Staat nog steeds onbespeeld (sinds vorige advertentie) in de kast. Wederom te koop aangeboden.quote:Te koop aangeboden: Epiphone Les Paul Custom.
26 September 2008 gekocht, en sindsdien heeft ie in de koffer gelegen omdat ik toch de voorkeur geef aan mijn stratocaster. Zonde van dit mooie stukje gitaar dus vandaar de verkoop. Hooguit 10 keer op gespeeld. Nooit het huis uit geweest.
Aankoopbewijs aanwezig. Koffer met nooit uitgepakte draagband bij de koop inbegrepen.
Gekocht destijds voor:
Gitaar: 650 euro
Koffer: 100 euro
Vraagprijs: 600 euro. (20% korting op nieuwprijs)
Bieden staat vrij.
Te bespelen/af te halen in Haarlem/Heemstede
Dat is een keuze die gemaakt kan worden. Ik heb liever een dure volkswagen dan een goedkope mercedes. Andere andersom.quote:Op maandag 9 november 2009 18:19 schreef A-mineur het volgende:
Ik ga dan liever voor een paar euro meer voor een echte Gibson. Maar toch prima voor iemand die een goede gitaar wil en niet al te veel te besteden heeft.
wellicht als je de koffer niet nodig hebt, dat er met Jimbo wat te regelen valtquote:Op maandag 9 november 2009 19:57 schreef A-mineur het volgende:
Ik heb ook zeker interesse. Een goede gitaar voor een leuke prijs. Ik wacht nog eventjes af.
5 tientjes? het is een koffer incl. draagband, staat alleen niet op de foto omdat ik m nooit gebruikt hebquote:Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef Jimbo het volgende:
ja nog interesse in de fokker, wat kostda?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |