quote:Op maandag 9 november 2009 16:44 schreef Dibble het volgende:
CDA overweegt verbod op Modern Warfare 2 vanwege 'vliegveld-scène'
Call of Democratisch Appel: Warfare on Modern Warfare 2quote:
quote:
Nogmaals, er wordt niet vermeld om wat voor content het gaat, je krijgt gewoon een waarschuwing, vind dat ze wel bewuster neer hadden mogen zetten wat voor content het dan is.quote:Op maandag 9 november 2009 16:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je krijgt in het begin de optie om die niet te doen. Daarna moet je die keuze nog bevestigen.
Idioterie.
sulletjesquote:
Nee, oke.quote:Op maandag 9 november 2009 17:08 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Nogmaals, er wordt niet vermeld om wat voor content het gaat, je krijgt gewoon een waarschuwing, vind dat ze wel bewuster neer hadden mogen zetten wat voor content het dan is.
Zoiets als: Pas op! U kan in het volgende level digitale poppetjes neerschietenquote:Op maandag 9 november 2009 17:08 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Nogmaals, er wordt niet vermeld om wat voor content het gaat, je krijgt gewoon een waarschuwing, vind dat ze wel bewuster neer hadden mogen zetten wat voor content het dan is.
Jakhalzen was da?? Kunt u aub meer specifiek zijn voor eeeuhmm.... mensen als mij :$quote:Op maandag 9 november 2009 17:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Klopt het dat de Jakhalzen ook een item gaan doen over MW2? Ik meende zoiets te lezen
59 euro.quote:Op maandag 9 november 2009 17:33 schreef Elegy het volgende:
Wat kostte het eigenlijk bij de Gameshop voor de Xbox?
over dikke 6 uur afhalen ja :pquote:
Lees de eerste paragraaf van de OP nog even door.quote:Op maandag 9 november 2009 17:48 schreef Hardrebel het volgende:
Is het geen Call of duty modern warfare 2? Als ik naar de site ga staat er namelijk Call of duty boven.
http://modernwarfare2.infinityward.com/agegate.php
Een vast onderdeel van het TV programma De Wereld Draait Door. Een beetje brutale journalistiek, maar wel leuk.quote:Op maandag 9 november 2009 17:32 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Jakhalzen was da?? Kunt u aub meer specifiek zijn voor eeeuhmm.... mensen als mij :$
Weet niet of je heel de winkel in mag daarom, kan goed zijn dat het ergens vooraan in de winkel te doen isquote:Op maandag 9 november 2009 18:40 schreef Zolcon het volgende:
Vast wel, als je het vraagtgeld stinkt niet
Vraag het aan een verkoper als de halve winkel is afgeslotenquote:Op maandag 9 november 2009 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet of je heel de winkel in mag daarom, kan goed zijn dat het ergens vooraan in de winkel te doen is
Anders zouden er ook mensen rondlopen die niet voor mw2 komen ofzo
Die MW2 uitvoering wel iigquote:Op maandag 9 november 2009 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou je vanavond in eindhoven ook een xbox kunnen kopen?
bedoel tegelijk met de nachtopening?
Daar krijg je de standard versie bij, ik wou gaan voor hardened editionquote:
Welke debiel gaat er nou om 00:00 naar een winkel als je niet voor het spel komt, stofzuiger kopen?quote:Op maandag 9 november 2009 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet of je heel de winkel in mag daarom, kan goed zijn dat het ergens vooraan in de winkel te doen is
Anders zouden er ook mensen rondlopen die niet voor mw2 komen ofzo
quote:
morgen is toch om 00:00?quote:Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef -CRASH- het volgende:
In het vorig topic zei iemand dat Game Mania Pas morgen begon met de verkoop......
WRONG...... Straks om 00:00 wordt er al verkocht.
Crapquote:Op maandag 9 november 2009 20:11 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Op mijn bonnetje van 15:54 staat nog Xbox 360 Call of Duty MW2
Bedankt voor de spoilerquote:Op maandag 9 november 2009 17:33 schreef Zotheid het volgende:
Wat een ontzettende goafe missie is dat trouwens zeg.
Mensen die om genade smeken of over de vloer kruipend uit hun lijden verlossen.
Alsof je de "opgepoetste" CoD1 nog in je console gaat proppen...Dan wacht ik wel op de opvolger...ben trouwens nog dagelijks bezig met CoD4.quote:Op maandag 9 november 2009 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar krijg je de standard versie bij, ik wou gaan voor hardened edition
anders had ik idd die xbox gekocht!
Nja je krijgt hem als code, dus je moet hem via xbox live downloadenquote:Op maandag 9 november 2009 20:26 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Alsof je de "opgepoetste" CoD1 nog in je console gaat proppen...Dan wacht ik wel op de opvolger...ben trouwens nog dagelijks bezig met CoD4.
Leuk, met de vlinder.quote:Op maandag 9 november 2009 20:02 schreef Shoombak het volgende:
Yay, mn completely numb callsign heb ik weer terug
Duurt even voordat je iets gevonden hebt maar ze zijn er zeker.quote:Op maandag 9 november 2009 20:16 schreef Knoflook het volgende:
VInd offline toch nooit iets aan, dus wacht tot 12 en kijk dan of er een server open is.
Iedereen die ook maar iets van het spel weet wist dat toch allang.quote:
Terminal. Heb hem al vaak voorbij zien komen.quote:Op maandag 9 november 2009 20:35 schreef intraxz het volgende:
Waarom komt dat vliegveld level nooit voorbij. Écht nooit.
Ow, ik dacht dat je hem er als extra schijfje bijkocht...dan ben ik al helemaal bij dat ik hem heb gecancelled.quote:Op maandag 9 november 2009 20:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja je krijgt hem als code, dus je moet hem via xbox live downloaden
en was ook wel benieuwd naar de boekjes en die dingen
waarom haal je hem vanavond of morgen niet gewoon?quote:Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef Trystar het volgende:
Besteld. Als het goed is woensdag in huis
De helft van de hoofdpersonen gaat doodquote:Op maandag 9 november 2009 20:44 schreef Knoflook het volgende:
Ik heb net gespeeld en ff een spoiler;
Iemand gaat dood.
Ik, hoop dat ik er snel weer weg ben, ik wil slapen!quote:Op maandag 9 november 2009 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die nog meer vanavond naar mm gaat in ehv?
Waarom ga je em dan niet gewoon morgen halen?quote:Op maandag 9 november 2009 21:39 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Ik, hoop dat ik er snel weer weg ben, ik wil slapen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas geen tijd ivm met m'n stage.quote:Op maandag 9 november 2009 21:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waarom haal je hem vanavond of morgen niet gewoon?
Hahahaha, wat een vette actiequote:Op maandag 9 november 2009 21:53 schreef Shoombak het volgende:
http://www.nu.nl/games/21(...)-xbox-live-baas.html
Ik heb toch geen leven.quote:Op maandag 9 november 2009 21:54 schreef mash_ het volgende:
al die mensen die om 12uur een game nog gaan halen
Morgen toch vrijquote:
ze gaan me ook allemaal uitlachen bij de MMquote:Op maandag 9 november 2009 21:54 schreef mash_ het volgende:
al die mensen die om 12uur een game nog gaan halen
Ik welquote:
Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op maandag 9 november 2009 22:49 schreef koei het volgende:
Mochten er mensen naar een nachtopening gaan en foto's maken, PM dan even een linkje naar je foto's naar mij, dan gebruik ik ze voor een nieuwspost op FOK!games. Natuurlijk met nickvermelding erbij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 november 2009 23:02 schreef Zotheid het volgende:Tofste missie uit het spel, by farSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
word wel met me telefoon dan!quote:Op maandag 9 november 2009 22:49 schreef koei het volgende:
Mochten er mensen naar een nachtopening gaan en foto's maken, PM dan even een linkje naar je foto's naar mij, dan gebruik ik ze voor een nieuwspost op FOK!games. Natuurlijk met nickvermelding erbij!
Maakt niet zoveel uit, het gaat om een sfeerimpressie. Zolang je wel dingen op de foto's kunt herkennen is het prima! En geef even aan bij welke winkel en in welke plaats de foto's zijn gemaakt!quote:
Ja, heel veel, waarom zou dat niet beschikbaar zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 23:35 schreef Droopie het volgende:
Zijn er mensen die met een PS3 headset (is dat eigenlijk wel beschikbaar) spelen
Elke bluetooth of usb headset werkt, dus je kan heel goedkoop klaar zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef Droopie het volgende:
was eigenlijk een luie vraag..
had er nog nooit een gezien en ga morgen eens kijken wat dat kost
quote:Op maandag 9 november 2009 23:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Elke bluetooth of usb headset werkt, dus je kan heel goedkoop klaar zijn.
Maar er is ook een speciale headset, en die is wel duur
lvl 24 wtfquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:08 schreef mrPanerai het volgende:
Zo net m'n eerste MP potje gedaan...en 4de...hulde aan mezelf...maar wat zie ik wtf hoe kan je nu al level 24 zitten.
euh, rank 18 hier na 3h playedquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:08 schreef mrPanerai het volgende:
Zo net m'n eerste MP potje gedaan...en 4de...hulde aan mezelf...maar wat zie ik wtf hoe kan je nu al level 24 zitten.
Er zijn mensen al lvl 70 of hoger.quote:
Alleen bij gedownloade versies bij de 360, waarom zouden ze het bij ps3 doen, iedereen die al eerder speelde had m wel legaal.quote:Op dinsdag 10 november 2009 04:00 schreef mrPanerai het volgende:
Ik dacht dat IW gemeld had dat de servers gereset gingen worden bij de launch en dat iedereen terug van nul moest beginnen...dat is dus duidelijk niet gebeurd.
8quote:
verschillend per filiaal, maar heb al 49 voorbij zien komen.quote:
Kan je vrij makkelijk zelf achter komen hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Thanks. Dan hoop ik dat iemand kan vertellen hoeveel de Xbox 360 versie kost bij de MM Rotterdam Alexandrium.
quote:Media Markt Rotterdam Alexandrium
Watermanweg 325
3067 GA Rotterdam
Tel: 010-2863888
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nieuwe elementen zoals ´breachen´ die vergelijkbaar zijn met Rainbow six, zijn goed uitgewerkt en een leuke toevoeging
Multiplayer is een stuk uitgebreider dan MW met de keuze uit emblemen etc. De mappen leken behoorlijk groot maar dat kan ook zijn vanwege het feit dat je ze nog niet kent..
topgame
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
Dat is best kutquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:02 schreef Chrizs het volgende:
pff ze hebben me de PC versie gestuurd ipv de xbox versie :s
dat is niet helemaal waar! Want die update was er zaterdag al!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:49 schreef Agiath het volgende:
Die update die je laat kiezen of je 1 missie niet wil spelen omdat ie zo ziekelijk was
Vannacht al een paar uurtjes online geknald, de verbindingen zijn ook stukken beter dan bij cod4 (ps3)
Ik ga zo weer knallen, wat een verslaving, wat een spel !
Vrijdag alquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar! Want die update was er zaterdag al!
En je kunt voordat je campaign doet kiezen of missies wilt overslaan, en toen had ik nog geen update!
Ditquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:39 schreef Gauner het volgende:
Ik was niet van plan het te halen, maar nu kriebelt het toch wel heel erg..
dat je eigen niet druk hoeft te makenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:04 schreef mrPanerai het volgende:
vanochtend om 6uur pas in m'n bed gekropen...wel vet gaaf...het allerbeste tov MW1: Alle sterke punten zijn gewoon nog sterker geworden. Hulde aan IW.
Ik zie ergen NAT:Open staan, iemand een idee wat dit betekend?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:07 schreef Gauner het volgende:
Niemand hier de Prestige Edition? Iemand die zit te spelen met z'n nightgoggle op?
Ik geloof dat je er wel echt mee in het donker kunt zien, maar in combinatie met de game heb je er niks aan volgens mij.quote:
nee natuurlijk niet!quote:
En je deed het dikke primaquote:
Tot volgende week dan maarquote:
annuleren en halen bij de MM. Liggen echt bakken vol.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:52 schreef Hardrebel het volgende:
Die kut Gamehubs heeft mijn copy nog niet eens verstuurd. Waarom preorder je? Juistem om hem wat optijd binnen te krijgen.
Juist met pre-orders krijg je hem vaak later dan als je hem normaal in de winkel koopt hoor...quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:52 schreef Hardrebel het volgende:
Die kut Gamehubs heeft mijn copy nog niet eens verstuurd. Waarom preorder je? Juistem om hem wat optijd binnen te krijgen.
Als je dan toch pre-ordered kan je dat beter doen in een fysieke winkel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:52 schreef Hardrebel het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:52 schreef Hardrebel het volgende:
quote:1. Shipping method: Deliver via Registered Mail.
Cost: Free
Delivery Time: 7 - 14 business days to arrive.
Insurance: No (We are not responsible for loses or damage)
Please note: The delivery time might takes more than 14 business days to arrive sometimes. Although it is not often.
2. Express shipping: Deliver via UPS Express (Highly recommended)
Cost: Base on your country. (Free if you purchase 3 & above in stock games)
Delivery Time: 2 - 3 business days to arrive.
Insurance: Yes
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:14 schreef mash_ het volgende:me broer heeft hem gekocht
dus scheelt mij weer 60 euro
Hier bij Bol besteld en werd om 12 uur aangebeldquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:38 schreef satecl het volgende:
Ik heb hem een paar weken terug al bij Bol.com besteld.. Weet iemand toevallig of die vandaag dan op de mat vallen?
Ik ben zelf namelijk nog op me werkKan echt niet wachten eigenlijk
Ik heb deel 4 nog niet eens uitgespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vannacht waren er 2 die de prestige hebben gekocht...die gast sprak dat het eigenlijk een "razorlight"quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:07 schreef Gauner het volgende:
Niemand hier de Prestige Edition? Iemand die zit te spelen met z'n nightgoggle op?
Ik speel veteran maar kom maar niet voorbij dat eerste level in Rioquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:19 schreef Palmboom313 het volgende:
Welke difficulty spelen jullie veteran? Ik doe hardened
FRS voor 50,- euro als je vandaag nog besteldquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:57 schreef Christiaan het volgende:
Zijn ze er al ergens mee aan het stunten qua prijs? Online of niet maakt niet uit.
Bij de MM in Heerlen was er een dagactie, als je vandaag een Xbox 360 kocht kreeg je MW2 er gratis bij.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:57 schreef Christiaan het volgende:
Zijn ze er al ergens mee aan het stunten qua prijs? Online of niet maakt niet uit.
Ik heb hem, het werkt zwaar vet, alleen niet echt slim om hem in het niet-donker te gebruiken, das nogal pijnlijk voor je ogenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:07 schreef Gauner het volgende:
De mediamarkt(groningen) heeft hem voor ¤49(360)quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:57 schreef Christiaan het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:24 schreef neggix het volgende:
Iemand al op de PS3 met een vriend gespeeldWij kunnen namelijk niet naar elkaar connecten? Als je invite doet gaat ie er automatisch weer uit met een session no longer valid error....
Nee dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:29 schreef maickeltje het volgende:
kunnen jullie met de playstation 3 mensen uitnodigen voor een party?
Ach, GTA kan je ook mensen doodrijdenquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Missie 3 is inderdaad best wel ziekHeb bewust amper burgers vermoord. Het kan wat mij betreft wel maar ik snap ook wel dat er ophef over is.
Klopt maar daar MOET het niet zeg maar. En het ziet er in MW2 zo angstig realistisch uit. Ik vond het best indrukwekkend.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:48 schreef neggix het volgende:
[..]
Ach, GTA kan je ook mensen doodrijdenJe weet toch dat het een spel is... Maar jah, kunnen genoeg discussies over zijn
Ik heb iig lekker staan maaien in dat vliegveld
Weet je wat ik angstig realistisch vind:quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar daar MOET het niet zeg maar. En het ziet er in MW2 zo angstig realistisch uit. Ik vond het best indrukwekkend.
Kut, ik heb gisteren 60 euro betaald.quote:
SPOILER: ...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk CoD met Dualshock.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom, dit soort dingen gewoon in de winkel halen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef VliegVlieg het volgende:
Ik kan het niet geloven, de postbezorger is nog steeds "onderweg"![]()
Waarom ik? Waarom nu?
Die zit nu natuurlijk MW2 te spelen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef VliegVlieg het volgende:
Ik kan het niet geloven, de postbezorger is nog steeds "onderweg"![]()
Waarom ik? Waarom nu?
Op http://www.infinityward.com/ komt VIP contect te staan, alleen dat is pas "coming soon". Beetje slordig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:28 schreef -CRASH- het volgende:
Wat is met de code die achter op het boekje staat...voor exclucive content.
Jah meerdere malen zelfs.... er is zelfs wat beters op uitgevonden, namelijk jij kan ook zijn `session joinen`, maar ik denk dat het ergens anders aan moet liggen of dat de sessions vol zitten. Wat je kan doen is naar de hoofdmenu gaan van online spelen en daar een partyinvite doen voordat je een deathmatch o.w.d.o kiest en dan smen een session ingaan....quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:24 schreef neggix het volgende:
Iemand al op de PS3 met een vriend gespeeldWij kunnen namelijk niet naar elkaar connecten? Als je invite doet gaat ie er automatisch weer uit met een session no longer valid error....
Ik heb er ook last van. Beetje jammerquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:35 schreef neggix het volgende:
[..]
[..]
Nee dus
Meer mensen hebben hier last van
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=161702&start=50 Staat een vage oplossing misschien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
De harde realiteitquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Missie 3 is inderdaad best wel ziekHeb bewust amper burgers vermoord. Het kan wat mij betreft wel maar ik snap ook wel dat er ophef over is.
Ayequote:Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef Droopie het volgende:
na het kopen van een router doet ie het perfect..
wel moet ik mercenary deadmatch spelen ipv. normaal..
bij normale op PS3 is het echt verschrikkelijk met slechte verbinding. 3 potjes gecheckt
mijn niveau is niet om over naar huis te schrijven, maar dat maakt niet uit voorlopig
zit er trouwens ook een nederlands tile/vlaggetje/ embleem in het spel?
Lol..herkenbaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:02 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb indirect 105 euro betaald voor COD6, 55 euro voor het spel en 50 euro verloren op weg naar de gamewinkel om m te kopen.
Iemand zin om online de 2 player SpecialOps missies te doen? Die specialOps dingen zijn echt tering vet.
Op de xbox he
Ik heb ook last van de party's\quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:50 schreef maickeltje het volgende:
Tot nu toe online echt wel een vette game, jammer dat de party's het nog niet doen, momenteel rank 15.
Nu even offline gamen
Wat een grap...quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lol..herkenbaar
60 euro voor het spel
10 euro voor parkeergarage omdat ik kaartje kwijt was
50 euro voor router
2,50 euro voor parkeren voor de router
[ afbeelding ]
lol en tevens RIP
http://www.dailymail.co.u(...)nke-dies-age-32.htmlquote:Germany and Hannover 96 goalkeeper Robert Enke has died at the age of 32 after being hit by a train, local police said.
After Hannover president Martin Kind confirmed Enke's death, German police released a statement saying a man had been fatally injured after being hit by a train on Tuesday evening.
Indd. Op de rest van de games wil ik wel een week wachten maar niet hier op haha.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:25 schreef VliegVlieg het volgende:
Vanaf nu ook NOOIT meer pre-orderen via internet inderdaadZal sowieso niet zo snel gebeuren als ik zowel UC2 en MW2 in huis heb (de 2 beste games voor de PS3, ever)
Lelijk dat jullie het zo moeten doen, op de 360 werkt t perfect.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb ook last van de party's\
maar dit schijnt te werken
've had the same problem as everyone else. However I found a work around for it!!
I'll just clarify exactly how me and my mate got it to work.
One person invites the other to the party. Once the invite is received, that person should sign out of the PSN and then sign back in. Then accept the invite and it should put you into the party!
We tried this twice, both attempting the trick and I got into his party and he got into mine! No problems, finally managed to get some games together. Hopefully this will work for other people.
Credit goes to:
http://www.infinityward.com/forum/vi...rt=50#p2867356
Dude, iets bestellen op gamehubs betekent gewoon 1 á 2 weken na launch het spel pas binnenkrijgen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:52 schreef Hardrebel het volgende:
Thnx dit werktquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb ook last van de party's\
maar dit schijnt te werken
've had the same problem as everyone else. However I found a work around for it!!
I'll just clarify exactly how me and my mate got it to work.
One person invites the other to the party. Once the invite is received, that person should sign out of the PSN and then sign back in. Then accept the invite and it should put you into the party!
We tried this twice, both attempting the trick and I got into his party and he got into mine! No problems, finally managed to get some games together. Hopefully this will work for other people.
Credit goes to:
http://www.infinityward.com/forum/vi...rt=50#p2867356
Ik werd er een beetje misselijk vanquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt maar daar MOET het niet zeg maar. En het ziet er in MW2 zo angstig realistisch uit. Ik vond het best indrukwekkend.
ik krijg hem nog niet helemaal lekker ingesteldquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:00 schreef delano.888 het volgende:
Net van de trap geflikkerd met mn NVG's op
Hmm, das wel gek, ik kan hem namelijk niet eens verkeerd instellen..quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik krijg hem nog niet helemaal lekker ingesteld
als ik 1 oog dicht doe, zie ik wel perfect
hmm dat vliegtuig lvl ging snel genoeg voorbij, zat meer op de subs te letten
Wacht maar tot je AC-130 stoel onder je reet hebtquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:59 schreef Personan het volgende:
Online is leuk maar als je ook CoD4 online al eeuwen hebt gespeeld voelt de online van dit spel toch iets te bekend aan
nja zit zo'n draai ding op voor stand van je ogen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hmm, das wel gek, ik kan hem namelijk niet eens verkeerd instellen..
\\Hoe kan het geluid nou fenomenaal zijn als 5.1 niet eens goed werkt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eerste level gespeeld, wat een chaos gelijkBeeld vol bloedspetters
Wel jammer dat de 5.1 mix niet helemaal goed is, stemmen komen niet uit de center speaker. Verder is het geluid fenomenaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:19 schreef Palmboom313 het volgende:
iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, ja ff een vraagje, bedoel je het begin van die missie? Of ben je al halverwege? Heb er ook best wel lang op gedaanquote:
Halverwege gaat echt nergens over. Ben nu al 1 uur bezig met dat stukje.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hmm, ja ff een vraagje, bedoel je het begin van die missie? Of ben je al halverwege? Heb er ook best wel lang op gedaan.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:39 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Halverwege gaat echt nergens over. Ben nu al 1 uur bezig met dat stukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef -SG- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:48 schreef -SG- het volgende:
360 hardenedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]Wat raar dat je hier af gaat. Ik heb dat level ook vanavond voor het eerst gespeed, Ben een paar x dood gegaan, maar v anaf dat ik in die Jeep stapte ben ik niet meer af gegaan. Ik heb gewoon op allemaal die jeeps geschoten, en voor ik 't wist was 't level voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
Hmm raar ik heb precies hetzelfde. En wat Coolguy zegt.quote:
Hmm nu even gerusht met recruit en dan kom ik er zo langsquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat raar dat je hier af gaat. Ik heb dat level ook vanavond voor het eerst gespeed, Ben een paar x dood gegaan, maar v anaf dat ik in die Jeep stapte ben ik niet meer af gegaan. Ik heb gewoon op allemaal die jeeps geschoten, en voor ik 't wist was 't level voorbij.
welke?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:59 schreef -SG- het volgende:
Toen maar naar de freerecordshop gegaan en hem daar gehaald.
Dat laatste is wel erg snollig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:59 schreef -SG- het volgende:
Wacht ik moet iets vertellen, ik kreeg MW2 bij MM niet mee omdat ik nog geen 18 ben![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik stond daar zo van;![]()
! You're kidding right?
Maar ze keek me heel serieus aan, de snol.
Vriend van me was erbij, die is 20, maar hij zei zo van, je dan koop ik het wel maar hij betaald want ik heb geen geld bij me. Mocht ook niet_!
Dus ik toen zo van![]()
![]()
.
Toen maar naar de freerecordshop gegaan en hem daar gehaald.
Kostte ook maar 5 euro meerquote:
Ja had geen contant geld mee.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:13 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Dat laatste is wel erg snollig.
Maar goed had je het geld via je vriend aan de cassiere moeten geven. Had ze geen poot om op te staan.
overigens supper vette game. Nu net 4 en half uur erop zitten. Hopelijk nog een paar uurtjes. Even replayen op hard en voor alle intel gaan enzo. En dan een keer multiplayen. Om zo aan het begin al te gaan multiplayen vind ik zo zonde op een of andere manier. Nu slapen
Vind ik ook het beste idd.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef fratsman het volgende:
Singleplayer!Ik ga pas online als ik de singleplayer uitgespeeld heb.
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:22 schreef Palmboom313 het volgende:
hmm welk eindfilmpje vind ik mooier deze of die van portal
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:23 schreef -SG- het volgende:
[..]Inderdaad maar dat liedje van portal was zo tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze, en dat bonuslevel is nog vetterquote:Op woensdag 11 november 2009 00:22 schreef Palmboom313 het volgende:
hmm welk eindfilmpje vind ik mooier deze of die van portal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |