WOKquote:Op maandag 9 november 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
tijd voor operatie stofwolk
Do svidaniya
volgens mij staat er een l verkeerd in wel ok. je kunt er beter wolkje van makenquote:Op maandag 9 november 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:16:00
![]()
tijd voor operatie stofwolk
Do svidaniya
quote:Op maandag 9 november 2009 16:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
volgens mij staat er een l verkeerd in wel ok. je kunt er beter wolkje van maken
Middag CGMquote:
Uh..? knapquote:Op maandag 9 november 2009 16:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb ik niet meer nodig, ik leer het mezelf
quote:
ik speel wel 10 jaar ofzo dus al gevorderd, en er is genoeg op youtube te vinden.quote:
ik speel al 8 jaarquote:Op maandag 9 november 2009 16:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik speel wel 10 jaar ofzo dus al gevorderd, en er is genoeg op youtube te vinden.
Dat heet aanlegquote:
mijne over trouwen en alles wat daarbij komt kijkenquote:Op maandag 9 november 2009 15:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb ze over koffie en avondjurken
Je hoeft echt niet aangelegen zijn voor de gitaar om goed te zijnquote:
ik dus duidelijk nietquote:Op maandag 9 november 2009 16:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
mijne over trouwen en alles wat daarbij komt kijken
daar ga je al de fout in.. JF oefent iedere dag, al is het maar een kwartiertjequote:Op maandag 9 november 2009 16:13 schreef FFSletop het volgende:
[..]
ik speel al 8 jaarmoet toch echt eens beter worden. Heb de afgelopen 3 jaar weinig geleerd om eerlijk te zijn
Het helpt wel bij zelfstudiequote:Op maandag 9 november 2009 16:15 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet aangelegen zijn voor de gitaar om goed te zijn
kijk hier maar eens http://www.justinguitar.com/ deze is echt een aanraderquote:Op maandag 9 november 2009 16:13 schreef FFSletop het volgende:
[..]
ik speel al 8 jaarmoet toch echt eens beter worden. Heb de afgelopen 3 jaar weinig geleerd om eerlijk te zijn
nieuw woordquote:Op maandag 9 november 2009 16:15 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet aangelegen zijn voor de gitaar om goed te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |