abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74582470
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn transdesign pakketje is er!
En volgens track and trace ligt hij nog steeds in Forest Park. Daar is dus inderdaad iets mis gegaan.

Die gratis OPI armband is nog niet eens lelijk.
Ooooh

Die van mij nog steeds niet
Betwijfel eigenlijk of ik m nog wel krijg....
It's a beautiful day... Now watch some idiot screw it up!
pi_74582717
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:54 schreef JohnDDD het volgende:
Echt wel vreselijk trouwens die dingen die jullie vrouwen met jullie nagels doen. Denken jullie dat mannen dat leuk vinden of is het gewoon uit eigen artisticiteit?
Ik doe m'n nagels wel voor m'n eigen plezier ja
Al heb ik een paar mannelijke vrienden die elke keer dat ik ze zie even m'n nagels moeten zien, het mooi vinden en oprecht geinteresseerd zijn. Ik krijg soms wel eens kleurverzoekjes
Ideale mannen zijn het

Ribbels zijn gewoon genetisch bepaald en krijg je idd echt alleen maar weg door vijlen ja, je hebt er wel een soort opvul lakjes voor (ridge fillers) maar denk niet dat je daar als man gezien mee wilt worden
  dinsdag 10 november 2009 @ 19:49:50 #178
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74582820
Wat wordt het gezellig druk in het topic!!
nieuwe nagellakkers!
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 10 november 2009 @ 19:50:35 #179
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74582839
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:46 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Ik doe m'n nagels wel voor m'n eigen plezier ja
Al heb ik een paar mannelijke vrienden die elke keer dat ik ze zie even m'n nagels moeten zien, het mooi vinden en oprecht geinteresseerd zijn. Ik krijg soms wel eens kleurverzoekjes
Ideale mannen zijn het

Ribbels zijn gewoon genetisch bepaald en krijg je idd echt alleen maar weg door vijlen ja, je hebt er wel een soort opvul lakjes voor (ridge fillers) maar denk niet dat je daar als man gezien mee wilt worden
Over ridgefiller, die van Essence trekt als het ware in je nagels en droogt matter dan mat op.. Dus dan zie je niet dat je dat op hebt .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_74583213
quote:
Die wil ik ook wel
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:10:05 #182
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74583479
quote:
Hoe briljant is dat!!!!
Ik wil die!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_74583704
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:49 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb sinds een aantal jaren last van kleine putjes en ribbeltjes op mijn nagels, iemand weet waar dit door kan komen? Ik heb het op ongeveer 8 van mijn 10 vingernagels. Bij de ene nagel is het erger dan bij de andere, bij 2 heb ik het helemaal niet en bij andere heel sterk. Het is bij alle nagels tegelijk begonnen. Kan het door teveel nagelbijten in het verleden komen? Mineraalgebrek?

Ik vijl het sindskort bij (wist helemaal niet dat je behalve de witte randjes ook je nagels zelf bij kon werken) en daarmee gaat het meteen weg, maar het komt dan wel weer terug natuurlijk.
Het kan genetisch zijn maar het komt meestal door beschadigingen van de nagelriem. Erop meppen met een hamer of de autodeur dichtgooien voor je hand er tussenuit is bijvoorbeeld.

Als je de ribbels weg wilt hebben zou ik dat niet met een normale vijl doen maar met een (meerzijdige) buffer. Als man zou ik dan de gladste kant overslaan want daar krijg je crazy shiny nagels van. Je zou ook een matte ridgefiller kunnen gebruiken als je niks tegen nagellak hebt maar het is niet nodig.

Ik doe mijn nagels ook voor mijn eigen plezier en of mannen dat aantrekkelijk vinden of niet zal me een worst wezen. Hetzelfde geldt voor de lengte, ik vind het mooi en wat een ander vindt is zijn/haar probleem.

@Daph: Beetje laat maar Cherish is zo'n chrome toch? Doe dan die andere maar.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74583767
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het kan genetisch zijn maar het komt meestal door beschadigingen van de nagelriem. Erop meppen met een hamer of de autodeur dichtgooien voor je hand er tussenuit is bijvoorbeeld.

Als je de ribbels weg wilt hebben zou ik dat niet met een normale vijl doen maar met een (meerzijdige) buffer. Als man zou ik dan de gladste kant overslaan want daar krijg je crazy shiny nagels van. Je zou ook een matte ridgefiller kunnen gebruiken als je niks tegen nagellak hebt maar het is niet nodig.

Ik doe mijn nagels ook voor mijn eigen plezier en of mannen dat aantrekkelijk vinden of niet zal me een worst wezen. Hetzelfde geldt voor de lengte, ik vind het mooi en wat een ander vindt is zijn/haar probleem.

@Daph: Beetje laat maar Cherish is zo'n chrome toch? Doe dan die andere maar.
Cherish is zo'n chrome/metallic lak ja Entourage zit er al op
pi_74583929
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:08 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn petekind (12) kwam me tegen in de winkel....
Ze vond mijn nagels zo vet; "Wooaahh die nagels zijn vet, heb je dat zelf gedaan? "
Toen heb ik haar vanavond even het stempelen laten ontdekken Nu wil ze allemaal lakjes gaan kopen enzo

[ afbeelding ]
ahww

welke lak is dat op je wijsvinger? hij glittert zo leuk
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat een mooie kleur!
Dit is echt zo'n tof topic
ja heerlijk barbie, heb er nog zwarte konad overheen gedaan, foto is net gemaakt, helaas niet meer zo netjes, hele dag gewerkt en net nog staan koken

quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn transdesign pakketje is er!
En volgens track and trace ligt hij nog steeds in Forest Park. Daar is dus inderdaad iets mis gegaan.

Die gratis OPI armband is nog niet eens lelijk.
ik draag die armband elke dag, hij rinkelt leuk bij me andere armbanden
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:38 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
I like it .
me to
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:54 schreef JohnDDD het volgende:
Echt wel vreselijk trouwens die dingen die jullie vrouwen met jullie nagels doen. Denken jullie dat mannen dat leuk vinden of is het gewoon uit eigen artisticiteit?
Mannen hebben niets te willen, daar is de deur zeg ik dan, zijn nog meer vissen in de zee
maar ik hoor nooit klachten, op stage vinden ze het echt heel facinerend en ze vinden het nog leuker om een kleur op te noemen en die heb ik de volgende dag op

zo, uber bijlees actie, ik heb echt een hele schattige trui binnen en jullie smelten allemaal mee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar nu het probleem, ik heb geen geel, geen grijs en de kleur roze wel maar die vind ik saai zal ik knalroze opdoen of lekker fout rood voor morgen met deze trui
pi_74583934
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:47 schreef Mirjam het volgende:
hoe lang houden jullie je nagellak mooi?
ik merk dat wat ik ook doe, het niet langer netjes blijft dan anderhalve dag, daarna gaat het echt chippen
Ik denk dat het een week wel mooi blijft. Of ik bewerk het tussendoor met nog een extra laagje nagellak of topcoat. Vaker lakken heb ik echt geen tijd voor, want dan moet ik ze ook meteen behandelen met nagelolie en creme enzo . En bijvijlen. Dat doe ik ook weleens tussendoor als ik een ruw randje voel, want ik ben zo bang dat ik ze breek.
pi_74584082
Kleintje ik vind je nagels leuk Je trui uiteraard ook.. Hello Kitty
pi_74584139
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:38 schreef DebjeD het volgende:

[..]

Ooooh

Die van mij nog steeds niet
Betwijfel eigenlijk of ik m nog wel krijg....
Ah Hij komt vast nog wel.

@Daph: yay!

@kleintje: ik zou voor een compleet andere kleur gaan. Paars, groen, blauw maar niet iets wat moet passen maar dat net niet doet.
pi_74584173
daarom dacht ik aan rood of mat knal roze, maar denk dat ik ink suede neem, geen zachte kleur in iedergeval ik vind het altijd zo leuk als mensen zeggen wat heb JIJ nou op je nagels???
pi_74584175
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik denk dat het een week wel mooi blijft. Of ik bewerk het tussendoor met nog een extra laagje nagellak of topcoat. Vaker lakken heb ik echt geen tijd voor, want dan moet ik ze ook meteen behandelen met nagelolie en creme enzo . En bijvijlen. Dat doe ik ook weleens tussendoor als ik een ruw randje voel, want ik ben zo bang dat ik ze breek.
Nee joh, eens in de een a twee weken vijlen, nagelriemen terugduwen e.d. en verder gewoon lekker lakken. Dat hoeft allemaal echt niet iedere keer.
En crème smeren kan natuurlijk ook zonder je nagellak er af te halen.
pi_74584190
Dit gaat nooit op tijd droog zijn voor het slapengaan

Dit is het kleurtje trouwens:

(met nog levende wijsvingernagel)
  † In Memoriam † dinsdag 10 november 2009 @ 20:32:29 #192
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_74584200
Ik heb wat lakjes gescoord tijdens de 30%korting Kruidvat actie! Die multiglitter tip painter van Essence is echt leuk, heb nu alleen mijn duim nog maar gedaan en ga morgen echt aan de slag

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_74584203
Ik heb alleen maar wazige foto's van mijn rode maar jullie hebben pech want ik ga nu Merry Midnight er overheen doen dus ik ga ook geen betere meer maken.
pi_74584325
Ik heb al 3 keer > $30 besteld en ik ben steeds die armband vergeten
pi_74584341
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:

[..]

kennelijk doe ik ergens dan toch iets verkeerd
net maar een extra laagje topcoat gesmeerd, heb echt geen zin om om de 2 dagen m'n nagels te moeten lakken, mag ook best eens langer zitten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74584435
Pics van armband?
pi_74584470
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:37 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb al 3 keer > $30 besteld en ik ben steeds die armband vergeten
same here, stom dat ze dat er niet automatisch bij doen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:41:35 #198
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74584476
Ik lak mijn nagels en mijn man zet een ladekastje in elkaar.
Sinds de verbouwing stond dat al op mijn lijstje maar dankzij jullie ideeen weet ik nu waar ik mijn lakjes laat
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74584529
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:31 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee joh, eens in de een a twee weken vijlen, nagelriemen terugduwen e.d. en verder gewoon lekker lakken. Dat hoeft allemaal echt niet iedere keer.
En crème smeren kan natuurlijk ook zonder je nagellak er af te halen.
Als ze naakt zijn dan vijl ik ze bij, omdat ik anders aan de zijkanten zo laagjes eraf kan pellen. Die vijl ik weg, en dan zijn mijn nagels heel droog daarna. En als ik me stoot of als ik iets ruws voel vijl ik dat ook tussendoor weg. Smeren zonder dat ik aan het lakken ben vergeet ik toch, en nu is het mooi ongeveer eens in de week.

Met mijn nagelriemen doe ik trouwens zelden tot nooit iets.
pi_74584562

Betere foto kan ik niet vinden op de site
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')