waarom haal je hem vanavond of morgen niet gewoon?quote:Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef Trystar het volgende:
Besteld. Als het goed is woensdag in huis
De helft van de hoofdpersonen gaat doodquote:Op maandag 9 november 2009 20:44 schreef Knoflook het volgende:
Ik heb net gespeeld en ff een spoiler;
Iemand gaat dood.
Ik, hoop dat ik er snel weer weg ben, ik wil slapen!quote:Op maandag 9 november 2009 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die nog meer vanavond naar mm gaat in ehv?
Waarom ga je em dan niet gewoon morgen halen?quote:Op maandag 9 november 2009 21:39 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Ik, hoop dat ik er snel weer weg ben, ik wil slapen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas geen tijd ivm met m'n stage.quote:Op maandag 9 november 2009 21:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waarom haal je hem vanavond of morgen niet gewoon?
Hahahaha, wat een vette actiequote:Op maandag 9 november 2009 21:53 schreef Shoombak het volgende:
http://www.nu.nl/games/21(...)-xbox-live-baas.html
Ik heb toch geen leven.quote:Op maandag 9 november 2009 21:54 schreef mash_ het volgende:
al die mensen die om 12uur een game nog gaan halen
Morgen toch vrijquote:
ze gaan me ook allemaal uitlachen bij de MMquote:Op maandag 9 november 2009 21:54 schreef mash_ het volgende:
al die mensen die om 12uur een game nog gaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |