abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2009 @ 11:57:07 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_74629927
Er staan hier 2 hoektanden op doorkomen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74630327
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:14 schreef freecell het volgende:
Mja, hoe alert is een dreumes die normaal doorslaapt laat op de avond
Hij was vooral heel slaperig en huilerig. Op een gegeven moment vroeg ik aan TARA: krijgjij wel contact, ik maak me zorgen.
En TARA: wat zegt onze poes?
Leander: Maaaaaw!

Dat zat wel goed dus Gelukkig.
Als we geen reactie gekregen hadden op een paar keer vragen had ik misschien de HAP wel gebeld
Hahahaha dat vind ik een leuke van Tara en goed dat het werkte.

X heeft nu ineens 8 tanden en 4 kiezen en daartussen dikke bobbels ze heeft er veel last van ieens.
pi_74630546
En slapen, ho maar
Vannacht niet geslapen, net wit van moeheid naar bed gebracht en nu hoor ik *dumdumdumAAAAAi!*

X gaat ook hard met de tanden
Nuja, beter een boel ineens dan van elke tand een week last
pi_74631256
Ze had eerst amper tanden en begon met de eerste ook pas erg laat.
En nu gaat het heel rap ineens
pi_74631280
arme leander

Dana heeft al 2 nachten bij ons in bed geslapen omdat ze heel hard huilend wakker word en dan echt zich helemaal aan je vastklampt...nou dan krijg ik het niet over mijn hart om dr nog terug te leggen in dr eigen bedje. Dus lekker met papa en mama mee.
Ik denk dat het komt door de verkoudheid...hopen dat het daar bij bijft en dat ze niet ziek word..
pi_74631807
Arme Dana...
het zit ook wel in de lucht hè?

Mee bij ons in bed werkt niet. Daar is het veel te tof om te slapen
pi_74633209
zo is het hier normaal ook, maar nu blijft ze dan heel stil liggen...en zoekt ze zelfs naar je hand om een vinger vast te houden

het zit echt in de lucht ja...
pi_74633611
tsjek; hier ook een kleefkind met yukluiers die haar mond niet open wil doen (wat meestal allemaal wel duidt op tanden). hier komt trouwens ook echt alles in een keer door. de score van de afgelopen drie en een halve week: 2 tanden en 4 kiezen. plus dus nog ergens iets op komst. mega verlatingsangst trouwens weer. wil mij liefst helemaal niet loslaten.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74647344
Het is echt wel bal hier. Vanmiddag met hem wezen zwemmen, vondtie heerlijk en hij was toen tijdelijk blij. Toen we weggingen had hij iéts verhoging (37.7oid)
Toen hij naar bed ging vanavond 39,4
pi_74647578
Marit! Hoe is het met je meisjes?

Beterschap voor Leander
Balen dat de nacht niet goed ging

En arme Dana
pi_74649419
Simmu !
Hoe gaat het? tijd niet gezien meissie
verkeerde topic...i know
pi_74656488
Beterschap Leander!!

Dana heeft vanacht weer doorgeslapen, in dr eigen bedje
Maar ik snap nu wel waarom ze niet zo blij was...ze heeft mij aangestoken en de keelpijn is echt ruk!
pi_74657555
Ik zeg:

- drinken
- brullen
- bumba
- wakker zijn
- koorts
- hangen
-voorlezen
- had ik al bumba gezegd? En drinken?
pi_74657637
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:32 schreef freecell het volgende:
Ik zeg:

- drinken
- brullen
- bumba
- wakker zijn
- koorts
- hangen
-voorlezen
- had ik al bumba gezegd? En drinken?
Vrijdag de 13e
pi_74657905
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:35 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Vrijdag de 13e
Ah, is dat het
Hakt er wel in dan

Gelukkig was hij met bumba, tussen de kussen op de bank met een flinke beker drinken en een speen wel happy

Mag normaal niet, speen in de kamer, dus hij vindt het helemaal tof

Maar nu is bumba ff uit
pi_74674662
Freecell..hoe is het nu met de koorts ?
De dag nog beetje doorgekomen ?

met de meiden hier gaat het goed Mrien !
Sanne nu zo aktief / mobiel / nadoen fase dat Ilse er nog wel wat last van heeft hoor
maar dat laat ze duidelijk merken, door Sanne gewoon hard weg/om te duwen
  zaterdag 14 november 2009 @ 16:46:50 #42
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74698014
HIer ook 3 doorkomende kiezen lijkt het wel?! Hoektanden laten we maar achterwege. Ze heeft vier tanden boven en beneden en een kies linksonder dus met een gat tussen haar tanden en 1e kies. Beetje vreemde volgorde maar afgezien de ieeuww luiers (Lees nekluiers) en overal op bijten lijkt het nu wel mee te vallen nog.

Donderdag bij het bureau geweest en madammeke was 9500 gram en 82cm lang. Niet zoveel gegroeid maar dat hadden we ook niet verwacht want ze is de laatste zes weken gaan kruipen en zitten en poogt tot optrekken dus haar wereld is zoveel groter geworden en ze is de hele dag aan het kruipen en doen dus alle babyspekjes zijn weg.
pi_74713379
Ja, dan komen ze inderdaad niet hard aan Books!

Koorts is hier weg. Humeur is nog niet terug zo, wat een onblij ding
Nuja, zal ook wel over gaan binnenkort.
  zondag 15 november 2009 @ 15:39:17 #44
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74717248
Ik zie het zomaar voor me hoor Free hoe gezellig 'ie is dan hahaha. Hier kan E zo lekker boos kijken als het haar niet zint. Met de kin op de borst en dan stiekem toch naar boven onder de wimpers vandaan naar je kijken.
pi_74758993
Binnenval vraagje: Mijn zoon van bijna een vertikt het sinds een week om avondeten tot zich te nemen. Hij at gewoon stukjes enzo, maar spuugt nu alles uit. Hij heeft twee tanden die doorkomen, dat zou een rol kunnen spelen. Vla gaat er wel in, fruithapjes en drinken ook, maar met brood nokt hij ook na een hapje of zes.

Klinkt het bekend in jullie oren? Tips?
pi_74762457
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef bodpa09 het volgende:
Binnenval vraagje: Mijn zoon van bijna een vertikt het sinds een week om avondeten tot zich te nemen. Hij at gewoon stukjes enzo, maar spuugt nu alles uit. Hij heeft twee tanden die doorkomen, dat zou een rol kunnen spelen. Vla gaat er wel in, fruithapjes en drinken ook, maar met brood nokt hij ook na een hapje of zes.

Klinkt het bekend in jullie oren? Tips?
Erg herkenbaard hoor, niet teveel aandacht aan geven, ze gaan vanzelf wel weer eten.
Koen at ook minder toen hij tandjes kreeg.
Je moest eens weten wat er nu allemaal in dat kleine lijfje gaat Meneer heeft grote honger de laatste tijd
pi_74764790
Mevrouw hier ook, periodes heel slecht gegeten en nu gaat het echt heel goed gelukkig
Na heel veel sabbelen op d'r vingers zag ik vandaag een hoektand boven die er eerst nog niet was. Geloof dat ze er dit keer nog niet vreselijk veel last van heeft gelukkig
pi_74765111
Geen aandacht aan geven. Ze krijgen vanzelf honger.
Daar gaan we weer
pi_74776198
Dank dames! Ik zal proberen er geen aandacht aan te geven.
pi_74777359
Nog even ter vermelding: hoewel de tanden nog steeds pijnlijk zijn (kwijlen, mondgrijpen en ze schemeren wit door met z'n zessen) is het humeur hier vandaag prima

heerlijke ochtend gehad en nu slaaptie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')