quote:Op maandag 9 november 2009 17:55 schreef ilias556 het volgende:
mensen ik moet presenatie doen over samengestelde zin heb opgezocht op internet maar krijg niet echt waneer je het gebruikt enz alleen wat het is maar dat is een beetje moelijk.
dus kan iemand helpen of weet iemand een website?
[/quote ][quote]
Op maandag 9 november 2009 17:56 schreef Zeroku het volgende:
Je hebt wel duidelijk Nederlands nodig inderdaad.
quote:Op maandag 9 november 2009 17:56 schreef Zeroku het volgende:
Je hebt wel duidelijk Nederlands nodig inderdaad.
Dan steek je er wat moeite in. Je Nederlands is belabberd, dus alle moeite die jij in Nederlands steekt is de moeite waard. Op die site staat het vrij simpel en als je daar echt niet uitkomt mag je gaan gaan toekomstdromen over in welke fabriek je later aan de lopende band wilt staan.quote:Op maandag 9 november 2009 17:59 schreef ilias556 het volgende:
ja maar dat snap ik niet echt die website kende ik al maar toc bedankt!
Vind je het werk in de fabriek leuk? Zo ja, stop met je opleiding. Zo niet, steek er dan zelf wat moeite in.quote:Op maandag 9 november 2009 18:04 schreef ilias556 het volgende:
p8 ik werk al bij een fabriek maar ik moet verplicht naar school maar woensdag is presentatie dus kan iemand uitleggen
quote:Op maandag 9 november 2009 18:08 schreef ilias556 het volgende:
goldfinger donder even op warom reageer je op deze topic als je toch alleen maar levenloze dingen erop schrijft?
slotje erop heb je er problemen mee arrogante freak
godverdomme sinds wanneer hebben sportcrew leden toegang tot de kloonscannerquote:
om ditquote:Op maandag 9 november 2009 18:08 schreef ilias556 het volgende:
goldfinger donder even op warom reageer je op deze topic als je toch alleen maar levenloze dingen erop schrijft?
slotje erop heb je er problemen mee arrogante freak
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vraag me af van wie deze kloon is.
quote:Op maandag 9 november 2009 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vraag me af van wie deze kloon is.
Meer leesbare versie:quote:ik moet presenatie doen over samengestelde zin heb opgezocht op internet maar krijg niet echt waneer je het gebruikt enz alleen wat het is maar dat is een beetje moelijk.
Zinnen gebroken (vetgedrukt)quote:Ik moet een presenatie doen over een samengestelde zin. Ik heb gezocht op het internet, maar ik weet niet echt wanneer je het gebruikt, alleen wat het is, maar dat is een beetje moeilijk.
quote:Op maandag 9 november 2009 18:15 schreef CaptainCookie het volgende:
TS, FOK! is alleen toegestaan voor mensen wiens IQ boven hun schoenmaat uitkomt.
Ja, in zo'n beetje elk topic die je opent Faalhaasquote:Op maandag 9 november 2009 18:18 schreef ilias556 het volgende:
smem rot op met die kut reacties van je vraag ik of iemand mij huiswerk wilt maken?
sukkel
quote:Op maandag 9 november 2009 18:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik heb m'n banquotum al bereikt voor deze week.
Gelukkig ben je dat niet en zal je m.i. ook niet worden.quote:Op maandag 9 november 2009 18:23 schreef ilias556 het volgende:
als ik moderator was(word ik binnenkort)had ik jou geband ja met je grote mond
Hoofdpijn verwekkendquote:
Gotcha.quote:Op maandag 9 november 2009 18:56 schreef ilias556 het volgende:
laat maar mensen ik ga morgen weer naar douw egberts fabriek lekker werken daar heb ik het teminste naar mijn zin
quote:Op maandag 9 november 2009 18:56 schreef ilias556 het volgende:
laat maar mensen ik ga morgen weer naar douw egberts fabriek lekker werken daar heb ik het teminste naar mijn zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |