quote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef mrien het volgende:
Lotte ligt inmiddels ook een maand ofzo onder een dekbedje, sindsdien blijft ze er ook netjes onder liggen, met de deken was dit niet het geval
Ze is weer opgeknapt gelukkig, toch vreemd soms, wat ze ineens te pakken kunnen hebben
quote:Op maandag 9 november 2009 14:25 schreef Grijs het volgende:
Een wijkverpleegster zei in deze context eens: "Liever dat ze 's nachts wakker worden van de kou, dan dat ze nooit meer wakker worden".
En daar ben ik het wel mee eens. In het ledikantje heb ik nooit een dekbed gebruikt. Pas bij het peuterbed heb ik een dekbedje gehaald.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
Koen gaat gewoon in een slaapzakje, dat is prima te doen zo. Sander kreeg pas toen hij 3 was een dekbedje (en een grote mensenbed)
Nog geen 3 weken geleden was Koen ziek, en nu staat er weer een snotkraantje open. Men weerstand van die kleintjes is echt bagger, was ik even vergetenBen benieuwd of het alleen bij snotteren blijft.
Och, hij vindt ze niet heel boeiend geloof ik. Gebruikt ze regelmatig als kussen, maar verder niet echtquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:42 schreef Troel het volgende:
Wat leuk zo met die knuffels
Ruben moet er echt niets van hebben
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:05 schreef freecell het volgende:
Maar hij wil ook niet eten. Geen warm eten (wel yoghurt) minder brood, geen koekje tussendoor, het boeit hem allemaal niet zo. Hadden die van jullie dat ook met de tandjes?
Dat is hier ook aan de orde, madammeke slaapt misschien een uurtje overdag. Op zich niet erg ware het niet ze van de vermoeiheid een echte draak kan wordenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:57 schreef freecell het volgende:
Hier gaan de nachten uitstekend, maar de dagen zijn bal
dat heeft eli ook een nachtje gehad (ik denk een maand of wat geleden). tot 35,3 aan toe, geloof ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:52 schreef freecell het volgende:
Wet van Fok!
Na volledig en altijd doorslapen vanaf 6 maanden zonet een half uur met een brullende dreumes zitten hannesen
En nu ligt hij nog wat te piepen in zijn bed. Hij lag nog onder de dekens, was wazig, moe en héél verdrietig
Dus ik denk: temperaturen? Voelde wel wat warm aan. Resultaat: 35,9Hoe doetie dat? Hij lag nog tot zijn schouders onder een dekbed, in een slaapzak met een pyjama aan
Temp. van zijn kamertje maar wat opgevoerd en sokken aan gedaan?Toch maar paracetamolletje er in gedaan en dentinox, want dit is écht geen normaal Leander-gedrag....
(disclaimer: van paracetamol wordt ondertemperatuur niet nog lager)
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:14 schreef freecell het volgende:
Mja, hoe alert is een dreumes die normaal doorslaapt laat op de avond
Hij was vooral heel slaperig en huilerig. Op een gegeven moment vroeg ik aan TARA: krijgjij wel contact, ik maak me zorgen.
En TARA: wat zegt onze poes?
Leander:Maaaaaw!
![]()
Dat zat wel goed dusGelukkig.
Als we geen reactie gekregen hadden op een paar keer vragen had ik misschien de HAP wel gebeld
wij moesten testen door drinken aan te bieden. dus ff in een tuitbeker wat water gedaan, en hij naam 2 slokken toen hij ff wakker werd en mafte weer verder. prima, dus.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:14 schreef freecell het volgende:
Hij was vooral heel slaperig en huilerig. Op een gegeven moment vroeg ik aan TARA: krijgjij wel contact, ik maak me zorgen.
![]()
Als we geen reactie gekregen hadden op een paar keer vragen had ik misschien de HAP wel gebeld
Hahahaha dat vind ik een leuke van Taraquote:Op donderdag 12 november 2009 09:14 schreef freecell het volgende:
![]()
Vrijdag de 13equote:Op vrijdag 13 november 2009 09:32 schreef freecell het volgende:
Ik zeg:
- drinken
- brullen
- bumba
- wakker zijn
- koorts
- hangen
-voorlezen
- had ik al bumba gezegd?En drinken?
Ah, is dat hetquote:
Erg herkenbaard hoor, niet teveel aandacht aan geven, ze gaan vanzelf wel weer eten.quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef bodpa09 het volgende:
Binnenval vraagje: Mijn zoon van bijna een vertikt het sinds een week om avondeten tot zich te nemen. Hij at gewoon stukjes enzo, maar spuugt nu alles uit. Hij heeft twee tanden die doorkomen, dat zou een rol kunnen spelen. Vla gaat er wel in, fruithapjes en drinken ook, maar met brood nokt hij ook na een hapje of zes.
Klinkt het bekend in jullie oren? Tips?
zo hou je het gezellig aan tafel.... Anders is het elke keer drama. Niet eten is prima, wel aan tafel blijven zitten. En dan pikt ze vaak wat van mijn bord.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef bodpa09 het volgende:
Dank dames! Ik zal proberen er geen aandacht aan te geven.
bij ons moet selene zelfs wachten op der toetje tot we allemaal klaar zijn voor het toetjequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef bikinistringding het volgende:
[..]
zo hou je het gezellig aan tafel.... Anders is het elke keer drama. Niet eten is prima, wel aan tafel blijven zitten. En dan pikt ze vaak wat van mijn bord.
handig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef mrien het volgende:
Fijn freecell!
Zei ik gisteren 1 hoektand? Maak daar maar 2 van, hebben we die straks ook allemaal mooi gehad
geen, daarom bladert hij daar ook sneller doorheenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:50 schreef bodpa09 het volgende:
Wat schattig Freecell! En wat goed van Leander!
maarre... welk geluid maakt de slak?
Wat liefquote:Op woensdag 18 november 2009 16:33 schreef freecell het volgende:
Kijk nou dan toch:
Voorlezen!
Hij weet echt bijna alle geluiden in het boekje en dat zijn er heel veel
Neequote:
Dan kan ie vast ook heel goed de B zeggen! :-)quote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee
Dat is een boerderijdierenboekje denk ik. Of die over Ella Bella Boem die een Biba Belle Bebi krijgt uit mama's biba belle bolle buik
die ken ik ja. of als ze bv ergens even niet mag komen dan net een voetje over de drempel steken. of als ze ergens niet aan mag komen toch ff met het wijsvingertje snel even porren......quote:Op woensdag 18 november 2009 20:04 schreef freecell het volgende:
HIer is het nu: ergens heenrennen waar je niet mag komen en het dan tóch doen onder luid 'neeneenee' geroep
Hoezo hij weet best wat wel en niet mag, maar vindt van niet
of je bijzonder uitdagend aankijken en het gewoon wél doenquote:Op woensdag 18 november 2009 20:20 schreef simmu het volgende:
[..]
die ken ik ja. of als ze bv ergens even niet mag komen dan net een voetje over de drempel steken. of als ze ergens niet aan mag komen toch ff met het wijsvingertje snel even porren......
dat probeerde ze een paar keer ja. maar dan zet ik haar gewoon weer wegquote:Op woensdag 18 november 2009 20:23 schreef freecell het volgende:
[..]
of je bijzonder uitdagend aankijken en het gewoon wél doen
hoi !quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:48 schreef owlet het volgende:
Wij schuiven ook een topic op!
Ik ben niet zo heel erg actief meer in de leeftijd-topics maar misschien dat dat een beetje meer gaat worden nu we de babyfase echt officieel uit zijn.
Ben er van uit gegaan dat papa's ook welkom zijn, papa's zijn namelijk ook heel trots op hun kleine dreumes.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
welkom nieuwe mama's en tot ziens vertrekkende mama's![]()
en anders een kunstgebitje op z'n derdequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:34 schreef alphalpha het volgende:
De tanden score na 14 maanden is 1 tand. Alles op zijn tijd
Oeps sorryquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:12 schreef alphalpha het volgende:
[..]
Ben er van uit gegaan dat papa's ook welkom zijn, papa's zijn namelijk ook heel trots op hun kleine dreumes.
juh, tis echt sneu. als het morgenochtend niet al wat beter is bel ik voor de zekerheid wel de huisarts. vooralsnog ligt ze gewoon lekker te slapen in een zomerslaapzakje. er zat de hele week al iets dwars.quote:Op zondag 22 november 2009 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Arme Selene, beterschap voor het meiske, hopelijk knapt ze snel op.
quote:Op maandag 23 november 2009 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beppie stond net op de bank en keek uit het raam en schreeuwde het uit 'Pip!' en ook een 'Piep!'
Toen ik keek bleek er een vogel naast de kip te zittenSlim kind
Hoe schattig is dat zegquote:Op maandag 23 november 2009 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beppie stond net op de bank en keek uit het raam en schreeuwde het uit 'Pip!' en ook een 'Piep!'
Haha ik las het een beetje raarquote:Op maandag 23 november 2009 19:54 schreef Marie79 het volgende:'t zou wat zijn, papa en mama heel incidenteel en dan wel alsjeblieft en dank je wel
![]()
Hij heeft de afgelopen 3 nachten wat nieuws, als hij wakker wordt 's nachts, gaat hij heel hard huilen en stopt pas als hij tussen ons in verder mag slapen...
Ja ging goed! Heeft natuurlijk wel eventjes gehuild maar verder geen bijwerkingen, geen koorts, helemaal niets, zelfs niet het idee gehad dat hij last had van zijn armpje oid.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef Marie79 het volgende:
Wat fijn Books dat ze zo meegaand was!
LL... 'morgen' is allang geweest...
Maarten heeft het hier helemaal door hoe het werkt als hij hard gaat huilen... dan komen we bij hem om hem te troosten en als het midden in de nacht is, mag hij (snel) bij ons in bed verder slapen. Dus het begon midden in de nacht, de avond erna was het 11 uur/half 12 en gisteren begon hij om 10 uur al toen hij wakker werd. Vanavond was hij wel om 7 uur moeilijk in slaap te krijgen, maar is het hem gelukkig wel gelukt. Het is wat als ze 1 zijn!
Lief!quote:Op maandag 23 november 2009 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De ene dag maalt hij er niet om en eet hij niet veel, maar over het algemeen eet hij behoorlijk goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:35 schreef alphalpha het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe gaat met het warme eten met juliie kindjes. Ons dochtertje van bijna 15 maanden, eet s'ochtends een heerlijk bordje pap, de botterham tussen de middag gaat erin als koek, alleen het warme prakje s'avonds wil ze niet hebben. Soms proef ze het nog eerste maar meestal gaat meteen de mond op slot![]()
Toetje vindt ze wel weer heerlijk.
Vanochtend weer even heerlijk genoten, als ze bij me komt staan als ik brood aan het smeren ben, en ze hele verhalen begint te brabbelen. Dan begint je dag toch geweldig![]()
wat liefquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Koen danst op K3
Let niet op de troep en/of mijn stem
komt van al die pap die ze eetquote:Op woensdag 2 december 2009 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is Selene groot geworden zeg, wat een stoere griet!
En hoe oud is Koen, en welke maat draagt hij?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
Kippekontje Koen zijn broekjes moet ik altijd vet insnoeren (hema heeft leuke broekjes maar niet altijd met knoopsgat elastiek en die zakken dus echt van zijn kont af)
Wacht maar tot ze zindelijk worden en die luier er niet meer is
Koen is 17 maanden, draagt maat 80/86 (broekjes 80 shirtjes 86)quote:Op woensdag 2 december 2009 14:41 schreef Groofsken het volgende:
[..]
En hoe oud is Koen, en welke maat draagt hij?
Mijn dochter draagt 86/92maar neigt eerder naar 92ondertussen. Tis eenlang slank eind aanhet wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:32 schreef Groofsken het volgende:
Heeft mijn dochter nou een enorme groeispurt, of is het toch de schuld van de droger.
Ze moet echt over naar maatje 86, is dat normaal voor kindjes van 20 mnd? Die broekjes zijn alleen allemaal zo wijd, ze zakken gewoon echt van haar kontje af, en dan heb ik al mèt elastische bandjes in de taille.
quote:
Om een rok hoort geen riem, behalve als het een spijkerrok isquote:Op woensdag 2 december 2009 22:14 schreef k_i_m het volgende:
Maar helaas is 92 dan ook net weer een maat waar het verstel elastiek verdwijnt. Zo heb ik een superleuk rokje gekocht wat echt zo naar beneden valt als ik het haar aantrek
.
Of heb je daar ook echt een riem voor?.
Haha, nee, dat gaat dan niet meer lukken. Al kan ze inmiddels wat lengte betreft wel 98 aan, met de broekspijpen omgevouwen. Nog even en ik kan het van jou over gaan nemen. Bizar toch.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:19 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ohdan kan ik niks van je overnemen nu![]()
Het is een spijkerrokquote:Op woensdag 2 december 2009 22:19 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Om een rok hoort geen riem, behalve als het een spijkerrok is
Nou vooruit dan maarquote:
Als ik Leander een te grote jas aantrek wordt hij woest, dan kan hij niet spelenquote:Op donderdag 3 december 2009 07:42 schreef Ticootje het volgende:
Hier ook maat 86/92.
Alleen haar jas maat 86 verdrinkt ze in, maar das lekker warm.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 december 2009 08:28 schreef bodpa09 het volgende:
Hoi! Wij komen ons melden! M els (even zodat jullie weten hoe hij heet, ik wil zijn naam liever niet
op het net) is gisteren 1 geworden. Hij heeft enorm genoten van de taart, cadeaus, slingers, visite en lekkere hapjes. Op naar de 2!
Ja!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:14 schreef k_i_m het volgende:
Maar helaas is 92 dan ook net weer een maat waar het verstel elastiek verdwijnt. Zo heb ik een superleuk rokje gekocht wat echt zo naar beneden valt als ik het haar aantrek
.
Of heb je daar ook echt een riem voor?.
Romper met lange mouw eronder en het werkt prima toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik zie dat sommige van jullie kids maat 74/89 dragen. Leander is nu bijna 5 maand en zit ook in 74En das mooi jammer want ik had van zijn broer nog kleren maar dat dus allemaal korte mouw enzo
Nee is voor Leander te koud. Die moet echt 2 lagen aan. De truitjes doe ik wel eens dan met een tshirt erover en dan gewoon romper lange mouw.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Romper met lange mouw eronder en het werkt prima toch?
Hip kind heb jijquote:Op maandag 7 december 2009 08:29 schreef freecell het volgende:
Leander zei eerst keurig papa en mama (eerst papa trouwens), maar papa is ook alweer een tijdje mama hier, whehe
Voor de rest zegt hij echt best veel
35 al?quote:Op maandag 7 december 2009 09:19 schreef freecell het volgende:
Ik schrijf de woordjes nu even op (ook leuk voor later, haha) maar hij is nu iets meer dan 15 en een halve maand en ik zit nu op 35 woordjes met tellen
Best veel al
Opa en oma wordt hier echt nog niet gezegdquote:Op maandag 7 december 2009 09:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dochter noeme mij tot vorige maand echt nog papa, alleen bij hele hoge nood werd er om mama gehuild. Oma heet pas sinds afgelopen zaterdag ook oma, en niet meer opa
Hij is vast vlot in andere dingenquote:Op maandag 7 december 2009 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
35 al?![]()
Ik raak een beetje ontmoedigend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door freecell op 07-12-2009 11:05:00 ]
Ja dat heb ik wel gemerkt met mijn oppaskindje die nu 2 isquote:Op maandag 7 december 2009 09:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij is vast vlot in andere dingen
Moet je eens kijken tegen de tijd dat hij 2 is, dan kletst hij de oren van je hoofd
quote:Op maandag 7 december 2009 10:03 schreef freecell het volgende:
Vlgens mijn moeder ben je eerst 3 jaar bezig met 'leren praten' en dan tot hun 18e met 'leren wanneer ze zich moeten stilhouden'
Ik kom nu op deze lijst, maar er is vast meerIk wist niet dat geluiden ook onder woorden vielenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In dat geval:
Bah
Bal (al lijkt dat veel op elkaar)
Wraah (een beer die brult)
Daaaaa! (daar!!! is papa/mama/sander etc)
Klakken met zijn tong (tiktak van de klok)
Ohja en als hij zijn broodje niet meer hoeft, dan laat hij die heel nonchalant via zijn kinderstoel naar beneden glijden zodat de katten het kunnen opeten. Hij tilt dan mooi zijn bordje op zo van: Klaar, bord leeg![]()
Hahaquote:Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wist niet dat geluiden ook onder woorden vielen![]()
In dat geval:
Bah
Bal (al lijkt dat veel op elkaar)
Wraah (een beer die brult)
Daaaaa! (daar!!! is papa/mama/sander etc)
Klakken met zijn tong (tiktak van de klok)
Ohja en als hij zijn broodje niet meer hoeft, dan laat hij die heel nonchalant via zijn kinderstoel naar beneden glijden zodat de katten het kunnen opeten. Hij tilt dan mooi zijn bordje op zo van: Klaar, bord leeg
O?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:45 schreef bodpa09 het volgende:
Huh? Er stond net toch veel meer in je post Freecell?
Helpt Bumba ook niet?
Omdat hij rond 11 uur eigenlijk al omrolt van de slaap en ergens tussen 11:30 en 12:00 trekt hij het écht niet meer.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom leg je hem er niet wat later in, zeg zo'n 13:00/13:30 Al is het maar om te proberen. Als hij dan een uurtje of 3 kwartier slaapt dan is zijn middag ook niet ontzettend lang
Mja, als ik hem naar mijn moeder moet brengen ben ik al weer zo'n poos onderweg dat het niet opweegtquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:21 schreef simmu het volgende:
's ochtends toch wat eerder op bed zodat het lange stuk meer tussen de middag valt? ik roep maar wat hoor, ik heb hier ook een draakje wat niet echt wil slapen 's middags. ik had al geprobeerd of ze dan niet lekker boven rond wil keutelen terwijl *ik* in bed lig, maar dat resulteerde enkel in een sjaggerijnige simmu en een stuk lichtknopdraadje
's middag meegeven aan je moeder met de mededeling "ga maar fijn wandelen en doeidoei!!"? je hebt toch zelf ook je rust nodig tenslotte!!
Ik vind dat echt lang. Ik ben niet anders gewent dan dat Jen niet langer dan een uurtje slaapt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:14 schreef freecell het volgende:
Hij wil niet meer echt slapen overdag
Hij sliep al niet veel, maar toch vaak wel van 11:30 tot 13:30 of van 12:00 tot ongeveer 14:00.
Ik heb hem er om 11:45 ingestopt, hij was om 13:00 wakker en aan het teuten en nu is hij aan het brullen
Iemand tips?
Het is gewoon écht te kort voor hem, zijn middag is veel te lang nu en rond een uur of 3 rolt hij wrs om van de slaap en is het brullen, brullen brullen tot 's avonds.
Om 3 uur dan alsnog op bed leggen is geen optie, dan gaat hij écht niet meer slapen.
En zijn mama heeft met haar kraklijf ook middagrust nodig eigenlijk
Zeg hoezee, heb je ook mn laatste regel gelezen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef freecell het volgende:
Nou, hoezee dat je dat lang vindt, ik vind het niet lang en alle kindertjes om ons heen van zijn leeftijd en iets ouder slapen 2,5 tot 3,5 uur tussen de middag.
Daarbij is het gewoon echt niet genoeg voor hem en in praktijk betekent dat de hele dag brullen, schreeuwen en klieren. Gewoon omdat hij zo moe is.
Jah.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zeg hoezee, heb je ook mn laatste regel gelezen?
Heel fout!!: Ik heb wel eens de laptop in bed aangezet zodat Jen kon kijken ik even mn ogen dicht kon doen. Deur van de slaapkamer dicht zodat er niets kon gebeuren..quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Jah.
In zijn eigen bedje pas ik nieten als ik in zicht ben of bij ons in bed, dan is het alleen maar spelen en op mij klimmen. Dan gaat hij echt niet slapen.
de mijne haalt de 2 uur per dag meestal ook niet hoor, ik zou wel willen nu en dan, want het staat er met dikke wallen onder der ogen bij, maar als ze niet willen, dan willen ze niet. bij selene schiet ik veel op met gewoon echt bruut vaste "op bed leg" tijden aanhouden. tussen 10 en half 11 leg ik der op bed, en tussen 2 en half 3. punt uit. daar heeft ze vrede mee. vaak ligt ze dan eerst een half uur te spelen, dan een half uurtje slapen, en dan weer wat spelen. pas als ze het beu is zet ze een keel op, en tenzij ze echt een poepluier oid heeft mag ze dan ook uit bed. meestal wil ze 's middags niet slapen, maar kan ik ff een uurtje naar haar gebrabbel luisteren. is ook rustgevendquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef freecell het volgende:
Nou, hoezee dat je dat lang vindt, ik vind het niet lang en alle kindertjes om ons heen van zijn leeftijd en iets ouder slapen 2,5 tot 3,5 uur tussen de middag.
Daarbij is het gewoon echt niet genoeg voor hem en in praktijk betekent dat de hele dag brullen, schreeuwen en klieren. Gewoon omdat hij zo moe is.
Dan heb ik een kapotte laptop en klimt hij net zo lang op me tot ik reageerquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heel fout!!: Ik heb wel eens de laptop in bed aangezet zodat Jen kon kijken ik even mn ogen dicht kon doen. Deur van de slaapkamer dicht zodat er niets kon gebeuren..
Die van mij wordt boos als ik hem uit zetquote:Op woensdag 9 december 2009 14:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Handig ! Die van mij doet het alleen als hij niet aanstaat![]()
En kan heerlijk lachen.
Ik moest vorige week elke dag wegen en dat was natuurlijk reuze interessant. Dus Jen staat nu elke dag op de weegschaal: 11 kilo...quote:Op donderdag 10 december 2009 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha lief is dat
Mijn kleine veelvraat heeft zojuist een grote banaan verorberd, en zit nu met smaak nog een appeltje weg te werken. Echt, dat die geen 20 kilo weegt verbaast iedereen
Aan de dikke buik van Jen zou je zeggen dat ze zwaarder is... Maar ze eet al een tijdje waanzinnig slecht 's avonds. Geen peil op te trekken. De ene keer moet ik toch 2x opscheppen de andere keer eet ze geen hap. Die keren dat ze niets eet die zijn er helaas vaker dan dat ik nog eens moet opscheppen.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OhTaartje weegt 12,5 maar die is ook iets langer dus dat zou wel kloppen dan
welke site is dat tico?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik zie dat aarbeielfje wel zitten! Zo zoet
geen idee. selene begint daar nu een beetje succes mee te boeken. dat soort dingen komen wanneer ze komen hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
Had ze lang geslapen Tico?
Oh en Marie, ik had de appel in de magnetron gedaan, heel kort. En met de staafmixer fijn gemaakt, wel met kleine stukjes erin. Kim geeft hem weleens een stukje van haar appel, maar daar stikt hij half in. Vind ik eng.
Vanaf wanneer "moet" hij eik zelf leren eten met de lepel?
maar dat is toch ook aardig! en een ubergaaf jurkjequote:Op vrijdag 11 december 2009 14:02 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik ga het aardbeienjurkje bestellen. Iemand die ik nog ken van school zit nu in Amerika, tot januari. Ik mag het bij hem laten bezorgen!!
(Ik ben een beetje emo denk ik, want ik vind het echt zo aardig dat ik er bijna om moest janken.)
Daro heeft ook thijmsiroop voor kindjes vanaf 0 jaar. En Mila eet het liefst het hele flesje leegquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
We willen daar idd foto's van zien
Hier net een ziek meisje opgehaald bij mijn moeder. Het kdv had al gebeld dat ze opgehaald moest worden ivm koorts en hoesten enzo. Ze heeft idd een naar hoestje en is een beetje kortademig. en heeft echt koortsvlagen. Mogen kindjes onder de 2 nou wel of geen hoestdrankje?
`quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:26 schreef Raissa het volgende:
[..]
Daro heeft ook thijmsiroop voor kindjes vanaf 0 jaar. En Mila eet het liefst het hele flesje leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |