alrightquote:
Ik al zeker 20 xquote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er vandaag nog geen last van gehad![]()
voor de verandering
dan heb je het wrs niet koudquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan heb je het wrs niet koud
hier begonnen we de dag mee
vandaag niet maar klopt heb het afgelopen weekend regelmatig gehadquote:Op maandag 9 november 2009 15:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms is de opmaak weg of er zijn geen smileys meer.
merk jij dat niet met een belgische verbinding
Ik heb het wel koudquote:Op maandag 9 november 2009 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan heb je het wrs niet koud
hier begonnen we de dag mee
ligt het nou aan mij of krijg ik n u een mental imagequote:
beter je quote knopjes dan ... nee lamaaquote:
die mag je me wel pmenquote:Op maandag 9 november 2009 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
http://www.elcomsoft.com/aopr.html?r1=adwords&r2=office_prs&gclid=CMT6sI6U_p0CFWlr4wodnUANqQ
ik zal maar geen link naar gratis software neerzetten hier.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of krijg ik n u een mental image
Dat ligt dus niet alleen aan jou JFquote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
beter je quote knopjes dan ... nee lamaa
ach scheeld zit ik iig met 1 persoon op de zelfde lijnquote:Op maandag 9 november 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Dat ligt dus niet alleen aan jou JF
* na een weekend met 3 vrouwen met koorts kruipt wel.o.k graag tegen een verkleumde nijns aan.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of krijg ik n u een mental image
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote knopjes
heb maar ff in een spoiler gezet anders heeft klonk weer ietssometimes i forgot what's up and what's down
welke adds ik zie niets :pquote:
Haha, een stuk frisser he?quote:Op maandag 9 november 2009 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* na een weekend met 3 vrouwen met koorts kruipt wel.o.k graag tegen een verkleumde nijns aan.
whehehequote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
beter je quote knopjes dan ... nee lamaa
quote:Op maandag 9 november 2009 15:54 schreef john-frusciante het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote knopjes
heb maar ff in een spoiler gezet anders heeft klonk weer iets
nsfw !!!
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
ik heb ze over koffie en avondjurkenquote:
kan ik nie zien hier hequote:
dat mag nietquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
die steken wel heel erg uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote knopjes
heb maar ff in een spoiler gezet anders heeft klonk weer iets
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
truitje maar geen bh en vreselijk koud dusz valt wel mee hoorquote:Op maandag 9 november 2009 15:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kan ik nie zien hier he
krijg ik oorlog als de baas binnen komt lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |