volgende:
Fair enough!
Nou als jullie weten wat ik aan mijn nagelprobleem kan doen (behalve nepnagels nemen of glitters erop plakken) dan hoor ik het graag
Dit is mijn probleemquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:49 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb sinds een aantal jaren last van kleine putjes en ribbeltjes op mijn nagels, iemand weet waar dit door kan komen? Ik heb het op ongeveer 8 van mijn 10 vingernagels. Bij de ene nagel is het erger dan bij de andere, bij 2 heb ik het helemaal niet en bij andere heel sterk. Het is bij alle nagels tegelijk begonnen. Kan het door teveel nagelbijten in het verleden komen? Mineraalgebrek?
Ik vijl het sindskort bij (wist helemaal niet dat je behalve de witte randjes ook je nagels zelf bij kon werken) en daarmee gaat het meteen weg, maar het komt dan wel weer terug natuurlijk.
Ooh, sorry! Volgens mij komt dat door het stoten enzo, echt beschadigingen aan je nagels zijn het. Hoe je ze wegwerkt zonder vijlen weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:16 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dit is mijn probleem
Hoewel ik er niet erg mee zit hoor
Ah dus het is normaal?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooh, sorry! Volgens mij komt dat door het stoten enzo, echt beschadigingen aan je nagels zijn het. Hoe je ze wegwerkt zonder vijlen weet ik niet.
Oooohquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef MinderMutsig het volgende:
En volgens track and trace ligt hij nog steeds in Forest Park.Daar is dus inderdaad iets mis gegaan.
Ik doe m'n nagels wel voor m'n eigen plezier jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:54 schreef JohnDDD het volgende:
Echt wel vreselijk trouwens die dingen die jullie vrouwen met jullie nagels doen. Denken jullie dat mannen dat leuk vinden of is het gewoon uit eigen artisticiteit?
Over ridgefiller, die van Essence trekt als het ware in je nagels en droogt matter dan mat op.. Dus dan zie je niet dat je dat op hebtquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:46 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik doe m'n nagels wel voor m'n eigen plezier ja![]()
Al heb ik een paar mannelijke vrienden die elke keer dat ik ze zie even m'n nagels moeten zien, het mooi vinden en oprecht geinteresseerd zijn. Ik krijg soms wel eens kleurverzoekjes![]()
Ideale mannen zijn het
Ribbels zijn gewoon genetisch bepaald en krijg je idd echt alleen maar weg door vijlen ja, je hebt er wel een soort opvul lakjes voor (ridge fillers) maar denk niet dat je daar als man gezien mee wilt worden
Die wil ik ook welquote:
Hoe briljant is dat!!!!quote:
Het kan genetisch zijn maar het komt meestal door beschadigingen van de nagelriem. Erop meppen met een hamer of de autodeur dichtgooien voor je hand er tussenuit is bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:49 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb sinds een aantal jaren last van kleine putjes en ribbeltjes op mijn nagels, iemand weet waar dit door kan komen? Ik heb het op ongeveer 8 van mijn 10 vingernagels. Bij de ene nagel is het erger dan bij de andere, bij 2 heb ik het helemaal niet en bij andere heel sterk. Het is bij alle nagels tegelijk begonnen. Kan het door teveel nagelbijten in het verleden komen? Mineraalgebrek?
Ik vijl het sindskort bij (wist helemaal niet dat je behalve de witte randjes ook je nagels zelf bij kon werken) en daarmee gaat het meteen weg, maar het komt dan wel weer terug natuurlijk.
Cherish is zo'n chrome/metallic lak jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het kan genetisch zijn maar het komt meestal door beschadigingen van de nagelriem. Erop meppen met een hamer of de autodeur dichtgooien voor je hand er tussenuit is bijvoorbeeld.![]()
![]()
![]()
Als je de ribbels weg wilt hebben zou ik dat niet met een normale vijl doen maar met een (meerzijdige) buffer. Als man zou ik dan de gladste kant overslaan want daar krijg je crazy shiny nagels van. Je zou ook een matte ridgefiller kunnen gebruiken als je niks tegen nagellak hebt maar het is niet nodig.
Ik doe mijn nagels ook voor mijn eigen plezier en of mannen dat aantrekkelijk vinden of niet zal me een worst wezen.Hetzelfde geldt voor de lengte, ik vind het mooi en wat een ander vindt is zijn/haar probleem.
@Daph: Beetje laat maar Cherish is zo'n chrome toch? Doe dan die andere maar.
ahwwquote:Op maandag 9 november 2009 22:08 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn petekind (12) kwam me tegen in de winkel....
Ze vond mijn nagels zo vet; "Wooaahh die nagels zijn vet, heb je dat zelf gedaan? "
Toen heb ik haar vanavond even het stempelen laten ontdekkenNu wil ze allemaal lakjes gaan kopen enzo
![]()
[ afbeelding ]
ja heerlijk barbie, heb er nog zwarte konad overheen gedaan, foto is net gemaakt, helaas niet meer zo netjes, hele dag gewerkt en net nog staan kokenquote:Op maandag 9 november 2009 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat een mooie kleur!
Dit is echt zo'n tof topic
ik draag die armband elke dag, hij rinkelt leuk bij me andere armbandenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef MinderMutsig het volgende:
me toquote:
Mannen hebben niets te willen, daar is de deur zeg ik dan, zijn nog meer vissen in de zeequote:Op dinsdag 10 november 2009 18:54 schreef JohnDDD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nu het probleem, ik heb geen geel, geen grijs en de kleur roze wel maar die vind ik saaizal ik knalroze opdoen of lekker fout rood voor morgen met deze trui
![]()
Ik denk dat het een week wel mooi blijft. Of ik bewerk het tussendoor met nog een extra laagje nagellak of topcoat. Vaker lakken heb ik echt geen tijd voor, want dan moet ik ze ook meteen behandelen met nagelolie en creme enzoquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:47 schreef Mirjam het volgende:
Ahquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:38 schreef DebjeD het volgende:
[..]
Ooooh![]()
Die van mij nog steeds niet![]()
Betwijfel eigenlijk of ik m nog wel krijg....
Nee joh, eens in de een a twee weken vijlen, nagelriemen terugduwen e.d. en verder gewoon lekker lakken. Dat hoeft allemaal echt niet iedere keer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat het een week wel mooi blijft. Of ik bewerk het tussendoor met nog een extra laagje nagellak of topcoat. Vaker lakken heb ik echt geen tijd voor, want dan moet ik ze ook meteen behandelen met nagelolie en creme enzo. En bijvijlen. Dat doe ik ook weleens tussendoor als ik een ruw randje voel, want ik ben zo bang dat ik ze breek.
kennelijk doe ik ergens dan toch iets verkeerdquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat het een week wel mooi blijft. Of ik bewerk het tussendoor met nog een extra laagje nagellak of topcoat. Vaker lakken heb ik echt geen tijd voor, want dan moet ik ze ook meteen behandelen met nagelolie en creme enzo. En bijvijlen. Dat doe ik ook weleens tussendoor als ik een ruw randje voel, want ik ben zo bang dat ik ze breek.
same here, stom dat ze dat er niet automatisch bij doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:37 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb al 3 keer > $30 besteld en ik ben steeds die armband vergeten
Als ze naakt zijn dan vijl ik ze bij, omdat ik anders aan de zijkanten zo laagjes eraf kan pellen. Die vijl ik weg, en dan zijn mijn nagels heel droog daarna. En als ik me stoot of als ik iets ruws voel vijl ik dat ook tussendoor weg. Smeren zonder dat ik aan het lakken ben vergeet ik toch, en nu is het mooi ongeveer eens in de week.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee joh, eens in de een a twee weken vijlen, nagelriemen terugduwen e.d. en verder gewoon lekker lakken. Dat hoeft allemaal echt niet iedere keer.![]()
En crème smeren kan natuurlijk ook zonder je nagellak er af te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |