Inderdaad, die heb je helemaal niet nodig om te kunnen lopen en je evenwicht te behouden.quote:Op maandag 9 november 2009 17:53 schreef Scarface2004 het volgende:
knip je tenen eraf, die zijn toch waardeloos
Ben jij op je teentjes getrapt of op je pik getrapt?quote:Op maandag 9 november 2009 18:06 schreef Dastan het volgende:
Opnieuw: dus? Kleine voeten zijn mooi omdat een kleine piemel lelijker is? Kanker is leuk omdat verdrinken meer pijn doet?
Ugh. Het is allemaal niet eerlijk..quote:Op maandag 9 november 2009 23:42 schreef afcajos het volgende:
Maatje 43/44, 1m85 en 81kg zwaarWat ben ik toch goed in elkaar gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met Meloewa.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:37 schreef Meloewa het volgende:
vrouwen met een schoenmaat van boven de 40
Mannen met een schoenmaat van boven de 44/45
Geweldige kickquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef .peaseboy. het volgende:
ik heb maat 46 gelukkig kan je in die maat nog genoeg vinden
Maat 47 tot de macht 5 ofwel 229345007 is ook een erg grote maat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:00 schreef MyTiredFeet het volgende:
475?![]()
[ afbeelding ]
Oude foto, maar wel maat 50.
quote:
lariekoekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:27 schreef Leandra het volgende:
Voor sportschoenen: eens in de zoveel tijd naar Batavia-stad, dan heb je bij de diverse sportmerkenwinkels over het algemeen redelijke keuze in die maten.
Volgens mij gaat alles wat in de winkels niet verkocht is naar de outlet, dus juist de lastige maten willen daar nog wel eens belanden.
En nog goedkoop ook![]()
Ook qua gewone schoenen kun je daar bij de diverse schoenwinkels nog wel eens >47 tegenkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |