Hmmm interesting. Ook in het licht van de huidige crisis: http://en.wikipedia.org/wiki/Long-Term_Capital_Managementquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:07 schreef SeLang het volgende:
Zo heeft LTCM zich bijvoorbeeld opgeblazen door te speculeren op correlaties tussen verschillende obligatiemarkten, na eerst jarenlang erg succesvol te zijn geweest. Blaast het hedgefund zich uiteindelijk op dan begin je gewoon weer een nieuw hedgefund.
Ik heb gehoord dat het een anderhalf uur intensief handelen is in 1 bedrijf.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:02 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Zie ik je wel verschijnen.Heb je al een idee wat je kan verwachten?
Yep, banken die je opbellen, zo snel mogelijk achter nieuwsfeiten aan gaan enzo, Moge de beste winnen en veel succes. Als je btw een Marokkaan tegenkomt (volgens mij zal er ook maar 1 opdagenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:48 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het een anderhalf uur intensief handelen is in 1 bedrijf.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:05 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Yep, banken die je opbellen, zo snel mogelijk achter nieuwsfeiten aan gaan enzo, Moge de beste winnen en veel succes. Als je btw een Marokkaan tegenkomt (volgens mij zal er ook maar 1 opdagen) breng deze Fok!er dan een groet over.
Je zou je zo aardig kunnen vergissen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:22 schreef Gremen het volgende:
Short? Hoe lager we komen hoe eerder ik long ga
Sta al 4punten onder water sinds vrijdagquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:17 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat er nog iemand short of is het daar nog te vroeg voor
Je moet pas short gaan als er een heel duidelijke downtrend aanwezig is, dat blijkt maar weer!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:17 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat er nog iemand short of is het daar nog te vroeg voor
Dan ben je eigenlijk al te laat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Je moet pas short gaan als er een heel duidelijke downtrend aanwezig is, dat blijkt maar weer!Als je in een auto rijd op een voorrangsweg, dan ga je toch ook niet stoppen voor elke auto die van rechts komt???
10% erbij al!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:57 schreef Dave7 het volgende:
PSE: Dane-Elec Memory SA 1,15
52 weeks highs! kopuhhhhhhhhhhh!!!!!!!!![]()
Ik heb totaal geen flauw benul hoe dat bedrijf ervoor staat. Maar bekende naam, en chart ziet er aantrekkelijk uit!![]()
Daarom moet je dat ook alleen in een langdurige downtend doen. Zoals begin 2008. Nu is het veel te link, dat zie je aan iedereen die hier short zit, die mogen blij zijn als ze weer boven water komen.quote:
Hoezo dan? Als het stijg, stijgt het meestal al gauw een weekje (of meer) en bij dalen ook.quote:
De meeste die short zitten hier doen dat slechts op gevoel of simpele TA-indicatoren, zowiezo linke indicators om beleggingskeuzes op te baseren, vooral short-term.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:36 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Daarom moet je dat ook alleen in een langdurige downtend doen. Zoals begin 2008. Nu is het veel te link, dat zie je aan iedereen die hier short zit, die mogen blij zijn als ze weer boven water komen.
Vanaf morgen is het weer tijd voor de berenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
De meeste die short zitten hier doen dat slechts op gevoel of simpele TA-indicatoren, zowiezo linke indicators om beleggingskeuzes op te baseren, vooral short-term.
En dat hoor ik ook al vanaf vrijdag...quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vanaf morgen is het weer tijd voor de beren
Al vanaf maart.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:49 schreef RvLaak het volgende:
En dat hoor ik ook al vanaf vrijdag...
WS vandaag met klein plusje is goed mogelijk. Morgen komen de beren pas weer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dat hoor ik ook al vanaf vrijdag...
WS al weer groen...
Nee hoor, koerspad 180-305-150. Echter is die 180 helaas niet gekomen en top is iets hoger komen te liggen.quote:
en morgen, en morgen, en morgen, etc.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
WS vandaag met klein plusje is goed mogelijk. Morgen komen de beren pas weer.
En waarom is morgen de dg voor de beren, waar baseer je dat op? Je doet een uitspraak gebaseerd op een visie een gevoel en een mening, je wilt ze zien dalen daarom zie je ze ook dalen. Persoonlijk ben ik zelf ook een beer alleen ben wat realistischer en maak van mijn visie geen tunnelvisie.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vanaf morgen is het weer tijd voor de beren
Waar wil je short term dan op handelen?
Ik kijk puur naar mijn charts en zie dat we limieten van deze stijging opzoeken. Vanaf morgen moet het echter wel agan draaien anders klopt het niet en stap ik eruit. Opleving lieten charts ook prima zien vorige week alleen ik ben te vroeg weer naar short gegaan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:57 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
En waarom is morgen de dg voor de beren, waar baseer je dat op? Je doet een uitspraak gebaseerd op een visie een gevoel en een mening, je wilt ze zien dalen daarom zie je ze ook dalen. Persoonlijk ben ik zelf ook een beer alleen ben wat realistischer en maak van mijn visie geen tunnelvisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |