quote:Op maandag 9 november 2009 16:27 schreef Meki het volgende:
[..]
In mijn ogen wel, en in vele wetenschappers.. en vele mensen.
Wilders geeft ook de schuld van de crisis niet aan moslims, je punt slaat dus nergens opquote:Op maandag 9 november 2009 16:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Die is geen racist, die geeft niet de problemen de schuld aan de moslims, of wel ?
Hard gewerkt zeker?quote:Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef Dragorius het volgende:
Anyway, ik ben naar huis, deze proleet gaat zich tegoed doen aan het concept vrije tijd.
Zoals altijd jaquote:
Oh, ok.quote:Op maandag 9 november 2009 16:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zoals altijd ja![]()
* Dual screen setup baby*
Je moet eens beter zoeken wat die man wilt.. www.watwilwilders.nlquote:Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wilders geeft ook de schuld van de crisis niet aan moslims, je punt slaat dus nergens op
Anyway, ik ben naar huis, deze proleet gaat zich tegoed doen aan het concept vrije tijd.
Hebben ze op de bouw ook computers?quote:Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wilders geeft ook de schuld van de crisis niet aan moslims, je punt slaat dus nergens op
De website is de waarheid is berust op feiten.quote:Op maandag 9 november 2009 16:36 schreef Dragorius het volgende:
LOL, sorry Frollo, ik wilde mijn eigen bericht aanpassen, ik had een typo, niet die van jou![]()
@ Meki >Die site is onzin, ik kijk naar partijprogramma's, niet naar opruiende sites.
Nee ok, snap ik.quote:Op maandag 9 november 2009 16:36 schreef Dragorius het volgende:
LOL, sorry Frollo, ik wilde mijn eigen bericht aanpassen, ik had een typo, niet die van jou![]()
Fijne avond Mekiquote:Op maandag 9 november 2009 16:36 schreef Meki het volgende:
[..]
De website is de waarheid is berust op feiten.
Wat is volgens jouw niet opruiende sites ? pvv.nl ?
Als dat zo zou zijn had ie wel een punt met het isoleren van Nederland van de boze buitenwereldquote:Op maandag 9 november 2009 16:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Je moet eens beter zoeken wat die man wilt.. www.watwilwilders.nl
de files in Nederland zijn onze schuld, de vergrijzing en de crisis zijn onze schuld
Even een voorbeeld van islamisering uit mijn eigen buurt.quote:
Van die leuke marokkaanse jongeren die meerdere keren per week de ruiten ingooide van elke nederlandse winkeleigenaar.quote:“Geacht College, de laatste weken wordt het Winkelcentrum Overkapel en omgeving geteisterd door een stelletje vandalen die nergens voor terugdeinzen. Nadat het bij Overkapel een tijdje rustig is geweest, moeten we vaststellen dat de ellende in een nog veel heviger vorm is teruggekeerd. Vooralsnog lijkt de enige daadkrachtige reactie van het College een versneld slopen van het winkelcentrum.
Heb je ook zo'n staatje van de SP?quote:
ik zie het...quote:Op maandag 9 november 2009 16:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n staatje van de SP?
Overigens heeft meer dan de helft van nederland niet hoger dan een MBO-opleiding, dus is het gewoon een afspiegeling van de samenleving.
Wat betreft de SP stemmers zijn er velen die niet eens de basisschool hebben afgemaakt. Vooral veel AOW-ers stemmen op de SP.
dat is wat anders feit is dat men weer dingen loopt te roepen zonder de feiten te kennen..quote:Op maandag 9 november 2009 17:14 schreef bouillabaisse het volgende:
Ik vind die hele opleidingsdiscussie sowieso een beetje uitgekauwd. Alsof hoogopgleiden met hun beperkte academische blik beter weten wat goed is voor dit land.
Dat is waar het zijn SP-leden en niet alleen de stemmers. Maar ja, de PVV heeft dan ook geen leden hè?quote:Op maandag 9 november 2009 17:15 schreef dmk het volgende:
[..]
dat is wat anders feit is dat men weer dingen loopt te roepen zonder de feiten te kennen..
wel bijgezegd dat dit natuurlijk de leden zijn en niet perse de gemiddeldes hoeven te zijn van stemmers
Touché.quote:Op maandag 9 november 2009 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waar het zijn SP-leden en niet alleen de stemmers. Maar ja, de PVV heeft dan ook geen leden hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |