Niet als je piemel ook groot isquote:Op maandag 9 november 2009 17:49 schreef Dastan het volgende:
Zo lelijk als je zulks grote voeten hebt.
Het is beter dan maatje 35 vind ik, iemand van 2 meter met maat 50 maakt net wat meer indruk dan iemand van 1.50 met maatje 35quote:Op maandag 9 november 2009 17:49 schreef Dastan het volgende:
Zo lelijk als je zulks grote voeten hebt.
Ik denk niet dat TS zo'n extreme lengte heeft.quote:Op maandag 9 november 2009 17:57 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Het is beter dan maatje 35 vind ik, iemand van 2 meter met maat 50 maakt net wat meer indruk dan iemand van 1.50 met maatje 35
Mwah, ik als Indo-vrouw zou niet graag 2 meter zijnquote:Op maandag 9 november 2009 17:57 schreef Trekfiets het volgende:
Het is beter dan maatje 35 vind ik, iemand van 2 meter met maat 50 maakt net wat meer indruk dan iemand van 1.50 met maatje 35
Beter maat 35 juist. Daar vind je sneller schoenen van.quote:Op maandag 9 november 2009 17:57 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Maat 35 is daarentegen weer zeer onwaarschijnlijk, terwijl maat 45+ best vaak voorkomt.quote:Op maandag 9 november 2009 17:57 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Je punt? Het ene sluit het andere toch niet uit?quote:Op maandag 9 november 2009 17:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Niet als je piemel ook groot is.
Haar punt is denk ik dat een wormpje een grotere afknapper is dan voeten die wat aan de grote kant zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 18:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je punt? Het ene sluit het andere toch niet uit?
Hoe origineel.quote:Op maandag 9 november 2009 18:05 schreef Andiamo het volgende:
Als je sowieso al schoenen kan vinden in die maat, vragen ze dan ook of je er roeispanen bij wil hebben?
Opnieuw: dus? Kleine voeten zijn mooi omdat een kleine piemel lelijker is? Kanker is leuk omdat verdrinken meer pijn doet?quote:Op maandag 9 november 2009 18:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Haar punt is denk ik dat een wormpje een grotere afknapper is dan voeten die wat aan de grote kant zijn.
Zeg ik dat?quote:Op maandag 9 november 2009 18:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Opnieuw: dus? Kleine voeten zijn mooi omdat een kleine piemel lelijker is? Kanker is leuk omdat MS meer pijn doet?
Nee, maar je vergelijkt wel twee dingen die geen verband houden waardoor hij nergens op slaat.quote:Op maandag 9 november 2009 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Ik zeg niet dat grote voeten ineens mooi zijn omdat er grotere afknappers zijn.
Ik vergeleek niets. Ik probeerde alleen het punt van JoepiePoepie te verduidelijken. Voor haar zijn er blijkbaar pluspunten die genoeg tegen een bepaald minpunt opwegen om toch met iemand in zee te gaan.quote:Op maandag 9 november 2009 18:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, maar je vergelijkt wel twee dingen die geen verband houden waardoor hij nergens op slaat.
quote:Op maandag 9 november 2009 18:17 schreef onzichtbare het volgende:
moet je naar duitsland gaan vragen ze ook de maat ik heb ik gezegt maat 40 45 werdt ie boos lache
MAAR IK HEP HET TOGG GEKOCHDT?!!!?EINZZquote:
Hahahaha, gozer serieus!quote:Op maandag 9 november 2009 18:17 schreef onzichtbare het volgende:
moet je naar duitsland gaan vragen ze ook de maat ik heb ik gezegt maat 40 45 werdt ie boos lache
U vergeet het volgende:quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 18:47 schreef Kwezel het volgende:
[..]
U vergeet het volgende:
Semi-klacht: Kleine piem0l kaakspierpijn
Daar wordt m'n voet niet minder breed van.quote:
1.90m. Valt mee inderdaad..quote:Op maandag 9 november 2009 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS zo'n extreme lengte heeft.
Wajooooowww!!!!quote:Op maandag 9 november 2009 18:17 schreef onzichtbare het volgende:
Aangepast.quote:Op maandag 9 november 2009 18:47 schreef Kwezel het volgende:
[..]
U vergeet het volgende:
Semi-klacht: Kleine piem0l
Gekochdt?quote:Op maandag 9 november 2009 18:25 schreef Manu. het volgende:
[..]
MAAR IK HEP HET TOGG GEKOCHDT?!!!?EINZZ
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
quote:Op maandag 9 november 2009 21:45 schreef Nemain het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten..Ik schep niet graag op hoor, maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En nu de echt interessante maten?quote:Op maandag 9 november 2009 21:54 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hou je bek. 48 is veuls te groot.
quote:Op maandag 9 november 2009 21:51 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik schep niet graag op hoor, maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |