Lak hem voor straf alle nagels in een NIET degelijke kleur.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vroegwat hij vond van mijn rode nagellak. Weet je wat hij zei?
Degelijk.![]()
Hij noemde ze DEGELIJK!![]()
![]()
Het is rood! De kleur van dames van lichte zeden!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:47 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Lak hem voor straf alle nagels in een NIET degelijke kleur.
Hoe durft ie
quote:Op maandag 9 november 2009 20:46 schreef Daph_ het volgende:
@ Lindytje echt waar? Ik had daar met Pixie dust echt geen last van..
Edit: Orly Midnight star + Nfu-Oh # 50 =
[ afbeelding ]!!
Pictures please (ook van de armbandquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn transdesign pakketje is er!![]()
En volgens track and trace ligt hij nog steeds in Forest Park.Daar is dus inderdaad iets mis gegaan.
Die gratis OPI armband is nog niet eens lelijk.![]()
Dan krijg je alleen flesjesfoto's hoor. Ik ga niet swatchen, is veel teveel werk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:14 schreef Guess. het volgende:
[..]
Pictures please (ook van de armband)
Ben vandaag vrij en ben van plan vanmiddag eens te gaan freubelen
Misschien een klein laagje basecoat o.i.d. opdoen? zout droogt natuurlijk wel uit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:27 schreef mmascha het volgende:
Zou zout goed zijn voor je nagels?
Ik wil vanmiddag mijn nagels eens goed insmeren met olie enzo maar ik moet straks floaten.
En ik heb net al mijn nagellak eraf.
Ik heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:27 schreef mmascha het volgende:
Zou zout goed zijn voor je nagels?
Ik wil vanmiddag mijn nagels eens goed insmeren met olie enzo maar ik moet straks floaten.
En ik heb net al mijn nagellak eraf.
Ik heb niks met lush omdat ik het dus ook echt vind stinken, ik gebruik gewoon de ikea handcreme, een scheet en zeven knikkers voor 250ml en de voetencreme is ook om op te vretenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil die lemony flutter ook nog eens proberen maar hier zit volgens mij geen lush in de buurt, ik krijg altijd kriebelbulten van dat soort winkels en ik heb gehoord dat het stinkt dus ik wil het ook niet online kopen om er dan achter te komen dat ik het niks vind.
Wrong answer!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vroegwat hij vond van mijn rode nagellak. Weet je wat hij zei?
Degelijk.![]()
Hij noemde ze DEGELIJK!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |