yep.quote:
nu ff niet omdat ik barst van de pijn in me ellebaagquote:Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar ga je al de fout in.. JF oefent iedere dag, al is het maar een kwartiertje
[..]
ey dank e gastquote:Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kijk hier maar eens http://www.justinguitar.com/ deze is echt een aanrader![]()
![]()
Door hem heb ik under the bridge zonder al te veel problemen leren spelen
Ja okay haha je mag ook wel eens een dagje pauze hoorquote:Op maandag 9 november 2009 16:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nu ff niet omdat ik barst van de pijn in me ellebaag
als fokkie er 1tje wordt...quote:
tja sterk punt...quote:
ik kom je toch ff oppikken, want het weer staat me niet aan, net alsof het ieder moment kan gaan sneeuwen, stom hequote:Op maandag 9 november 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja okay haha je mag ook wel eens een dagje pauze hoor
[..]
als fokkie er 1tje wordt...
Iets zegt me dat jij nog vrij jong bentquote:Op maandag 9 november 2009 16:20 schreef FFSletop het volgende:
Ja hoor me moeder heeft haar eigen comp. weer aan laten staan.
Dom
TOTALLY. FUCKED. UP.quote:Op maandag 9 november 2009 16:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
@Gf
als fok fucked up is krijg je dit bv te zien
quote: Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
beter je quote knopjes dan ... nee lamaa
whehehe
perhaps forgive never forget
true friends are rare
rien ne va plus het geld is niet meer van u
klopt, ben 14quote:Op maandag 9 november 2009 16:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij nog vrij jong bent
Wat respect voor je moeder zou je niet misstaan
dat ziet er idd gek uitquote:Op maandag 9 november 2009 16:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
@Gf
als fok fucked up is krijg je dit bv te zien
quote: Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
beter je quote knopjes dan ... nee lamaa
whehehe
perhaps forgive never forget
true friends are rare
rien ne va plus het geld is niet meer van u
Sgoed, dan wacht ik thuis wel tot je er bentquote:Op maandag 9 november 2009 16:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik kom je toch ff oppikken, want het weer staat me niet aan, net alsof het ieder moment kan gaan sneeuwen, stom he
Komt ie wel achter als ie haar veel te vroeg mag afgeven (iets dat ik hem niet toewens), maar dan is het te laat..quote:Op maandag 9 november 2009 16:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij nog vrij jong bent
Wat respect voor je moeder zou je niet misstaan
is toch niet erg, die van mij staat dag en nacht aanquote:Op maandag 9 november 2009 16:20 schreef FFSletop het volgende:
Ja hoor me moeder heeft haar eigen comp. weer aan laten staan.
Dom
Mijn vader/moeder/vriend/whatever hoeven hun computer niet af te sluiten omdat ik anders op hun account kan hoorquote:Op maandag 9 november 2009 16:22 schreef FFSletop het volgende:
[..]
klopt, ben 14![]()
Maar het zit wat pril tussen mijn moeder en mij de laatste tijd, Het gaat al wat beter, maar het ergste is nog dat ik haar wel 3 keer heb gezegd dat ik op haar account kan als ze vergeet af te melden
Dit geloof je toch niet maar neem het maar van een moeder aan:quote:Op maandag 9 november 2009 16:22 schreef FFSletop het volgende:
[..]
klopt, ben 14![]()
Maar het zit wat pril tussen mijn moeder en mij de laatste tijd, Het gaat al wat beter, maar het ergste is nog dat ik haar wel 3 keer heb gezegd dat ik op haar account kan als ze vergeet af te melden
hij mag maar een bepaalde tijd op de pcquote:Op maandag 9 november 2009 16:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mijn vader/moeder/vriend/whatever hoeven hun computer niet af te sluiten omdat ik anders op hun account kan hoordan sluit of meld ik ze gewoon af
maar welkomverder kan ik best aardig zijn.
Joh, ik heb een keer gespijbeld (oh nee 2). Die eerste keer was omdat het halfuren rooster was, dus het maakte toch geen flikker uit, en de tweede keer viel het vierde uur ook uit nadat ik de eerste drie uur vrij had, en had ik geen zin om een uur eerder op school te zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sgoed, dan wacht ik thuis wel tot je er bent
[..]
Komt ie wel achter als ie haar veel te vroeg mag afgeven (iets dat ik hem niet toewens), maar dan is het te laat..
beetje zoals ik met spijbelenhad er pas na mn 20ste spijt van.. mja dan heb je mavo ipv havo en meao ipv heao of hoger
Gelukkig heb ik altijd respect gehad voor mensen die ouder zijn dan ik zelf ben
ik ben ouder, respect is dus gewenst OK, dus als ik wil neuken dan moet je dat met respect behandelenquote:Op maandag 9 november 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sgoed, dan wacht ik thuis wel tot je er bent
[..]
Gelukkig heb ik altijd respect gehad voor mensen die ouder zijn dan ik zelf ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |