Rechts een dag, links zou langer kunnen. Als ik al wakker word zonder dekbedafdrukkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:47 schreef Mirjam het volgende:
hoe lang houden jullie je nagellak mooi?
ik merk dat wat ik ook doe, het niet langer netjes blijft dan anderhalve dag, daarna gaat het echt chippen
Ik lees daar vooral, post niks tot niet veelquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dankje.Zit jij ook op MUA onder deze naam?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dit allemaal en een gellaagje. Als ik wil hoef ik mijn nagellak maar eens in de twee weken te vervangen maar dat wil ik niet.![]()
Verder doet een goede topcoat wonderen en gebruik ik bij schoonmaken e.d. handschoenen.
alle wel eigenlijk. laatste tijd draag ik enkel china glaze.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Hmmm, met welke nagellak heb je problemen en welke basecoat gebruik je?
Hmm, die gebruik ik ook en ik heb nergens last van. Je zou eens een andere kunnen proberen om te zien of het verschil maakt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
alle wel eigenlijk. laatste tijd draag ik enkel china glaze.
basecoat is ridgefiller van de etos.
De mijne houden het minstens 5 dagen vol en dan beginnen de randjes wat af te brokkelen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:47 schreef Mirjam het volgende:
hoe lang houden jullie je nagellak mooi?
ik merk dat wat ik ook doe, het niet langer netjes blijft dan anderhalve dag, daarna gaat het echt chippen
Groeeeeeeeeeeeeeeeeeen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:27 schreef Daph_ het volgende:
Hi Zilver en Bernies![]()
Nageltjes zijn keurig met basecoat.. Maarrrr the big question is: what polish?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:54 schreef JohnDDD het volgende:
Echt wel vreselijk trouwens die dingen die jullie vrouwen met jullie nagels doen. Denken jullie dat mannen dat leuk vinden of is het gewoon uit eigen artisticiteit?
You are feeling green?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Groeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
Hoi Zilver.![]()
Wat is je nagelprobleem? want ook al ben je van de verkante keer kunnen we je vast helpenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:09 schreef JohnDDD het volgende:
Fair enough!
Nou als jullie weten wat ik aan mijn nagelprobleem kan doen (behalve nepnagels nemen of glitters erop plakken) dan hoor ik het graag
Dit is mijn probleemquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:49 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb sinds een aantal jaren last van kleine putjes en ribbeltjes op mijn nagels, iemand weet waar dit door kan komen? Ik heb het op ongeveer 8 van mijn 10 vingernagels. Bij de ene nagel is het erger dan bij de andere, bij 2 heb ik het helemaal niet en bij andere heel sterk. Het is bij alle nagels tegelijk begonnen. Kan het door teveel nagelbijten in het verleden komen? Mineraalgebrek?
Ik vijl het sindskort bij (wist helemaal niet dat je behalve de witte randjes ook je nagels zelf bij kon werken) en daarmee gaat het meteen weg, maar het komt dan wel weer terug natuurlijk.
Ooh, sorry! Volgens mij komt dat door het stoten enzo, echt beschadigingen aan je nagels zijn het. Hoe je ze wegwerkt zonder vijlen weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:16 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dit is mijn probleem
Hoewel ik er niet erg mee zit hoor
Ah dus het is normaal?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooh, sorry! Volgens mij komt dat door het stoten enzo, echt beschadigingen aan je nagels zijn het. Hoe je ze wegwerkt zonder vijlen weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |